En kijk uit voor olie op de wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:21 schreef BazzieK het volgende:
Joggen is veranderd in koffie om wakker te blijven, stukje rijden met de motor en motor bandenspanning en vloeistoffen niveau controleren en cadeautje voor kennis kopenMotor blijkt wederom een totaal achterlijk geen pijl op na te trekken olieverbruik te hebben
![]()
Ohja BVVT morgen rijd ik rond in de omgeving Nijmegen, tip van flip, blijf binnen voor je eigen veiligheid
And the winner of the USD voorvork is.......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
YESS!!
YESS!! Dat reed heerlijk!!
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Het starten was even lastig, sloeg pas heel laat aan.In tegenstelling tot twee weken geleden in de woonkamer.
![]()
En werd ondertussen -een brikker waardig- al uitgelachen door de kinderen in de straat.![]()
Dus als de motor lang buitenstaat in de kou heb je een probleem bij gebrek aan een frisse accu.![]()
Moeten we dus nog eens nakijken.
Maar ik heb ook na kort warmrijden getankt en brandstof/carburateurreiniger in de benzine toegevoegd..
.. en er ging verder maar 1 liter Euro in, zo vol was de tank.![]()
Even laten inwerken dat spul.![]()
De drie warme starts waren verder geen probleem.. en stationair loopt de motor (als nieuw) beter dan de XJ.
Daar hou ik er voor de oliedruk een beetje gas op.. stationair afstellen van de carbs zal de truuk wel zijn.
Loopt daar misschien een cylinder wel zonder benzine bij laag toerental.![]()
En al in de eerste meters voelde ik.. de Soes past beter bij mij dan de Yamaha.![]()
Terwijl ik voor het ritje de GS ging pakken en nog weemoedig naar de XJ keek.. die is toch ook helemaal goed..
..waarom haal ik nu extra moeite op mijn kop.![]()
Zwemmen.. ventjes staan al te roepen dat ik mijn lunch ook wel onderweg in de auto kan eten.
![]()
![]()
Weet hij nog niet, weet ik zekerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
And the winner of the USD voorvork is....... [afbeelding]
Heeft nog een prijs gewonnen ookquote:
quote:Zeel Design does it again! Back to Back incredible bikes!
- BullDog -- Best of show winner 2006 Daytona Harley Davidson Show
- Bulldog -- Runner up (by 47 votes) at the 2006 International Biker Build Off at the Daytona Bike Week Rat's Hole Show. Zeel Design and Aldo from Italy brought new bikes!
- BullDog -- Best bike -- Bike & Tattoo Show (Laval) 2006.
The International Biker Build Off bike is for sale at 125 000$ Canadian! Check out the image section (Bulldog) for details or call us if you have any questions.
ik moet gewoon werken - zit dus veilig binnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:21 schreef BazzieK het volgende:
Joggen is veranderd in koffie om wakker te blijven, stukje rijden met de motor en motor bandenspanning en vloeistoffen niveau controleren en cadeautje voor kennis kopenMotor blijkt wederom een totaal achterlijk geen pijl op na te trekken olieverbruik te hebben
![]()
Ohja BVVT morgen rijd ik rond in de omgeving Nijmegen, tip van flip, blijf binnen voor je eigen veiligheid
o fok ja, dat is natuurlijk veel belangrijkerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En kijk uit voor olie op de weg
Geen verbruik of veel verbruikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:21 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Met jouw ingebouwde Navigatiesoftware waarschuw je beter de mensen uit de omgeving van Almerequote:Ohja BVVT morgen rijd ik rond in de omgeving Nijmegen, tip van flip, blijf binnen voor je eigen veiligheid
Mwoah... ZXR 400... Ze kunnen een mug doodrijden maar een bromvlieg wordt al moeilijkerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik moet gewoon werken - zit dus veilig binnen.![]()
Als je in de burt van de Universiteit zit - niet tegen gebouwen op rijden omdat de kans bestaat dat ik dan van mijn stoel val.![]()
En wilde badtegelsquote:[..]
o fok ja, dat is natuurlijk veel belangrijker
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met jouw ingebouwde Navigatiesoftware waarschuw je beter de mensen uit de omgeving van Almere
Heel de tijd niks en dan rij ik weinig dan ineens heel veelquote:
quote:[..]
Met jouw ingebouwde Navigatiesoftware waarschuw je beter de mensen uit de omgeving van Almere
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mwoah... ZXR 400... Ze kunnen een mug doodrijden maar een bromvlieg wordt al moeilijker
![]()
[..]
En wilde badtegels![]()
<waah.gif> ik blijf morgen binnenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geen verbruik of veel verbruik
[..]
Je vergeet nieuwe auto ..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
Is jullie trouwens niets opgevallen aan Kratjuh
Nieuwe job nieuwe vriendin
Picsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je vergeet nieuwe auto ..
Nieuw jaar, nu nog nieuw huis?
Dream on, fly boy ..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Pics(van uwer wederhelft uiteraard
)
Hallo mevrouwquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
Long time, no hear
Geen tijd enzo......![]()
WTF is een Flyboyquote:
Eejquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
Long time, no hear
Geen tijd enzo......![]()
Ik zie dat je al in opleiding bent, de basis regels hebben ze je al geleerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef BazzieK het volgende:
* BazzieK vreest voor zijn leven en rent weg
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
Is jullie trouwens niets opgevallen aan Kratjuh
Nieuwe job nieuwe vriendin
Things that makes you go hmmmmm...
[afbeelding]
Alle suggesties gelieve hier te posten
Whatever meneerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
iemand die in 00-00-0000 mag je best mevrouw noemen toch![]()
Lijkt me een hééél goed ideequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oude heks?![]()
![]()
[..]
* BazzieK vreest voor zijn leven en rent weg
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zie dat je al in opleiding bent, de basis regels hebben ze je al geleerd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Eej
Idd
Ook hier te krap in de tijd, dat zuigt, naja.....
Raptor kopenSpeciaal prijsje, kan je hem naast je andere zetten
![]()
![]()
Wat gaat er gepimpt worden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb ff tijd nu.....
Raptor kopen.....nah. Wil m'n R6 pimpen, kost nogal wat
.
Kijk jij voor wat anders dan![]()
Nopequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Regent het niet in dat dorpje onder Zwolle
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nope![]()
Dr vloog alleen sop door de lucht heen![]()
Dan komt het zilveren service weer uit de vitrine?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik ook wat te poetsen
Denk ik![]()
quote:
De 2 3 zilveren lepelsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan komt het zilveren service weer uit de vitrine?
andere knippers, seatcover, steppies eraf en dus andere pijp en ff iets regelen qua kentekenplaathouderquote:
Ghe,ghequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De kop van BazzieK als hij de volgende keer niet snel genoeg is
Hey Rebbel
quote:
Ben niet meer helemaal op de hoogte, wattuh wordt 't?quote:
Nog collega's van je bij de rode lampjes gezien zeker .. ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:01 schreef -XX- het volgende:
Wat is het rustig!!!!!!!!!!!!!! FF NIET HOOR.
Ben vannacht voor het eerst in me leven in Amsterdam uit geweestNaaa zeg!
Helemaal gek!![]()
![]()
Whahaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nog collega's van je bij de rode lampjes gezien zeker .. ?
Kon het niet laten, sorry ..
Oh stom van me, je was in de Bananenbar ..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha![]()
lullo!
Het is dat ik geen kouseband om had, anders was ik nu rijk geweest![]()
Niehiettttttttttttttt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh stom van me, je was in de Bananenbar ..
Whahaha Café Nasty wat een ballentent ..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niehiettttttttttttttt!![]()
![]()
![]()
![]()
Cafe nasty! DIK TE PWNEN DAAR!
Mooie bandit nog er voor, ik dacht misschien is hicham hier wel binnenMAAR NEE HOOR!
Alleen maar hitsige italianen!!!!!!!!!!!!
Italianenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whahaha Café Nasty wat een ballentent ..![]()
![]()
Ik ben er 1x geweest, die italianen liepen er 8 jaar geleden al .. En ze kijken je allemaal aan alsof je hun ergste vijand bent en zij God zijn ..![]()
Wahaha Dat owned!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whahaha Café Nasty wat een ballentent ..![]()
![]()
Ik ben er 1x geweest, die italianen liepen er 8 jaar geleden al .. En ze kijken je allemaal aan alsof je hun ergste vijand bent en zij God zijn ..![]()
Zodra ik mijn wachtwoord van Motor-forum heb zal ik daar weer postenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben niet meer helemaal op de hoogte, wattuh wordt 't?
quote:
Whaha wtf doen diequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is een goeie, kan ik niet aan tippen
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha wtf doen die
Elkaars neuzen strikken?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
* Rib-i is er vandoor [afbeelding]
En wat komt eruitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Wachtik gooi er een kwartje in....
[afbeelding]
ja, nu doet ie het weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Wachtik gooi er een kwartje in....
[afbeelding]
quote:
Nou gezelligheid alom, ofniet dan?quote:
Jah maar dan moet ik nog een jaar met dit ding rijden, dus ik koop een 660 en daarna een 950quote:
Ja, want ik ben er weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou gezelligheid alom, ofniet dan?![]()
lijkt zo net alsof je geld teveel hebtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah maar dan moet ik nog een jaar met dit ding rijden, dus ik koop een 660 en daarna een 950
Ik zou wachtenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah maar dan moet ik nog een jaar met dit ding rijden, dus ik koop een 660 en daarna een 950
Wast maar zon feestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lijkt zo net alsof je geld teveel hebt
Feestquote:
Jah doe maar een Bollinger uit '73quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef bvvt het volgende:
Wel een waarschuwing: De effecten kunnen uiteenlopen van - [afbeelding] tot - [afbeelding] waarbij [afbeelding] niet is uitgesloten
Gast.. je hebt echt teveel geldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah doe maar een Bollinger uit '73
Btw wie heeft de nieuwste Gillette al? De Fusion Power
http://www.bright.nl/gladde-gast
Mn moeder zou vandaag boodschappen doen dus had hem voor me meegenomen, heeft ze niet de power meegenomen. Dus moek nog terug om te ruilen
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gast.. je hebt echt teveel geld
quote:
* note to self - never get TOO drunk ever againquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:50 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fZPitDPh05I&mode=related&search=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |