Nog collega's van je bij de rode lampjes gezien zeker .. ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:01 schreef -XX- het volgende:
Wat is het rustig!!!!!!!!!!!!!! FF NIET HOOR.
Ben vannacht voor het eerst in me leven in Amsterdam uit geweestNaaa zeg!
Helemaal gek!![]()
![]()
Whahaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nog collega's van je bij de rode lampjes gezien zeker .. ?
Kon het niet laten, sorry ..
Oh stom van me, je was in de Bananenbar ..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha![]()
lullo!
Het is dat ik geen kouseband om had, anders was ik nu rijk geweest![]()
Niehiettttttttttttttt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh stom van me, je was in de Bananenbar ..
Whahaha Café Nasty wat een ballentent ..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niehiettttttttttttttt!![]()
![]()
![]()
![]()
Cafe nasty! DIK TE PWNEN DAAR!
Mooie bandit nog er voor, ik dacht misschien is hicham hier wel binnenMAAR NEE HOOR!
Alleen maar hitsige italianen!!!!!!!!!!!!
Italianenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whahaha Café Nasty wat een ballentent ..![]()
![]()
Ik ben er 1x geweest, die italianen liepen er 8 jaar geleden al .. En ze kijken je allemaal aan alsof je hun ergste vijand bent en zij God zijn ..![]()
Wahaha Dat owned!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whahaha Café Nasty wat een ballentent ..![]()
![]()
Ik ben er 1x geweest, die italianen liepen er 8 jaar geleden al .. En ze kijken je allemaal aan alsof je hun ergste vijand bent en zij God zijn ..![]()
Zodra ik mijn wachtwoord van Motor-forum heb zal ik daar weer postenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben niet meer helemaal op de hoogte, wattuh wordt 't?
quote:
Whaha wtf doen diequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is een goeie, kan ik niet aan tippen
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha wtf doen die
Elkaars neuzen strikken?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
* Rib-i is er vandoor [afbeelding]
En wat komt eruitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Wachtik gooi er een kwartje in....
[afbeelding]
ja, nu doet ie het weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Wachtik gooi er een kwartje in....
[afbeelding]
quote:
Nou gezelligheid alom, ofniet dan?quote:
Jah maar dan moet ik nog een jaar met dit ding rijden, dus ik koop een 660 en daarna een 950quote:
Ja, want ik ben er weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou gezelligheid alom, ofniet dan?![]()
lijkt zo net alsof je geld teveel hebtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah maar dan moet ik nog een jaar met dit ding rijden, dus ik koop een 660 en daarna een 950
Ik zou wachtenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah maar dan moet ik nog een jaar met dit ding rijden, dus ik koop een 660 en daarna een 950
Wast maar zon feestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lijkt zo net alsof je geld teveel hebt
Feestquote:
Jah doe maar een Bollinger uit '73quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef bvvt het volgende:
Wel een waarschuwing: De effecten kunnen uiteenlopen van - [afbeelding] tot - [afbeelding] waarbij [afbeelding] niet is uitgesloten
Gast.. je hebt echt teveel geldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah doe maar een Bollinger uit '73
Btw wie heeft de nieuwste Gillette al? De Fusion Power
http://www.bright.nl/gladde-gast
Mn moeder zou vandaag boodschappen doen dus had hem voor me meegenomen, heeft ze niet de power meegenomen. Dus moek nog terug om te ruilen
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gast.. je hebt echt teveel geld
quote:
* note to self - never get TOO drunk ever againquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:50 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fZPitDPh05I&mode=related&search=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |