quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, laten we zeggen dat ze niet meer kon enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele nuttige links
Motor kopen?Marktplaats Motoroccasion Occasions Speurders Duitse motoren BPM-Calculator Tarieven snelheidsovertredingen
Onderdelen, kleding & aftermarket partsBikebandit Motozoom Louis Superpole Japarts
MotorreparatieMotorcycle repair
Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico![]()
>> http://www.stuntshinestate.com/JD4_TRAILER.mov
quote:ROSTER:
AC FARIAS
DAN JACKSON
DARIUS
SCARY GARY
PATRICK STEPHENS
SLOW WHEELIE CHRIS
CHRISTIAN PHIFFER
IMORTAL RIDERS
STUNTWARS 06
BILL D
JESSE REDLINE
ANGYAL ZOLTAN
DACES
X31
OTOWN RENEGADES
STUNTWORKS
MID MOTO
PRE ORDER @
www.x-treemmotorsports.com
or
www.180production.com![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat waren ook wel ff 7 reacties achter elkaar
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat 295 posts achter elkaar
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Tenzij je alleen die van Rib-i bedoelt natuurlijk
quote:
Server staat te koken van de aandacht ineensquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef Roderick2085 het volgende:
en een nieuw topic
het gedoe voor school schiet ook niet echt op zo... eerst maar eens die trailer bekijken
hij is niet echt bepaald snel nee...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Server staat te koken van de aandacht ineens
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hij is niet echt bepaald snel nee...
hoh... smilie vergeten![]()
StaNna ThuG LiFequote:Well, my 2006 went out with a bang.
Was beautiful out on the 31st, went out ridin with punishmentcycle. We hit off the lot for a bit, then I left him to meet my friends for some food...
Anyway, comin back from eatin, 5 o'clock on New Years eve I was still on my f4i. Four lane road headin home to my house, I was sittin at a stop light and a car with three girls pulled up next to me. They started honkin and wavin and flashin their cell phones like they wanted to see a show. . . .
We pulled away from the light and I shifted up to third. I clutched a third gear staggard wheelie, rode that out for about a 1/4 mile or so, and then jumped up to Seat Stander. I continued to ride that out for a bit and I saw another light comin up.
Tryin to be pimp in front of the girls, I gave it more gas to try to slow it down with the handbrake. My hand brake has a one pump lag cuz it aint bled right, and apparently I was thinkin about that.
The bike went right back to the bar, and I gorilla scraped it at about 60 mph. It scraped hard, then slammed down on the front wheel and threw me over the bars like a sack of potatoes. . . right in traffic.
I hit the ground head first, rolled, and the bike ran me over like a train. My shoes flew off, and the bike careened into oncoming traffic.
I jumped up immedietly after it happened. All four lanes of traffic were dead stopped, my bike in oncoming lanes and me in the others. I knew immedietly my foot was broken, and my right jeans pant leg was ripped off. My shift jacket saved my upper body.
I had to walk up the rode, collect my shoes, and then I went over to my bike, picked it up and prayed that it would start before the cops showed. There were probably 10 cars stopped, only one dude asked if I was ok.
If i could have thought straight, I would have walked over the the car of girls and told em to send me the phone footage.
I rode the bike home with the left rearset broken, and my fi clip ons bent like an L. The handbrake was broke clean off, and the fairings are busted up pretty good. Not to bad really.
I got home, ate some vicodins and then about 25 people still came over my house for my New Years party. I went to the ER the next day.
Assessment for me....... 6 weeks in a cast for a broken foot, and road rash on my ass. I just feel lucky not to get hit by a car....and I would love to see the pics those chics got.
pff, het ene stukje dat je post zegt lege of volle tank... jij had het al over zo'n toevoeging... en hier schrijven ze weer alleen lege tank... wat is het nouquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
Waar de motor in de winterslaap gaat.. moet deze er ook weer uit...![]()
Dat stukje over de olie is voor Roderick.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En gelijk maar een extra'tje over olie..... wel leuk om te lezen dat het advies bij aankoop van een motor is..
.. spoelen dat ding.Ben nog niet zo gek dus. [afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En die rottige brandstof van tegenwoordig.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:44 schreef hicham het volgende:
[..]
StaNna ThuG LiFe
Niet zeuren dat het veel tekst is, er wordt toch niks anders gepost
Wat een poserkneusquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:44 schreef hicham het volgende:
[..]
StaNna ThuG LiFe
Niet zeuren dat het veel tekst is, er wordt toch niks anders gepost
Het is alles of nietsquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is alles of niets
Roadrocken en op handen gedragen worden, of crashen en gedissed worden
Naja, beter dan dragrace-gepwned worden door een brik uit 1912 met een ouwe zak als Pepijn erop
[afbeelding]
[afbeelding]
etc.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:44 schreef hicham het volgende:
[..]
StaNna ThuG LiFe
Niet zeuren dat het veel tekst is, er wordt toch niks anders gepost
Haha... een driearmige bandietquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is alles of niets
Roadrocken en op handen gedragen worden, of crashen en gedissed worden
Naja, beter dan dragrace-gepwned worden door een brik uit 1912 met een ouwe zak als Pepijn erop
[afbeelding]
[afbeelding]
etc.
Valt me tegen van je, gewoon alles quotenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Wat een posts van gisteren zeg, gewoon teveel om te quoten![]()
Oh, en sjah ... bijna klokje rond zullen we maar zeggen![]()
![]()
Ik heb het gevoel dat je de laatste tijd weer wat meer post, hoe'st met je WoW-bisnix?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt me tegen van je, gewoon alles quoten![]()
Speul het niet echt meer tot TBCquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je de laatste tijd weer wat meer post, hoe'st met je WoW-bisnix?
Tja, post dan zelfs eens door als er afwezigen zijn.quote:
Ze laten jou met zo'n groot ding rijdenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Kort reisverslagje
Rijden rijden rijden [afbeelding] stoppen [afbeelding] rijden rijden rijden [afbeelding] pauze [afbeelding] rijden [afbeelding] lossen [afbeelding] laden [afbeelding] terug rijden rijden rijden [afbeelding] pauze [afbeelding] rijden rijden rijden [afbeelding] uurtje slapen [afbeelding] rijden rijden [afbeelding] stoppen [afbeelding] rijden [afbeelding] lossen [afbeelding] aftanken [afbeelding] naar huis [afbeelding]
Zoals u ziet, puur zakelijk en straight to the point gehandeld![]()
![]()
Oh, nog een kansloze poging gedaan van een foto schieten, verder dan een sharpen en teksten die naar mijn bedrijf kunnen leiden vakkundig elimineren ben ik niet gekomen![]()
[afbeelding]
En aan paupermuziek luisteren doe ik niet, heidensch![]()
Tenzij ik het echt niet meer hou
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:42 schreef BazzieK het volgende:
Ze laten jou met zo'n groot ding rijdenThe CBR has gone mad
![]()
Ehrrr, crash... hmzzquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:43 schreef Rib-i het volgende:
Wil in contact komen met de dames voor de foto's van de crash
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
[..]
Ehrrr, crash... hmzzDame 1 meldt zich.
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik wist niet dat je internationaal reed. Nog even en er staat een nieuwe ZX-10R voor de deur
Het verhaal van Hicham, die gozer die een crash maakt terwijl hij aan het stunten was voor een paar vrouwkesquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met die zin die ik quote?
quote:Enneeuh, ik rij niet internationaal. Min of meer nooit eigenlijk, ik rij wat de pot schaft en soms zoeken ze een blonde adonis, die bepaalde eigenschappen bezit... zoals fit, sterk, gespierd, goed uitziend, hard werkend, betrouwbaar, secuur, net, goed gekleed en altijd scherp![]()
Sjah, dan wil het nog weleens dat ze mij dan bellen
Nog 5 maanden rijden en dan een ZX-10R of een SeeBeeEr Neinhundredquote:![]()
Maar ik probeer ze wel te playen en regel dan vaker dit soort shizzle zodat ik met het begin van de maand al weet dat ik aan het einde van de maand goed zit en weer flink met geld kan strooien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef Rib-i het volgende:
Pimber, dit kan je toekomst zijn
[afbeelding]
WTF, toekomst?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef Rib-i het volgende:
Pimber, dit kan je toekomst zijn
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
Het verhaal van Hicham, die gozer die een crash maakt terwijl hij aan het stunten was voor een paar vrouwkes
There's no such thing as wasting mi monnie for a new bikequote:Nog 5 maanden rijden en dan een ZX-10R of een SeeBeeEr Neinhundred![]()
Dan ga je net zon toekomst als Bazziek tegemoetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar zo ziet het er nu al uit, wat dan?????
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:14 schreef Snelwagen het volgende:
Dan ga je net zon toekomst als Bazziek tegemoet![]()
quote:
Je kan ook blijven trucken en over een x-aantal jaar voor iets heel anders kiezenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, toekomst?
Maar zo ziet het er nu al uit, wat dan?????
No WAI, ik ga echt wel een diploma halen... vraag is alleen wanneer.
Als een van mijn matties iets post moet ik dat lezenquote:[..]Dat verhaal dat iedereen heeft overgeslagen behalve jij
quote:[..]
There's no such thing as wasting mi monnie for a new bike
Sowieso, CBR ...+ 900
![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef worldpimber het volgende:
Hmmz, ik krijg maar geen slaap... maar 'k vertrek toch maar eens. En morgen weer eens serieus aan de slag voor school en kijken waar de motor uithangt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had ook deze site kunnen posten
[..]
[..]
Ik ook hierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:57 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga maar weer eens tukken![]()
[afbeelding]
u now what im saying? Aightquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Kort reisverslagje
Rijden rijden rijdenstoppen
rijden rijden rijden
pauze
rijden
lossen
laden
terug rijden rijden rijden
pauze
rijden rijden rijden
uurtje slapen
rijden rijden
stoppen
rijden
lossen
aftanken
naar huis
Zoals u ziet, puur zakelijk en straight to the point gehandeld![]()
![]()
Stoer....quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Kort reisverslagje
Rijden rijden rijden [afbeelding] stoppen [afbeelding] rijden rijden rijden [afbeelding] pauze [afbeelding] rijden [afbeelding] lossen [afbeelding] laden [afbeelding] terug rijden rijden rijden [afbeelding] pauze [afbeelding] rijden rijden rijden [afbeelding] uurtje slapen [afbeelding] rijden rijden [afbeelding] stoppen [afbeelding] rijden [afbeelding] lossen [afbeelding] aftanken [afbeelding] naar huis [afbeelding]
Zoals u ziet, puur zakelijk en straight to the point gehandeld![]()
![]()
Oh, nog een kansloze poging gedaan van een foto schieten, verder dan een sharpen en teksten die naar mijn bedrijf kunnen leiden vakkundig elimineren ben ik niet gekomen![]()
[afbeelding]
En aan paupermuziek luisteren doe ik niet, heidensch![]()
Tenzij ik het echt niet meer hou
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Kort edit WB ingekort reisverslagje
quote:En aan paupermuziek luisteren doe ik niet, heidensch![]()
Tenzij ik het echt niet meer hou
.. doet mij denken aan die chauffeur die een liftster had opgepikt en van de weg raakte......quote:
Update je motorgevoel eens. De CBR1000RR is er al jaren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
Nog 5 maanden rijden en dan een ZX-10R of een SeeBeeEr Neinhundred![]()
Brown was beterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:08 schreef Worldbeater het volgende:
Je gaat toch ook James Brown niet met DJ Tiesto vergelijken.![]()
![]()
Nou ja.. een GSX-R1000 heeft ook wel wat.. en die is gewoon te koop.quote:Moto Guzzi V8
By, Murray Barnard
Few motorcycles have captured the public imagination as the Moto Guzzi 500cc V8 race bike. This machine was an incredible work of genius by Guiliano Carcano. Although never developed completely, racing only from 1955 to 1957 the Moto Guzzi V8 is still a technical marvel which has still to be equaled.
Development was stalled when Moto Guzzi pulled out of GP racing in 1957along with most of the other motorcycle manufacturers, German, Italian and British. In it's day the V8 was able to achieve remarkable speeds for the technology of its time, reaching 187 mph at the MIRA test track in France. Whist still under development it was clocked at an incredible 178mph at the Belgian GP in 1957. Producing 75 bhp at a then remarkable 12,500rpm the machine only weighed 135kg.
Pictures fail to convey the incredibly compact design of the V8. The Moto Guzzi 250 and 350 GP singles at that time were the slimmest, lightest machines on the track yet the V8’s fairing for all it's added complexity, was only 30mm wider than the factory 350 single. The small bore and stroke of 44mm X 42mm enabled Carcano to keep the transverse mounted engine quite narrow.
The carburettors were specially designed for this engine by Dell'Orto. In early engines, the two banks of 4 Dell'Orto carburettors were fed fuel by two large float bowls mounted on the left-hand side of the engine, but this led to rough running so later engines were fitted with custom made Dell'Ortos, each with their own individual float bowl.
The V8’s development was plagued with trouble at first. The V8 was first ridden at the 1954 Belgian Grand Prix by Aussie rider Kev Kavanagh but it soon suffered a crankshaft failure. The bike didn’t appear again until 1956 when Kev again rode the machine, this time at the Coppa d’Oro race. He soon retired with bearing trouble. Bill Lomas and Kev Kavanagh rode V8s at the Dutch Grand Prix in 1956 and after making the fastest lap they both retired. And so the sad story went on. Little things such as water hoses let the machine down.
Tests of the V8 continued with a revised machine at Monza, then Montlhery, Oulton Park and Snetterton! In 1958 the V8 won its first race at Syracuse in Sicily, although this was a non-championship race. Finally at Imola Dickie Dale won a GP recording the fastest lap. Dickie went on to ride the V8 at the Golden Jubilee TT at the Isle of man coming a poorly placed fourth Beaten by a MV and two Gilera fours there was no reason to go on with such a complex machine. Guzzi retired from racing at the end of the year and the fascinating V8 motorcycle disappeared from the race circuit, never to be equaled, although Honda has tried with the oval piston NR500 which was even less of a success and a 4 cylinder at that.
Hoe een icoon een wagen om te kotsen werdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter opvoedadviezen gevende oude man.![]()
Neem de Kever van 65 jaarterug en de Beetle nu.
![]()
[[url=http://www.schlijper.nl/archive/2004/12/041219-volkswagen-kever.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://carsmedia.ign.com/cars/image/article/704/704753/pimp-your-beetle-20060503034747919.jpg]afbeelding][/url]
![]()
[..]
Heeey.. stel jezelf even voor.![]()
![]()
![]()
ik ben OPM en ik doe Woody Wood Pecker naquote:
Alweer dood die sub.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben OPM en ik doe Woody Wood Pecker na
nee niks meer gedaan aan Fightermijn blik heeft bijna een geheel nieuw front gekregen
kostte weer een hoop tijd+doekoez
verder lijkt me sub te zijn overledenkomt dit weekend een andere zwaardere
voor
Zie gedenkwaardige quotequote:
Vroeger was alles ook minder schraalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, die gedenkwaardige quote.. too much info.![]()
![]()
![]()
En hoe staat het met OPM, is die nog versierd tussen kerst en nieuwjaar...![]()
![]()
Is weer een andere hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Alweer dood die sub.Hollander had je toch adviezen gegeven?
![]()
Ben toch druk met verhuizen enzoquote:En dit weekend wordt het ook niks qua weer.![]()
Tsja, je had het zelf genoteerd - toch??????quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, die gedenkwaardige quote.. too much info.![]()
![]()
![]()
En hoe staat het met OPM, is die nog versierd tussen kerst en nieuwjaar...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vroeger was alles ook minder schraal
Alweer?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ben toch druk met verhuizen enzo
Al geweest, maar was niks aan omdat Lars alle sterke drank in z'n eentje heeft opgemaaktquote:Maarre, geen nieuwjaarsborrel-meetOf heb ik die gemist
Is die misleidende sticker al van je achterklep afquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Is weer een andere heen blijkbaar werkt een amp van 400W RMS @ 2Ohm niet helemaal op een dvc met 400W RMS @ 2Ohm
![]()
heb em wel flink op zijn flikker gegeven af en toe
en heb em in een gepoorte kist van 60 liter..lijkt me niet te groot ofzoVolgende kist wordt wel weer een gesloten
[..]
Ben toch druk met verhuizen enzo
Maarre, geen nieuwjaarsborrel-meetOf heb ik die gemist
500cc 8 cillinder ...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
Geluidsfragmentje vanaf een grammofoonplaat.![]()
[afbeelding]
[..]
Nou ja.. een GSX-R1000 heeft ook wel wat.. en die is gewoon te koop.![]()
![]()
44mm X 42mm - Boring x slag - net iets groter dan een dubbeltjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
500cc 8 cillinder ...hadden de zuigers zeker een diameter van een dubbeltje
'83, Wenne ouwe zakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whahaik doelde eigenlijk op de eerder genoemde benzine
Heb er een uit 83
Hier moet ik niet op reageren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Vroeger was alles ook minder schraal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:48 schreef bvvt het volgende:
44mm X 42mm - Boring x slag - net iets groter dan een dubbeltje![]()
![]()
Hadden Makster en ik de laatste meet al over.. dat er zoveel vermogen uit zo'n combinatie van zuigertje en cylinder mogelijk is. De cylinderkop -en zuiger- van de Aprilia AF1 staat nl in de vensterbank.![]()
En dan bijna 190 mijl per uur.Op die banden van toendertijd, moet beangstigend geweest zijn.
![]()
Wel een beetje oud om nog thuis te wonen, te studeren. etc. Straks ga je nog op KratjuH lijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:56 schreef hicham het volgende:
'83, Wenne ouwe zakDus jij begint ook al af te takelen?
Damnz, je leven is eigenlijk al voorbij
[/pimber]![]()
Toch' es ff kijken hoe de GS gaat sturen.![]()
Net de kappen en de accu gemonteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand anders jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:41 schreef hicham het volgende:
Alweer?![]()
Of iemand anders aan het helpen?
Voorspelbaar jaquote:Al geweest, maar was niks aan omdat Lars alle sterke drank in z'n eentje heeft opgemaakt
Disclaimer enzo
El Torroquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:42 schreef Makster het volgende:
Is die misleidende sticker al van je achterklep af![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:56 schreef hicham het volgende:
[..]
'83, Wenne ouwe zakDus jij begint ook al af te takelen?
Damnz, je leven is eigenlijk al voorbij
[/pimber]
NoooOOOOOOoooOoOOOOquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:56 schreef hicham het volgende:
[..]
'83, Wenne ouwe zakDus jij begint ook al af te takelen?
Damnz, je leven is eigenlijk al voorbij
[/pimber]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier moet ik niet op reageren.
HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NoooOOOOOOoooOoOOOO part 2quote:[..]
Wel een beetje oud om nog thuis te wonen, te studeren. etc. Straks ga je nog op KratjuH lijken.![]()
![]()
![]()
Gedenkwaardige quotes staan tegenwoordig in de OP, newbiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Welke gedenkwaardige quote overigens
Kenkerdruk hieriets misgegaan met de nwe BPM per 01-01-07 dus dealers bellen ons plat {:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier moet ik niet op reageren.
Spoiler gefixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens pimber bij 21, ik heb nog een paar maanden te gaan dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NoooOOOOOOoooOoOOOO![]()
Aftakelen begint al bij 16. Einde der elasticiteit![]()
Daarvoor alquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
En hoe staat het met OPM, is die nog versierd tussen kerst en nieuwjaar...![]()
![]()
Kort samengevat, je hebt een foto gemist van Worldbeater aan de Bapaoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Daarvoor alde voornaamste reden dat ik 5 topics heb gemist
uh... hoe is dat eigenljk interesant voor mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alweer dood die sub.Hollander had je toch adviezen gegeven?
![]()
@Roderick. Net de accu van de GS aan de lader gehangen voor een kwartiertje.
Staat al 2 weken zonder stroom.De XJ komt ook nog aan de beurt.
![]()
En eergisteren de olie vervangen van de GS. De oude heeft er wel drie minuten stationair draaien ingezeten.![]()
Maar de carterplug blijkt dol, dus er druppelde best wel veel uit.![]()
Had het eerst opgevangen in een schone bak, maar ach, van 2.4 liter olie verversen ga je niet dood.![]()
Nu maar een beetje teflontape op de plug gedaan tegen' et lekken.Later maar een ultrazachte koperen ring halen. De olie gaat ook nu toch geen duizenden kilometers mee. Dus tijdelijk moet het zo wel goed zitten.
![]()
Wilde eigenlijk zo eens een stukkie gaan rijden met de GS -voor het eerst-, maar het gaat net regenen.
![]()
En dit weekend wordt het ook niks qua weer.![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:02 schreef hicham het volgende:
Whehee, ik ga op vakantie en neem mee....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |