Ik ook hoor! Jaloerse gevoelens...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben soms gewoon ronduit stikjaloers.Niet dat je het de ander niet gunt, maar wel een 'dat wil ik oohook!'.
Dan ziet het er zo idyllisch en puur gelukkig uit enzo.
Lieve Smoeske!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef Smoezie het volgende:
Ik heb stiekem de hoop dat, zodra we dat onderling een beetje hebben bepaald (lief en ik) dat de stap dan wat makkelijker wordt om de knoop door te hakken.
Misschien moeten we hier ook met een lijstje werken en tussen haakjes zetten wanneer we zijn beginnen rammelenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kan het hier anders allemaal niet bijhouden....![]()
Ja, de mods moeten toch iets kunnen aanpassen in de OPquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:56 schreef syzo het volgende:
en wat dan voor de twijfel rammelaars?? haha de ene week rammel ik niet en dan ineens is het weer heel erg. Dan weer maanden niet en nu ik binnenkort op kraamvisite moet ben ik alweer begonnen met rammelen....
knipperlicht rammelaar hier dus
Nou preciesquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:02 schreef leonieke het volgende:
Ja!
Ga je zien dat ik nu wel een regelmatige cyclus heb en als ik er echt voor ga niet meer![]()
Jij bent liefquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lieve Smoeske!
Ik heb zo even eea van je gelezen hier, en mijn indruk (op basis van hetgeen je schrijft!!) is dat die knoop heel binnenkort wordt doorgehakt. Jullie zijn er toch gewoon hardstikke klaar voor? Leuk dat je het rammelen zo positief ervaart! Ik weet dat het mij indertijd enorm ging frustreren, maar goed, mijn lief rammelde niet mee, dat scheelt wellicht.
Ik ben benieuwd en blijf je op een afstandje volgen!
Kan het hier anders allemaal niet bijhouden....![]()
Daar valt niets over te zeggen Smoezie. Ik was gelijk weer regelmatig (na zo'n 10 jaar pilslikken) en zo zijn er zat, maar er zijn ook heel veel vrouwen waarbij het even duurt. Je zou dus nu kunnen stoppen, maar de vraag is of je vriend blij zal zijn als jij de condooms tevoorschijn trekt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:06 schreef Smoezie het volgende:
PS... editje n.a.w. berichten van de ladies hierboven
Hoe lang van te voren is het handig om te stoppen met de pil om je cyclus alvast te checken, just in case? Ik slik al zooo enorm lang de pil, dat ik niet eens weet of ik uberhaupt wel een cyclus hèb, zeg maar![]()
Dubbele ellende?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, wat zeggen ze weer over gedeelde smart?
Jaloers zijn hoef je je toch niet voor te schamen? Het zegt alleen maar dat jij ook iets heel graag zou willen wat een ander al heeft..afgunstig, da's weer wat andersquote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben soms gewoon ronduit stikjaloers.Niet dat je het de ander niet gunt, maar wel een 'dat wil ik oohook!'.
Dan ziet het er zo idyllisch en puur gelukkig uit enzo.
You evil you!quote:
Ik ken het... maandverband standaard in de tas.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet het maar goed bij gaan houden wanneer ik ongesteld ben, anders word ik vast verrast door rode broeken...![]()
Ik ook maar dat is ook de pest, op een gegeven moment kun je niet meer rationeel nadenken en veeg je alles met een glimlach van tafel afquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Roep maar hoor, ik heb een antwoord op elke excuus.![]()
Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook afquote:Op zondag 21 januari 2007 18:27 schreef LeNeHe het volgende:
O haha Smoezie!! Mannen zijn ook altijd zo lekker tactisch wat dat betreft he? En als je het dan tegen ze zegt, vragen ze ook nog 'waarom zou je die naam niet meer gebruiken?
Dat heeft mijn man ook een keer gedaan, maar dan voor de jongensnaam. Mijn schoonmoeder zei gelijk "Nou dat vind ik maar een rare naam".quote:Op zondag 21 januari 2007 16:33 schreef Smoezie het volgende:
Gisteravond waren mijn schoonouders hier en toen riep Vriend zomaar tegen zijn ouders de naam die ik altijd in mijn hoofd heb gehad voor een eventuele dochterNou, die kan (wil) ik nu, mocht het ooit zo zijn, niet meer gebruiken, want nu weten ze het al
![]()
Omdat het veel leuker is als niemand het weet?quote:
Ja, dát snap ik wel, maar het zou voor mij geen reden zijn om die naam die ik het aller-aller-aller-leukste vind niet meer te gebruiken, alleen omdat een paar weken voor dato bekend wordt wat die naam dan isquote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is als niemand het weet?Tenminste, zo heb ik het altijd in mijn hoofd gehad. Maar wie weet zou ik de naam alsnog gebruiken hoor, omdat ik het zo'n leuke en bijzondere naam vind. Ik had toch alleen echt liever gehad dat mijn schoonouders het dan nog niet wisten
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik twijfel zelfs omdat een aantal mensen hier mijn/onze meisjesnaam weet.
Totdat stinkie me er dan fijntjes op wijst dat het 'maar' internet mensen zijn. 'Oh ja, natuurlijk...'![]()
![]()
![]()
Dus hij blijft denk ik wel hoor, die naam.
Wees blij, Vivi, blijkbaar ben je niet slechts een 'internet-mens'quote:Op maandag 22 januari 2007 13:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
En waarom weet uitgerekend ikke die niet?!![]()
Ik weet het inmiddels (De goden zijn geloofd voor PM)quote:Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef Reese het volgende:
[..]
Wees blij, Vivi, blijkbaar ben je niet slechts een 'internet-mens'![]()
![]()
![]()
Oh ja?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:06 schreef Vivi het volgende:
En ik vroeg het omdat BE juist dus wel mijn naam weet als enige
Hier niet schoonouders, maar ouders... Mijn moeder wist van haar zusjes ook altijd precies hoe hun kinderen gingen heten, dat had ze onthouden van toen ze jonger waren. Aangezien wij thuis ook vaak genoeg namen roepen aan tafel, weet ik nu al dat ze in ieder geval een vermoeden gaat hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:59 schreef sombie het volgende:
Maar denk je dat je schoonouders dat tegen die tijd nog weten?
Ja, dat had ook nog gekundquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee, dat is een perfect recept idd!![]()
Althans, als het goed gaat... Als het een ramp is met 3 ben je wel weer even uitgerammeld.
Mijn vriend is daar ook nooit zo van, bang om te laten vallen enzo zegt hij dan. Totdat ie iets meer dan een jaartje geleden ofzo het pas geboren zoontje van vrienden in z'n handen kreeg geduwd, hier hou maar even vast dat is leuk, kan je alvast oefenen. Toch vond hij dat wel hardstikke leuk hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef leonieke het volgende:
Als er één iets is watwaarschijnlijk nooit zal doen, is het een baby vasthouden. Dus daar moet ik niet op rekenen om hem (meer?) te doen rammelen
Ik stond dat moment met een bak vol tandenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:23 schreef Brighteyes het volgende:Dat vind ik echt wel heel heftig hoor!
Weet je, dat komt wat je mee maakt uit de omgeving.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Dat vind ik echt heel stoer!
Informeren is goed, maar niet zomaar mensen door de strot duwen. Dan hangen ze maar gewoon een poster op over foliumzuur.
Ja, die zijn er wel degelijk. Maar of die zich door een folder bij de anticonceptie laten overtuigen, als ze hem uberhaupt al lezen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:42 schreef jolene het volgende:
Maar wat ik me afvraag zullen er dan nog steeds mensen zijn die niet weten dat ze beter foliumzuur kunnen gaan slikken.
Ja maar das toch best raar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:48 schreef Nijna het volgende:
Maar zou dat zijn als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt ofzo
Ik was 21 toen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:51 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja maar das toch best raar.
Zullen ze het boven de 25 of boven de 27 doen.
Oh ja... Ik heb vriendinnen die dus echt níks weten van zwanger worden, behalve dat je moet neuken om 't te worden en dat je er dik van word.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:42 schreef jolene het volgende:
Maar wat ik me afvraag zullen er dan nog steeds mensen zijn die niet weten dat ze beter foliumzuur kunnen gaan slikken.
Goed zo, Miss-D
Deze twee willen wel kindjes uiteindelijk hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef leonieke het volgende:
Sommige mensen moeten er ook allemaal niets meer van weten...
Gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op zondag 28 januari 2007 21:02 schreef Vicky het volgende:
voorlopig blijf ik nog maar even rammelen.. Heb nu een andere baan met een jaarcontract... dus het eerstkomende jaar nog geen 2e kindje hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |