Mijn ideaal zou zijn de eerste jaren samen werken, leven van 1 inkomen en 't andere opsparen. Vervolgens stoppen met werken, en weer gaan studeren, een theoretische studie that is, een master ofzo. Als je maar een paar uur college hebt, is opvang ook prima te regelen... Gaan ze weer naar school dan wil ik ook weer écht aan de bak.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:38 schreef Smoezie het volgende:
Mag ik eens vragen of jullie al een beeld in je hoofd hebben hoe je het zou gaan doen qua werk, als je ooit moeder bent? Ga je minder werken, of is helemaal stoppen een optie? Heb je eventueel opa/oma die een dagje kunnen oppassen?
Lijkt me een goed onderwerp voor een nieuw topic, zeker als ik Bar hier zie 'meerammelen'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef teigan het volgende:
lijkt me heel moeilijk Bar, jij had er ook gewoon nog steeds eentje moeten hebben, die ronddrentelde en speelde..
het zou mij denk ik doodeng lijken, om na zoiets weer een kindje te krijgen, zal het dan wel goed gaan? En wanneer durf je die stap wel te nemen?
Idd een interessant onderwerp, maar je mag hier uiteraard net zo lang rammelen als je wilt hoor _bar_!quote:Op zondag 14 januari 2007 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me een goed onderwerp voor een nieuw topic, zeker als ik Bar hier zie 'meerammelen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |