quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Postkantoor.
Maar ik heb mezelf getrakteerd op JJ Cale en Eric Clapton - Escondido. En cadeau's gekocht. En teveel geld uitgegeven.
wow, dit wordt echt wel een slowchat hiero... soort van "No Smoke Praatgroep"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Over koffie gesproken
Ik neem er effe eentje![]()
Haha, daar begint het wel op te lijken idd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:03 schreef Thrackan het volgende:
[..]
wow, dit wordt echt wel een slowchat hiero... soort van "No Smoke Praatgroep"
vind het wél relaxed, een beetje support!
5 minuten, en dan moet ik kokenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef Thrackan het volgende:
uurtje, en dan weekend!
voel me toch wel goed genoeg om vanavond gewoon hard de pilz te raken (terwijl ik er een pijltje bij gooi dan)
nou zijn die gasten waarmee ik dart in ieder geval zwaar relaxed en sociaal, alleen dat café staat zo snel blauw
Sja, het moet ook niet gekker wordenquote:
Oeh, waarom heb ik dat nou niet gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef Thrackan het volgende:
Lips: oh, echt welmaar nu even niet!
eer-ik: ik heb juist als laatste ritueel een sigaar opgepaft, met een whiskytje erbij...
Als het jullie helpt, leef je uit zou ik zeggen. Dit topic gaat meestal in golven en hier je ei kwijt kunnen helpt vaak wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, daar begint het wel op te lijken idd.
Nouja, zolang BE of DE er niet over gaat zeuren, is er niks aan de hand
Het is allemaal wel niet-rook-gerelateerd![]()
En ik moet zeggen, dat ik het ook chill vind
Ja meer eten..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:25 schreef Lips het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een 'vervangende verslaving' nu je niet meer rookt?
Ik ben begonnen met breien
Ohja, dat had ik ook eerst.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja meer eten..
o.a. pepermunt.
Gelukkig word ik niet snel dik
Ik zat op 98 voor 1,84quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:33 schreef Thrackan het volgende:
ben tussen oktober en nieuwjaar ergens onderweg spontaan 5 kilootjes verloren, dus ik vind het niet zo heel erg als er wat bij komt... ben niet de dikste, nu 69 kilo voor 1.80 meter
Rare zin als je een beetje visueel bent ingesteldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef Thrackan het volgende:
ooit een keer van 70 naar 75 gegaan door een stoppoging, dat is er dus pas geleden spontaan afgepleurd...
als je het zo zegt wel jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Rare zin als je een beetje visueel bent ingesteld
Toen ik nog rookte zat ik gem. op de 85kg. Ik zit nu op de 94kg met een lengte van 1,92m, volgens mij wel de ideale gewicht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:33 schreef Thrackan het volgende:
ben tussen oktober en nieuwjaar ergens onderweg spontaan 5 kilootjes verloren, dus ik vind het niet zo heel erg als er wat bij komt... ben niet de dikste, nu 69 kilo voor 1.80 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |