abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:07:37 #51
104367 Thrackan
new and improved
pi_45036530
het is trouwens wel relaxed om af en toe even met normale personen te praten die snappen hoe stoppen kan zijn

maar nicotine is sneller verslavend idd, zeker als je het per gram bekijkt, nicotine en alcohol trouwens allebei, alleen wordt alcohol in véél kleinere doses gebruikt als heroine

maar dat is de lichamelijke verslaving, heroine is wel gevaarlijker omdat het ook daadwerkelijk geestelijk verslavend werkt. ik wil dan ook nooit zo'n verslaving meemaken, vind roken al een ernstig genoege verslaving
maar voor zover ik weet: een geestelijke verslaving betekent dat de drug jouw beeld van de werkelijkheid zodanig verandert dat je de drug denkt te vereisen om te leven (net als water en voedsel normaalgesproken), dat lijkt me écht eng
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_45036754
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:07 schreef Thrackan het volgende:
maar voor zover ik weet: een geestelijke verslaving betekent dat de drug jouw beeld van de werkelijkheid zodanig verandert dat je de drug denkt te vereisen om te leven (net als water en voedsel normaalgesproken), dat lijkt me écht eng
Daar zit ik nu wel een beetje mee.. het zit er bij mij nogal ingebakken dat ik in de kroeg rook. Dus dat zal ff wennen worden.
Is misschien niet helemaal hetzelfde, maar komt in de richting
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:21:15 #53
104367 Thrackan
new and improved
pi_45037084
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:12 schreef crossover het volgende:

[..]

Daar zit ik nu wel een beetje mee.. het zit er bij mij nogal ingebakken dat ik in de kroeg rook. Dus dat zal ff wennen worden.
als het een relaxte stamkroeg is:
vertel de barman dat je gestopt ben

degene waar ik kom zal echt élke peuk uit mn bek weten te houden!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:22:40 #54
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45037143
Heroïne is wat betreft lichamelijke verslaving ook wel iets heftiger dan nicotine, hoor. En het is ook een iets langduriger proces, bij nicotine ben je er zo vanaf.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:23:35 #55
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45037181
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:12 schreef crossover het volgende:

[..]

Ach, dat lukt wel hoor. Gewoon elke keer als je een peuk wilt opsteken weer een biertje bestellen. Ok, je bespaart geen geld, je leeft nog steeds niet gezond, maar je rookt ook niet (en je gaat laveloos naar huis).
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:24:20 #56
104367 Thrackan
new and improved
pi_45037211
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heroïne is wat betreft lichamelijke verslaving ook wel iets heftiger dan nicotine, hoor. En het is ook een iets langduriger proces, bij nicotine ben je er zo vanaf.
heb het weer even nagelezen, inderdaad... roken is alleen sneller verslavend
pi_45038630
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ach, dat lukt wel hoor. Gewoon elke keer als je een peuk wilt opsteken weer een biertje bestellen. Ok, je bespaart geen geld, je leeft nog steeds niet gezond, maar je rookt ook niet (en je gaat laveloos naar huis).
hahah doe ik
Het gaat op dit moment iig wel beter dan gister avond. Ik vind het al knap dat ik al een paar keer de deur uit ben gegaan sinds dinsdag

Ik moet gewoon iets anders te doen hebben..
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:11:55 #58
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45038813
Ik heb genoeg andere dingen te doen, ik heb er alleen verdomd weinig zin in. Maar ja, ik stel het allemaal al een tijdje uit (de IBG stuurde mij immers maanden terug al bericht over mijn nieuwe OV).

Veel liever blijf ik gewoon thuis, lekker blues muziekje op, boek erbij. Maar ja, die OV komen ze niet brengen. En om mijn vader en zus nou zelf om hun cadeau de stad in te sturen...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:19:00 #59
104367 Thrackan
new and improved
pi_45039082
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb genoeg andere dingen te doen, ik heb er alleen verdomd weinig zin in. Maar ja, ik stel het allemaal al een tijdje uit (de IBG stuurde mij immers maanden terug al bericht over mijn nieuwe OV).

Veel liever blijf ik gewoon thuis, lekker blues muziekje op, boek erbij. Maar ja, die OV komen ze niet brengen. En om mijn vader en zus nou zelf om hun cadeau de stad in te sturen...
klinkt alsof je door gebrek aan een stof in een lichamelijke depressie komt...
je bent cold turkey neem ik aan?
zorg er voor dat je iets binnenkrijgt wat je goed doet:
- frisse lucht, liefst met een flink windje
- vers sapje o.i.d.
- whiskeytje

en ga lekker je OV'tje halen... hoe langer je zit te mokken hoe kutter het wordt, hop!

(dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door een voormalig depressief persoon)
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:22:52 #60
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_45039222
vreemd, ik heb juist ineens meer zin om dingen te doen/ de deur uit te gaan sinds ik gestopt ben
al komt dat mischien ook omdat ik tegelijkertijd gestopt ben met blowen, dus wat meer energie heb als voorheen
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:23:42 #61
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45039252
Een depressie?

Ik luister niet naar blues omdat ik depressief ben, gewoon omdat het fijne muziek is. En ik heb gewoon een hekel aan winkelen. En een hekel aan het postkantoor. En een hekel aan foto's. Enig lichtpuntje: mijn vader krijgt een cd, dus ik kan even de bakken bij de cd-winkel doorspitten (ook voor mezelf).

En ja, ik weiger dingen als nicotine kauwgom te gebruiken. Maar ja, depressief, geenszins.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:25:38 #62
104367 Thrackan
new and improved
pi_45039311
true, maar ik las net dat Angel_of_dth al een maandje is gestopt...

wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat de stof die je aanmaakt als je stopt (het yes, ik doe het! gevoel) na ongeveer zes weken als gewoon wordt bevonden in je hersenen en je dus een dip kan krijgen...
dit had je dus eventueel kunnen zien aankomen, maar er is niet veel aan te doen behalve op eigen kracht jezelf omhoog trekken, je kan het!

EDIT: en ja, ik heb ECHT veel research gepleegd voor ik ging stoppen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:33:08 #63
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_45039562
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:25 schreef Thrackan het volgende:
EDIT: en ja, ik heb ECHT veel research gepleegd voor ik ging stoppen
heheh dat blijkt wel
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:35:54 #64
104367 Thrackan
new and improved
pi_45039659
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef _Flame_ het volgende:

[..]

heheh dat blijkt wel
weiger alleen nog steeds plaatjes van smerige longetjes te bekijken, stomme afschrikmiddeltjes werken niet...
als je wilt KUNNEN stoppen moet je WILLEN stoppen, en niet "aah, wat eng, ik stop" en dan een dag later aan die plaatjes gewend zijn... de bullshit.

Trouwens valt het ook best op waarschijnlijk dat ik al mijn energie in achterlijk veel op Fok posten stop op het moment. Ook al valt de interpunctie nog wel eens door de mand
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:39:18 #65
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_45039770
ja dat hoeft voor mij ook niet zo hoor, ik stop omdat ik wil stoppen en niet omdat ik wil dat mijn longen er mooi uitzien...dat ziet toch niemand

je jezelf bezig houden is een goed ding, maakt niet uit waarmee. Bij mij is alleen het minpunt dat ik normaal veel rooktte als ik achter de pc zat...dus thuis zo min mogenlijk op internet dan maar
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:42:54 #66
104367 Thrackan
new and improved
pi_45039872
ik heb 100% het voordeel dat ik in huis nooit heb mogen roken en dat mijn ouders het ook niet doen, dus zolang ik thuis ben geen rooklucht (behalve wat nog uit mijn kleren gewassen moet worden)
mijn vriendin rookt ook niet, ouders en zo ook niet daar, maar er *mag* daar in huis gerookt worden, ik was de enige die er gebruik van maakte

voor de rest wordt praktisch overal waar ik kom gerookt, exclusief op mijn stageadres maar goed, onderweg sta je dan weer bij bushaltes he
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:57:27 #67
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_45040356
dat is idd een voordeel denk ik, ik merk nl dat ik er op mijn werk niet eens aan denk omdat er op kantoor zelf toch niet gerookt mag worden

ach hoe dan ook, ik vindt het nog heel erg meevallen, had echt ged8 dat ik er meer moeite mee zou hebben
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:57:59 #68
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45040376
Bij mij thuis mag nog wel gerookt worden (mits er een raam open gaat) maar je merkt wel dat visite minder rookt als ze alleen moeten roken. Het blijft toch iets wat ook de stempel 'gezellig' heeft.
Maar ik drink wel gezellig een wijntje
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:00:47 #69
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_45040452
hmm is het niet zo dat ze minder snel een sigaret opsteken uit n soort van fatsoen?
Ik weet nl dat ik altijd mocht roken bij een vriendin van mij, terwijl zij zelf niet rookt en nooit heeft gedaan en dat dan de drempel wel iets hoger was om er eentje op te steken
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:01:14 #70
104367 Thrackan
new and improved
pi_45040463
nou ja, op kantoor ga ik normaalgesproken eventjes naar buiten om 10, 12 en 3 uur... dat zijn nu dus eventjes de kut tijden, hoewel ik ook gewoon even naar buiten loop en een muziekje in mijn oren pleur en de frisse lucht opsnuif

Lips: idd, roken en rokers wordt nog steeds als gezellig beschouwd, en ik ben het daar niet geheel mee oneens. de daad van het roken geeft namelijk een stukje tijd, dat je dan weer kunt gebruiken om eens wat te praten of zo... daarnaast hebben veel rokers dezelfde gedachten en gaan rokersgesprekken vaak over roken (in mijn geval) dus heb je als roker altijd wat te lullen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:11:17 #71
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45040817
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:00 schreef _Flame_ het volgende:
hmm is het niet zo dat ze minder snel een sigaret opsteken uit n soort van fatsoen?
Ik weet nl dat ik altijd mocht roken bij een vriendin van mij, terwijl zij zelf niet rookt en nooit heeft gedaan en dat dan de drempel wel iets hoger was om er eentje op te steken
Mijn vrienden zijn van het type die met een brandende peuk vragen of ze hier nog wel mogen roken Als ik naar mezelf kijk toen ik nog rookte stak ik vooral een peuk op als een ander dat deed. Als er dan niemand rookte dacht ik er minder snel aan. Maar uit fatsoen zou ook kunnen (alhoewel ik dat dus betwijfel )
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:01 schreef Thrackan het volgende:
Lips: idd, roken en rokers wordt nog steeds als gezellig beschouwd, en ik ben het daar niet geheel mee oneens. de daad van het roken geeft namelijk een stukje tijd, dat je dan weer kunt gebruiken om eens wat te praten of zo... daarnaast hebben veel rokers dezelfde gedachten en gaan rokersgesprekken vaak over roken (in mijn geval) dus heb je als roker altijd wat te lullen
Gelukkig heb ik niet het probleem dat ik zonder tekst kom te zitten Het is wel dat ik vroeger een 'denkpauze' in kon lassen door een hijs te nemen, nu gaat dat moeilijker
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:12:40 #72
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45040872
sodemieters, ben je effe weg, meteen weer bijna een tweede pagina vol

Wat hier bovenaan de pagina gezegd werd, wilde ik nog even op inhaken, namelijk dat ik ook, voordat ik stopte, dacht: tering, wat moet ik nu dan doen in de kroeg.
Ik had gewoon geen enkel benul hoe dat dan ging, omdat ik al zolang ik in de kroeg kom, rook
En dat is niet alleen in de kroeg zo, maar gewoon met alles eigenlijk.
-Wat moet ik nu na het eten?
-Wat moet ik nu als ik wakker word?
-Wat moet ik doen als ik op de bus sta te wachten?
-Wat moet ik doen als ik een biertje drink?
-Wat moet ik als ik me verveel?
en zo kan ik nog wel een heel lijstje maken
Toen ik stopte, bleek het allemaal nog wel mee te vallen.
Ik doe nou dezelfde dingen als toen ik nog rookte, maar nu zonder peuk
Dat is eigenlijk het enige verschil
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:14:42 #73
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_45040951
moet je maar niet weg gaan

@lips: hahaha ja oke dan zal t wel niet uit fatsoen zijn idd
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:16:53 #74
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45041022
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef eer-ik het volgende:
Toen ik stopte, bleek het allemaal nog wel mee te vallen.
Ik doe nou dezelfde dingen als toen ik nog rookte, maar nu zonder peuk
Dat is eigenlijk het enige verschil
Dus als ik het goed begrijp:
- je doet nu niks na het eten
- je wordt wakker als je wakker wordt
- je staat op de bus te wachten als je op de bus wacht
- je drinkt bier als je bier drinkt
- je verveelt je de pestpokken als je je verveelt

... hetzelfde maar dan zonder peuk
Miauw
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:20:40 #75
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45041162
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef Lips het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp:
- je doet nu niks na het eten bakkie pleur + fok of wat dan ook
- je wordt wakker als je wakker wordt klopt
- je staat op de bus te wachten als je op de bus wachtidd
- je drinkt bier als je bier drinktalleen dan wat meer
- je verveelt je de pestpokken als je je verveeltvalt wel mee eigenlijk, ik doe nu gewoon *iets*

... hetzelfde maar dan zonder peuk

Ohja, en ik drink aanzienlijk meer water, vooral in het begin, toen al die bruine roggels loskwamen
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:35:53 #76
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45041719
Ik drink aanzienlijk meer alcohol
Miauw
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:40:48 #77
104367 Thrackan
new and improved
pi_45041908
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ohja, en ik drink aanzienlijk meer water, vooral in het begin, toen al die bruine roggels loskwamen
oh ja, de bruine rochels, die zijn echt cool! duurt nog een dagje denk, ik voel het al een beetje mee resoneren als ik vol adem haal

het leukste is als ze echt hard zijn en stuiteren, 1 keer gezien, ik kwam niet meer bij!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:44:08 #78
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45042046
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef Thrackan het volgende:

[..]

oh ja, de bruine rochels, die zijn echt cool! duurt nog een dagje denk, ik voel het al een beetje mee resoneren als ik vol adem haal

het leukste is als ze echt hard zijn en stuiteren, 1 keer gezien, ik kwam niet meer bij!
Haha, ik heb er een tijd mee rondgelopen, en wat het wel écht zat op een gegeven moment.
Duurde anderhalve week ofzo, aan het begin idd best geinig, maar daarna is het irritant, als je je bijna verslikt in je rochels als je wakker wordt...
Of je wordt wakker, hoest 1 keer, en er ligt meteen een plas bruine meuk op de grond

Haha, wat dat meeresoneren betreft, had ik idd ook
Voel echt leip
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:48:40 #79
104367 Thrackan
new and improved
pi_45042235
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Haha, ik heb er een tijd mee rondgelopen, en wat het wel écht zat op een gegeven moment.
Duurde anderhalve week ofzo, aan het begin idd best geinig, maar daarna is het irritant, als je je bijna verslikt in je rochels als je wakker wordt...
Of je wordt wakker, hoest 1 keer, en er ligt meteen een plas bruine meuk op de grond

Haha, wat dat meeresoneren betreft, had ik idd ook
Voel echt leip
ik ken het idd van eerdere pogingen, duurt meestal een weekje, soms wat langer bij mij

eerste keer dacht ik echt 'wat de fak, ik ben toch juist gestopt?'

trouwens ik kan vandaag de koffie véél beter verdragen dan gister!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:52:31 #80
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45042391
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef Thrackan het volgende:

[..]

ik ken het idd van eerdere pogingen, duurt meestal een weekje, soms wat langer bij mij

eerste keer dacht ik echt 'wat de fak, ik ben toch juist gestopt?'

trouwens ik kan vandaag de koffie véél beter verdragen dan gister!
Over koffie gesproken
Ik neem er effe eentje
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:55:04 #81
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45042514
Ik ga er ook maar eens een bakkie inschenken
Miauw
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:55:56 #82
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45042552
zo, effe (lekker) senseotje in elkaar geschroefd

Toch altijd wel goed op z'n tijd, zo'n bakkie
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:01:51 #83
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45042798
Postkantoor.

Maar ik heb mezelf getrakteerd op JJ Cale en Eric Clapton - Escondido. En cadeau's gekocht. En teveel geld uitgegeven.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:03:45 #84
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45042850
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Postkantoor.

Maar ik heb mezelf getrakteerd op JJ Cale en Eric Clapton - Escondido. En cadeau's gekocht. En teveel geld uitgegeven.

Postkantoren zuigen sowieso.

Lekker CDtje is dat.

Ga je weer een keer de deur uit, geef je meteen weer teveel geld uit
Nou ja, shit happens
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:03:48 #85
104367 Thrackan
new and improved
pi_45042853
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Over koffie gesproken
Ik neem er effe eentje
wow, dit wordt echt wel een slowchat hiero... soort van "No Smoke Praatgroep"
vind het wél relaxed, een beetje support!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:04:56 #86
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45042897
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:03 schreef Thrackan het volgende:

[..]

wow, dit wordt echt wel een slowchat hiero... soort van "No Smoke Praatgroep"
vind het wél relaxed, een beetje support!
Haha, daar begint het wel op te lijken idd.
Nouja, zolang BE of DE er niet over gaat zeuren, is er niks aan de hand
Het is allemaal wel niet-rook-gerelateerd

En ik moet zeggen, dat ik het ook chill vind
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:09:47 #87
104367 Thrackan
new and improved
pi_45043079
uurtje, en dan weekend!
voel me toch wel goed genoeg om vanavond gewoon hard de pilz te raken (terwijl ik er een pijltje bij gooi dan)

nou zijn die gasten waarmee ik dart in ieder geval zwaar relaxed en sociaal, alleen dat café staat zo snel blauw
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:10:37 #88
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45043106
Met een pilsje in je ene hand en een pijltje in je andere hand kan je toch niet roken!
Miauw
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:13:43 #89
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45043236
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef Thrackan het volgende:
uurtje, en dan weekend!
voel me toch wel goed genoeg om vanavond gewoon hard de pilz te raken (terwijl ik er een pijltje bij gooi dan)

nou zijn die gasten waarmee ik dart in ieder geval zwaar relaxed en sociaal, alleen dat café staat zo snel blauw
5 minuten, en dan moet ik koken
Helemaal geen zin an, maar ja, het moet maar.
1 keer in de week effe een prakkie klaarmaken, moet te doen zijn.
Het enige zure is dat mijn ouders vandaag om kwart over 5 willen eten.
Ze kijken maar effe, dan heb ik nog geen honger

M'n pa ook trouwens, die loopt al jaren te mekkeren dat ik moet stoppen met roken, dan zou hij dat ook doen. (Hij rookt sigaren, af en toe) Stop ik, koopt ie een doos sigaren voor me
Echt zo van: 'hier jong, kunnen we samen af en toe een sigaartje (niet over de longen) roken'
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:15:23 #90
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45043309
Van je familie moet je het hebben...
Miauw
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:15:42 #91
104367 Thrackan
new and improved
pi_45043320
Lips: oh, echt wel maar nu even niet!

eer-ik: ik heb juist als laatste ritueel een sigaar opgepaft, met een whiskytje erbij...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:16:05 #92
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45043336
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef Lips het volgende:
Van je familie moet je het hebben...
Sja, het moet ook niet gekker worden
Ik ga iig niet om kwart over 5 eten, dat kan echt niet.
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:16:59 #93
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45043373
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef Thrackan het volgende:
Lips: oh, echt wel maar nu even niet!

eer-ik: ik heb juist als laatste ritueel een sigaar opgepaft, met een whiskytje erbij...
Oeh, waarom heb ik dat nou niet gedaan
Zoooo goed is dat...
Of een irish coffee met een sigaar, dat nam ik vroeger vaak

Nou goed, ik ga koken daarna bier drinken, en dan ergens een keer eten
Succes allemaal vanavond in de kroeg enzo
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:18:52 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45043460
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Haha, daar begint het wel op te lijken idd.
Nouja, zolang BE of DE er niet over gaat zeuren, is er niks aan de hand
Het is allemaal wel niet-rook-gerelateerd

En ik moet zeggen, dat ik het ook chill vind
Als het jullie helpt, leef je uit zou ik zeggen. Dit topic gaat meestal in golven en hier je ei kwijt kunnen helpt vaak wel.
Maar... het moet geen algemene goedemorgen-welteruste-bladiebla slowchat worden, daar zijn er al genoeg van, dus hou het wel een beetje stoppengerelateerd idd.

vrijdag 5 januari 2007 @ 16:23:08 #95
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45043620

Mooi..

Laptop maar even in de keuken neergegooid
De printer is kapot, en ik moet toch een recept hebben
Zo kan ik ondertussen stiekem ook nog even meelezen
Signature.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:25:22 #96
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45043701
Hebben jullie eigenlijk een 'vervangende verslaving' nu je niet meer rookt?
Ik ben begonnen met breien
Miauw
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:27:07 #97
104367 Thrackan
new and improved
pi_45043753
mwah ik friemel wat met mijn aanstekert als ik op de bus wacht...
en ik reageer me wat harder af mbv muziek
even naar buiten gaan op kantoor om in de fietsenstalling ongestoord te headbangen altijd leuk
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:27:39 #98
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45043771
nee, ik heb alleen steeds veel energie over eigenlijk
Ben veel drukker geworden
Signature.
pi_45043776
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:25 schreef Lips het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een 'vervangende verslaving' nu je niet meer rookt?
Ik ben begonnen met breien
Ja meer eten..
o.a. pepermunt.
Gelukkig word ik niet snel dik
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:30:13 #100
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45043885
Ik luisterde altijd al de hele dag muziek, dat doe ik nu nog. Verder weinig veranderingen. Behalve meer drinken in de kroeg, maar dat zou ik geen verslaving willen noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')