quote:Dat is snel m@x!
Hopelijk wordt er duidelijk wat er aan de hand is!
Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook weer puzzelen... Heb er gewoon geen tijd voor.. en ook geen plek.. Vroeger legden we de puzzelplank onder de bank, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen met die grijpgrage handjes in de buurt...
denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken binnenkort...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.
Graag gedaanquote:
Paarsrood en donker is erg coolquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar is terugen ikke ben blij het is echt ontzettend leuk geworden, met paarsrood en donker
Jullie moeten alleen even geduld hebben want Marco is er met de camera vandoor, die is zweefvliegtuigen aan het fotograferen en komt strakkies pas terug
Ow dat is zo'n heerlijk gevoel....quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
We hebben het duidelijk allemaal besproken met vb kapsels erbij , en dit sprong er gewoon echt uit, en werd helemaal enthousiast, en nu helemaal
De countouren, en de lange pieken zijn donker
en bovenop is het paars/rood
Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag isquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond beginnen de nieuwe aflevering van Wie is de Mol VIP![]()
geweldig programma en ook peaceman vindt dat een erg leuk programma. Dus vanavond met zn tweetjes voor de buis, hapjes op tafel
mjammie.
Ik vond vrijdagavond ook leuker, maar komt nu wel goed uit omdat ik vrijdags altijd Medium wil zien. Kun je het niet opnemen en dan alsnog vrijdags kijken??quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag is
En veeeeeel gezelligerquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:36 schreef Rewimo het volgende:
We kijken nu maar apart, maar opnemen en samen kijken is natuurlijk ook een idee
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Leuk Rewimo ik ga duimen voor jullie dat het lukt...
Heb hier trouwens voor jou nog steeds een zonnebloem liggen voor bij je vader aan het graf... maar op de post gaat beetje lastig ivm de lengte...
Moet es even creatief gaan nadenken hoe dat bij jullie komen gaat
Dank je welquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:30 schreef livelink het volgende:
Wat zou het leuk voor Christan zijn als het zou lukken, die kaartjes. En ik vind je foto ook zo mooi in je avatar, Rewimo. Hij doet me ergens aan denken, maar ik weet niet meer wat.
Nee, zo gaat dat nog in Zeeland qua openbaar vervoerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow die laatste foto is leuk zeg, was dat in Egypte?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Maggie het volgende:
Nee, zo gaat dat nog in Zeeland qua openbaar vervoer
seg waar zit jij dan.. hier rijd de politie nog op verkens....quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Maggie het volgende:
[..]
cover-my-ass:ik mag dat zeggen want ik kom daar ook vandaan![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Maggie het volgende:
[..]
cover-my-ass:ik mag dat zeggen want ik kom daar ook vandaan![]()
Ik kom van de andere kant van het water, uit Souburg, geboren en getogen, maar ik woon er op dit moment niet meer, ik woon in het buitenland.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
seg waar zit jij dan.. hier rijd de politie nog op verkens....
Ik zit er niet mee hoor, ik moet er mee rondlopen hij niet...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef jessie het volgende:
Ach Bar ik heb er 1 en als ik dan vraagt hoe vind je het, zegt ie ja je nieuwe schoenen zijn leuk
Typisch iets voor mannen dus.... hij weet wel vaak dat ik geknipt/geverfd wordt, want we gaan altijd samen naar een "huiskapster" die bij mijnouders komt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:02 schreef jessie het volgende:
Dat wennen, hahahahaha dat is ook zo'n standaard regel hier nadat hij het dan eindelijk "ontdekt"
Tja dan heb je vast niet in het juiste gedeelde van Zeeland gezeten... beetje meer naar de duinen en je zag praktisch het zeldequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
mooie omgeving in Zeeland... hebben wij niet gezien toen wij daar op vakantie waren
verander de naam Geer in Leo en ik had hetzelfde kunnen postenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:09 schreef jessie het volgende:
O ik doe Geer altijd zelf met de tondeuse
Dalijk lekker de mol kijkenHeb er helemaal zin in.
Hmm ik weet het eigenlijk niet meer waar preciesquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Tja dan heb je vast niet in het juiste gedeelde van Zeeland gezeten... beetje meer naar de duinen en je zag praktisch het zelde
Dank je Phluphquote:
Ik doe Frank ook met de tondeusequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:09 schreef jessie het volgende:
O ik doe Leo altijd zelf met de tondeuse
Dat maakt het juist leuker. Ik vind met bekende nederlanders toch altijd minder leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik doe Frank ook met de tondeuse![]()
Yeah, de Mol, heerlijk! Er zitten voor mij trouwens een paar onbekende Bekende Nederlanders in hoor![]()
Hij vond het gewééééldig!quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Be heeft achter al wat laten vallen
House is ook erg gaaf ja, en the Gost Whisper, die tweede neem ik op en die eerste ga ik denk ik ook nog even kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:26 schreef E.T. het volgende:
Bar, leuk!![]()
Verder niks gelezen hier, ik ga WIDM kijken(en daarna House).
ow, en ondertussen de was opvouwen![]()
Euh ja dat weet ik dus niet...quote:
Okay, okay, ik was hetquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wie heeft Marco een klap op zijn hoofd gegeven....
Kreeg net heel braaf een glas sinas van hem, en alweer een stuk appeltaart....
Vraag me af wat hij nu weer van me wilt
Aha vandaar ineens dank je wel M@x normaal is het andersom namelijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Okay, okay, ik was hetHier wordt trouwens ook koffie gezet
Eh, geen voorbeeld. Ik heb nog getwijfeld over een foto van het resultaat maken maar vond dat zo suf! Als ik er nog eens een maak zal ik aan je denken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef phluphy het volgende:
Leuk kapsel Bar![]()
Vond Mar het ook leuk?
BE, ik had nog nooit van Wasgeilpuzzels gehoord, wij hadden vroeger gewoon Ravensburger. Ik snap overigens ook niet hoe het werkt. Heb je geen voor en na voorbeeld?
Rewimo wb![]()
ik was ff wegquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:09 schreef jessie het volgende:
O ik doe Leo altijd zelf met de tondeuse
Ben jij ook zo opgelucht dat de dagen voorbij zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef phluphy het volgende:
Jessie (& mama van pepijn), ik was al van vorige week vrijdag terug hoor. Alleen ben ik een tijdje minder aktief geweest. De symboliek van oud & nieuw heeft er eigenlijk wel ingehakt, en ik had even tijd nodig om weer een beetje mezelf te worden.
Ik had trouwens ook echt moeite met weer in het ritme te komen na al die feestdagen. Ik was de eerste dagen niet vooruit te branden.![]()
Dat idee had ik ook. Dat je daarom zo stil was. Daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef phluphy het volgende:
Jessie (& mama van pepijn), ik was al van vorige week vrijdag terug hoor. Alleen ben ik een tijdje minder aktief geweest. De symboliek van oud & nieuw heeft er eigenlijk wel ingehakt, en ik had even tijd nodig om weer een beetje mezelf te worden.
Ik had trouwens ook echt moeite met weer in het ritme te komen na al die feestdagen. Ik was de eerste dagen niet vooruit te branden.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:34 schreef Vicky het volgende:
Michel vond er de eerste keer dat ie het zag ook weinig aan.. maar na verloop van tijd vond ie het onwijs leuk!
Nee niets zeggen hoor Diaan
Yeah rightquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Rewimo het volgende:
De Mol is leuk! En ik weet al wie het is
Ik wel hoor....quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
Ben ook blij dat ik er weer ben.
Maar wat zie ik nu?Snoopy ziek? En niemand die nog beterschap heeft gewenst?
![]()
Stelletje luie donders![]()
Snoopy, van harte beterschap voor jullieOok namens de mede-bankjeszitters
![]()
welles:quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
Maar wat zie ik nu?Snoopy ziek? En niemand die nog beterschap heeft gewenst?
![]()
Stelletje luie donders![]()
Beterschap snoopy en Morris.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
..... Ach gos Snoopy, van harte beterschap voor jou en Morris.![]()
Ik kan momenteel even niet kijken, want marco is zo nu en dan via laptop met zijn maat in gesprek over hoe en wat krijg ik pc weer in ordequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Snoop, ik heb over je heen gekeken!Maarreh... wat Phluph zegt dus!
![]()
Bar, als het goed is heb je bericht van een FA gehad.
Daar had ík dus weer overheen gelezen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef Diaan73 het volgende:[..]
Ik wel hoor....zie mijn post van 21:43 uur...
Het is 2007 jessie ... ik ben het kwijtquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef jessie het volgende:
Easy going waar is je adremheid. Je komt er telkens net ff achteraan he
in je portemonnee in ieder geval welquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef jessie het volgende:
Ik vind je wel gezellig zo easy
Ik heb zowaar kortingsbonnen voor de weight watchers uitgeprint.
Ik val in herhaling. Nu nog een keer afvallen
Waarschijnlijk ga ik woensdag weer op "cursus"
Uhuh, ik stond bij de bonbons, toen zeiden ze: "wegwezen, die zijn voor jessie"quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef jessie het volgende:
Ja easy, wees echt maar blij dat je geen Jessie heet
Dat moet zeker wel helpen ja... hoeveel km zou dat zijn...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef jessie het volgende:
Jammer Bar dat je zover weg woont anders zouden we samen kunnen gaan. Wel effectief om elkaar lopend even op te halen natuurlijk
Wrom moet ik dan nu zo erg aan Bassie en Adriaan denken...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Uhuh, ik stond bij de bonbons, toen zeiden ze: "wegwezen, die zijn voor jessie"![]()
Het is 2007 ... ik ben sterkquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:57 schreef jessie het volgende:
En jij gaat dan ook gewoon weg heZo ben jij wel
Oh, jawel hoor, volgens mijn BMI zou er wel zo'n 10 kilo afmogen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Jij hebt niks te klagen met dat figuur![]()
toch werkt hij niet... die laatste 4 stukkies zijn toch echt in mijn buik belandquote:
Dat zou ik je niet geven. Prima figuurtje hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, volgens mijn BMI zou er wel zo'n 10 kilo afmogen.
En gij hebt zeker nt te klagen, je ziet er uit als een knap jong ding van een jaar of 16 ...
Hihi, onlangs bij de kapper vonden ze ook dat ik er vroeg bij was. En ik vind 27 nu niet zo heel jong...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:10 schreef mama_van_pepijn het volgende:
En mijn dank is groothoewel aangezien worden voor een tienermoeder van 16 niet bepaald ideaal was destijds. Als blikken konden doden soms
![]()
Ik ook wel eens..en ik ben maar ff ouder dan jijquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wees blij ik word nog wel eens in de 30 geschat... en ben toch echt van 1981 hoor
erg is dat dan hequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ook wel eens..en ik ben maar ff ouder dan jij
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:45 schreef phluphy het volgende:
Ik wil nog even wat zeggen over de topic titel:
"Het speeltuinbankje gaat naar de kapper" .....
klinkt een beetje als
"Komt een vrouw bij de dokter....."
en daarbij, een bankje hoeft niet naar de kapper, want een bankje heeft geen haar![]()
een bankje kán niet naar de kapper, want het kan niet lopen![]()
bankjes hebben ook helemaal geen centjes om een kapper te betalen![]()
en het ergste is
bankjes passen helemaal niet in een kappersstoel![]()
![]()
![]()
Wil jij er dan niet bij?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:47 schreef phluphy het volgende:
Maar !! we kunnen het bankje wel naar een kapsalon brengen en er een 2 of 3 persoons kappersbankje van maken.
Dan gaan bijvoorbeeld Jessie, Bar en Diaan erop, hup onder de droogkap.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |