abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45003597
Oeps ik gooide hem dicht

Laatste post van mij
quote:
Dat is snel m@x!
Hopelijk wordt er duidelijk wat er aan de hand is!
pi_45003629
Zit net een heel stuk te typen over puzzels is het bankje alweer vol. Dus hier nog even, *plak*:

Puzzelen is leuk BE, die WASGIJ dingen zijn erg leuk. Ik heb ook nog een puzzel waar je allemaal "kamertjes" van 4 stukjes moet leggen en dan aan de hand van wat er gezegd wordt en gebeurd kan je ze op de goede plek leggen en krijg je uiteindelijk een flatgebouw. Die is erg leuk!
En Jan v H. puzzels vind ik ook altijd wel leuk. Ik heb er trouwens ook een (denk bij mn ouders nog) die aan 2 kanten bedrukt is en dan op de achterkant een kwartslag gedraaid. Ingewikkeld, maar wel leuk. Ik wil ook weer puzzelen. Heb alleen niet echt een plekkie om het te laten liggen momenteel . (of ik moet op zolder gaan puzzelen, maar daar is het koud)
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 13:48:43 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45003634
m@x, fijn dat je er niet helemaal in hoefde Nu maar hopen dat ze je met de uitslag verder kunnen helpen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45003661
M@x fijn dat je er niet helemaal in hoefde, die dingen zijn al zo benauwend... en volgende week de uitslag al fijn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_45003671
Ik wil ook weer puzzelen... Heb er gewoon geen tijd voor.. en ook geen plek.. Vroeger legden we de puzzelplank onder de bank, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen met die grijpgrage handjes in de buurt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45003701
Ik ben momenteel ook weer aan het puzzelen, vind het altijd wel leuk, maar op een gegeven moment ligt dat ding in de weg, en dan haalde ik hem weer uit elkaar..
Nu voor sinterklaas een puzzelmat gevraagd en gekregen, nu kan ik hem oprollen
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 13:50:33 #7
43556 miss_dynastie
pi_45003707
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook weer puzzelen... Heb er gewoon geen tijd voor.. en ook geen plek.. Vroeger legden we de puzzelplank onder de bank, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen met die grijpgrage handjes in de buurt...
Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.
pi_45003726
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.
denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken binnenkort...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45003744
anders koop je een puzzelmat. die kun je oprollen.
pi_45003759
Let er dan wel op dat je verschillende maten van die matten hebt, bv van 300-1500 stukjes en nog eentje die groter is!
pi_45003767
Te laat Bix

sollicitatiebrief is verstuurd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45003888
s6 Vicky
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_45004101
Mijn ouders hebben laatst een soort puzzel"koffer" bij de Markro gehaald. Heel handig ding.
Succes Vicky!
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:12:48 #14
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45004347
vicky succes en bedankt van arwen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45004362
oeps... straks hebben we geen schutting meer... het stormt beetje in Zeeuws-Vlaanderen en er is al een stuk los en die duwt nu dusdanig tegen het andere stuk aan dat ik die ook helemaal al in de tuin zie hangen (zit in de keuken en kijk er recht op)

Volgens mij heeft Marco morgen nog wat werk voor de boeg
pi_45004392
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
vicky succes en bedankt van arwen
Graag gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:15:36 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45004444
Ik heb net op mijn werk op de kamerindeling gepuzzeld samen met een collega, en nu hebben we het zo veranderd dat we weer meer ruimte (lijken te) hebben. Nu ga ik weer hard verder met het puzzelen aan scripties die ik al een maand geleden had moeten nakijken
Lekker douchen!
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:17:37 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45004495
puzzel ze sjak
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 14:17:40 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45004498
ik ben net genadeloos afgemaakt door luca met monopolyen.

en weet je wat mijn troostprijs was? een doosje rozijntjes
(is luca daar ook weer van verlost )
pi_45004646
Whahaha... leuke troostprijs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45005098
M@x wat fijn!!!!!

Bar je ben nog steeds niet van Mar af zie ik
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:23:18 #22
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45006604
Zow ik ben zo goed als klaar en het ziet er heerlijk opgeruimd en schoon uit boven

M@x fijn dat het goed is gegaan met de MRI. en nu maar wachten op de uitslag.

Bar wat cool dat je gebeld bent zeg, spannend en leuk. En hoe was het bij de kapper.. ik = erg nieuwsgierig

Vicky succes met de sollicitatie, hopelijk krijg je een uitnodiging om op gesprek te komen.
Make love, not war ☮
pi_45007545
Heeft er iemand "ervaring" met de Teletubbie met die tv op zijn buik??
De tv van die van Amber rolt niet meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 15:51:38 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45007619
kan je m niet slopen? misschien zijn de tandwieltjes vanbinnen verschoven.
pi_45007734
zal eens kijken

je ondertitel is leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 15:59:45 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45007921
o enne... met openslopen bedoel ik wel netjes bij de schroefjes he?
pi_45008780
Hallo ik heb een rare vraag misschien... Maar Noah moet hoog nodig naar de kapper, maar ik weet niet precies wat voor kapsel ik voor hem wil. Heeft er iemand enig idee of er ook sites zijn waar je ideeën op kunt doen? Voor volwassenen is dat meestal niet zo moeilijk te vinden, maar voor kinderen kom ik tot nu toe nog niet zo ver met google... Weet ook niet zo goed wat voor zoekterm ik moet gebruiken, tot nu toe nog niks kunnen vinden in elk geval. Dus als iemand tips heeft...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:27:05 #28
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45009005
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 16:48:30 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45009787
bij de kapper hebben ze daar toch boeken voor? misschien kan je van tevoren eens kijken?
je hebt ook speciale kinderkapsalons.
pi_45009976
Die had ik nog niet gevonden Sugar, maar zit idd niet veel leuks tussen Maar bedankt voor het meezoeken.

Ik heb geen idee ladywrb, ik kom zelf ook zelden bij een kapper Zat al te zoeken naar sites van kinderkappers en heel enkele keer wel met kindermodellen maar niks leuks nog Hebben ze die boeken bij alle kappers dan? Zul je net zien dat wij bij een kapper komen waar ze dat niet hebben Vandaar dat ik dacht ik ga vast online oriënteren
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_45010365
* Bar_en_Mar is terug en ikke ben blij het is echt ontzettend leuk geworden, met paarsrood en donker

Jullie moeten alleen even geduld hebben want Marco is er met de camera vandoor, die is zweefvliegtuigen aan het fotograferen en komt strakkies pas terug
pi_45010423
Leuk Bar!! Ben benieuwd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45010578
heb korte pieken en lange pieken en het is gewoon hip helemaal ik (al ben ik niet hip)
pi_45010676
Klinkt goed Bar! Ben heel benieuwd naar foto .
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:15:59 #35
114177 Diaan73
pi_45010746
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar is terug en ikke ben blij het is echt ontzettend leuk geworden, met paarsrood en donker

Jullie moeten alleen even geduld hebben want Marco is er met de camera vandoor, die is zweefvliegtuigen aan het fotograferen en komt strakkies pas terug
Paarsrood en donker is erg cool heb ik nu ook... nou ja paarsrood met zwart en korte/lange pieken is altijd erg gaaf... ben heel benieuwd naar de foto's. Fijn dat het erg leuk is geworden, soms wil het nog weleens tegenvallen, heb ik de ervaring.

Vanavond beginnen de nieuwe aflevering van Wie is de Mol VIP geweldig programma en ook peaceman vindt dat een erg leuk programma. Dus vanavond met zn tweetjes voor de buis, hapjes op tafel mjammie.

* gaat nu maar eens eten maken
Make love, not war ☮
pi_45010828
We hebben het duidelijk allemaal besproken met vb kapsels erbij , en dit sprong er gewoon echt uit, en werd helemaal enthousiast, en nu helemaal

De countouren, en de lange pieken zijn donker
en bovenop is het paars/rood
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:21:01 #37
114177 Diaan73
pi_45010905
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
We hebben het duidelijk allemaal besproken met vb kapsels erbij , en dit sprong er gewoon echt uit, en werd helemaal enthousiast, en nu helemaal

De countouren, en de lange pieken zijn donker
en bovenop is het paars/rood
Ow dat is zo'n heerlijk gevoel....

Klinkt erg goed Bar!!!
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 17:22:02 #38
13151 crew  Rewimo
pi_45010926
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond beginnen de nieuwe aflevering van Wie is de Mol VIP geweldig programma en ook peaceman vindt dat een erg leuk programma. Dus vanavond met zn tweetjes voor de buis, hapjes op tafel mjammie.
Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 17:31:58 #39
13151 crew  Rewimo
pi_45011220
Christan roept al een hele tijd dat hij graag eens naar een wedstrijd van het Nederlands Elftal wil. Toevallig stond er vandaag op ons Intranet dat er weer een wedstrijd komt en dat je kaarten kunt bestellen (werkgever is sponsor) en dus heb ik er twee aangevraagd. Met een beetje mazzel (bij veel aanvragen wordt er geloof ik geloot) kunnen we op 7 februari in de Arena naar Nederland-Rusland
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:34:48 #40
114177 Diaan73
pi_45011302
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag is
Ik vond vrijdagavond ook leuker, maar komt nu wel goed uit omdat ik vrijdags altijd Medium wil zien. Kun je het niet opnemen en dan alsnog vrijdags kijken??

Nu maar hopen dat je wordt uitgeloot!
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 17:36:30 #41
13151 crew  Rewimo
pi_45011337
We kijken nu maar apart, maar opnemen en samen kijken is natuurlijk ook een idee
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:38:03 #42
114177 Diaan73
pi_45011376
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:36 schreef Rewimo het volgende:
We kijken nu maar apart, maar opnemen en samen kijken is natuurlijk ook een idee
En veeeeeel gezelliger zo deden wij dat vorig jaar ook.
Make love, not war ☮
pi_45011871
Leuk Rewimo ik ga duimen voor jullie dat het lukt...
Heb hier trouwens voor jou nog steeds een zonnebloem liggen voor bij je vader aan het graf... maar op de post gaat beetje lastig ivm de lengte...
Moet es even creatief gaan nadenken hoe dat bij jullie komen gaat
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:37:01 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45013063
Ik ben benieuwd naar je haar Bar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 18:37:13 #45
13151 crew  Rewimo
pi_45013068
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Leuk Rewimo ik ga duimen voor jullie dat het lukt...
Heb hier trouwens voor jou nog steeds een zonnebloem liggen voor bij je vader aan het graf... maar op de post gaat beetje lastig ivm de lengte...
Moet es even creatief gaan nadenken hoe dat bij jullie komen gaat

Misschien kunnen we een keer wat afspreken als ik in Roosendaal ben Dan zijn we in elk geval een heel stuk dichter bij elkaar. En ik zou het heel leuk vinden om je te ontmoeten
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:22:35 #46
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45014747
Ik heb een paar jaar geleden met twee collega's samen op ons werk een puzzel van 12.000 stukjes gemaakt. Elke dag een half uur in de pauze puzzelen. We hadden 3 platen gekocht en de puzzel in
3 delen gepuzzeld. Dat was echt leuk. Thuis komt het er op het moment niet meer zoveel van, ondanks puzzelmat. Internet is verslavender gebleken dan puzzelen

Ik heb ook nog zo'n dubbelzijdige puzzel liggen. Ooit hoop ik het puzzelen weer helemaal op te pakken.

De sollicitatie gelukkig achter de rug. Het gesprek was wel plezierig, maar ze twijfelden eraan of ik stressbestendig genoeg was voor de hectiek in de functie. Morgen krijg ik te horen of ik een ronde verder ben, maar dat betwijfel ik dus. Maar gelukkig ging ik niet weg met een vervelend gevoel en dat is al heel wat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_45014931
ik heb nu ook aldoor goede smoesjes om nog maar geen foto's neer te zetten

Marco is zijn pc terug werkend aan het krijgen, waardoor hij ook geregeld even langs hier moet om wat via laptop op te zoeken of te downloaden.

De foto's zijn wel al gemaakt, dus het is alleen nog maar kwestie van cardje inpluggen verkleinen en posten
pi_45014974
Ja zeg foto's willen we zien en wel nu

Syllables govern the world
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:30:16 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45015001
Ik ben wel heel benieuwd, hoor Bar.

Wat zou het leuk voor Christan zijn als het zou lukken, die kaartjes. En ik vind je foto ook zo mooi in je avatar, Rewimo. Hij doet me ergens aan denken, maar ik weet niet meer wat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator donderdag 4 januari 2007 @ 19:30:39 #50
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45015018
Het kan hier beter het sollicitatiebankje heten. Wat een goede sollicitatieberichten allemaal, en livelink ik hoop voor jou dat je een ronde verder bent

Bar ik ben onwijs benieuwd naar je haar, het klinkt in ieder geval geweldig!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 19:30:41 #51
81992 Githa
pi_45015019
Doe dan, doe dan

Jordy kreeg vandaag een geweldig pakje binnen
lady-wrb, je bent een schat Hij is zóóóó leuk!
pi_45015361
nou dames ik ben aan het uploaden hoor

gewoon omdat hij zo leuk is
pi_45015435
nou hier dan de foto's alleen nu ik er naar kijk merk je dat ik door de wind gelopen ben

Voor samen met Fons even beeld opzij houden meiden.
na net vanavond gemaakt op de bank
pi_45015451
Ik verwacht een kort koppie van Bar. Komt Thijs voorbij Wat kijkt hij superlief en vrolijk hier Bar!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 19:46:42 #55
13151 crew  Rewimo
pi_45015472
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:30 schreef livelink het volgende:
Wat zou het leuk voor Christan zijn als het zou lukken, die kaartjes. En ik vind je foto ook zo mooi in je avatar, Rewimo. Hij doet me ergens aan denken, maar ik weet niet meer wat.
Dank je wel 't Is de mooiste van mijn foto's uit Portugal, vind ik zelf
pi_45015488
Je hebt nog hetzelfde bloesje aan ook Dat is pas efficient!!

Echt leuk je haar!
pi_45015491
Ahhhh en dus ook Bar!!!!!!
Leuk joh! Kan je nog veel mee doen ook. Beetje recht op, plat, naar achteren enz. Superleuk ook die kleuren!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 19:48:08 #58
13151 crew  Rewimo
pi_45015518
Bar, wat zit je haar superleuk!!! En Thijs lekker aan het hobbelen daar met dat guitige koppie
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 19:48:56 #59
81992 Githa
pi_45015546
Thijs en alweer zo stralend!

Bar, ik vind het super mooi staan, de kleur, de coupe
pi_45015560
tis jammer dat de foto gemaakt is terwijl wij een donkere woonkamer hebben, dus echt heel fel zie je de kleuren ook niet
  Jubileum moderator donderdag 4 januari 2007 @ 19:49:37 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45015575
Leuk Bar
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45015632
Leuk leuk leuk Bar
pi_45015672
weet niet of jullie deze al kenden
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 19:54:00 #64
13151 crew  Rewimo
pi_45015724
Nee, die kameel kenden we nog niet
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:54:49 #65
114177 Diaan73
pi_45015746
Bar wat een mooie foto van Thijs en je haar zit echt heel erg leuk, qua kleur en kapsel. Ik vind het veel vlotter/hipper dan wat je had.

Ow die laatste foto is leuk zeg, was dat in Egypte?
Make love, not war ☮
pi_45015782
Yep dat was in egypte
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:57:34 #67
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45015831
Leuk kapsel Bar
Vond Mar het ook leuk?

BE, ik had nog nooit van Wasgeil puzzels gehoord, wij hadden vroeger gewoon Ravensburger. Ik snap overigens ook niet hoe het werkt. Heb je geen voor en na voorbeeld?

Rewimo wb
... ♥ ik mis je ♥
pi_45015846
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow die laatste foto is leuk zeg, was dat in Egypte?
Nee, zo gaat dat nog in Zeeland qua openbaar vervoer

cover-my-ass:ik mag dat zeggen want ik kom daar ook vandaan
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:59:14 #69
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45015879
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Maggie het volgende:
... ♥ ik mis je ♥
pi_45015880
Mar trekt van mijn kapsels weinig aan hoor, hij begon al te grappen over een kapsel alla sined o conner
pi_45015899
quote:

[..]

seg waar zit jij dan.. hier rijd de politie nog op verkens....
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:00:27 #72
114177 Diaan73
pi_45015915
quote:

[..]

mooie omgeving in Zeeland... hebben wij niet gezien toen wij daar op vakantie waren
Make love, not war ☮
pi_45015919
Ach Bar ik heb er 1 en als ik dan vraagt hoe vind je het, zegt ie ja je nieuwe schoenen zijn leuk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45015958
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
seg waar zit jij dan.. hier rijd de politie nog op verkens....
Ik kom van de andere kant van het water, uit Souburg, geboren en getogen, maar ik woon er op dit moment niet meer, ik woon in het buitenland.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:01:43 #75
114177 Diaan73
pi_45015963
Peaceman zegt altijd dat hij eerst moet wennen....
Make love, not war ☮
pi_45015992
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef jessie het volgende:
Ach Bar ik heb er 1 en als ik dan vraagt hoe vind je het, zegt ie ja je nieuwe schoenen zijn leuk
Ik zit er niet mee hoor, ik moet er mee rondlopen hij niet...

En daarbij ik denk dat Marco ondertussen van mij wel al wat gewend is, kwam net ook al een oudere foto van me tegen toen ik bijna oranje haar had en weer wat langer
pi_45015998
Dat wennen, hahahahaha dat is ook zo'n standaard regel hier nadat hij het dan eindelijk "ontdekt"
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:05:21 #78
114177 Diaan73
pi_45016088
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:02 schreef jessie het volgende:
Dat wennen, hahahahaha dat is ook zo'n standaard regel hier nadat hij het dan eindelijk "ontdekt"
Typisch iets voor mannen dus.... hij weet wel vaak dat ik geknipt/geverfd wordt, want we gaan altijd samen naar een "huiskapster" die bij mijnouders komt.
Make love, not war ☮
pi_45016162
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

mooie omgeving in Zeeland... hebben wij niet gezien toen wij daar op vakantie waren
Tja dan heb je vast niet in het juiste gedeelde van Zeeland gezeten... beetje meer naar de duinen en je zag praktisch het zelde
pi_45016221
O ik doe Leo altijd zelf met de tondeuse

Dalijk lekker de mol kijken Heb er helemaal zin in.

[ Bericht 3% gewijzigd door jessie op 04-01-2007 20:14:16 ]
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45016324
En toch vond ik 'm met onbekenden leuker maar ook ik zit al klaar voor Wie is de Mol?
pi_45016326
Wow Marco durft het aan mij niet meer toe te vertrouwen, dus scheert hij zijn haar met de tondeuse gewoon zelf, net het gedeelte in de nek mag ik doen (dat durf ik nog)

Marco kan zelf prima uit de doeken doen wrom hij het aan mij niet meer zo snel vragen zal
pi_45016349
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:09 schreef jessie het volgende:
O ik doe Geer altijd zelf met de tondeuse

verander de naam Geer in Leo en ik had hetzelfde kunnen posten
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_45016416
Gedaan
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:15:08 #85
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45016450
Jessie, nu klopt het niet meer
... ♥ ik mis je ♥
pi_45016611
Nee nu moet Easy hetzelfde gaan posten. Ze zegt dat ze dat gaat doen als ik de naam verander
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45016627
Pluph weer terug trouwens. Nog lekker genoten?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45016672
Jessie ik ben idd nog steeds aan Mar gekoppeld, maar dat heeft nu te maken dat ik nog steeds w8 op een mailtje van fok waarin ik mijn nieuwe account moet bevestigen...

Be heeft achter al wat laten vallen
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:21:25 #89
114177 Diaan73
pi_45016728
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Tja dan heb je vast niet in het juiste gedeelde van Zeeland gezeten... beetje meer naar de duinen en je zag praktisch het zelde
Hmm ik weet het eigenlijk niet meer waar precies ow ja Scharrendijke geloof ik.maar op zo'n kameel heb ik ook gezeten, ben 3x in Egypte geweest en vind dat land helemaal geweldig

Ow nog 10 minuutjes en dan Wie is de Mol ow shit, vergeten hapjes te maken.

Hmmm Peaceman is niet te scheren hoor, hij heeft heel veel en heel dik haar, zie mijn fobo, daar ga ik zelf echt niet aan beginnen.....
Make love, not war ☮
pi_45016749
Mar blijft je achtervolgen he
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 20:22:06 #91
13151 crew  Rewimo
pi_45016755
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef phluphy het volgende:
Rewimo wb
Dank je Phluph
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:23:38 #92
30488 coolbabe
My little pwny
pi_45016817
Ik ga maar eens per jaar naar de kapper, da`s pas efficient
Als ik aan m`n wederhelft vraag wat ik er mee zal doen zegt hij dat ik het knalrood moet laten verven en een hanekam
Ik heb een keer naar hem gesluisterd het stond me niet
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 20:23:57 #93
13151 crew  Rewimo
pi_45016830
quote:

Ik doe Frank ook met de tondeuse

Yeah, de Mol, heerlijk! Er zitten voor mij trouwens een paar onbekende Bekende Nederlanders in hoor
pi_45016835
Phluphy, alles goed met je?
grá mo chroí
pi_45016847
En hij moest ff wennen zeker
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45016883
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:23 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik doe Frank ook met de tondeuse

Yeah, de Mol, heerlijk! Er zitten voor mij trouwens een paar onbekende Bekende Nederlanders in hoor
Dat maakt het juist leuker. Ik vind met bekende nederlanders toch altijd minder leuk
Dus toen ik de namelijst zag dacht ik joepie weer een beetje zoals in de sjors tijd
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:25:41 #97
114177 Diaan73
pi_45016894
Een hanekam gaat ook wel ver hoor... maar een kuif heb ik wel een hele tijd gehad.
Make love, not war ☮
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:26:38 #98
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45016928
Bar, leuk!

Verder niks gelezen hier, ik ga WIDM kijken (en daarna House).

ow, en ondertussen de was opvouwen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:26:55 #99
30488 coolbabe
My little pwny
pi_45016934
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:24 schreef jessie het volgende:
En hij moest ff wennen zeker
Hij vond het gewééééldig!
Hij zegt het nog steeds als ik vraag wat ik met mijn haar zal doen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:26:59 #100
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45016935
Wie is de mol

Bar, leuk je haar. Ik wil ook weer naar de kapper maar ik ben te lui om een afspraak te maken
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:27:28 #101
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45016960
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Be heeft achter al wat laten vallen
Als ze het maar opgeruimd heeft
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 20:27:33 #102
13151 crew  Rewimo
pi_45016963
Ik ga Mollen, tot straks!
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:28:03 #103
3142 m@x
pi_45016977
Yoni, volgens mij heb ik jou vandaag gezien. Stond je om een uur of 11 in de tramtunnel?
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:28:19 #104
114177 Diaan73
pi_45016990
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:26 schreef E.T. het volgende:
Bar, leuk!

Verder niks gelezen hier, ik ga WIDM kijken (en daarna House).

ow, en ondertussen de was opvouwen
House is ook erg gaaf ja, en the Gost Whisper, die tweede neem ik op en die eerste ga ik denk ik ook nog even kijken.
Make love, not war ☮
pi_45017027
Wie heeft Marco een klap op zijn hoofd gegeven....
Kreeg net heel braaf een glas sinas van hem, en alweer een stuk appeltaart....

Vraag me af wat hij nu weer van me wilt
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:29:28 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45017040
Ik ga zo voor het eerst van m'n leven naar Wie is de Mol kijken.

Was altijd op vrijdag en dan kon ik nooit en had ook nooit echt veel interesse. Eens zien of het wat is.
pi_45017052
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:27 schreef phluphy het volgende:

[..]

Als ze het maar opgeruimd heeft
Euh ja dat weet ik dus niet...
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:30:18 #108
3142 m@x
pi_45017070
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wie heeft Marco een klap op zijn hoofd gegeven....
Kreeg net heel braaf een glas sinas van hem, en alweer een stuk appeltaart....

Vraag me af wat hij nu weer van me wilt
Okay, okay, ik was het Hier wordt trouwens ook koffie gezet
pi_45017105
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef m@x het volgende:

[..]

Okay, okay, ik was het Hier wordt trouwens ook koffie gezet
Aha vandaar ineens dank je wel M@x normaal is het andersom namelijk
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:31:13 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45017111
Bar! Leuk!
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef phluphy het volgende:
Leuk kapsel Bar
Vond Mar het ook leuk?

BE, ik had nog nooit van Wasgeil puzzels gehoord, wij hadden vroeger gewoon Ravensburger. Ik snap overigens ook niet hoe het werkt. Heb je geen voor en na voorbeeld?

Rewimo wb
Eh, geen voorbeeld. Ik heb nog getwijfeld over een foto van het resultaat maken maar vond dat zo suf! Als ik er nog eens een maak zal ik aan je denken.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:31:20 #111
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45017117
Jessie (& mama van pepijn), ik was al van vorige week vrijdag terug hoor. Alleen ben ik een tijdje minder aktief geweest. De symboliek van oud & nieuw heeft er eigenlijk wel ingehakt, en ik had even tijd nodig om weer een beetje mezelf te worden.

Ik had trouwens ook echt moeite met weer in het ritme te komen na al die feestdagen. Ik was de eerste dagen niet vooruit te branden.
... ♥ ik mis je ♥
pi_45017171
quote:

ik was ff weg

Maarre, wat jij zegt dus
pi_45017243
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef phluphy het volgende:
Jessie (& mama van pepijn), ik was al van vorige week vrijdag terug hoor. Alleen ben ik een tijdje minder aktief geweest. De symboliek van oud & nieuw heeft er eigenlijk wel ingehakt, en ik had even tijd nodig om weer een beetje mezelf te worden.

Ik had trouwens ook echt moeite met weer in het ritme te komen na al die feestdagen. Ik was de eerste dagen niet vooruit te branden.
Ben jij ook zo opgelucht dat de dagen voorbij zijn?

En idd terug opstarten is helemaal een ramp... en morgen moet ik om 9.15 uur bij de fysio zijn
pi_45017336
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef phluphy het volgende:

Dat idee had ik ook. Dat je daarom zo stil was. Daarom vroeg ik het ook.
grá mo chroí
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:37:46 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45017346
Ik heb bij Liesbeth Kamerling in de klas gezeten. Ben benieuwd. Ik vond haar toen nooit zo leuk.
pi_45017934
* Vicky kijkt morgen de mol... vriendje wil ook kijken en die is er nooit op donderdagavond... toevallig vanavond wel maar hij wilde graag catannen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:05:23 #117
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45018219
ik vind der nou werkelijk geen moer aan
pi_45018328
ik ken het niet en wil het niet kennen... klinkt harder dan ik bedoel, maar meestal heb ik er toch geen tijd voor.

ben trouwens driftig opzoek naar een nieuwe hobbie
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:12:02 #119
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45018418
mijn vader zei dan altijd dan goade moar honkeponke..
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:27:24 #120
114177 Diaan73
pi_45018985
het begon spannend hoor, maar ik zal niets zeggen omdat Vicky nog moet kijken..
Make love, not war ☮
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:30:13 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45019090
Het heeft mij nog niet gegrepen. Eens kijken of ik er volgende week uberhaupt aan denk.
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:31:57 #122
114177 Diaan73
pi_45019157
De eerste aflevering is altijd even aftasten. In de loop van de afleveringen wordt het steeds leuker vind ik .

House kijken komt later een keer, we gaan nu dvd kijken
Make love, not war ☮
pi_45019247
Michel vond er de eerste keer dat ie het zag ook weinig aan.. maar na verloop van tijd vond ie het onwijs leuk!

Nee niets zeggen hoor Diaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:35:11 #124
114177 Diaan73
pi_45019271
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:34 schreef Vicky het volgende:
Michel vond er de eerste keer dat ie het zag ook weinig aan.. maar na verloop van tijd vond ie het onwijs leuk!

Nee niets zeggen hoor Diaan
Make love, not war ☮
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:36:44 #125
103793 kozakken
Living the life
pi_45019335
Oooohhh ik vind het altijd zo leuk. De Mol
En nog wel met Menno Bentveld
Helemaal blij wordt van een nieuwe serie en met een grote grijns heeft zitten kijken.
Het verschil is zo leuk met de eerste paar keer dat het werd gespeeld. De naiviteit is er af.(bij de deelnemers)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 21:37:56 #126
13151 crew  Rewimo
pi_45019377
De Mol is leuk! En ik weet al wie het is
pi_45019405
Don't we all?
grá mo chroí
pi_45019428
*Morgen eens meer op de details letten gaat*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:39:52 #129
114177 Diaan73
pi_45019456
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Rewimo het volgende:
De Mol is leuk! En ik weet al wie het is
Yeah right Ik heb werkelijk geen idee, maar dat heb ik eigenlijk nooit...
Make love, not war ☮
pi_45019473
Ik ben ziek Buikgriep en keelontsteking. En Morris is ook ziek, oorontsteking. Dus het was me het nachtje wel. Hij ligt nu iig te slapen met paracetamol. Stom is het
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45019514
* Vicky gaat zo helemaal zitten voor ER
Heb al een zak Cantucci di Toscana's
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:43:17 #132
114177 Diaan73
pi_45019607
Peaceman is nog even dvd aan het zoeken..... Ach gos Snoopy, van harte beterschap voor jou en Morris.
Make love, not war ☮
pi_45019656
Ik heb gister Jackass 2 gekeken, heb helemaal in een deuk gelegen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:45:45 #134
114177 Diaan73
pi_45019701
Ben nu een stukje Volle Maan aan het kijken en daarin "praten" ze Twents of wat daarvoor moet doorgaan, dat klinkt werkelijk nergens naar zeg.

Jackass 2 hebben we niet.....
Make love, not war ☮
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:48:29 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45019807
Ik kijk naar 'puberruil'. Nog best grappig.
pi_45019824
ben nu Miss Congeniality aan het kijken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:51:49 #137
114177 Diaan73
pi_45019932
DVD wordt killing me softly, maar eerst even hapjes maken bij film horen hapjes.
Make love, not war ☮
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:53:09 #138
3142 m@x
pi_45019994
De mol was weer leuk! Nu een beetje House kijken met LL Cool J. Ben ik nou de enige die dan gelijk de tekst van "I need love" in mijn hoofd heb?

"When I'm alone in my room sometimes I stare at the wall
and in the back of my mind I hear my conscience call
Telling me I need a girl who's as sweet as a dove
for the first time in my life I see I need love
Tiediedie Tiediedie Tiediediediedie"
pi_45020037
Ik wilde De mol kijken, vergeten... Zal wel komen omdat ik eerdere series ook niet gevolgd heb.
Maar ik ga zo wel in bed ER kijken, .

Bar, leuk je haar zo!
Ik wil ook eens wat anders met mn haar, maar ik durf niet zo goed . Ben nog moed aan het verzamelen (al een paar jaar ).
pi_45020060
Nijna, maandagmiddag wordt het herhaalt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45020210
De mol was weer leuk! En ik ben nu alweer achterdochtig met alles

Pluph die dagen dat die erin hakken kan ik me goed voorstellen Fijn dat je nu weer hier bent.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:05:53 #142
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45020554
Ben ook blij dat ik er weer ben.

Maar wat zie ik nu? Snoopy ziek? En niemand die nog beterschap heeft gewenst?
Stelletje luie donders

Snoopy, van harte beterschap voor jullie Ook namens de mede-bankjeszitters
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:10:17 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45020725
Snoop, ik heb over je heen gekeken! Maarreh... wat Phluph zegt dus!

Bar, als het goed is heb je bericht van een FA gehad.
pi_45020771
Beterschap Snoop... oops... heb er ook gewoon een beetje overheen gelezen... sorry!

* Vicky gaat ER kijken!

Slaap lekker voor straks!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:12:58 #145
114177 Diaan73
pi_45020852
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
Ben ook blij dat ik er weer ben.

Stelletje luie donders

Snoopy, van harte beterschap voor jullie Ook namens de mede-bankjeszitters
Ik wel hoor.... zie mijn post van 21:43 uur...
Make love, not war ☮
pi_45020854
Oho lieve Snoop
Beterscaho. keelontsteking doet pijn
Dus vangen hier wat zuigtabletjes, dropwater, hoestdrankjes, thee met honing.
En nou je mond houden
Ook een kus voor Morris oorontsteking is ook erg pijnlijk.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45020914
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
Stelletje luie donders
welles:
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
..... Ach gos Snoopy, van harte beterschap voor jou en Morris.
Beterschap snoopy en Morris.
pi_45020996
Ik kwam er ook nogal plompverloren tussen met mijn bacterieën en virusjes. Maar bedankt allemaal
Ik ga maar weer eens naar bed toe
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45021003
Easy going waar is je adremheid. Je komt er telkens net ff achteraan he
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 22:16:40 #150
13151 crew  Rewimo
pi_45021024
Arme jij, beterschap voor jullie hoor
pi_45021043
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Snoop, ik heb over je heen gekeken! Maarreh... wat Phluph zegt dus!

Bar, als het goed is heb je bericht van een FA gehad.
Ik kan momenteel even niet kijken, want marco is zo nu en dan via laptop met zijn maat in gesprek over hoe en wat krijg ik pc weer in orde
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:19:45 #152
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45021153
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef Diaan73 het volgende:[..]

Ik wel hoor.... zie mijn post van 21:43 uur...
Daar had ík dus weer overheen gelezen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_45021283
Snoopy beterschap bij jullie
pi_45021452
Be je hebt een pm

LOL ik zet die Fa's wel aan het werk zo he... even een ander account aanmaken
pi_45021928
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef jessie het volgende:
Easy going waar is je adremheid. Je komt er telkens net ff achteraan he
Het is 2007 jessie ... ik ben het kwijt

edit: en ik heb die nieuwe versie van Internet Explorer net op mijn pc staan ... zoek me gek naar al die tabbladen
pi_45022121
Ik vind je wel gezellig zo easy

Ik heb zowaar kortingsbonnen voor de weight watchers uitgeprint.
Ik val in herhaling. Nu nog een keer afvallen
Waarschijnlijk ga ik woensdag weer op "cursus"
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45022193
ja ik moet ook echt nodig af gaan vallen.... schrok net heel erg van mijn gezicht... en dan mag je gerust weten dat er een hele reep verkade chocolade naast me ligt
pi_45022223
Nou ja bij jou ligt die er nog
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45022325
euhm op 4 stukjes na ligt hij er nog ja... wil jij een hapje?
pi_45022350
Evenstar trouwens.... als je er bent... de Lush in Maastricht is die beetje makkelijk te vinden?
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:46:05 #161
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45022387
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef jessie het volgende:
Ik vind je wel gezellig zo easy

Ik heb zowaar kortingsbonnen voor de weight watchers uitgeprint.
Ik val in herhaling. Nu nog een keer afvallen
Waarschijnlijk ga ik woensdag weer op "cursus"
in je portemonnee in ieder geval wel
pi_45022544
Grrrrrrrrr nee want mijn uitzocht is nu een leeg doosje chocopinda's.

Had ik dat doorzettingsvermogen maar om het in de winkels niet te kopen. Maar ook al ga ik met een propvolle maag winkelen.
Al het lekkere roept me. Jessie kom naar de snoepafdeling, kom maar, poele poel poele. Ineens laten ze hun geuren langs me neus fladderen.
En ik ben al overstag als de chocolaatjes, dropjes, snoepjes, me lieflijk aan liggen te kijken.
Ik prop ze in mijn wagentje onder het biologisch fruit en de muslie. En bij thuiskomst worden ze met een lekker koppie thee gecomplimenteert op hun overredingskracht.
Ze worden een paar minuten later nog net niet uitgekotst, maar getver wat haat ik ze als alles op is
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45022644
ik beweeg gewoon de laatste tijd echt veel te weinig en snoep alles wat los en vast zit...

In de tijd dat ik nog in het ziekenhuis werkte moest ik enorm veel lopen/snelwandelen/bewegen en vaak fietstend naar het werk.

Na het overlijden van Thijs en terug aan het werk ging, werd het met de bus.. al meer snoepen
daar stopte het werk voor me en ging ik thuis zitten en nog meer snoepen en stil zitten, liep alleen 3 keer per dag met Dino een ronde.

en nu kan ik kiezen... of via sonja bakker het boek heb ik dus liggen... of via de weigt watchers idd
pi_45022659
jessie

Dus dat hoor ik heel de dag door de stad zingen: "jessie, eten, hier, kom maar"
pi_45022734
Ja easy, wees echt maar blij dat je geen Jessie heet
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 22:53:48 #166
81992 Githa
pi_45022737
Je mag ook best wandelend op de koffie komen hoor Bar
pi_45022765
Jammer Bar dat je zover weg woont anders zouden we samen kunnen gaan. Wel effectief om elkaar lopend even op te halen natuurlijk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45022804
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef jessie het volgende:
Ja easy, wees echt maar blij dat je geen Jessie heet
Uhuh, ik stond bij de bonbons, toen zeiden ze: "wegwezen, die zijn voor jessie"
pi_45022828
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef jessie het volgende:
Jammer Bar dat je zover weg woont anders zouden we samen kunnen gaan. Wel effectief om elkaar lopend even op te halen natuurlijk
Dat moet zeker wel helpen ja... hoeveel km zou dat zijn...
pi_45022863
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:55 schreef easy-going het volgende:

[..]

Uhuh, ik stond bij de bonbons, toen zeiden ze: "wegwezen, die zijn voor jessie"
Wrom moet ik dan nu zo erg aan Bassie en Adriaan denken...

Alles is voor BassieJessie
pi_45022884
En jij gaat dan ook gewoon weg he Zo ben jij wel
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45022937
Hahahahahahaha.
Maarre km, te ver Bar te ver. Denkd at ik geen zolen meer overheb als ik bij je ben. geen adem meer ook. Beter nog, ik denk dat ik na een half uur een hotelletje pak
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45022984
uhuh ik zou het ook niet lopend willen doen... ja misschien in de zomer als ik in een heeeeel gekke bui ben heeeeel misschien
pi_45023076
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:57 schreef jessie het volgende:
En jij gaat dan ook gewoon weg he Zo ben jij wel
Het is 2007 ... ik ben sterk
pi_45023109
Zo is er ook een prachtige nieuwe sportschool hier 1 minuut vandaan gebouwd. Echt super de super gewoon. Maar ook met die dingen val ik in herhaling.
Ik zou zo graag als onderschrift willen. Niks is gaan hangen, zelfs me lach niet
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45023116
Hehe, afvallen, dat is iets dat me nog nooit gelukt is.
En lopen deed ik wel regelmatig vroeger, maar met volle tieten gaat dat echt niet, een rotgevoel.
pi_45023232
Jij hebt niks te klagen met dat figuur
grá mo chroí
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 23:05:23 #178
81992 Githa
pi_45023289
dames, ik heb zo'n lol vanavond!
pi_45023290
Afvallen is hier goed gelukt, 4en een half jaar geleden.
Toen werd ik zwanger
pi_45023348
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Jij hebt niks te klagen met dat figuur
Oh, jawel hoor, volgens mijn BMI zou er wel zo'n 10 kilo afmogen.
En gij hebt zeker nt te klagen, je ziet er uit als een knap jong ding van een jaar of 16 ...
pi_45023395
Easy going je onderschrift
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45023443
JA hier mag er ook zeker 10 kg af....
pi_45023481
Hier zeker wel
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45023502
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:07 schreef jessie het volgende:
Easy going je onderschrift
toch werkt hij niet... die laatste 4 stukkies zijn toch echt in mijn buik beland
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:10:13 #185
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_45023520
Ach lief Snoopje.
Beterschap voor jullie
pi_45023533
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Oh, jawel hoor, volgens mijn BMI zou er wel zo'n 10 kilo afmogen.
En gij hebt zeker nt te klagen, je ziet er uit als een knap jong ding van een jaar of 16 ...
Dat zou ik je niet geven. Prima figuurtje hoor.

En mijn dank is groot hoewel aangezien worden voor een tienermoeder van 16 niet bepaald ideaal was destijds. Als blikken konden doden soms
grá mo chroí
pi_45023702
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:10 schreef mama_van_pepijn het volgende:

En mijn dank is groot hoewel aangezien worden voor een tienermoeder van 16 niet bepaald ideaal was destijds. Als blikken konden doden soms
Hihi, onlangs bij de kapper vonden ze ook dat ik er vroeg bij was. En ik vind 27 nu niet zo heel jong...
pi_45024341
Wees blij ik word nog wel eens in de 30 geschat... en ben toch echt van 1981 hoor
pi_45024621
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wees blij ik word nog wel eens in de 30 geschat... en ben toch echt van 1981 hoor
Ik ook wel eens..en ik ben maar ff ouder dan jij
Saartje
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:45:17 #190
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45024727
Ik wil nog even wat zeggen over de topic titel:

"Het speeltuinbankje gaat naar de kapper" .....

klinkt een beetje als

"Komt een vrouw bij de dokter....."

en daarbij, een bankje hoeft niet naar de kapper, want een bankje heeft geen haar
een bankje kán niet naar de kapper, want het kan niet lopen
bankjes hebben ook helemaal geen centjes om een kapper te betalen

en het ergste is

bankjes passen helemaal niet in een kappersstoel
... ♥ ik mis je ♥
pi_45024753
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:42 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik ook wel eens..en ik ben maar ff ouder dan jij
erg is dat dan he
pi_45024772
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:45 schreef phluphy het volgende:
Ik wil nog even wat zeggen over de topic titel:

"Het speeltuinbankje gaat naar de kapper" .....

klinkt een beetje als

"Komt een vrouw bij de dokter....."

en daarbij, een bankje hoeft niet naar de kapper, want een bankje heeft geen haar
een bankje kán niet naar de kapper, want het kan niet lopen
bankjes hebben ook helemaal geen centjes om een kapper te betalen

en het ergste is

bankjes passen helemaal niet in een kappersstoel
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:47:12 #193
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45024787
Maar !! we kunnen het bankje wel naar een kapsalon brengen en er een 2 of 3 persoons kappersbankje van maken.
Dan gaan bijvoorbeeld Jessie, Bar en Diaan erop, hup onder de droogkap.
... ♥ ik mis je ♥
pi_45024796
Ja leuk is anders ja
Nou ja, ze schatten me al 6 jaar 'begin 30' dus ik hoop dat ze het dan in ieder geval maar flink lang volhouden. Een jaar of 20 ofzo
Saartje
pi_45024826
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:47 schreef phluphy het volgende:
Maar !! we kunnen het bankje wel naar een kapsalon brengen en er een 2 of 3 persoons kappersbankje van maken.
Dan gaan bijvoorbeeld Jessie, Bar en Diaan erop, hup onder de droogkap.
Wil jij er dan niet bij?
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:49:01 #196
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45024844
Nee Bar, ik ben de kapster
... ♥ ik mis je ♥
pi_45024856
ABN bankjes hebben wel geld. Postbankjes ook. ING bankjes ook wel.
Onze bank thuis, heeft zelfs pootjes.
Alleen dat haar he.... maar ja als het bankje naar de kapper geweest is, zijn we van dat haar ook af
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45024865
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:49 schreef phluphy het volgende:
Nee Bar, ik ben de kapster
Jay en wat ga je met mijn haartjes aandoen
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 23:50:04 #199
81992 Githa
pi_45024876
Ik wil wel, ik moet hoog nodig! Mijn vef slaat wit uit
pi_45024980
Je vef? Ja, dat lijkt me verschrikkelijk...!
wat is een vef???

Mijn bank heeft wel haren hoor... Die heeft 1 van mijn katten eraan (uit) gekrabbeld. Ik heb ze gisteren nog geknipt ook toevallig. Dus

-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')