abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45003597
Oeps ik gooide hem dicht

Laatste post van mij
quote:
Dat is snel m@x!
Hopelijk wordt er duidelijk wat er aan de hand is!
pi_45003629
Zit net een heel stuk te typen over puzzels is het bankje alweer vol. Dus hier nog even, *plak*:

Puzzelen is leuk BE, die WASGIJ dingen zijn erg leuk. Ik heb ook nog een puzzel waar je allemaal "kamertjes" van 4 stukjes moet leggen en dan aan de hand van wat er gezegd wordt en gebeurd kan je ze op de goede plek leggen en krijg je uiteindelijk een flatgebouw. Die is erg leuk!
En Jan v H. puzzels vind ik ook altijd wel leuk. Ik heb er trouwens ook een (denk bij mn ouders nog) die aan 2 kanten bedrukt is en dan op de achterkant een kwartslag gedraaid. Ingewikkeld, maar wel leuk. Ik wil ook weer puzzelen. Heb alleen niet echt een plekkie om het te laten liggen momenteel . (of ik moet op zolder gaan puzzelen, maar daar is het koud)
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 13:48:43 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45003634
m@x, fijn dat je er niet helemaal in hoefde Nu maar hopen dat ze je met de uitslag verder kunnen helpen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45003661
M@x fijn dat je er niet helemaal in hoefde, die dingen zijn al zo benauwend... en volgende week de uitslag al fijn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_45003671
Ik wil ook weer puzzelen... Heb er gewoon geen tijd voor.. en ook geen plek.. Vroeger legden we de puzzelplank onder de bank, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen met die grijpgrage handjes in de buurt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45003701
Ik ben momenteel ook weer aan het puzzelen, vind het altijd wel leuk, maar op een gegeven moment ligt dat ding in de weg, en dan haalde ik hem weer uit elkaar..
Nu voor sinterklaas een puzzelmat gevraagd en gekregen, nu kan ik hem oprollen
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 13:50:33 #7
43556 miss_dynastie
pi_45003707
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook weer puzzelen... Heb er gewoon geen tijd voor.. en ook geen plek.. Vroeger legden we de puzzelplank onder de bank, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen met die grijpgrage handjes in de buurt...
Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.
pi_45003726
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.
denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken binnenkort...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45003744
anders koop je een puzzelmat. die kun je oprollen.
pi_45003759
Let er dan wel op dat je verschillende maten van die matten hebt, bv van 300-1500 stukjes en nog eentje die groter is!
pi_45003767
Te laat Bix

sollicitatiebrief is verstuurd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45003888
s6 Vicky
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_45004101
Mijn ouders hebben laatst een soort puzzel"koffer" bij de Markro gehaald. Heel handig ding.
Succes Vicky!
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:12:48 #14
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45004347
vicky succes en bedankt van arwen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45004362
oeps... straks hebben we geen schutting meer... het stormt beetje in Zeeuws-Vlaanderen en er is al een stuk los en die duwt nu dusdanig tegen het andere stuk aan dat ik die ook helemaal al in de tuin zie hangen (zit in de keuken en kijk er recht op)

Volgens mij heeft Marco morgen nog wat werk voor de boeg
pi_45004392
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
vicky succes en bedankt van arwen
Graag gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:15:36 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45004444
Ik heb net op mijn werk op de kamerindeling gepuzzeld samen met een collega, en nu hebben we het zo veranderd dat we weer meer ruimte (lijken te) hebben. Nu ga ik weer hard verder met het puzzelen aan scripties die ik al een maand geleden had moeten nakijken
Lekker douchen!
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:17:37 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45004495
puzzel ze sjak
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 14:17:40 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45004498
ik ben net genadeloos afgemaakt door luca met monopolyen.

en weet je wat mijn troostprijs was? een doosje rozijntjes
(is luca daar ook weer van verlost )
pi_45004646
Whahaha... leuke troostprijs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45005098
M@x wat fijn!!!!!

Bar je ben nog steeds niet van Mar af zie ik
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:23:18 #22
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45006604
Zow ik ben zo goed als klaar en het ziet er heerlijk opgeruimd en schoon uit boven

M@x fijn dat het goed is gegaan met de MRI. en nu maar wachten op de uitslag.

Bar wat cool dat je gebeld bent zeg, spannend en leuk. En hoe was het bij de kapper.. ik = erg nieuwsgierig

Vicky succes met de sollicitatie, hopelijk krijg je een uitnodiging om op gesprek te komen.
Make love, not war ☮
pi_45007545
Heeft er iemand "ervaring" met de Teletubbie met die tv op zijn buik??
De tv van die van Amber rolt niet meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 15:51:38 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45007619
kan je m niet slopen? misschien zijn de tandwieltjes vanbinnen verschoven.
pi_45007734
zal eens kijken

je ondertitel is leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 15:59:45 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45007921
o enne... met openslopen bedoel ik wel netjes bij de schroefjes he?
pi_45008780
Hallo ik heb een rare vraag misschien... Maar Noah moet hoog nodig naar de kapper, maar ik weet niet precies wat voor kapsel ik voor hem wil. Heeft er iemand enig idee of er ook sites zijn waar je ideeën op kunt doen? Voor volwassenen is dat meestal niet zo moeilijk te vinden, maar voor kinderen kom ik tot nu toe nog niet zo ver met google... Weet ook niet zo goed wat voor zoekterm ik moet gebruiken, tot nu toe nog niks kunnen vinden in elk geval. Dus als iemand tips heeft...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:27:05 #28
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45009005
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 16:48:30 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45009787
bij de kapper hebben ze daar toch boeken voor? misschien kan je van tevoren eens kijken?
je hebt ook speciale kinderkapsalons.
pi_45009976
Die had ik nog niet gevonden Sugar, maar zit idd niet veel leuks tussen Maar bedankt voor het meezoeken.

Ik heb geen idee ladywrb, ik kom zelf ook zelden bij een kapper Zat al te zoeken naar sites van kinderkappers en heel enkele keer wel met kindermodellen maar niks leuks nog Hebben ze die boeken bij alle kappers dan? Zul je net zien dat wij bij een kapper komen waar ze dat niet hebben Vandaar dat ik dacht ik ga vast online oriënteren
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_45010365
* Bar_en_Mar is terug en ikke ben blij het is echt ontzettend leuk geworden, met paarsrood en donker

Jullie moeten alleen even geduld hebben want Marco is er met de camera vandoor, die is zweefvliegtuigen aan het fotograferen en komt strakkies pas terug
pi_45010423
Leuk Bar!! Ben benieuwd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45010578
heb korte pieken en lange pieken en het is gewoon hip helemaal ik (al ben ik niet hip)
pi_45010676
Klinkt goed Bar! Ben heel benieuwd naar foto .
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:15:59 #35
114177 Diaan73
pi_45010746
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar is terug en ikke ben blij het is echt ontzettend leuk geworden, met paarsrood en donker

Jullie moeten alleen even geduld hebben want Marco is er met de camera vandoor, die is zweefvliegtuigen aan het fotograferen en komt strakkies pas terug
Paarsrood en donker is erg cool heb ik nu ook... nou ja paarsrood met zwart en korte/lange pieken is altijd erg gaaf... ben heel benieuwd naar de foto's. Fijn dat het erg leuk is geworden, soms wil het nog weleens tegenvallen, heb ik de ervaring.

Vanavond beginnen de nieuwe aflevering van Wie is de Mol VIP geweldig programma en ook peaceman vindt dat een erg leuk programma. Dus vanavond met zn tweetjes voor de buis, hapjes op tafel mjammie.

* gaat nu maar eens eten maken
Make love, not war ☮
pi_45010828
We hebben het duidelijk allemaal besproken met vb kapsels erbij , en dit sprong er gewoon echt uit, en werd helemaal enthousiast, en nu helemaal

De countouren, en de lange pieken zijn donker
en bovenop is het paars/rood
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:21:01 #37
114177 Diaan73
pi_45010905
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
We hebben het duidelijk allemaal besproken met vb kapsels erbij , en dit sprong er gewoon echt uit, en werd helemaal enthousiast, en nu helemaal

De countouren, en de lange pieken zijn donker
en bovenop is het paars/rood
Ow dat is zo'n heerlijk gevoel....

Klinkt erg goed Bar!!!
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 17:22:02 #38
13151 crew  Rewimo
pi_45010926
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond beginnen de nieuwe aflevering van Wie is de Mol VIP geweldig programma en ook peaceman vindt dat een erg leuk programma. Dus vanavond met zn tweetjes voor de buis, hapjes op tafel mjammie.
Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 17:31:58 #39
13151 crew  Rewimo
pi_45011220
Christan roept al een hele tijd dat hij graag eens naar een wedstrijd van het Nederlands Elftal wil. Toevallig stond er vandaag op ons Intranet dat er weer een wedstrijd komt en dat je kaarten kunt bestellen (werkgever is sponsor) en dus heb ik er twee aangevraagd. Met een beetje mazzel (bij veel aanvragen wordt er geloof ik geloot) kunnen we op 7 februari in de Arena naar Nederland-Rusland
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:34:48 #40
114177 Diaan73
pi_45011302
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag is
Ik vond vrijdagavond ook leuker, maar komt nu wel goed uit omdat ik vrijdags altijd Medium wil zien. Kun je het niet opnemen en dan alsnog vrijdags kijken??

Nu maar hopen dat je wordt uitgeloot!
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 17:36:30 #41
13151 crew  Rewimo
pi_45011337
We kijken nu maar apart, maar opnemen en samen kijken is natuurlijk ook een idee
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:38:03 #42
114177 Diaan73
pi_45011376
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:36 schreef Rewimo het volgende:
We kijken nu maar apart, maar opnemen en samen kijken is natuurlijk ook een idee
En veeeeeel gezelliger zo deden wij dat vorig jaar ook.
Make love, not war ☮
pi_45011871
Leuk Rewimo ik ga duimen voor jullie dat het lukt...
Heb hier trouwens voor jou nog steeds een zonnebloem liggen voor bij je vader aan het graf... maar op de post gaat beetje lastig ivm de lengte...
Moet es even creatief gaan nadenken hoe dat bij jullie komen gaat
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:37:01 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45013063
Ik ben benieuwd naar je haar Bar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 18:37:13 #45
13151 crew  Rewimo
pi_45013068
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Leuk Rewimo ik ga duimen voor jullie dat het lukt...
Heb hier trouwens voor jou nog steeds een zonnebloem liggen voor bij je vader aan het graf... maar op de post gaat beetje lastig ivm de lengte...
Moet es even creatief gaan nadenken hoe dat bij jullie komen gaat

Misschien kunnen we een keer wat afspreken als ik in Roosendaal ben Dan zijn we in elk geval een heel stuk dichter bij elkaar. En ik zou het heel leuk vinden om je te ontmoeten
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:22:35 #46
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45014747
Ik heb een paar jaar geleden met twee collega's samen op ons werk een puzzel van 12.000 stukjes gemaakt. Elke dag een half uur in de pauze puzzelen. We hadden 3 platen gekocht en de puzzel in
3 delen gepuzzeld. Dat was echt leuk. Thuis komt het er op het moment niet meer zoveel van, ondanks puzzelmat. Internet is verslavender gebleken dan puzzelen

Ik heb ook nog zo'n dubbelzijdige puzzel liggen. Ooit hoop ik het puzzelen weer helemaal op te pakken.

De sollicitatie gelukkig achter de rug. Het gesprek was wel plezierig, maar ze twijfelden eraan of ik stressbestendig genoeg was voor de hectiek in de functie. Morgen krijg ik te horen of ik een ronde verder ben, maar dat betwijfel ik dus. Maar gelukkig ging ik niet weg met een vervelend gevoel en dat is al heel wat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_45014931
ik heb nu ook aldoor goede smoesjes om nog maar geen foto's neer te zetten

Marco is zijn pc terug werkend aan het krijgen, waardoor hij ook geregeld even langs hier moet om wat via laptop op te zoeken of te downloaden.

De foto's zijn wel al gemaakt, dus het is alleen nog maar kwestie van cardje inpluggen verkleinen en posten
pi_45014974
Ja zeg foto's willen we zien en wel nu

Syllables govern the world
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:30:16 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45015001
Ik ben wel heel benieuwd, hoor Bar.

Wat zou het leuk voor Christan zijn als het zou lukken, die kaartjes. En ik vind je foto ook zo mooi in je avatar, Rewimo. Hij doet me ergens aan denken, maar ik weet niet meer wat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator donderdag 4 januari 2007 @ 19:30:39 #50
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45015018
Het kan hier beter het sollicitatiebankje heten. Wat een goede sollicitatieberichten allemaal, en livelink ik hoop voor jou dat je een ronde verder bent

Bar ik ben onwijs benieuwd naar je haar, het klinkt in ieder geval geweldig!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')