quote:Dat is snel m@x!
Hopelijk wordt er duidelijk wat er aan de hand is!
Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook weer puzzelen... Heb er gewoon geen tijd voor.. en ook geen plek.. Vroeger legden we de puzzelplank onder de bank, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen met die grijpgrage handjes in de buurt...
denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken binnenkort...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.
Graag gedaanquote:
Paarsrood en donker is erg coolquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar is terugen ikke ben blij het is echt ontzettend leuk geworden, met paarsrood en donker
Jullie moeten alleen even geduld hebben want Marco is er met de camera vandoor, die is zweefvliegtuigen aan het fotograferen en komt strakkies pas terug
Ow dat is zo'n heerlijk gevoel....quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
We hebben het duidelijk allemaal besproken met vb kapsels erbij , en dit sprong er gewoon echt uit, en werd helemaal enthousiast, en nu helemaal
De countouren, en de lange pieken zijn donker
en bovenop is het paars/rood
Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag isquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond beginnen de nieuwe aflevering van Wie is de Mol VIP![]()
geweldig programma en ook peaceman vindt dat een erg leuk programma. Dus vanavond met zn tweetjes voor de buis, hapjes op tafel
mjammie.
Ik vond vrijdagavond ook leuker, maar komt nu wel goed uit omdat ik vrijdags altijd Medium wil zien. Kun je het niet opnemen en dan alsnog vrijdags kijken??quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag is
En veeeeeel gezelligerquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:36 schreef Rewimo het volgende:
We kijken nu maar apart, maar opnemen en samen kijken is natuurlijk ook een idee
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Leuk Rewimo ik ga duimen voor jullie dat het lukt...
Heb hier trouwens voor jou nog steeds een zonnebloem liggen voor bij je vader aan het graf... maar op de post gaat beetje lastig ivm de lengte...
Moet es even creatief gaan nadenken hoe dat bij jullie komen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |