quote:Dat is snel m@x!
Hopelijk wordt er duidelijk wat er aan de hand is!
Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook weer puzzelen... Heb er gewoon geen tijd voor.. en ook geen plek.. Vroeger legden we de puzzelplank onder de bank, maar dat hoef ik nu niet meer te proberen met die grijpgrage handjes in de buurt...
denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken binnenkort...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is zo'n puzzelmat dan niks voor je? Die kun je na gebruik weer oprollen.
Graag gedaanquote:
Paarsrood en donker is erg coolquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar is terugen ikke ben blij het is echt ontzettend leuk geworden, met paarsrood en donker
Jullie moeten alleen even geduld hebben want Marco is er met de camera vandoor, die is zweefvliegtuigen aan het fotograferen en komt strakkies pas terug
Ow dat is zo'n heerlijk gevoel....quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
We hebben het duidelijk allemaal besproken met vb kapsels erbij , en dit sprong er gewoon echt uit, en werd helemaal enthousiast, en nu helemaal
De countouren, en de lange pieken zijn donker
en bovenop is het paars/rood
Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag isquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond beginnen de nieuwe aflevering van Wie is de Mol VIP![]()
geweldig programma en ook peaceman vindt dat een erg leuk programma. Dus vanavond met zn tweetjes voor de buis, hapjes op tafel
mjammie.
Ik vond vrijdagavond ook leuker, maar komt nu wel goed uit omdat ik vrijdags altijd Medium wil zien. Kun je het niet opnemen en dan alsnog vrijdags kijken??quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oew, goed dat je het zegt! qltel en ik keken altijd samen maar dat lukt dit seizoen dus niet, omdat het niet meer op vrijdag is
En veeeeeel gezelligerquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:36 schreef Rewimo het volgende:
We kijken nu maar apart, maar opnemen en samen kijken is natuurlijk ook een idee
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Leuk Rewimo ik ga duimen voor jullie dat het lukt...
Heb hier trouwens voor jou nog steeds een zonnebloem liggen voor bij je vader aan het graf... maar op de post gaat beetje lastig ivm de lengte...
Moet es even creatief gaan nadenken hoe dat bij jullie komen gaat
Dank je welquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:30 schreef livelink het volgende:
Wat zou het leuk voor Christan zijn als het zou lukken, die kaartjes. En ik vind je foto ook zo mooi in je avatar, Rewimo. Hij doet me ergens aan denken, maar ik weet niet meer wat.
Nee, zo gaat dat nog in Zeeland qua openbaar vervoerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow die laatste foto is leuk zeg, was dat in Egypte?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Maggie het volgende:
Nee, zo gaat dat nog in Zeeland qua openbaar vervoer
seg waar zit jij dan.. hier rijd de politie nog op verkens....quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Maggie het volgende:
[..]
cover-my-ass:ik mag dat zeggen want ik kom daar ook vandaan![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Maggie het volgende:
[..]
cover-my-ass:ik mag dat zeggen want ik kom daar ook vandaan![]()
Ik kom van de andere kant van het water, uit Souburg, geboren en getogen, maar ik woon er op dit moment niet meer, ik woon in het buitenland.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
seg waar zit jij dan.. hier rijd de politie nog op verkens....
Ik zit er niet mee hoor, ik moet er mee rondlopen hij niet...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef jessie het volgende:
Ach Bar ik heb er 1 en als ik dan vraagt hoe vind je het, zegt ie ja je nieuwe schoenen zijn leuk
Typisch iets voor mannen dus.... hij weet wel vaak dat ik geknipt/geverfd wordt, want we gaan altijd samen naar een "huiskapster" die bij mijnouders komt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:02 schreef jessie het volgende:
Dat wennen, hahahahaha dat is ook zo'n standaard regel hier nadat hij het dan eindelijk "ontdekt"
Tja dan heb je vast niet in het juiste gedeelde van Zeeland gezeten... beetje meer naar de duinen en je zag praktisch het zeldequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
mooie omgeving in Zeeland... hebben wij niet gezien toen wij daar op vakantie waren
verander de naam Geer in Leo en ik had hetzelfde kunnen postenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:09 schreef jessie het volgende:
O ik doe Geer altijd zelf met de tondeuse
Dalijk lekker de mol kijkenHeb er helemaal zin in.
Hmm ik weet het eigenlijk niet meer waar preciesquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Tja dan heb je vast niet in het juiste gedeelde van Zeeland gezeten... beetje meer naar de duinen en je zag praktisch het zelde
Dank je Phluphquote:
Ik doe Frank ook met de tondeusequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:09 schreef jessie het volgende:
O ik doe Leo altijd zelf met de tondeuse
Dalijk lekker de mol kijkenHeb er helemaal zin in.
Dat maakt het juist leuker. Ik vind met bekende nederlanders toch altijd minder leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik doe Frank ook met de tondeuse![]()
Yeah, de Mol, heerlijk! Er zitten voor mij trouwens een paar onbekende Bekende Nederlanders in hoor![]()
Hij vond het gewééééldig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |