2007: neequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan ik me nog inschrijven voor dakar![]()
dat is bij ons op school juist negatiefquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef BoJo het volgende:
Kreeg net mijn award uitgereikt![]()
"Bojan excellent personal strengths:
Customer focus, flexibility and result oriented."![]()
ik heb geen zin om hun woorden helemaal uit te typen maar dit was dus echt niet negatief. En in the real world zal je merken dat het bij Amerikanen altijd om results gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is bij ons op school juist negatiefwij moeten ons op teamwork ipv het resultaat focussen. Helaas voor onze project coach is maar 1 van de 5 groep leden (de zwakste uiteraard) het met haar eens
100% waar, het verrekt ze niets van normen en waarden of wat dan ook zolang JIJ je resultaten maar haalt....quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen zin om hun woorden helemaal uit te typen maar dit was dus echt niet negatief. En in the real world zal je merken dat het bij Amerikanen altijd om results gaat.![]()
Wij blijven ook gewoon results oriented werken, we hebben met z'n allen besloten schijt te hebben aan alles wat ze zegt en gewoon ons eigen ding te doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen zin om hun woorden helemaal uit te typen maar dit was dus echt niet negatief. En in the real world zal je merken dat het bij Amerikanen altijd om results gaat.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Met je resultaat gericht werken heb je in ieder geval een labiele snol bezwangerd en over je laatste kan op seks in de komende paar maanden heen genekt, held.
KM-stand laten aanpassen. Kost je wel ¤50, maar dan ben je er meteen vanafquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ding was al rot voor ik hem kreeg.....
moet nu nog iets van 5000km ermee uithouden voordat die weg gaat![]()
Yep. Result is what counts!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
haha, dat zal de eerste keer dat de km terugdraai sjonnie en teller vooruit zal moeten draaienquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
KM-stand laten aanpassen. Kost je wel ¤50, maar dan ben je er meteen vanaf
Bij een bekende van me is dat bij meer dan de helft van de klanten het geval.. (en ja, allemaal lease)quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:54 schreef HansU het volgende:
[..]
haha, dat zal de eerste keer dat de km terugdraai sjonnie en teller vooruit zal moeten draaien
als ze het uit zoeken bij moderne vw/audi wordt je dan keihard genaaidquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
KM-stand laten aanpassen. Kost je wel ¤50, maar dan ben je er meteen vanaf
Ik heb niemand zwanger gemaakt en die kost avond heb ik al weer goed gemaakt 8)quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
insert beledigende opmerking.
Nou er was in ieder geval iemand die dacht van wel 14.gifquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niemand zwanger gemaakt en die kost avond heb ik al weer goed gemaakt 8)
nee, dr was iemand die beweerde dat ze zwanger wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou er was in ieder geval iemand die dacht van wel 14.gif
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef BoJo het volgende:
Kreeg net mijn award uitgereikt![]()
"Bojan excellent personal strengths:
Customer focus, flexibility and result oriented."![]()
starbucks koffiepads voor in de Senseoquote:
waar te krijgen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:27 schreef vlad het volgende:
[..]
starbucks koffiepads voor in de Senseo![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
Hugo![]()
Ik heb m'n kart en hier is de 1e noob vraag![]()
Als je motor uit staat, en je trekt koppeling in, zou je dan de wielen door moeten kunnen draaien als hij in 1e versnelling staat? Of werkt dit pas als de motor loopt?
Edit: ik heb m'n antwoord al
Dat werkt dus pas als de motor loopt![]()
Er gaat een kabel naar het blok waar zegma een hendel zit die naar voren gaat...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Da's inderdaad pas wanneer hij looptHeb je trouwens een TM met hydraulische koppeling? (Dan zit er dus nog een klein hoofdremcylindertje tegen/bij het blok.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |