Maar die was ook pas 5 jaar later op Feyenoord niveau. Maar dat zegt weinig idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Kuyt was ook pas 18 toen hij van de amateurs naar Utrecht ging, zegt dus niks.
Dirk Kuijt... Naja die ging naar Utrecht, en daarna naar Feyenoord.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan iemand mij een voorbeeld geven van een speler die van de hoofdklasse naar een topclub ging en slaagde?
Dat was de vraag niet slimpie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dirk Kuijt... Naja die ging naar Utrecht, en daarna naar Feyenoord.
Eens kan de eerste keer zijn toch? Zeik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan iemand mij een voorbeeld geven van een speler die van de hoofdklasse naar een topclub ging en slaagde?
Alles kan, Feyenoord kan volgend jaar zelfs kampioen wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens kan de eerste keer zijn toch? Zeik niet.
Co die gaat alle verloren spelers uit zn AZ tijd weer op stofzuigen. Dus dan kan je je geld op bijvoorbeeld Landzaat zetten en Sektouiquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef jojomen4 het volgende:
Als Co komt zal er iig beter ingekocht worden. Die haalt overal altijd goeie spelers en maakt spelers ook echt beter (waardoor er misschien voor wat meer euro's verkocht gaat worden).
Als die daarmee presteerd heb ik daar geen enkele moeite mee. Normaal gesproken haalt ie ook niet alleen maar ouwe spelers zoals jij ze noemt omdat ie ook aan de toekomst denkt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Co die gaat alle verloren spelers uit zn AZ tijd weer op stofzuigen. Dus dan kan je je geld op bijvoorbeeld Landzaat zetten en Sektoui
Met welk geld?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef jojomen4 het volgende:
Als Co komt zal er iig beter ingekocht worden. Die haalt overal altijd goeie spelers en maakt spelers ook echt beter (waardoor er misschien voor wat meer euro's verkocht gaat worden).
De 26 miljoen die we opgehaald hebben uit dat briljante financieringsplan natuurlijkquote:
Ja en over 5 jaar is d'r weer geen geldquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
De 26 miljoen die we opgehaald hebben uit dat briljante financieringsplan natuurlijk![]()
van Hanegem volgens mij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zou wel des feyenoords wezen jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:30 schreef Happel het volgende:
Feijenoord heeft niet eens 10 miljoen om uit te geven. Die komen op de proppen met Lindenbergh, Kluivert en Reiziger.
Co stort onderweg naar Nederland neer met het vliegtuig.
Zijn eigen club durft hem pas sinds de winterstop in het eerste te zetten, dat zegt ook wel wat. Maar goed, hij is nog jong genoeg om eventueel aan te haken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:34 schreef Erasmusch het volgende:
Zal niet zo veel kosten, maar vraag me wel af waarom ie niet eerder opgemerkt is door BVOs
Nagenoeg alles is voor schulden gebruikt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus, is er van die 18 miljoen van Kuijt niks overgebleven? We hebben alleen Charisteas gehaald voor 4 miljoen, we zouden toch de helft investeren in spelers?
Bron ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Aerts toch terug
Radio Rijnmond vertelde het straks.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Bron ?
Op feyenoord.nl is niks te vinden.
En Ajax ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sno is trouwens ook een enorm talent dat Feyenoord weer heeft laten gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |