Mag ik het daarmee eens zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Even een psycho-analyse. IEmand detecteerd iets, en gata er op letten. En zodra er dan ook maar een klien dingetje is:
"ZIE JE WEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D:
![]()
![]()
"
Vandaag dusquote:Een aantal maanden voordat de A73-Zuid in gebruik zal worden genomen, zal op de snelweg in Limburg een groot autosportevenement plaats gaan vinden. Rotterdam Racing, dat de afgelopen twee jaar diverse formule 1-coureurs naar de Coolsingel haalde, zal het evenement organiseren.
Op 3 januari zullen er door de organisatie, provincie Limburg en gemeente Roermond nadere details bekend worden gemaakt tijdens een persconferentie in Roermond. Het evenement, dat naar alle waarschijnlijkheid in september plaats zal vinden, zal vergelijkbaar zijn met het evenement in de Maasstad waar naast Formule 1 ook andere raceklassen aan bod kwamen.
Sorry dat ik het niet met heilige Herman eens benquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
En nog een psycho-analyse: Bara, bespaar je de moeite, je krijgt haar toch niet in bed. Hugo heeft een grotere lul.
Die D12 hebben ze hard nodig om eindelijk eens uit de rooie cijfertjes te komen. Maar lelijk is ie.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef vlad het volgende:
over een poosje is de C12 la turbie to koop met supercharger![]()
![]()
ik vinbd spyker tof, alleen die D12![]()
Nee, je bent een vrouw. Jou analyseren zou tijdsverspilling zijn. Ik ben als man zijnde toch niet in staat om de gevagineerde mens te begrijpen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef Sjoem het volgende:
Bara is cute. Krijg ik nu dezelfde analyse maar dan net iets anders?
Xenonquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vandaag een cadeautje voor mezelf gekocht![]()
[afbeelding]
Volgende week ofzo maar eens erinzetten![]()
^^ met hem.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je bent een vrouw. Jou analyseren zou tijdsverspilling zijn. Ik ben als man zijnde toch niet in staat om de gevagineerde mens te begrijpen.
Heb nu 4300k (1tje bijna kapot, is al verkleurd), eens zien hoe 8000k eruit gaat zienquote:
Dat is standaard bij moderne auto'squote:Op woensdag 3 januari 2007 18:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb nu 4300k (1tje bijna kapot, is al verkleurd), eens zien hoe 8000k eruit gaat zien
Wel een takkeklus bij mijn auto, volgens mij moet de hele bumper eraf en zo..![]()
Ja, maar ook al twee weken niks meer van gehoordquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^ met hem.
En kut dat je niet aangenomen bent lexxx, je was nog bezig met een vaste baan toch?
Renault Laguna GT Dynamique (gechipped), lampje is D2Rquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is standaard bij moderne auto'sWat voor een heb je eigenlijk?
die van mij zijn 4300k denk ik. en d'r is nog niets mis mee. 8000K.. tsja. blauw/wit denk ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb nu 4300k (1tje bijna kapot, is al verkleurd), eens zien hoe 8000k eruit gaat zien
Wel een takkeklus bij mijn auto, volgens mij moet de hele bumper eraf en zo..![]()
whehe zo'n klein hok kan ik nog net zelf denk ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:24 schreef lipje het volgende:
speciaal voor Bojo (en BaraCuda in 2008): Hoeveel betalen jullie de werkster?
1.9 dCi?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Renault Laguna GT Dynamique (gechipped), lampje is D2R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |