Je ouders zijn een soort van nerds?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zeg altijd gelijk dat ik iemand van Fok! ken, straks denken ze nog dat het een Tweaker is
Mijn moeder heeft een onderzoeksinstinct waar de gemiddelde KGB-agent nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ken altijd iedereen via via. Meer uitleg hoeven ze niet.
Zusje!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een onderzoeksinstinct waar de gemiddelde KGB-agent nog een puntje aan kan zuigen..
Tss, jij ging me vragen omdat je niet wist dat een nummer van Biggie was en en en....quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wil gewoon voor eens en altijd duidelijk maken wie er de muzikale broek aanheeft in onze relatie. Maar, we zitten veilig hoor: Sjoewe vandaag bij het horen van Blue Monday van New Order: "Wie en wat is dit ?".
Ook ivm voorkomen van rare situaties met V. enzo.
Ik ben uitgebroed door twee militante struisvogels tentijde van de slag om de Greppeberg.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je ouders zijn een soort van nerds?
Ik heb medelijden met je.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een onderzoeksinstinct waar de gemiddelde KGB-agent nog een puntje aan kan zuigen..
Neuken ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tss, jij ging me vragen omdat je niet wist dat een nummer van Biggie was en en en....GRRR,
![]()
![]()
Voor beltegoed?quote:
Nog een zo'n denigrerende opmerking, en ik trek morgen mijn tijgerlegging weer aan.quote:
Je zag er werkelijk heel geloofwaardig uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nog een zo'n denigrerende opmerking, en ik trek morgen mijn tijgerlegging weer aan.
Gisteren bedrijfsfeestje met het thema Proud To Be Fout. Ik heb Sjoewe na afloop de stuipen op het lijf gejaagd met mijn woeste legging, gouden oorbellen en rooie nagels.
SJOEWE, WE ZIJN EEN SLOWCHATTEND STELLETJE GEWORDEN.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zag er werkelijk heel geloofwaardig uit
En ik mis je nu al
GMTA.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
Argh, nu zijn we op Fok! tegen elkaar aan het snoezelen. M'n imago. Quelle misère
Oké.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou mensen, tot straks dan maar..
Nee, prima. Maar Sjoe moet uiteraard wel even bekeken worden. Zoals gewoonlijk trouwens maanden na datoquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wil gewoon voor eens en altijd duidelijk maken wie er de muzikale broek aanheeft in onze relatie. Maar, we zitten veilig hoor: Sjoewe vandaag bij het horen van Blue Monday van New Order: "Wie en wat is dit ?".
Ook ivm voorkomen van rare situaties met V. enzo.
Het was echt uitverkocht. Het is nogsteeds kerstvakantie, dus ik heb weer de hele avond minderjarig grut tequilla staan weigeren. Echt serieus, die attitude die sommige van die zestienjarige kutwijven ten toon spreiden is echt zwaar irritant. In plaats van "Een biertje alsjeblieft.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is niet gelukt au3, er mocht niemand meer in rond een uur of 1. "uitverkocht" iets met vakantie volgens de portier.![]()
Zonde! Wat hebben jullie toen gedaan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is niet gelukt au3, er mocht niemand meer in rond een uur of 1. "uitverkocht" iets met vakantie volgens de portier.![]()
iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:01 schreef ioko het volgende:
En ik wil wel zeggen dat ik Sjoewe en Au3 erg schattig vind samen, en ik heb geen eens foto's gezien
We gaan het een andere keer weer proberen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was echt uitverkocht. Het is nogsteeds kerstvakantie, dus ik heb weer de hele avond minderjarig grut tequilla staan weigeren. Echt serieus, die attitude die sommige van die zestienjarige kutwijven ten toon spreiden is echt zwaar irritant. In plaats van "Een biertje alsjeblieft.." is het "BIER.
." En in plaats van hun geld (standaard een hand vol bijeengeschraapte 20/10/5 cent muntjes) gewoon aan mij te geven, gooien ze dat geld dan op de natte bar, zodat ik nog een minuut die muntjes eraf sta te krabben. Af en toe heb ik ook gewoon zin om ze een klap te verkopen.
.
import , geboren in weesp ( N-H) , jaren in mijdrecht gewoond (U) enquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Public_NME het volgende:
Zijn jullie eigenlijk allemaal import of echte Utrechters? (Sorry geen zin vorige topics te lezen)
Ah, das dichtbij ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef marcek het volgende:
[..]
bevalt erg goed het wonen in utrecht (nieuw welgelegen, net naast het sportpark)![]()
nieuw welgelegen/ transwijk , geen flauw idee hoe je het precies noemt eigenlijkquote:
Vanavond piekendisco. En ik moet weer werken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Twisted_fok het volgende:
We gaan het een andere keer weer proberen.
Bier 1 piek euro?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vanavond piekendisco. En ik moet weer werken..
Nee. Entree 1 euro. Staat ook overduidelijk op alle posters.quote:
Weetikveel, ik kom nooit in de Tivoli (toch?). Ben er 4x in mijn leven geweest ofzo; laatste keer een jaar of 4 geleden toen het nog niet samen met de Helling was. (de Helling rules trouwens wel!)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Entree 1 euro. Staat ook overduidelijk op alle posters.
En alle zogenaamd grappige mensen die ik vorige keer aan mijn bar had die eindeloos tegen me liepen te zeiken dat ze niet meer dan een euro voor hun biertje gingen dokken kunnen wat mij betreft integraal afgestort worden in een vulkaankrater..
Ik ben bij m'n ouders helaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vanavond piekendisco. En ik moet weer werken..
Nee, we hebben een lange afstands relatie. Meneer zit in Frankrijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef Q. het volgende:
Jullie zijn dus alweer geschiedenis?
Daar heb ik ook nog een jaartje of 6 gewoond, althans...in een zijstraat ervan, in de buurt van de watertoren. Maar ook ik ben import, kom origineel uit Den Bosch, maar zit inmiddels al weer zo'n 10 jaar hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef The6thgate het volgende:
ben ook import...altijd in maastricht gewoond. spreek geen dialect, maar heb wel een zachte g en woon sinds september aan de a'damse str.weg
Kloteweer ? het is gewoon droog hoor. En dat het een beetje donker is vind ik wel gezellig. Kan ik ook beter de kat knijpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |