Ik wil gewoon voor eens en altijd duidelijk maken wie er de muzikale broek aanheeft in onze relatie. Maar, we zitten veilig hoor: Sjoewe vandaag bij het horen van Blue Monday van New Order: "Wie en wat is dit ?".quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, meer pro's om je kennis mee te meten zullen we maar zeggen.
Je ouders zijn een soort van nerds?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zeg altijd gelijk dat ik iemand van Fok! ken, straks denken ze nog dat het een Tweaker is
Mijn moeder heeft een onderzoeksinstinct waar de gemiddelde KGB-agent nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ken altijd iedereen via via. Meer uitleg hoeven ze niet.
Zusje!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een onderzoeksinstinct waar de gemiddelde KGB-agent nog een puntje aan kan zuigen..
Tss, jij ging me vragen omdat je niet wist dat een nummer van Biggie was en en en....quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wil gewoon voor eens en altijd duidelijk maken wie er de muzikale broek aanheeft in onze relatie. Maar, we zitten veilig hoor: Sjoewe vandaag bij het horen van Blue Monday van New Order: "Wie en wat is dit ?".
Ook ivm voorkomen van rare situaties met V. enzo.
Ik ben uitgebroed door twee militante struisvogels tentijde van de slag om de Greppeberg.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je ouders zijn een soort van nerds?
Ik heb medelijden met je.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een onderzoeksinstinct waar de gemiddelde KGB-agent nog een puntje aan kan zuigen..
Neuken ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tss, jij ging me vragen omdat je niet wist dat een nummer van Biggie was en en en....GRRR,
![]()
![]()
Voor beltegoed?quote:
Nog een zo'n denigrerende opmerking, en ik trek morgen mijn tijgerlegging weer aan.quote:
Je zag er werkelijk heel geloofwaardig uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nog een zo'n denigrerende opmerking, en ik trek morgen mijn tijgerlegging weer aan.
Gisteren bedrijfsfeestje met het thema Proud To Be Fout. Ik heb Sjoewe na afloop de stuipen op het lijf gejaagd met mijn woeste legging, gouden oorbellen en rooie nagels.
SJOEWE, WE ZIJN EEN SLOWCHATTEND STELLETJE GEWORDEN.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zag er werkelijk heel geloofwaardig uit
En ik mis je nu al
GMTA.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
Argh, nu zijn we op Fok! tegen elkaar aan het snoezelen. M'n imago. Quelle misère
Oké.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou mensen, tot straks dan maar..
Nee, prima. Maar Sjoe moet uiteraard wel even bekeken worden. Zoals gewoonlijk trouwens maanden na datoquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wil gewoon voor eens en altijd duidelijk maken wie er de muzikale broek aanheeft in onze relatie. Maar, we zitten veilig hoor: Sjoewe vandaag bij het horen van Blue Monday van New Order: "Wie en wat is dit ?".
Ook ivm voorkomen van rare situaties met V. enzo.
Het was echt uitverkocht. Het is nogsteeds kerstvakantie, dus ik heb weer de hele avond minderjarig grut tequilla staan weigeren. Echt serieus, die attitude die sommige van die zestienjarige kutwijven ten toon spreiden is echt zwaar irritant. In plaats van "Een biertje alsjeblieft.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is niet gelukt au3, er mocht niemand meer in rond een uur of 1. "uitverkocht" iets met vakantie volgens de portier.![]()
Zonde! Wat hebben jullie toen gedaan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is niet gelukt au3, er mocht niemand meer in rond een uur of 1. "uitverkocht" iets met vakantie volgens de portier.![]()
iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:01 schreef ioko het volgende:
En ik wil wel zeggen dat ik Sjoewe en Au3 erg schattig vind samen, en ik heb geen eens foto's gezien
We gaan het een andere keer weer proberen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was echt uitverkocht. Het is nogsteeds kerstvakantie, dus ik heb weer de hele avond minderjarig grut tequilla staan weigeren. Echt serieus, die attitude die sommige van die zestienjarige kutwijven ten toon spreiden is echt zwaar irritant. In plaats van "Een biertje alsjeblieft.." is het "BIER.
." En in plaats van hun geld (standaard een hand vol bijeengeschraapte 20/10/5 cent muntjes) gewoon aan mij te geven, gooien ze dat geld dan op de natte bar, zodat ik nog een minuut die muntjes eraf sta te krabben. Af en toe heb ik ook gewoon zin om ze een klap te verkopen.
.
import , geboren in weesp ( N-H) , jaren in mijdrecht gewoond (U) enquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Public_NME het volgende:
Zijn jullie eigenlijk allemaal import of echte Utrechters? (Sorry geen zin vorige topics te lezen)
Ah, das dichtbij ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef marcek het volgende:
[..]
bevalt erg goed het wonen in utrecht (nieuw welgelegen, net naast het sportpark)![]()
nieuw welgelegen/ transwijk , geen flauw idee hoe je het precies noemt eigenlijkquote:
Vanavond piekendisco. En ik moet weer werken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Twisted_fok het volgende:
We gaan het een andere keer weer proberen.
Bier 1 piek euro?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vanavond piekendisco. En ik moet weer werken..
Nee. Entree 1 euro. Staat ook overduidelijk op alle posters.quote:
Weetikveel, ik kom nooit in de Tivoli (toch?). Ben er 4x in mijn leven geweest ofzo; laatste keer een jaar of 4 geleden toen het nog niet samen met de Helling was. (de Helling rules trouwens wel!)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Entree 1 euro. Staat ook overduidelijk op alle posters.
En alle zogenaamd grappige mensen die ik vorige keer aan mijn bar had die eindeloos tegen me liepen te zeiken dat ze niet meer dan een euro voor hun biertje gingen dokken kunnen wat mij betreft integraal afgestort worden in een vulkaankrater..
Ik ben bij m'n ouders helaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vanavond piekendisco. En ik moet weer werken..
Nee, we hebben een lange afstands relatie. Meneer zit in Frankrijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef Q. het volgende:
Jullie zijn dus alweer geschiedenis?
Daar heb ik ook nog een jaartje of 6 gewoond, althans...in een zijstraat ervan, in de buurt van de watertoren. Maar ook ik ben import, kom origineel uit Den Bosch, maar zit inmiddels al weer zo'n 10 jaar hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef The6thgate het volgende:
ben ook import...altijd in maastricht gewoond. spreek geen dialect, maar heb wel een zachte g en woon sinds september aan de a'damse str.weg
Kloteweer ? het is gewoon droog hoor. En dat het een beetje donker is vind ik wel gezellig. Kan ik ook beter de kat knijpen.quote:
Op de stroatweg kan je ook erg lekker eten bij Griek restaurant Nikos! (en ook shoarma afhalen!) Mijn maten wonen op een hoekhuis op de stroatweg, ideale woningen!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zijn jullie weleens in de nieuwe grote Chinese supermarkt op de Amsterdamsestraatweg geweest ? Geniaal. Je kan daar echt zo veel toffe dingen kopen. Plus, een volledige muur met noedelsoepjes.
* AudreyHepburn geniet van een noedelsoepje.
Toevallig bij de Pyramiden ? Die hebben echt goeie broodjes.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:00 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Op de stroatweg kan je ook erg lekker eten bij Griek restaurant Nikos! (en ook shoarma afhalen!) Mijn maten wonen op een hoekhuis op de stroatweg, ideale woningen!
Nee Nikos; http://www.restaurantnikos.nl/quote:Op zondag 7 januari 2007 17:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toevallig bij de Pyramiden ? Die hebben echt goeie broodjes.
Ja, ik ben in China geweest afgelopen jaar, en ze hebben veel van dezelfde spullen in deze winkel. Er zitten sowieso veel chinezen hier, dus ik denk dat het best wel loopt daar.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zijn jullie weleens in de nieuwe grote Chinese supermarkt op de Amsterdamsestraatweg geweest ? Geniaal. Je kan daar echt zo veel toffe dingen kopen. Plus, een volledige muur met noedelsoepjes.
waar zit die precies ergens?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Euhm, ik denk op 2 derde vanaf het viaduct naar de ring, aan de rechterkant.quote:
is het wat? heb ff de site bekeken en het ziet er op zich wel veelbelovend uitquote:
Je vindt er ongeveer alle bekende culturen terug, ik woon er (helaas) niet echt in de buurt maar ik kom er graag, levendige straat.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:00 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Op de stroatweg kan je ook erg lekker eten bij Griek restaurant Nikos! (en ook shoarma afhalen!) Mijn maten wonen op een hoekhuis op de stroatweg, ideale woningen!
Met stipt op nummer een voor mij persoonlijk: King Arthur.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:41 schreef Misanthroopia het volgende:
Heej allemaal!
Ik zoek een leuk romantisch restaurantje in Utrecht voor mij en m'n date. Niet te duur, maar het moet ook geen veredelde snackbar zijn.
Wie is er bekend in Utrecht? Tips, ideeen, ervaringen met restaurantjes? Spui!
Spank joe.
Zakkendrager (in de Zakkendragerssteeg)quote:Op maandag 8 januari 2007 18:41 schreef Misanthroopia het volgende:
Heej allemaal!
Ik zoek een leuk romantisch restaurantje in Utrecht voor mij en m'n date. Niet te duur, maar het moet ook geen veredelde snackbar zijn.
Spank joe.
Winterhuis (Drieharingstraat)quote:Op maandag 8 januari 2007 18:41 schreef Misanthroopia het volgende:
Heej allemaal!
Spank joe.
naam is voldoendequote:Op maandag 8 januari 2007 19:42 schreef Christine het volgende:
Misschien kunnen we een standaard lijstje met restaurantjes e.d. maken voor in de OP?.
Eens in de zoveel tijd komt dezelfde vraag voorbij namelijk.
Mijn ma is er geweest! Vond het echt een supermooie toko. Ze hebben er ook veel speciaal biertjes op de kaart, kijk maar op hun site; http://www.cafe-olivier.be/quote:Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef kwib het volgende:
[..]
naam is voldoende
- Winterhuis
- Zakkerdrager
- Drie Vrienden
- ?
Trouwens, iemand al in de nieuwe tent naast de Zeeman/Xenos geweest? In een oude schuilkerk
Heet iets met Oliver ofzo? Tenminste, dat stond op de aannemersborden
Een paar pagina's terug hadden we het daar al over, het is Olivier (op z'n frans uitgesproken): een belgisch cafe.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef kwib het volgende:
[..]
Trouwens, iemand al in de nieuwe tent naast de Zeeman/Xenos geweest? In een oude schuilkerk
Heet iets met Oliver ofzo? Tenminste, dat stond op de aannemersborden
Grappig. Ben de 30ste teruggekomen van 3 dagen Brussel. Vond die Belgische cafeetjes echt heerlijk. Lekkere bierenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Een paar pagina's terug hadden we het daar al over, het is Olivier (op z'n frans uitgesproken): een belgisch cafe.
Hij is pas een weekje openquote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef kwib het volgende:
[..]
Grappig. Ben de 30ste teruggekomen van 3 dagen Brussel. Vond die Belgische cafeetjes echt heerlijk. Lekkere bieren
En nu is er 1 in mijn eigen stattie
![]()
Wel ergens dat ik het niet eens door had
Heel leuk enzo, maar is Belgie echt wat voor een date? Persoonlijk vind ik Belgie altijd wat druk, onderbezet en weinig zit ruimte. Er hangt zeker wel een positieve vibe en iedereen is uitermate vriendelijk en/of hoogopgeleid, maar zoek je dat voor een date?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Aal is erg okay. Geen idee hoe het daar qua prijzen zit, maar het eten is ieg erg okay. Ik ben er geweest voor het afstuderen van een vriendin, en we hebben het daar erg fijn gehad en hebben heerlijk gegeten. Moet er echt weer eens heen binnenkort. Is ook echt een restaurant en niet een of ander veredeld eetcafe. Waar niks mis mee is, maar een echt restaurant is soms ook gewoon okay.
Qua uit eten zit ik zelf het liefste in België, omdat dat goedkoop en altijd goed is. Ik eet liever drie keer per week bij België om achterstallig onderhoud qua vrienden bij te lopen, dan dat ik één keer teveel geld uitgeef aan een of ander pretentieus kutrestaurant, vandaar. Ik kan dat hele sfeertje in België wel waarderen.
En ik kom er inmiddels zo vaak dat ik weet hoe het barpersoneel heet, en zij hoe ik heet, en dat we elkaar hallo zeggen en vragen hoe het is. Dat zegt wel wat, dan heb je echt een stamkroeg.
Aal is best prijzig. Maar wel superlekker. En ook super dat je daar wijn kan proeven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Aal is erg okay. Geen idee hoe het daar qua prijzen zit, maar het eten is ieg erg okay. Ik ben er geweest voor het afstuderen van een vriendin, en we hebben het daar erg fijn gehad en hebben heerlijk gegeten. Moet er echt weer eens heen binnenkort. Is ook echt een restaurant en niet een of ander veredeld eetcafe. Waar niks mis mee is, maar een echt restaurant is soms ook gewoon okay.
Qua uit eten zit ik zelf het liefste in België, omdat dat goedkoop en altijd goed is. Ik eet liever drie keer per week bij België om achterstallig onderhoud qua vrienden bij te lopen, dan dat ik één keer teveel geld uitgeef aan een of ander pretentieus kutrestaurant, vandaar. Ik kan dat hele sfeertje in België wel waarderen.
En ik kom er inmiddels zo vaak dat ik weet hoe het barpersoneel heet, en zij hoe ik heet, en dat we elkaar hallo zeggen en vragen hoe het is. Dat zegt wel wat, dan heb je echt een stamkroeg.
Wat me eraan herinnert, hij had zich vorige keer opgeworpen als vrijwilliger om een andere locatie te zoeken om te eten voorafgaand aan de popquiz. Help je hem nog herinneren?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en ik kreeg een keer van een exvriend op mijn donder dat ik altijd in België at. "Au3, je bent zo dogmatisch. verstokt en vastgeroest aan België." Ik: "Ja. En ?"
Dat was een andere exvriend. Er hebben meerdere exvriendjes geklaagd, Litpho.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat me eraan herinnert, hij had zich vorige keer opgeworpen als vrijwilliger om een andere locatie te zoeken om te eten voorafgaand aan de popquiz. Help je hem nog herinneren?.
En jij weigert dat nog steeds te beschouwen als hint zie ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat was een andere exvriend. Er hebben meerdere exvriendjes geklaagd, Litpho.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
En jij weigert dat nog steeds te beschouwen als hint zie ik.
't Pandje. Hoewel ik ook vaak in de Witte Ballons hang met mijn studievereniging en natuurlijk ook minstens twee avonden per week in de bar van Parnassos (en overal ken ik het barpersoneel intussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |