Hype is weg ja zeker er nu een mooie wit monster staat onder de TVquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Vlak voor en tijdens de release van de Wii was mijn hyper erg groot.
Maar nu is deze nagenoeg helemaal!![]()
Zoveel geld voor één toffe game (Zelda) uitgeven lijkt na de feesdagen niet meer zo verstandig, en een flinke backlog aan PS2 titels zorgen dat ik genoeg te gamen heb tot de zomer.
Misschien haal ik hem later dit jaar, als Metroid Prime en Mario Galaxy zijn verschenen.
Nog meer mensen bij de Wii hype even plotseling is gezakt?
De hype niet echt, maar aangezien ik niet echt een zelda fan ben, en de launchgames mij voor de rest niet echt het hebbuh gevoel geven wacht ik nog een half jaartje ofzo en bekijk dan wel of er (net zoals bij de DS die ik wel bij de launch gekocht had) meer spellen zijn die mij echt leuk lijken te spelen. Ik denk dat ik hem wel sowieso ga halen als Super Smash Brothers erop uitkomt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is niet GAM hoor, zo is de hele gamescene.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef Jarno het volgende:
Kenmerk van een hype he.
Sowieso erg kenmerkend voor bijna alles wat er in GAM gebeurt: voor een release moét iedereen het spel hebben en is het the best thing since sliced bread, na de release is het opeens een kutspel en gaan we meehypen richting de volgende release.
Ook dat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is niet GAM hoor, zo is de hele gamescene.
Assasins creedquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ps3 hype? Strolie wat voor games komen daar dan de eerste maanden op die wel helemaal geweldig zijn. Wanneer komt dat ding uberhaupt uit
In Europa in Maart. En Ninja Gaiden Sigma en Motorstorm zien er erg goed uit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ps3 hype? Strolie wat voor games komen daar dan de eerste maanden op die wel helemaal geweldig zijn. Wanneer komt dat ding uberhaupt uit
Is geen exclusive.quote:
Een "remake" en een racegame..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In Europa in Maart. En Ninja Gaiden Sigma en Motorstorm zien er erg goed uit.
Dat zou inderdaad ridicuul zijn.. maar om 250 euro uit te geven aan Zelda vind ik ook veel.. vooral omdat die dan ook op de GC zou zijn te spelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
Daar geef je toch geen 600 euro voor uit..![]()
Ik zeg ook nergens dát het een exclusive is en het boeit me ook niet, het wordt gewoon het ruigste spel op de ps3quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Is geen exclusive.
MGS4 komt ergens eind 2007.
Nee, die games scoren goed....quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:16 schreef satecl het volgende:
De cijfers die de games krijgen van de Wii zijn niet echt super.... Ik koop wel lekker een PS3..
Amen.. Tenminste IEMAND die het begrijpt.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ridicuul zijn.. maar om 250 euro uit te geven aan Zelda vind ik ook veel.. vooral omdat die dan ook op de GC zou zijn te spelen.
Het is dat ik hem breedbeeld wil gamen, anders zou ik hem idd op de GC halen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Bastard het volgende:
Dat zou inderdaad ridicuul zijn.. maar om 250 euro uit te geven aan Zelda vind ik ook veel.. vooral omdat die dan ook op de GC zou zijn te spelen.
Het is maar wat je er voor over hebt om een spel te spelen Gijs.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is dat ik hem breedbeeld wil gamen, anders zou ik hem idd op de GC halen.![]()
Gelukkig gaat het niet alleen om de graphics.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=H0CupWbNw3s
Zulke mooie dingen zie je niet op de Wii
Misschien dat ik een oude zak ben , maar bij mij staan play en lastability nog altijd een stukje hoger aangescherven dan een paar vette graphics.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom zou jde dan de PS3 versie halen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dát het een exclusive is en het boeit me ook niet, het wordt gewoon het ruigste spel op de ps3
Tja, op de 1 of andere manier vind ik de sony controller nog altijd de fijnste en heeft de PS tot nu toe mijn games altijd als eerste beschikt gehad en ik hoop dat het bij de PS3 ook zo wordt, te noemen de nieuwe GTA, PoP, MGS enzquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:28 schreef Platina het volgende:
[..]
Waarom zou jde dan de PS3 versie halen?
PS3 + Assasins Creed = 670 euro.
Xbox 360 + Assasins Creed = 470 euro (en reken maar dat de Xbox voor die tijd een prijsdaling krijgt)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Na bij gamekings zeide ze dat het ook heel lekker speelt enz...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zie je ook niet op de ps3, maar het is qua gameplay en diepgang vele malen beter dan bijna eender welk spel ook. Ook zonder flashy filmpjes. Die maken toch echt de game niet. Betere graphics zorgen, op de 1% uitzonderingen na, voor slechtere games.
Wat is daar mis mee...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Megalomaniac het volgende:
Mensen die warmlopen voor de PS3.
Niets zolang je dat maar in je eigen topic doet ..quote:
Het kan misschien niet jouw favoriete console zijn, maar als andere mensen daar anders over denken zijn ze niet gelijk gek ofzo.quote:
Ach, de 360 heeft ook nog steeds weinig om over naar huis te schrijven. Paar games die wel aardig zijn, maar niks wat ik nou vernieuwend zou kunnen noemen of een reden mn ps2 in te ruilen. Viva pinata is eigenlijk de enige.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:53 schreef devv05 het volgende:
Ik heb wel een Wii maar hoop dat de games me lang genoeg zullen blijven boeien
Verder vind ik de Xbox 360 in bijna alle opzichten beter dan de PS3, het is alleen jammer dat de HD-DVD speler niet standaard ingebouwd zit. Maar de Xbox 360 kost dan ook de helft van de PS3 (zodra die hier uit is) en biedt meer features, zoals Xbox Liveen naadloze integratie met Windows XP Media Center wat echt super werkt. En betere exclusives natuurlijk
Een PS3 haal ik pas zodra 1) het ding veel goedkoper wordt 2) er games komen die écht de moeite waard zijn. Zal zeker niet voor 2008 zijn, want de lineup voor 2007 is vrij waardeloos.
Ik noem er maar 1 GoW.. en aan je laagdunkendheid is af te leiden dat je die zeker nog nooit hebt gezien of ervaren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach, de 360 heeft ook nog steeds weinig om over naar huis te schrijven. Paar games die wel aardig zijn, maar niks wat ik nou vernieuwend zou kunnen noemen of een reden mn ps2 in te ruilen. Viva pinata is eigenlijk de enige.![]()
Maar de Ps3 en 360 zijn ook niet veel meer dan opgevoerde versies van hun voorganger...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Panick het volgende:
[..]
Amen.. Tenminste IEMAND die het begrijpt.....
En waarom voel je je dan diep genaait? Omdat er te weinig games op kwamen die je tof vond? Dan heb je altijd nog zelf de beslissing gemaakt om een cube te kopen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef satecl het volgende:
Ik vind al die mogelijkheden ook gewoon heel vet van de PS3, oals Linux enz, mooi met emulators spelen, Harde schijf van 60GB waar je mooi films op kan zetten. Dat ding is gewoon meer voor mij gemaakt.
Ik voel me gewoon diep genaait door Nintendo want ik had bij de launch een Gamecube gekocht, waar ik weinig van heb genoten. Ik heb nu pas een jaar een PS2() maar daar heb ik al veel meer uren achter gezeten.
Ik ga er gewoon vanuit dat de PS3, net zoals de PS2, flink gaat ownen...
en dan hebben we het nog niet over GTA gehad
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach, de 360 heeft ook nog steeds weinig om over naar huis te schrijven. Paar games die wel aardig zijn.
Niks aan toe te voegenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef zaikert het volgende:
Niet zeuren, gewoon halen dat ding!
Op het moment dat je hem uitpakt een aansluit is je hype definately weer terug![]()
Je hoeft je PS2 niet in te ruilen, maar een next-gen console ernaast voor de toekomst is niet verkeerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach, de 360 heeft ook nog steeds weinig om over naar huis te schrijven. Paar games die wel aardig zijn, maar niks wat ik nou vernieuwend zou kunnen noemen of een reden mn ps2 in te ruilen. Viva pinata is eigenlijk de enige.![]()
Gears of war anyone?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 3, Oblivion, Saints Row, Viva Pinata, Kameo en nog wel een zootje, maar 2007 komt de échte storm van toppers pas, november/december was een voorproefjequote:
Ja daaromquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef MMaRsu het volgende:
Psst DaMook, Gta4 (360 ) komt op dezelfde dag uit als de Ps3 versie
Alleen al voor Mass Effectquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:50 schreef devv05 het volgende:
Ik zou lekker een nieuwe 360 halen na de pricedrop in maart
DS Lite zegt hallo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Had bijna een Wii gekocht door de hype totdat ik bedacht welke games ik echt op de Wii zou willen. Van de launch games vond ik alleen Zelda boeiend, maar dan kan ik die net zo goed voor de GC kopen.
Er zullen nog wel betere games komen, dat is een kwestie van tijd. Probleem is alleen dat de Wii grafisch nooit zou kunnen opboksen tegen de PS3 en Xbox 360, dus moeten de games vooral kwalitatief innovatief zijn. Ik vraag me af of developers de Wii niet zien als een console om games te porten en de mogelijkheden van de Wii te gebruiken als een gimmick. Nog erger zou het worden wanneer korte matige games in een bundel worden gepropt om zo snel geld te innen.
Ik zou best Mario Tennis en dergelijke op de Wii willen spelen, maar ik wil ook goede 3rd party games willen spelen. Het enige wat ik meer irritant vind dan een te kort aan 3rd party games op een console is een stortvloed aan 3rd party cash in bagger.
Als games komen die echt goed gebruik maken van de Wii, waarbij men de graphics vergeeft is er niets aan de hand. Komen er games die vis noch vlees zijn dan raakt men er heel snel op uitgekeken. Waarom zou je dan nog een Wii kopen als je een grafische next console kan kopen voor de dezelfde prijs?
Wel grappig dat je dingen beweert die ik nooit heb gezegd. Lezen is niet voor iedereen even makkelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
DS Lite zegt hallo.
En wel grappig dat je beweer dat de ps3 en 360 geen kwalitatieve games hoeven te hebben omdat ze goede graphics hebben.![]()
Ehh ja zoals bij alle console launches.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:45 schreef washandje het volgende:
Sowieso is de hype over het algemeen weer een beetje weg. Het nieuws over de Wii wordt weer minder en zometeen vallen alle eigenaren in het zwarte gat van post-launch rust die de Xbox 360 eigenaren ook hebben meegemaakt
Koop het nou maar gewoonquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Vlak voor en tijdens de release van de Wii was mijn hyper erg groot.
Maar nu is deze nagenoeg helemaal!![]()
Zoveel geld voor één toffe game (Zelda) uitgeven lijkt na de feesdagen niet meer zo verstandig, en een flinke backlog aan PS2 titels zorgen dat ik genoeg te gamen heb tot de zomer.
Misschien haal ik hem later dit jaar, als Metroid Prime en Mario Galaxy zijn verschenen.
Maar het zijn wel allemaal games die je vrij gauw zat bent. Zo'n mini-game is even leuk, maar hoelang blijft dat boeien? Zeker met Wii Sports doe je de hele tijd hetzelfdequote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef linebear het volgende:
dus gewoon kopen
Wii sport is erg leuk.
Rayman ook...
In maart Sonic...
Zelda boeit maar een uurtje of 70. En dan maanden/jaren later nog een keer. Sports en andere micro/minigames kan je weer doen als er weer een kratje bier staat en wat vrienden op de bankquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zelda is een voorbeeld van een game die wel lang genoeg blijft boeien, maar hoeveel van zulke games zal de Wii krijgen?
Onzin die minigames blijven altijd leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar het zijn wel allemaal games die je vrij gauw zat bent. Zo'n mini-game is even leuk, maar hoelang blijft dat boeien? Zeker met Wii Sports doe je de hele tijd hetzelfde
Zelda is een voorbeeld van een game die wel lang genoeg blijft boeien, maar hoeveel van zulke games zal de Wii krijgen?
Bullshit,quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef ethiraseth het volgende:
Betere graphics zorgen, op de 1% uitzonderingen na, voor slechtere games.
het leek net alsof ik op me playstation1 aan het spelen wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:47 schreef MikeyMo het volgende:
mjah red steel, daar hoor ik niets goeds over, of weinig iig
Tsja. Dat krijg je als je zomaar een console koopt zonder je erin te verdiepen wat het eigenlijk is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
het leek net alsof ik op me playstation1 aan het spelen was
en daarvoor had ik rayman met die konijntjes, toen begreep ik gelijk waarom er 3 + op stond
nee wii sports was echt leuk maar dat is volgens mij ook het enigste leuke wat er op dat ding te spelen is....quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja. Dat krijg je als je zomaar een console koopt zonder je erin te verdiepen wat het eigenlijk is.
Dit is toch wel de grootste onzin in dit hele topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Betere graphics zorgen, op de 1% uitzonderingen na, voor slechtere games.
rayman is leuk ja en ziet er leuk uit maar zo verschrikkelijk kinderachtig, dus blijft er 1 leuk spel overquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:02 schreef twetwe het volgende:
pff er zijn 2 spelletjes op de wii uitgekomen die redelijk zijn... Zelda en Rayman.. Voor de rest is het echt dikke bagger... ik hoop niet dat het zo door gaat met die spelletjes.
tip; gewoon ooit eens die gamecube schijf scoren met de zelda collectie, staat ie ook opquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Muaha, ik doe het qua console lekker met mijn N64 simpelweg omdat ik Ocarina of Time nog moet uitspelen en geen geld wil uitgeven aan een nieuwe consoleEn met mijn pc heb ik genoeg leuke games en die games zijn gratis
Als er één console is waar ik geen last van hype gevoelens heb is het de PS3 wel...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn PS3-hype begint trouwens wel te stijgen.![]()
Tetris, pacman, sodoku, etc etcquote:
Voetbal: achter een bal aanrennen en hem dan weer wegschoppen. Vinden mensen ook niks aan want dat is de hele tijd hetzelfdequote:Zeker met Wii Sports doe je de hele tijd hetzelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |