abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44974162
Vlak voor en tijdens de release van de Wii was mijn hyper erg groot.
Maar nu is deze nagenoeg helemaal!
Zoveel geld voor één toffe game (Zelda) uitgeven lijkt na de feesdagen niet meer zo verstandig, en een flinke backlog aan PS2 titels zorgen dat ik genoeg te gamen heb tot de zomer.

Misschien haal ik hem later dit jaar, als Metroid Prime en Mario Galaxy zijn verschenen.

Nog meer mensen bij de Wii hype even plotseling is gezakt?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_44974224
Mijn PS3-hype begint trouwens wel te stijgen.
pi_44974284
Ik had zowizo al geen wii hype gevoel aangezien ik nu geen eigen huis heb Dus niet gezellig met vrienden kan spelen.

Koop hem wel als ik zin heb. Ben toch nu bezig met zelda ww, mercury meltdown en thrillville en psychonauts. Ach komt wel.

Maar ik ga wel kijken of er 12 januari iets in de winkel ligt, wario ware erbij is altijd leuk.

Ps3 hype Ps3 is 2009 tijd.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_44974309
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Zoveel geld voor één toffe game (Zelda) uitgeven lijkt na de feesdagen niet meer zo verstandig, en een flinke backlog aan PS2 titels zorgen dat ik genoeg te gamen heb tot de zomer.

Misschien haal ik hem later dit jaar, als Metroid Prime en Mario Galaxy zijn verschenen.

Hype is weg ja zeker er nu een mooie wit monster staat onder de TV
Geniet er nog elk moment van. Alleen mijn backlog van de cube en ps2 is nog groot dus zo snel zelda klaar is dan weer verder met dragon quest kingdom of hearts enz... heb nog genoeg te doen met de vorige generatie!
pi_44974391
Ik heb eigenlijk geen moment een gevoel van hype gekend bij de WII, het trekt me totaal niet aan om op de WII manier te gamen, en ik ben een graphics hoer
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:38:36 #6
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_44974460
Voor mij is het console tijdperk een beetje voorbij en kijk nu objectiever dan ooit naar de nieuwe generatie. Mijn mening is altijd geweest dat de Wii vernieuwend is, maar dat het niet meer dan een gimmick zal blijken. Als mensen willen bowlen dan gaan ze wel naar de bowlingbaan, daar schaffen ze geen console voor aan.

Natuurlijk zijn Zelda en alle aangekondigde spellen ook weer Nintendotoppers zoals alle voorgaande delen ook geweest zijn (niet geheel mijn ding, maar qua gameplay wel absolute toppers) maar daar gaat mi de besturing niets aan toevoegen...

Ik sta er niet van te kijken dat men nu al minder enthousiast raakt over dat nieuwe apparaat dat bovendien ook nog eens minder mooie graphics toont...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_44974465
quote:
De hype niet echt, maar aangezien ik niet echt een zelda fan ben, en de launchgames mij voor de rest niet echt het hebbuh gevoel geven wacht ik nog een half jaartje ofzo en bekijk dan wel of er (net zoals bij de DS die ik wel bij de launch gekocht had) meer spellen zijn die mij echt leuk lijken te spelen. Ik denk dat ik hem wel sowieso ga halen als Super Smash Brothers erop uitkomt.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:40:20 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_44974534
Zo te zien aan [wii] Wii weet waar er wii's zijn #2 is de hype toch nog niet helemaal voorbij.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_44974570
Nee, ik spendeer nu in m'n vakantie zeker 8 uur achter dat ding
Zelda !!
Wii Code: 9007-1442-7257-6389
Mario Strikers FC: 330814 057043
pi_44974597
Niet zeuren, gewoon halen dat ding!
Op het moment dat je hem uitpakt een aansluit is je hype definately weer terug
pi_44974599
Yup, de eerste maand wilde ik er graag een hebben en hoewel ik de manier van spelen nog steeds super vind heb ik nu niet zo'n haast meer om hem te kopen. De enige spellen die me op dit moment zouden boeien zijn zelda en die sportspack (eventueel red steel) maar toch steekt het me een beetje dat de graphics zo matig zijn...

Ik wacht dus gewoon even af, ook om te zien wat de ontwikkelingen zijn wat betreft de wii met dvd-speler en eventuele lagere prijs en om te zien wat er aan games te wachten staat en hoe deze zich ontwikkelen.

Kan trouwens nog steeds zo zijn dat ik er volgende week toch 1 heb staan aangezien ik aan de adnere kant ook weer een enorme impuls koper ben
pi_44974677
Bij mij was ie voor de launch al weg.
Heb m'n pre-order dan ook niet opgehaald.
De games waren nagenoeg allemaal zwaar kut en Zelda heb ik op de GC gekocht.
PS3 hype is inmiddels ook alweer over.. Die zijn in Amerika gewoon in de winkels te koop. Shortage is daar iig al opgelost.
Weet niet of de vraag gedaald is of het aanbod onwijs toegenomen. Denk een combi van beide.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44974713
Kenmerk van een hype he.

Sowieso erg kenmerkend voor bijna alles wat er in GAM gebeurt: voor een release moét iedereen het spel hebben en is het the best thing since sliced bread, na de release is het opeens een kutspel en gaan we meehypen richting de volgende release.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_44974791
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef Jarno het volgende:
Kenmerk van een hype he.

Sowieso erg kenmerkend voor bijna alles wat er in GAM gebeurt: voor een release moét iedereen het spel hebben en is het the best thing since sliced bread, na de release is het opeens een kutspel en gaan we meehypen richting de volgende release.
Dat is niet GAM hoor, zo is de hele gamescene.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44974819
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat is niet GAM hoor, zo is de hele gamescene.
Ook dat.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:52:46 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44974992
Ps3 hype? Strolie wat voor games komen daar dan de eerste maanden op die wel helemaal geweldig zijn . Wanneer komt dat ding uberhaupt uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_44975017
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ps3 hype? Strolie wat voor games komen daar dan de eerste maanden op die wel helemaal geweldig zijn . Wanneer komt dat ding uberhaupt uit
Assasins creed
MGS 4
pi_44975091
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
In Europa in Maart. En Ninja Gaiden Sigma en Motorstorm zien er erg goed uit.
pi_44975282
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Assasins creed
Is geen exclusive.
MGS4 komt ergens eind 2007.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:03:20 #20
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_44975363
Ik weet niet of ik zo snel gehyped word door een nieuwe console/systeem, ik heb al sinds mijn 4de home/personal computers, consoles en handhelds gehad en liep daar altijd een paar jaartjes mee achter, het heeft mij eilk ook nooit echt geboeid dat ik tot mn 16de met een MSX2 zat opgescheept terwijl mijn vrienden als ze al geen saturn of PS hadden toch tenminste een SNES of Megadrive bezaten.

Het enige wat mij bij de vorige generatie boeide, en mij bij de komende generatie zou kunnen boeien zijn de exclusives die er per systeem beschikbaar voor komen, als ik genoeg van de line-up gezien heb koop ik het systeem wat mij qua exclusives op dat moment het best aanspreekt, en mssn nog een van de andere in de einddagen van het systeem(wat ik de vorige generatie ook gedaan heb door vorig jaar een ps2 te kopen vanwege de treurige line-up van de cube in 2006).
pi_44975398
Ik heb er nog geen kunnen bemachtigen dus de hype is hier nog steeds aanwezig
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:08:35 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44975525
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

In Europa in Maart. En Ninja Gaiden Sigma en Motorstorm zien er erg goed uit.
Een "remake" en een racegame..

"wowawiewa"

Daar geef je toch geen 600 euro voor uit..
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:08:37 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44975528
Nee geen last van, mijn type spellen zijn niet op dat ding. Hoewel ik mij wel heel sterk afvraag hoe lang die gimmick joystick van de WII leuk blijft.
The truth was in here.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:09:40 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44975565
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:08 schreef MMaRsu het volgende:

Daar geef je toch geen 600 euro voor uit..
Dat zou inderdaad ridicuul zijn.. maar om 250 euro uit te geven aan Zelda vind ik ook veel.. vooral omdat die dan ook op de GC zou zijn te spelen.
The truth was in here.
pi_44975776
Flamesuit on

Eerlijk gezegd vind ik de Wii belachelijk in deze tijd, het is toch eigenlijk niets meer dan een opgevoerde Gamecube met een aparte controller ?

Dat mensen daar 250 euro aan uit durven geven vind ik persoonlijk nogal raar, ieder zijn ding natuurlijk, maar voor dat geld had je ook een Cube + vele toppers kunnen kopen, en dan kan je bij wijze van spreken met je pad bewegen om het Wii gevoel te krijgen.

Nah, de Wii leek me ooit tof, maar wat ik er nu van gezien heb is het eigenlijk gewoon last-gen materiaal.

En ik ben ook een hangbank-gamer denk ik, en geen fitness-gamer
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:16:10 #26
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44975778
De cijfers die de games krijgen van de Wii zijn niet echt super.... Ik koop wel lekker een PS3..
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_44975810
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef Panick het volgende:

[..]

Is geen exclusive.
MGS4 komt ergens eind 2007.
Ik zeg ook nergens dát het een exclusive is en het boeit me ook niet, het wordt gewoon het ruigste spel op de ps3
pi_44975829
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:16 schreef satecl het volgende:
De cijfers die de games krijgen van de Wii zijn niet echt super.... Ik koop wel lekker een PS3..
Nee, die games scoren goed.... .
pi_44975853
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad ridicuul zijn.. maar om 250 euro uit te geven aan Zelda vind ik ook veel.. vooral omdat die dan ook op de GC zou zijn te spelen.
Amen.. Tenminste IEMAND die het begrijpt.....
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:19:18 #30
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44975894
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Panick het volgende:

[..]

Nee, die games scoren goed.... .
http://www.youtube.com/watch?v=H0CupWbNw3s

Zulke mooie dingen zie je niet op de Wii
pi_44975933
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Bastard het volgende:
Het is dat ik hem breedbeeld wil gamen, anders zou ik hem idd op de GC halen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:21:42 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44975987
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het is dat ik hem breedbeeld wil gamen, anders zou ik hem idd op de GC halen.
Het is maar wat je er voor over hebt om een spel te spelen Gijs.
The truth was in here.
pi_44976017
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef satecl het volgende:

[..]

Gelukkig gaat het niet alleen om de graphics.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:25:02 #34
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_44976094
quote:

[..]

Misschien dat ik een oude zak ben , maar bij mij staan play en lastability nog altijd een stukje hoger aangescherven dan een paar vette graphics.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:28:25 #35
66083 Platina
78th Element
pi_44976219
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dát het een exclusive is en het boeit me ook niet, het wordt gewoon het ruigste spel op de ps3
Waarom zou jde dan de PS3 versie halen?
PS3 + Assasins Creed = 670 euro.
Xbox 360 + Assasins Creed = 470 euro (en reken maar dat de Xbox voor die tijd een prijsdaling krijgt)
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:29:01 #36
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44976236
Ik ben nergens hyped voor. Waarom zou ik als alles wat ik speel nog speelbaar is op een 386 (rogue-likes) of handheldgames zijn. Pas zodra er een goede random-dungeon game komt op een console ben ik geinteresseerd.

hoewel ik heel stiekem een klein beetje hyped ben voor assassins creed.

Maar dan nog, ik zie geen enkele reden om een nieuwe console te kopen binnen een jaar na uitkomst. Er zijn dan simpelweg nog geen goede games beschikbaar. Zie de launchlijst voor de Wii, pas in maart komen weer games, dat is toch te belachelijk voor woorden. Nee, 2008 wordt op zijn vroegst mijn overstap naar next-gen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_44976448
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:28 schreef Platina het volgende:

[..]

Waarom zou jde dan de PS3 versie halen?
PS3 + Assasins Creed = 670 euro.
Xbox 360 + Assasins Creed = 470 euro (en reken maar dat de Xbox voor die tijd een prijsdaling krijgt)
Tja, op de 1 of andere manier vind ik de sony controller nog altijd de fijnste en heeft de PS tot nu toe mijn games altijd als eerste beschikt gehad en ik hoop dat het bij de PS3 ook zo wordt, te noemen de nieuwe GTA, PoP, MGS enz
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:35:42 #38
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44976452
Ik vind al die mogelijkheden ook gewoon heel vet van de PS3, oals Linux enz, mooi met emulators spelen, Harde schijf van 60GB waar je mooi films op kan zetten. Dat ding is gewoon meer voor mij gemaakt.

Ik voel me gewoon diep genaait door Nintendo want ik had bij de launch een Gamecube gekocht, waar ik weinig van heb genoten. Ik heb nu pas een jaar een PS2( ) maar daar heb ik al veel meer uren achter gezeten.

Ik ga er gewoon vanuit dat de PS3, net zoals de PS2, flink gaat ownen...

en dan hebben we het nog niet over GTA gehad
pi_44976489
http://www.youtube.com/watch?v=lidR04ctL-4

zo hypend is de wii toch al niet in 1990 kon het al op de nes
[b]me got a black belt in keeping it Real[/b]
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:39:20 #40
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44976576
quote:

[..]

Dit zie je ook niet op de ps3, maar het is qua gameplay en diepgang vele malen beter dan bijna eender welk spel ook. Ook zonder flashy filmpjes. Die maken toch echt de game niet. Betere graphics zorgen, op de 1% uitzonderingen na, voor slechtere games.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_44976632
Mensen die warmlopen voor de PS3.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:43:03 #42
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44976706
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dit zie je ook niet op de ps3, maar het is qua gameplay en diepgang vele malen beter dan bijna eender welk spel ook. Ook zonder flashy filmpjes. Die maken toch echt de game niet. Betere graphics zorgen, op de 1% uitzonderingen na, voor slechtere games.
Na bij gamekings zeide ze dat het ook heel lekker speelt enz...
pi_44976708
Bij mij wel een beetje

Zit eigenlijk te wachten tot ik kan multiplayeren
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:43:38 #44
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44976730
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Megalomaniac het volgende:
Mensen die warmlopen voor de PS3.
Wat is daar mis mee...
pi_44976799
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee...
Niets zolang je dat maar in je eigen topic doet ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44976854
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee...
Hou op!!!!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44976894
Ik vermaak me met mijn huisgenoten voorlopig nog prima met de SNES.
Mijn Wii hype is nooit echt groot geweest, idd omdat Zelda de enige toffe game is. Het grote voordeel van de Wii voor mij is dat ik dan eindelijk die paar toffe GC games kan spelen, maar ik heb nog steeds geen zin om er 250 euro aan uit te geven, eerst mijn PS2 en Xbox backlog wegwerken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_44976947
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Hou op!!!!
Het kan misschien niet jouw favoriete console zijn, maar als andere mensen daar anders over denken zijn ze niet gelijk gek ofzo.

Maar ja, het ging hier over de Wii hype.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_44977090
Ik heb wel een Wii maar hoop dat de games me lang genoeg zullen blijven boeien

Verder vind ik de Xbox 360 in bijna alle opzichten beter dan de PS3, het is alleen jammer dat de HD-DVD speler niet standaard ingebouwd zit. Maar de Xbox 360 kost dan ook de helft van de PS3 (zodra die hier uit is) en biedt meer features, zoals Xbox Live en naadloze integratie met Windows XP Media Center wat echt super werkt. En betere exclusives natuurlijk

Een PS3 haal ik pas zodra 1) het ding veel goedkoper wordt 2) er games komen die écht de moeite waard zijn. Zal zeker niet voor 2008 zijn, want de lineup voor 2007 is vrij waardeloos.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:58:30 #50
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44977310
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:53 schreef devv05 het volgende:
Ik heb wel een Wii maar hoop dat de games me lang genoeg zullen blijven boeien

Verder vind ik de Xbox 360 in bijna alle opzichten beter dan de PS3, het is alleen jammer dat de HD-DVD speler niet standaard ingebouwd zit. Maar de Xbox 360 kost dan ook de helft van de PS3 (zodra die hier uit is) en biedt meer features, zoals Xbox Live en naadloze integratie met Windows XP Media Center wat echt super werkt. En betere exclusives natuurlijk

Een PS3 haal ik pas zodra 1) het ding veel goedkoper wordt 2) er games komen die écht de moeite waard zijn. Zal zeker niet voor 2008 zijn, want de lineup voor 2007 is vrij waardeloos.
Ach, de 360 heeft ook nog steeds weinig om over naar huis te schrijven. Paar games die wel aardig zijn, maar niks wat ik nou vernieuwend zou kunnen noemen of een reden mn ps2 in te ruilen. Viva pinata is eigenlijk de enige.
pi_44977921
Ach dat hou je toch bij een release. Je zit jezelf zo op te hypen dat als je [insert random console release] eenmaal hebt het veel minder leuk is dan je dacht. Er is een klein aanbod games wat ook deprimerend werkt, maar je moest en zou hem op launchdag hebben, vanwege je opgebouwde hype. Ikzelf vermaak me al 24 uur met Zelda en speel hem lekker uit. Misschien schaf ik Gunstar Heroes aan en verder is het gewoon wachten tot ergens in Maart de games binnendruppelen. Dan besef je dat je het allemaal zelf hebt veroorzaakt en ook had kunnen wachten, maar dat besef is snel weg, de hype om de volgende console begint en het gaat weer precies hetzelfde
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:37:03 #52
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_44978417
Vertel dat de hype is gestopt aan de 10 man die achter me aan het wii en zijn.
Lan party en de helft zit op de wii Geweldig !
Klap eens in je handjes.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:52:28 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44980795
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ach, de 360 heeft ook nog steeds weinig om over naar huis te schrijven. Paar games die wel aardig zijn, maar niks wat ik nou vernieuwend zou kunnen noemen of een reden mn ps2 in te ruilen. Viva pinata is eigenlijk de enige.
Ik noem er maar 1 GoW.. en aan je laagdunkendheid is af te leiden dat je die zeker nog nooit hebt gezien of ervaren.
En zo zijn er nog wel meer toppertjes!
The truth was in here.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:55:04 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44980884
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Panick het volgende:

[..]

Amen.. Tenminste IEMAND die het begrijpt.....
Maar de Ps3 en 360 zijn ook niet veel meer dan opgevoerde versies van hun voorganger...
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:58:40 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44980976
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef satecl het volgende:
Ik vind al die mogelijkheden ook gewoon heel vet van de PS3, oals Linux enz, mooi met emulators spelen, Harde schijf van 60GB waar je mooi films op kan zetten. Dat ding is gewoon meer voor mij gemaakt.

Ik voel me gewoon diep genaait door Nintendo want ik had bij de launch een Gamecube gekocht, waar ik weinig van heb genoten. Ik heb nu pas een jaar een PS2( ) maar daar heb ik al veel meer uren achter gezeten.

Ik ga er gewoon vanuit dat de PS3, net zoals de PS2, flink gaat ownen...

en dan hebben we het nog niet over GTA gehad
En waarom voel je je dan diep genaait? Omdat er te weinig games op kwamen die je tof vond? Dan heb je altijd nog zelf de beslissing gemaakt om een cube te kopen.

Sjonge jonge zeg, sommige mensen

En Gta 4 komt op dezelfde dag uit op de Xbox 360, met exclusieve downloadable content..maargoed hij zal op de Ps3 toch wel beter zijn, want alles op een sony is beter .

Zelfs na het continue uitstellen van het apparaat terwijl ze dat ding allang hadden kunnen launchen, blijven mensen het fijn vinden om genaaid te worden door Sony
quote:

[..]

Ach, de 360 heeft ook nog steeds weinig om over naar huis te schrijven. Paar games die wel aardig zijn.

Ahh isn't that cute... BUT IT"S WRONG!

[ Bericht 17% gewijzigd door MMaRsu op 03-01-2007 19:09:13 ]
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:04:09 #56
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_44981138
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef zaikert het volgende:

Niet zeuren, gewoon halen dat ding!
Op het moment dat je hem uitpakt een aansluit is je hype definately weer terug
Niks aan toe te voegen
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_44981598
quote:

[..]

Je hoeft je PS2 niet in te ruilen, maar een next-gen console ernaast voor de toekomst is niet verkeerd PS3 lineup is erg mager, zonder echte toppers in 2007. Xbox 360 heeft er zat voor dit jaar.
pi_44981737
quote:

[..]

Gears of war anyone?
pi_44982175
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:20 schreef nietteveranderen het volgende:

[..]

Gears of war anyone?
Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 3, Oblivion, Saints Row, Viva Pinata, Kameo en nog wel een zootje, maar 2007 komt de échte storm van toppers pas, november/december was een voorproefje
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:23:26 #60
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44984123
Ik heb de Wii gehaald voor spellen die alleen op de Wii uitkomen (onder andere zelda en mario party).

Zo zou ik ook graag de ps3 aan gaan schaffen voor GTA 4, maar de ps3 vind ik gewoon te duur en denk niet dat ik die bij de launch haal . Dan koop ik wel een 2e hands x360 (heb ik nu een , maar als ik het huis uitga houd mijn broertje hem ) .

Oftewel, ik koop een console voor games die me interesseren , toevallig heeft de Wii er minimaal 2 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:28:14 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44984289
Psst DaMook, Gta4 (360 ) komt op dezelfde dag uit als de Ps3 versie
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:40:05 #62
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44984813
Had bijna een Wii gekocht door de hype totdat ik bedacht welke games ik echt op de Wii zou willen. Van de launch games vond ik alleen Zelda boeiend, maar dan kan ik die net zo goed voor de GC kopen.

Er zullen nog wel betere games komen, dat is een kwestie van tijd. Probleem is alleen dat de Wii grafisch nooit zou kunnen opboksen tegen de PS3 en Xbox 360, dus moeten de games vooral kwalitatief innovatief zijn. Ik vraag me af of developers de Wii niet zien als een console om games te porten en de mogelijkheden van de Wii te gebruiken als een gimmick. Nog erger zou het worden wanneer korte matige games in een bundel worden gepropt om zo snel geld te innen.

Ik zou best Mario Tennis en dergelijke op de Wii willen spelen, maar ik wil ook goede 3rd party games willen spelen. Het enige wat ik meer irritant vind dan een te kort aan 3rd party games op een console is een stortvloed aan 3rd party cash in bagger.

Als games komen die echt goed gebruik maken van de Wii, waarbij men de graphics vergeeft is er niets aan de hand. Komen er games die vis noch vlees zijn dan raakt men er heel snel op uitgekeken. Waarom zou je dan nog een Wii kopen als je een grafische next console kan kopen voor de dezelfde prijs?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:41:16 #63
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44984855
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef MMaRsu het volgende:
Psst DaMook, Gta4 (360 ) komt op dezelfde dag uit als de Ps3 versie
Ja daarom Voor dat spel koop ik op het moment dus liever een (2e hands) 360 dan een (veelste dure) ps3 .

Hangt dus van de overige spellen af of ik een (nieuwe te dure) ps3 haal of een (evt 2e handse) 360 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_44985235
NGage pwnt jullie allemaal dik jeweets.
pi_44985243
Ik zou lekker een nieuwe 360 halen na de pricedrop in maart
pi_44985498
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:50 schreef devv05 het volgende:
Ik zou lekker een nieuwe 360 halen na de pricedrop in maart
Alleen al voor Mass Effect
Niet een vervolgdeel.
pi_44990201
De mijne is juist gestegen omdat ik van te voren gedacht had dat ik er nu al lang één zou hebben en ik begin steeds minder geduld te hebben.
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:53:06 #68
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44990272
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Had bijna een Wii gekocht door de hype totdat ik bedacht welke games ik echt op de Wii zou willen. Van de launch games vond ik alleen Zelda boeiend, maar dan kan ik die net zo goed voor de GC kopen.

Er zullen nog wel betere games komen, dat is een kwestie van tijd. Probleem is alleen dat de Wii grafisch nooit zou kunnen opboksen tegen de PS3 en Xbox 360, dus moeten de games vooral kwalitatief innovatief zijn. Ik vraag me af of developers de Wii niet zien als een console om games te porten en de mogelijkheden van de Wii te gebruiken als een gimmick. Nog erger zou het worden wanneer korte matige games in een bundel worden gepropt om zo snel geld te innen.

Ik zou best Mario Tennis en dergelijke op de Wii willen spelen, maar ik wil ook goede 3rd party games willen spelen. Het enige wat ik meer irritant vind dan een te kort aan 3rd party games op een console is een stortvloed aan 3rd party cash in bagger.

Als games komen die echt goed gebruik maken van de Wii, waarbij men de graphics vergeeft is er niets aan de hand. Komen er games die vis noch vlees zijn dan raakt men er heel snel op uitgekeken. Waarom zou je dan nog een Wii kopen als je een grafische next console kan kopen voor de dezelfde prijs?
DS Lite zegt hallo.

En wel grappig dat je beweer dat de ps3 en 360 geen kwalitatieve games hoeven te hebben omdat ze goede graphics hebben.
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:01:21 #69
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44990626
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

DS Lite zegt hallo.

En wel grappig dat je beweer dat de ps3 en 360 geen kwalitatieve games hoeven te hebben omdat ze goede graphics hebben.
Wel grappig dat je dingen beweert die ik nooit heb gezegd. Lezen is niet voor iedereen even makkelijk

DS is een apparaat wat wel goed wordt benut, wat weer bij de PSP aan het begin helemaal niet zo was. Goed voorbeeld waarom het belangrijk is dat games op de Wii ook zo goed mogelijk benut moeten worden.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:13:25 #70
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_44993156
Ik heb voor 't eerst sinds tijden weer eens 't gevoel dat ik een echt leuke console heb gekocht..

De GC was wel leuk, de PS2 heb ik gekocht vanwege Final Fantasy, ik heb ooit een Xbox gewonnen waar ik eigenlijk nog nooit een spel op heb gespeeld (ding staat desondanks heel actief een media center te zijn om m'n gedownloade TV series te streamen)

De DS is een heel leuke handheld, daar speel ik met veel plezier op, maar 't is voor 't eerst dat ik mijn vrienden (en dat zijn nou niet echte consolefreaks) hele avonden aan 't Raymannen en aan 't Wii sporten heb.., zelfs m'n ouders zijn er helemaal gek van..

Tot er meer spellen zoals zelda uitkomen (welke ik persoonlijk meesterlijk vind qua innovatie van de controls), is 't ding tot nu toe toch meer een leuk apparaat voor met meerdere mensen..

Rayman en Wii sports zijn gewoon niet leuk in je eentje, maar retelollig met z'n allen (Ik zit met smart op Mario party te wachten )

Vooral 't minigames deel word nu een beetje uitgemolken (rayman, warioware, monkey ball) omdat dat natuurlijk 't makkelijkst is om snel in elkaar te zetten voor een release. Ik zit met smart te wachten tot Nintendo met lekkere titels als Mario uitkomt en er meer developers serieuze games voor de Wii gaan uitbrengen..
pi_44994098
Sowieso is de hype over het algemeen weer een beetje weg. Het nieuws over de Wii wordt weer minder en zometeen vallen alle eigenaren in het zwarte gat van post-launch rust die de Xbox 360 eigenaren ook hebben meegemaakt
Who knew?
pi_44994554
Wunk zegt het zelf al, de Wii is vooral voor non-gamers Vraag is alleen hoelang het leuk blijft. Games als Rayman en Wii Sports zijn in het begin erg leuk, maar worden al gauw erg eentonig. Er zit nagenoeg geen variatie in.
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:23:53 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44995047
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:45 schreef washandje het volgende:
Sowieso is de hype over het algemeen weer een beetje weg. Het nieuws over de Wii wordt weer minder en zometeen vallen alle eigenaren in het zwarte gat van post-launch rust die de Xbox 360 eigenaren ook hebben meegemaakt
Ehh ja zoals bij alle console launches.
pi_44995248
Hype is juist groter geworden bij mij, als je door de graphics heen kan kijken zie je dat de Wii nu al een aantal goede spellen heeft, zoals Zelda natuurlijk maar ook Rayman, Monkey Ball, Red Steel (die is leuk ja) en off course Wii Sports (die ik nu al bijna een maand dagelijks speel).

En met volgende week Wario Ware (eigenlijk de enige goede minigame game waar je weken zoet mee bent) en in februari Excite Truck (die enorm vet is ) kom ik wel door tot de volgende releases en blijft de hype bij mij ongewijzigd groot.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  donderdag 4 januari 2007 @ 09:26:30 #75
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44997620
Ik had mezelf de afgelopen maanden ook aardig gehyped over de Wii, en heb nu eindelijk sinds vorige week vrijdag ook m'n Wii. Heb er vooralsnog alleen Wii Sports bij, en 2 VC games die ik erbij gekocht heb. Vooral Bomberman'93 heeft op mijn Wii al aardig wat tijd geklokt, en ik kijk er naar uit om m'n 2e Wiimote (met WiiPlay, wanneer die eindelijk eens beschikbaar komt) erbij te hebben om Bomberman'93 multiplayer te spelen, en natuurlijk ook de Wii Sports games in multiplayer te spelen. Daarnaast heb ik al tijden Zelda:TP in bestelling staan, maar heb nog wel wat geduld daarvoor.

Voor de komende maanden wacht ik tot de leuke launchgames (Rayman, Monkey Ball, Red Steel en CoD3) voor een budgetprijs beschikbaar komen, en ik ben ook erg benieuwd naar het aangekondigde System 3 spel Leaderboard Golf voor de Wii, dat hopelijk in maart verkrijgbaar is en hopelijk ook goede reviews krijgt (dan ga ik het zeker kopen!).

Natuurlijk is de echte hype weg wanneer je het apparaat eenmaal naast je TV hebt staan. Dat is nou eenmaal het kenmerk van een hype, dat verdwijnt snel zodra je het "object van begeerte" eenmaal in je bezit hebt. Maar als het beantwoordt aan je verwachtingen dan blijf je er wel blij mee.
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:56:15 #76
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44998934
De Wii is mijn eerste console sinds de SNES (ok die was van mijn broertje, maar hij stond bij ons thuis) en voor die tijd speelde ik sporadisch op een N64 om telkens te verliezen met Mario Kart en Goldeneye. Ik vond dat 3D gamen over het algemeen maar niets afgezien van een racespel als Mario Kart. Nu ben ik een beetje meegegaan in de hype en ik heb er geen spijt van; 2 consoles in 1 (al moet je wel die controllers e.d. er bij kopen van de gamecube), een beetje leuk zwaaien vanuit je stoel om Zelda te spelen, leuk potje tennissen en "retro-games" spelen omdat hij ook Cube spellen slikt. Ik heb de lol van mijn leven met Zelda Four Swords adventures, Mario Kart Double Dash en Super Smash Brothers...

Hype weg; ja
Spijt; nee

Wii roels!

ps. overigens is dat next-gen gelul imho, inferieure graphics zus en zo. Kom je bij iemand thuis en dan hebben ze het alleen maar bij een game over de graphics en dan ga je spelen en dan ben je er na 5 minuten flauw van. Ik vind Twilight princess er evengoed prachtig uitzien evenals een mario kart double dash op de game cube, maar ook enkele oude snes spellen hebben prachtige graphics en ik vind Mario 3 en Kirby op de NES er nog steeds prachtig uitzien.
Ach en dan kan de Xbox of PS wel weer live een extra shader erover heen gooien, het blijft er uiteindelijk toch nog nep uitzien. PAs wanneer de daadwerkelijke realiteit op het scherm getoverd kan worden, pas dan is het next gen, en tot die tijd doen ze per console een stapje en tot die tijd hou ik het gewoon bij m'n vrolijke Wii graphics
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_44998982
Amen..... kan er niks meer aan toevoegen MickeyMo...

Ik word echt vrolijk van het spelen van Wii sports of Rayman (ook soms ietwat gefrustreerd als het niet lukt). Ben geen graphics hoer, maar de Wii ziet er echt niet slecht uit hoor.
pi_44998987
quote:

Koop het nou maar gewoon
Houd van een lijntje.
pi_44999101
Ik heb de hele hype ook meegemaakt, en ben er in meegegaan. Maar nu de Wii eenmaal gelaunched is ben ik toch wat teleurgesteld: Geen online, zeer matige launch-lineup, en imo redelijk voor voor wat je er voor krijgt.

Ik wacht dus nog even.. Alleen Zelda zou nu een reden kunnen zijn om hem toch aan te schaffen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44999220
dus gewoon kopen
Wii sport is erg leuk.
Rayman ook...

In maart Sonic...
pi_44999806
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef linebear het volgende:
dus gewoon kopen
Wii sport is erg leuk.
Rayman ook...

In maart Sonic...
Maar het zijn wel allemaal games die je vrij gauw zat bent. Zo'n mini-game is even leuk, maar hoelang blijft dat boeien? Zeker met Wii Sports doe je de hele tijd hetzelfde

Zelda is een voorbeeld van een game die wel lang genoeg blijft boeien, maar hoeveel van zulke games zal de Wii krijgen?
pi_44999877
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zelda is een voorbeeld van een game die wel lang genoeg blijft boeien, maar hoeveel van zulke games zal de Wii krijgen?
Zelda boeit maar een uurtje of 70. En dan maanden/jaren later nog een keer. Sports en andere micro/minigames kan je weer doen als er weer een kratje bier staat en wat vrienden op de bank

Dus in hoeverre intereseer je je in je games en wat wil je. Uiteindelijk blijft een console een mening van de gebruiker. De hype is er een beetje af dus nu weer naar de realiteit. Wat wilt de gebruiker.;
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:38:25 #83
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44999955
yup, mario kart e.d. blijft boeien
[..]
pi_44999961
Volgende week komt Wario Ware. Weer een mini (micro) game spel, maar wel een die ik over 2 jaar nog steeds speel. Echt zo'n spel die je om de zoveel tijd weer eens speelt.

Dus dat spel blijft lang genoeg boeien.
Houd van een lijntje.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:43:17 #85
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_45000124
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:33 schreef devv05 het volgende:

[..]

Maar het zijn wel allemaal games die je vrij gauw zat bent. Zo'n mini-game is even leuk, maar hoelang blijft dat boeien? Zeker met Wii Sports doe je de hele tijd hetzelfde

Onzin die minigames blijven altijd leuk.
Mijn ouders mijn vrienden en ik zelf blijven ze spelen.
Mijn ouders zijn helemaal gek van wiisports en mijn moeder doet ook graag rayman.
Zijn gewoon spellen die je samen blijft doen. Kijk maar naar mario kart en zo of smash bros die blijf je spelen door het gevoel van samen dingen doen.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_45000199
hahaha ja nog geen week geleden gekocht omdat het me zo vet leek en gisteravond na het spel red steel (wat onwijs lelijk spel en irritante besturing ) gespeeld te hebben issie gelijk op marktplaats gegaan en na een uurtje was die weg
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:47:38 #87
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45000234
mjah red steel, daar hoor ik niets goeds over, of weinig iig
[..]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2007 @ 11:47:59 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45000244
quote:
Betere graphics zorgen, op de 1% uitzonderingen na, voor slechtere games.
Bullshit,

mensen zijn nu eenmaal visueel ingesteld en goede graphics zullen sterk bijdragen aan het game gevoel.
Wanneer er ALLEEN aan graphics gedacht wordt, is het een kutspel, maar dat heeft niets met de graphics opzich te maken.
pi_45000295
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:47 schreef MikeyMo het volgende:
mjah red steel, daar hoor ik niets goeds over, of weinig iig
het leek net alsof ik op me playstation1 aan het spelen was

en daarvoor had ik rayman met die konijntjes, toen begreep ik gelijk waarom er 3 + op stond
pi_45000329
Houd van een lijntje.
pi_45000358
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
het leek net alsof ik op me playstation1 aan het spelen was

en daarvoor had ik rayman met die konijntjes, toen begreep ik gelijk waarom er 3 + op stond
Tsja. Dat krijg je als je zomaar een console koopt zonder je erin te verdiepen wat het eigenlijk is.
www.indiegamer.nl
pi_45000413
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef disjfa het volgende:

[..]

Tsja. Dat krijg je als je zomaar een console koopt zonder je erin te verdiepen wat het eigenlijk is.
nee wii sports was echt leuk maar dat is volgens mij ook het enigste leuke wat er op dat ding te spelen is....

het zal ook wel iets te maken hebben gehad met het feit dat ik erg snel op spelcomputers ben uitgekeken , straks ff de xbox 360 halen
pi_45000440
Ik zal markplaats in de gaten houden
Houd van een lijntje.
pi_45000592
quote:

[..]

Betere graphics zorgen, op de 1% uitzonderingen na, voor slechtere games.
Dit is toch wel de grootste onzin in dit hele topic
pi_45000602
pff er zijn 2 spelletjes op de wii uitgekomen die redelijk zijn... Zelda en Rayman.. Voor de rest is het echt dikke bagger... ik hoop niet dat het zo door gaat met die spelletjes.
:-)
pi_45000646
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:02 schreef twetwe het volgende:
pff er zijn 2 spelletjes op de wii uitgekomen die redelijk zijn... Zelda en Rayman.. Voor de rest is het echt dikke bagger... ik hoop niet dat het zo door gaat met die spelletjes.
rayman is leuk ja en ziet er leuk uit maar zo verschrikkelijk kinderachtig, dus blijft er 1 leuk spel over
pi_45000662
De wii heeft bij mij mijn vele verwachtingen meer dan goedgemaakt. Het apparaat is mooi om te zien, klein, veelzijdig alleen grafisch wat minder sterk. Ik kan mij daar niet druk om maken eigenlijk, ok mooie graphics en geluid helpen om een spelbeleving te versterken, maar de wii maakt dat dubbel goed door de controls.

Natuurlijk blijft het afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, maar zo'n funfactor heb ik echt al tijden niet meer meegemaakt. Laatste keer dat ik zo'n lol heb gehad was tijdens mijn eerste potjes op xbox live, toen iedereen nog óf rainbow 6 óf pgr2 aan het spelen was (wat later goed vergalt werd doordat iedereen 1 á 2 weken een spel ging spelen om daarna weer een nieuwe te kopen (nu extra versterkt door de achievements imo) en het kinderachtige geneuzel van hoopjes testostestront op live).

Het is op elke console de krenten uit de pap vissen qua games, men moet ook niet verwachten dat er per maand 3 toppers uit gaan komen. Speel en geniet eens een spel ipv het zo snel mogelijk uit te spelen.

Enige minpuntjes tot nu toe voor mij:
- retro assortiment.. tjah gaaf maar ietwat prijzig en ik mis echt de sectie 'ARCADE'. Als het toch een emulator gedoe is, zorg ook voor arcade perfecte versies als outrun ipv megadrive versies. De Wii moet het makkelijk aankunnen.
- racegames.. de controller is hier erg geschikt voor (analoge input is erg eenvoudig te fixen door een pedals attachment..) maar nintendo heeft hier altijd al een tekort aan gehad. De 360 is hier weer een droomconsole voor.

Laat de zelfbenoemde 'echte gamers' maar lekker op geilen op demo's en graphics, wil je gewoon plezier dan kan het niet stuk. Koop nu gewoon zelda en rayman, voordat je hier klaar mee bent is er echt wel weer een andere titel die de moeite waard is
Overall, enorm enorm tevreden. Net zo verfrissend als mijn DS lite aankoop (en alleen hierom snap ik al niet dat je interesse minder is geworden Strolie).
pi_45000864
Muaha, ik doe het qua console lekker met mijn N64 simpelweg omdat ik Ocarina of Time nog moet uitspelen en geen geld wil uitgeven aan een nieuwe console En met mijn pc heb ik genoeg leuke games en die games zijn gratis
:) (:
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:29:50 #99
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45001233
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Muaha, ik doe het qua console lekker met mijn N64 simpelweg omdat ik Ocarina of Time nog moet uitspelen en geen geld wil uitgeven aan een nieuwe console En met mijn pc heb ik genoeg leuke games en die games zijn gratis
tip; gewoon ooit eens die gamecube schijf scoren met de zelda collectie, staat ie ook op
[..]
pi_45002809
.

Ik was eerst heel enthousiast maar nu vind ik eigenlijk de enige leuke game Zelda. De echte games waar ik op zit te waxhten komen pas dit najaar. En zoals Strolie al zei begint de PS3 hype bij mij ook een beetje.
pi_45002870
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn PS3-hype begint trouwens wel te stijgen.
Als er één console is waar ik geen last van hype gevoelens heb is het de PS3 wel...

Ik zou overigens best een Wii willen, misschien over een jaartje of wanneer de prijs dan ook gaat dalen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45003307
quote:
donderdag 4 januari 2007 11:33

[..]

Zo'n mini-game is even leuk, maar hoelang blijft dat boeien?
Tetris, pacman, sodoku, etc etc
Dat zijn ook minigames die mensen maar heel even leuk vonden
quote:
Zeker met Wii Sports doe je de hele tijd hetzelfde
Voetbal: achter een bal aanrennen en hem dan weer wegschoppen. Vinden mensen ook niks aan want dat is de hele tijd hetzelfde
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:41:11 #103
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45003404
die ps3 zal me jeuken... whoohooo een bluray laser er in... nou poeh poeh zeg
[..]
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:46:42 #104
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_45003579
Ik wil niet veel zeggen, maar een game die bijna net zo veel gespeeld is op mijn Wii als Wii Sports is de VC game Bomberman'93. En die game ziet er grafisch niet uit (nou ja, voor huidige begrippen dan), maar heeft zoooooo'n leuke gameplay dat je maar door blijft spelen!

Graphics is leuk, maar gameplay is nog altijd de #1 reden waarom je een game telkens weer blijft spelen. Geef mij maar super gameplay met wat mindere graphics, dan super graphics met mindere gameplay. ANYTIME!
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:50:52 #105
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_45003716
Ach heb het ding nu al een paar weken speel er niet iedereen dag op, maar als ik speel ben ik zo een paar uurtjes verder. Hype heb ik overigens nooit gehad, nou ja kortstondig dan. Besloot hem in een weekend te kopen en maandag kon ik er meenemen bij de media markt. Anders had ik hem nu niet gehad en zou het nog wel lang duren voor die er zou komen.
Ondertussen redelijk wat spelletjes en zelda en sports worden toch het meest gespeeld. Zelda als je alleen bent sports als er vrienden zijn. Daarna volgt rayman en monkeyball. Play heb ik 1 keer gedaan en marvel heb ik pas sinds gister. Bij Marvel kan je een beetje vergelijken met de nextgen en als je graphics belangrijk vind moet je hem niet op de wii halen, de controls voegen niet zoveel toe als je der niet van gecharmeerd bent. Al moet ik zeggen dat de camera draaien door de nunchuck te kantelen redelijk goed werkt en een leuke vondst is.

Maar de kracht van de wii blijft toch dat mensen die nooit games spelen en het maar onzin vinden het spelen op de wii hardstikke leuk vinden, zoals me ouders en enkele vrienden. De eerste paar minuten staan ze er een beetje argwanend bij, met zo'n blik van jezus wat kinderachtig, maar voor je het weet gaan ze er helemaal in op. Wat leidt tot reacties als: "Op deze manier is gamen wel leuk, ik ga er ook een halen." Vergelijken met de ps3 en xbox360 is dus ook zinloos, de wii is voor een hele andere markt, ook al trekt het ook hardcore gamers aan.
pi_45004047
amen @ tweek & Haay1971
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')