Toch zijn er genoeg mensen die zo een winkel inlopen en weglopen met een wiiquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:30 schreef mrdjey het volgende:
kijken heeft gewoon geen nut, daar heb ik me op een gegeven moment ook maar bij neer gelegd, en gewoon braaf wezen wachten op mijn pre-order.
En die heb ik ook inmiddels gehad. (oktober 2006)
Wii danquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg mensen die zo een winkel inlopen en weglopen met een wii
Er zijn er een hoop die zeggen dat het kan. Maar ik vraag me altijd af in welke plaats dat dan is. Dus mocht er iemand hier zo maar een Wii tegenkomen, zeg er even bij in welke plaats dat was!!quote:
Mii !!!!quote:
heb mijn eigen wii nog niet kunnen testen (zit op werk)quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef Gizmo112 het volgende:
En is het wat ?
Gereserveerd of tegen aan gelopen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:23 schreef DJ_WB het volgende:
Ik heb hem gister in haarlem bij de free record gekocht (L)
bestelling bij bol meteen gecanceld
iemand enig idee of WII Play nog ergens te verkrijgen is ?
Wat ik niet snap is waarom je dan ook niet ergens een paar preorders wegzetquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef Tamaartje het volgende:
Toch zijn er genoeg mensen die zo een winkel inlopen en weglopen met een wii
tegen aan gelopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Gereserveerd of tegen aan gelopen?
en waar was dat en wat doe je met die andere twee?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
ipv hier te gaan huilen voor een preorder. stap gewoon is een winkel binnen.
heb gister in 15 minuten 3 wii's gekocht in 2 winkels.
en dat waren de eerste de beste winkels die we tegen kwamen... :|
preorders waren een maand geleden nodig ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:22 schreef Ericjuh het volgende:
hee gdr.. je hebt al een wii
maar kan toch nooit geen kwaad een extra preorder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |