Hype is weg ja zeker er nu een mooie wit monster staat onder de TVquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Vlak voor en tijdens de release van de Wii was mijn hyper erg groot.
Maar nu is deze nagenoeg helemaal!![]()
Zoveel geld voor één toffe game (Zelda) uitgeven lijkt na de feesdagen niet meer zo verstandig, en een flinke backlog aan PS2 titels zorgen dat ik genoeg te gamen heb tot de zomer.
Misschien haal ik hem later dit jaar, als Metroid Prime en Mario Galaxy zijn verschenen.
Nog meer mensen bij de Wii hype even plotseling is gezakt?
De hype niet echt, maar aangezien ik niet echt een zelda fan ben, en de launchgames mij voor de rest niet echt het hebbuh gevoel geven wacht ik nog een half jaartje ofzo en bekijk dan wel of er (net zoals bij de DS die ik wel bij de launch gekocht had) meer spellen zijn die mij echt leuk lijken te spelen. Ik denk dat ik hem wel sowieso ga halen als Super Smash Brothers erop uitkomt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen bij de Wii hype even plotseling is gezakt?
Dat is niet GAM hoor, zo is de hele gamescene.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef Jarno het volgende:
Kenmerk van een hype he.
Sowieso erg kenmerkend voor bijna alles wat er in GAM gebeurt: voor een release moét iedereen het spel hebben en is het the best thing since sliced bread, na de release is het opeens een kutspel en gaan we meehypen richting de volgende release.
Ook dat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is niet GAM hoor, zo is de hele gamescene.
Assasins creedquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ps3 hype? Strolie wat voor games komen daar dan de eerste maanden op die wel helemaal geweldig zijn. Wanneer komt dat ding uberhaupt uit
In Europa in Maart. En Ninja Gaiden Sigma en Motorstorm zien er erg goed uit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ps3 hype? Strolie wat voor games komen daar dan de eerste maanden op die wel helemaal geweldig zijn. Wanneer komt dat ding uberhaupt uit
Is geen exclusive.quote:
Een "remake" en een racegame..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In Europa in Maart. En Ninja Gaiden Sigma en Motorstorm zien er erg goed uit.
Dat zou inderdaad ridicuul zijn.. maar om 250 euro uit te geven aan Zelda vind ik ook veel.. vooral omdat die dan ook op de GC zou zijn te spelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
Daar geef je toch geen 600 euro voor uit..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |