abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44974162
Vlak voor en tijdens de release van de Wii was mijn hyper erg groot.
Maar nu is deze nagenoeg helemaal!
Zoveel geld voor één toffe game (Zelda) uitgeven lijkt na de feesdagen niet meer zo verstandig, en een flinke backlog aan PS2 titels zorgen dat ik genoeg te gamen heb tot de zomer.

Misschien haal ik hem later dit jaar, als Metroid Prime en Mario Galaxy zijn verschenen.

Nog meer mensen bij de Wii hype even plotseling is gezakt?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_44974224
Mijn PS3-hype begint trouwens wel te stijgen.
pi_44974284
Ik had zowizo al geen wii hype gevoel aangezien ik nu geen eigen huis heb Dus niet gezellig met vrienden kan spelen.

Koop hem wel als ik zin heb. Ben toch nu bezig met zelda ww, mercury meltdown en thrillville en psychonauts. Ach komt wel.

Maar ik ga wel kijken of er 12 januari iets in de winkel ligt, wario ware erbij is altijd leuk.

Ps3 hype Ps3 is 2009 tijd.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_44974309
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Vlak voor en tijdens de release van de Wii was mijn hyper erg groot.
Maar nu is deze nagenoeg helemaal!
Zoveel geld voor één toffe game (Zelda) uitgeven lijkt na de feesdagen niet meer zo verstandig, en een flinke backlog aan PS2 titels zorgen dat ik genoeg te gamen heb tot de zomer.

Misschien haal ik hem later dit jaar, als Metroid Prime en Mario Galaxy zijn verschenen.

Hype is weg ja zeker er nu een mooie wit monster staat onder de TV
Geniet er nog elk moment van. Alleen mijn backlog van de cube en ps2 is nog groot dus zo snel zelda klaar is dan weer verder met dragon quest kingdom of hearts enz... heb nog genoeg te doen met de vorige generatie!
pi_44974391
Ik heb eigenlijk geen moment een gevoel van hype gekend bij de WII, het trekt me totaal niet aan om op de WII manier te gamen, en ik ben een graphics hoer
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:38:36 #6
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_44974460
Voor mij is het console tijdperk een beetje voorbij en kijk nu objectiever dan ooit naar de nieuwe generatie. Mijn mening is altijd geweest dat de Wii vernieuwend is, maar dat het niet meer dan een gimmick zal blijken. Als mensen willen bowlen dan gaan ze wel naar de bowlingbaan, daar schaffen ze geen console voor aan.

Natuurlijk zijn Zelda en alle aangekondigde spellen ook weer Nintendotoppers zoals alle voorgaande delen ook geweest zijn (niet geheel mijn ding, maar qua gameplay wel absolute toppers) maar daar gaat mi de besturing niets aan toevoegen...

Ik sta er niet van te kijken dat men nu al minder enthousiast raakt over dat nieuwe apparaat dat bovendien ook nog eens minder mooie graphics toont...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_44974465
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
De hype niet echt, maar aangezien ik niet echt een zelda fan ben, en de launchgames mij voor de rest niet echt het hebbuh gevoel geven wacht ik nog een half jaartje ofzo en bekijk dan wel of er (net zoals bij de DS die ik wel bij de launch gekocht had) meer spellen zijn die mij echt leuk lijken te spelen. Ik denk dat ik hem wel sowieso ga halen als Super Smash Brothers erop uitkomt.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:40:20 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_44974534
Zo te zien aan [wii] Wii weet waar er wii's zijn #2 is de hype toch nog niet helemaal voorbij.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_44974570
Nee, ik spendeer nu in m'n vakantie zeker 8 uur achter dat ding
Zelda !!
Wii Code: 9007-1442-7257-6389
Mario Strikers FC: 330814 057043
pi_44974597
Niet zeuren, gewoon halen dat ding!
Op het moment dat je hem uitpakt een aansluit is je hype definately weer terug
pi_44974599
Yup, de eerste maand wilde ik er graag een hebben en hoewel ik de manier van spelen nog steeds super vind heb ik nu niet zo'n haast meer om hem te kopen. De enige spellen die me op dit moment zouden boeien zijn zelda en die sportspack (eventueel red steel) maar toch steekt het me een beetje dat de graphics zo matig zijn...

Ik wacht dus gewoon even af, ook om te zien wat de ontwikkelingen zijn wat betreft de wii met dvd-speler en eventuele lagere prijs en om te zien wat er aan games te wachten staat en hoe deze zich ontwikkelen.

Kan trouwens nog steeds zo zijn dat ik er volgende week toch 1 heb staan aangezien ik aan de adnere kant ook weer een enorme impuls koper ben
pi_44974677
Bij mij was ie voor de launch al weg.
Heb m'n pre-order dan ook niet opgehaald.
De games waren nagenoeg allemaal zwaar kut en Zelda heb ik op de GC gekocht.
PS3 hype is inmiddels ook alweer over.. Die zijn in Amerika gewoon in de winkels te koop. Shortage is daar iig al opgelost.
Weet niet of de vraag gedaald is of het aanbod onwijs toegenomen. Denk een combi van beide.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44974713
Kenmerk van een hype he.

Sowieso erg kenmerkend voor bijna alles wat er in GAM gebeurt: voor een release moét iedereen het spel hebben en is het the best thing since sliced bread, na de release is het opeens een kutspel en gaan we meehypen richting de volgende release.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_44974791
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef Jarno het volgende:
Kenmerk van een hype he.

Sowieso erg kenmerkend voor bijna alles wat er in GAM gebeurt: voor een release moét iedereen het spel hebben en is het the best thing since sliced bread, na de release is het opeens een kutspel en gaan we meehypen richting de volgende release.
Dat is niet GAM hoor, zo is de hele gamescene.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44974819
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat is niet GAM hoor, zo is de hele gamescene.
Ook dat.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:52:46 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44974992
Ps3 hype? Strolie wat voor games komen daar dan de eerste maanden op die wel helemaal geweldig zijn . Wanneer komt dat ding uberhaupt uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_44975017
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ps3 hype? Strolie wat voor games komen daar dan de eerste maanden op die wel helemaal geweldig zijn . Wanneer komt dat ding uberhaupt uit
Assasins creed
MGS 4
pi_44975091
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
In Europa in Maart. En Ninja Gaiden Sigma en Motorstorm zien er erg goed uit.
pi_44975282
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Assasins creed
Is geen exclusive.
MGS4 komt ergens eind 2007.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:03:20 #20
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_44975363
Ik weet niet of ik zo snel gehyped word door een nieuwe console/systeem, ik heb al sinds mijn 4de home/personal computers, consoles en handhelds gehad en liep daar altijd een paar jaartjes mee achter, het heeft mij eilk ook nooit echt geboeid dat ik tot mn 16de met een MSX2 zat opgescheept terwijl mijn vrienden als ze al geen saturn of PS hadden toch tenminste een SNES of Megadrive bezaten.

Het enige wat mij bij de vorige generatie boeide, en mij bij de komende generatie zou kunnen boeien zijn de exclusives die er per systeem beschikbaar voor komen, als ik genoeg van de line-up gezien heb koop ik het systeem wat mij qua exclusives op dat moment het best aanspreekt, en mssn nog een van de andere in de einddagen van het systeem(wat ik de vorige generatie ook gedaan heb door vorig jaar een ps2 te kopen vanwege de treurige line-up van de cube in 2006).
pi_44975398
Ik heb er nog geen kunnen bemachtigen dus de hype is hier nog steeds aanwezig
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:08:35 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44975525
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

In Europa in Maart. En Ninja Gaiden Sigma en Motorstorm zien er erg goed uit.
Een "remake" en een racegame..

"wowawiewa"

Daar geef je toch geen 600 euro voor uit..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:08:37 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44975528
Nee geen last van, mijn type spellen zijn niet op dat ding. Hoewel ik mij wel heel sterk afvraag hoe lang die gimmick joystick van de WII leuk blijft.
The truth was in here.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:09:40 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44975565
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:08 schreef MMaRsu het volgende:

Daar geef je toch geen 600 euro voor uit..
Dat zou inderdaad ridicuul zijn.. maar om 250 euro uit te geven aan Zelda vind ik ook veel.. vooral omdat die dan ook op de GC zou zijn te spelen.
The truth was in here.
pi_44975776
Flamesuit on

Eerlijk gezegd vind ik de Wii belachelijk in deze tijd, het is toch eigenlijk niets meer dan een opgevoerde Gamecube met een aparte controller ?

Dat mensen daar 250 euro aan uit durven geven vind ik persoonlijk nogal raar, ieder zijn ding natuurlijk, maar voor dat geld had je ook een Cube + vele toppers kunnen kopen, en dan kan je bij wijze van spreken met je pad bewegen om het Wii gevoel te krijgen.

Nah, de Wii leek me ooit tof, maar wat ik er nu van gezien heb is het eigenlijk gewoon last-gen materiaal.

En ik ben ook een hangbank-gamer denk ik, en geen fitness-gamer
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')