quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik hoop soms dat ik ook nooit zulke topics kan openen
dat kan toch niet mann! ich hab een bureau stoel gekocht nu kan ik toch niet zulks mooie camera spul kopen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Matty___ het volgende:
koop een fatsoenlijke camera
haahaha, snap je hemquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
dat kan toch niet mann! ich hab een bureau stoel gekocht nu kan ik toch niet zulks mooie camera spul kopen!
pauperquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
dat kan toch niet mann! ich hab een bureau stoel gekocht nu kan ik toch niet zulks mooie camera spul kopen!
Maar dat mag ook weer tegenwoordigquote:
bij jou komt dat echt alleen maar omdat je pas 10 bent hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
waar altijd die stoute evil bosses op zitten waar je ze niet helemaal opkan zien zitten!!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij jou komt dat echt alleen maar omdat je pas 10 bent hoor
is dat je overgroot kleinzoon op die foto dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Vierkantblokje het volgende:
ik ben uit 37 hoor check me profiel dan OMG n00bs
'hoor'quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Vierkantblokje het volgende:
ja?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
U hebt gezocht op pauper:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
pau·pe·ris·me (het ~)
1 algemene armoede ten gevolge van maatschappelijke omstandigheden
ben ik een maatschappelijk misdeeld persoon??
Kutusert?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
pau·pe·ris·me (het ~)
dat is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
pau·pe·ris·me (het ~)
oh mijn excusesquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Vierkantblokje het volgende:
bekant 37 centimeter dwaasquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Vierkantblokje het volgende:
dank je!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef B_BOY het volgende:
je bent best lelijk moet ik zegen.
de bedoeling is dat je nu oprot en bij je moeder gaat uithuilen kutkoter.quote:
nee idd, sorryquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
U hebt gezocht op dwerg:
dwerg (de ~ (m.), ~en)
1 fabelachtig wezen in de gedaante van een klein oud mannetje => kabouter
2 mens die door een groeistoornis kleine ledematen heeft => achondroplast, lilliputter
dwerg·ach·tig (bn.)
1 zeer klein
wtf gast ik ben geen dwerg
hier lijk ik toch niet op
[afbeelding]
smurfquote:
Nee. Permban + Slotje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
Is dit nou een goed topic of niet!
jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
das ook de boedeling dúh!!!quote:
fuck jou ik ben geen kloon!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef PeZu het volgende:
kloon alert
Goed dat je jezelf even aankondigt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef PeZu het volgende:
kloon alert
hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
das ook de boedeling dúh!!!
En ik kan nog doorgroeien hoor![]()
9 jaartjes oudquote:
mensen die schreeuwen en schelden hebben meestal iets te verbergenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
fuck jou ik ben geen kloon!!
U hebt gezocht op kloon:
kloon (de ~, klonen)
1 organisme, individu dat door kunstmatige, ongeslachtelijke deling uit één cel is voortgekomen
2 [techn.] imitatie van een model
uhm volgens mij ben jij verkeerd geinformeerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed dat je jezelf even aankondigt.
En nu al verkankerd.quote:
SOL heeft me alles verteld hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm volgens mij ben jij verkeerd geinformeerd
ik weet zeker dat dat niet zo isquote:
Beweer je nu dat ik lieg!!!quote:
ja wat doen klonen wel vakerquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Beweer je nu dat ik lieg!!!
die hangt daar prima johquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Haal die Saddam avatar dan eens heel gauw weg!
nee dude das mijn idool kijk in dit topic voor meer informatiequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Haal die Saddam avatar dan eens heel gauw weg!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weet heul zeker van wel.
Ze praat in haar slaap.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
nee dude das mijn idool kijk in dit topic voor meer informatie
Sukkel, dat is wat ie wil laten zien, je moet niet lachuuuh! Je moet zeggen: Sukkel, doe niet op alsof Hiteller leiken, Niet h4ten mij, verl4ten Biitsj!quote:
ik zou zeggen volgt het voorbeeld...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
nee dude das mijn idool kijk in dit topic voor meer informatie
Heb je wel eens andere paint-topics van die beunhaas gezien...?!? Volgens mij heb die t niet eens zo bedoeld orquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:24 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Sukkel, dat is wat ie wil laten zien, je moet niet lachuuuh! Je moet zeggen: Sukkel, doe niet op alsof Hiteller leiken, Niet h4ten mij, verl4ten Biitsj!
Loller ik heb toch zulks een coele bureau stoele gekauft dus nu kan ik toch niet zulks touw kopenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:24 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ik zou zeggen volgt het voorbeeld...
(wat kost een metertje of 2 aan stevig touw tegenwoordig?)
gadverdamme wat ben jij voor ranzige pedoquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
TS heeft mij gepijpt voor toestemming voor het openen van dit topic
'Een limburgse'quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gadverdamme wat ben jij voor ranzige pedo![]()
slotje maikuuuut heeft in mijn topic gepost!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
TS heeft mij gepijpt voor toestemming voor het openen van dit topic
gadver, maikuuul is een vieze limburgse pedo homoquote:
Wat is een limburgse?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gadver, maikuuul is een vieze limburgse pedo homo
U hebt gezocht op limburgse:quote:
Haahaahaah 1!! maikuuut die heeft nog nooit iemand gemaakt die verniewende grapquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
slotje maikuuuut heeft in mijn topic gepost!
Ik ga echt zooeeen klaagtopiqe maken als iedereeen dat zo blijft zeggenquote:
Vuige kloon dat je bent!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik ga echt zooeeen klaagtopiqe maken als iedereeen dat zo blijft zeggen
Ach, Fok! voor FOK bracht ook geld opquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Loller ik heb toch zulks een coele bureau stoele gekauft dus nu kan ik toch niet zulks touw kopen
om te klagen dat je kloon ontdekt is?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik ga echt zooeeen klaagtopiqe maken als iedereeen dat zo blijft zeggen
ja maar dit topic is wel echt kei gaaf hé gozer!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef B_BOY het volgende:
vierkantblokje je bent ongewenst.
en dat is niet vanwege de kwaliteit van dit topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
wisten jullie trouwens dat dit mijn eerste topiqeu is met zoveel posts
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef prof.bierbekje het volgende:
Een nieuwe gans stoel? Cool heb ik ook net gekocht....
[afbeelding]
kwaakt dat niet ontzettend?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef prof.bierbekje het volgende:
Een nieuwe gans stoel? Cool heb ik ook net gekocht....
[afbeelding]
ik ben focking 9 gast over 1 maand en 9 dagen ben ik 10 man!!quote:
BAN BAN !!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:15 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
ik ben focking 9 gast over 1 maand en 9 dagen ben ik 10 man!!
Waarom als ik u vriendelijk vragen mag?quote:
Omdat je een zak bentquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom als ik u vriendelijk vragen mag?
Een zak patat, of bedoelt u dat niet.quote:
jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Een zak patat, of bedoelt u dat niet.
En je je hebt een toetsenbord waar de nodige toetsen op ontbreken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik heb de stoel die scarface had in de film scarface echt waar maar het is een neppe want de echte is natuurlijk veel te duur en er heeft coke op gelegen dat vinden mn ouders nooit goed natuurlijk heheh
nee ik heb een laptopquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En je je hebt een toetsenbord waar de nodige toetsen op ontbreken?
zoeeen?quote:
nee joh daarmee kan je toch niet op internet ik heb er eentje in het zwart misschien ken je die hij heeft ook van die zilveren knopjes boven de toetsenquote:
U hebt gezocht op 50 cent:quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:22 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ja weet je....ga jij nou maar rukken, wannabeee 50 cent.
kenker op.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
Omg wtf loller hij ist Kaputt!!
[ afbeelding ]
behoorlijk kansloos dat je elk woord op gaat zoeken en dan hier de betekenis gaat postenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
fuck jou ik ben geen kloon!!
U hebt gezocht op kloon:
kloon (de ~, klonen)
1 organisme, individu dat door kunstmatige, ongeslachtelijke deling uit één cel is voortgekomen
2 [techn.] imitatie van een model
quote:Jeweet toch z'n burea stoel waar altijd die stoute evil bosses op zitten waar je ze niet helemaal opkan zien zitten!!
nou z'n stoel heb ik nu,
Kopen? 1000 euro!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:27 schreef Superman11 het volgende:
mooie stoel vierkantblokje
ik wou er ook al eentje halen.
dag amvrosiosquote:
Kvind je eigenlijk maar een meneer bronsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
dag amvrosios! alles uitstekend, dank je. met u ?
jah gaat wel hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
dag amvrosios! alles uitstekend, dank je. met u ?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:37 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jah gaat wel hoorgaan we vanavond nog baggeren?
Dan komt dit topique weer omhoog!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:53 schreef amvrosios het volgende:
kanker maar op met je cheap-ass kut stoel,da ding flikkert over n half jaartje uit elkaar
Fokking grappig hé!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:58 schreef moonmovies het volgende:
*vierkantblokje bashtopic geworden?
je bent waarschijnlijk ook ouder dan ik.quote:
zieligquote:
Slaat deze post nergens op! =Dquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:06 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
je bent waarschijnlijk ook ouder dan ik.
Maar ik ben beter.
Dus..?
Lol zoooeeeeeeeeeeeeeeen tas wil ik ook !! fokking grappig hé!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |