hongerstaking, hongerstaking!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:42 schreef Vierkantblokje het volgende:
En nu ga ik protesteren ofzo iets!!
hij verzamelde kruimels met z'n schaamhaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:47 schreef TrenTs het volgende:
En ik vraag me af hoe je genoeg broodkruimels kunt verzamelen met zo'n klein baardje.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:52 schreef TeChNo2 het volgende:
Als je Saddam als je idool noemt, zelfs als geintje in ONZ dan spoor je toch echt niet hoor...
Wat een IWES-topic
(Ik Wil Een Slotje)
Hij was toch al de lul, dus het zou best kunnen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:51 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
hij verzamelde kruimels met z'n schaamhaar.
Als je Saddam als je idool noemt, zelfs als geintje in ONZ dan spoor je toch echt niet hoor...
wtf ga je mond met zeep spoelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:52 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat een IWES-topic
(Ik Wil Een Slotje)
haal die blanke afro wannebe dierenvriend uit mijn topic!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:53 schreef King_of_cubes het volgende:
Saddam een dierenvriend..
Dit was pas een dierenvriend:
[afbeelding]
Bob is veel toffer dan die massamoord-irakees.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
haal die blanke afro wannebe dierenvriend uit mijn topic!!!
![]()
![]()
Wat een IWES-topic
(Ik Wil Een Slotje)
plus bob was eerst beroepsmilitair. maakt hem ook wel stoer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bob is veel toffer dan die massamoord-irakees.
Nou en hij had het niet moeilijk he. die saddam die leefde op water en brood!! en hij was emotioneel niet helemaal meer in ordequote:
ja daarom gaf hij de hitlerjugend een herder en liet deze met hen opgroeien. daarna kregen ze een mes en moesten hun eigen hond de keel doorsnijden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef Thomas B. het volgende:
Hitler was ook een dierenvriend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |