Haahaahaah 1!! maikuuut die heeft nog nooit iemand gemaakt die verniewende grapquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
slotje maikuuuut heeft in mijn topic gepost!
Ik ga echt zooeeen klaagtopiqe maken als iedereeen dat zo blijft zeggenquote:
Vuige kloon dat je bent!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik ga echt zooeeen klaagtopiqe maken als iedereeen dat zo blijft zeggen
Ach, Fok! voor FOK bracht ook geld opquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Loller ik heb toch zulks een coele bureau stoele gekauft dus nu kan ik toch niet zulks touw kopen
om te klagen dat je kloon ontdekt is?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik ga echt zooeeen klaagtopiqe maken als iedereeen dat zo blijft zeggen
ja maar dit topic is wel echt kei gaaf hé gozer!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef B_BOY het volgende:
vierkantblokje je bent ongewenst.
en dat is niet vanwege de kwaliteit van dit topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
wisten jullie trouwens dat dit mijn eerste topiqeu is met zoveel posts
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef prof.bierbekje het volgende:
Een nieuwe gans stoel? Cool heb ik ook net gekocht....
[afbeelding]
kwaakt dat niet ontzettend?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef prof.bierbekje het volgende:
Een nieuwe gans stoel? Cool heb ik ook net gekocht....
[afbeelding]
ik ben focking 9 gast over 1 maand en 9 dagen ben ik 10 man!!quote:
BAN BAN !!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:15 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
ik ben focking 9 gast over 1 maand en 9 dagen ben ik 10 man!!
Waarom als ik u vriendelijk vragen mag?quote:
Omdat je een zak bentquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom als ik u vriendelijk vragen mag?
Een zak patat, of bedoelt u dat niet.quote:
jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Een zak patat, of bedoelt u dat niet.
En je je hebt een toetsenbord waar de nodige toetsen op ontbreken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik heb de stoel die scarface had in de film scarface echt waar maar het is een neppe want de echte is natuurlijk veel te duur en er heeft coke op gelegen dat vinden mn ouders nooit goed natuurlijk heheh
nee ik heb een laptopquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En je je hebt een toetsenbord waar de nodige toetsen op ontbreken?
zoeeen?quote:
nee joh daarmee kan je toch niet op internet ik heb er eentje in het zwart misschien ken je die hij heeft ook van die zilveren knopjes boven de toetsenquote:
U hebt gezocht op 50 cent:quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:22 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ja weet je....ga jij nou maar rukken, wannabeee 50 cent.
kenker op.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
Omg wtf loller hij ist Kaputt!!
[ afbeelding ]
behoorlijk kansloos dat je elk woord op gaat zoeken en dan hier de betekenis gaat postenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
fuck jou ik ben geen kloon!!
U hebt gezocht op kloon:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
kloon (de ~, klonen)
1 organisme, individu dat door kunstmatige, ongeslachtelijke deling uit één cel is voortgekomen
2 [techn.] imitatie van een model
quote:Jeweet toch z'n burea stoel waar altijd die stoute evil bosses op zitten waar je ze niet helemaal opkan zien zitten!!
nou z'n stoel heb ik nu,
Kopen? 1000 euro!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:27 schreef Superman11 het volgende:
mooie stoel vierkantblokje
ik wou er ook al eentje halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |