nee idd, sorryquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
U hebt gezocht op dwerg:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
dwerg (de ~ (m.), ~en)
1 fabelachtig wezen in de gedaante van een klein oud mannetje => kabouter
2 mens die door een groeistoornis kleine ledematen heeft => achondroplast, lilliputter
dwerg·ach·tig (bn.)
1 zeer klein
wtf gast ik ben geen dwerg
hier lijk ik toch niet op
[afbeelding]
smurfquote:
Nee. Permban + Slotje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
Is dit nou een goed topic of niet!
jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
das ook de boedeling dśh!!!quote:
fuck jou ik ben geen kloon!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef PeZu het volgende:
kloon alert
Goed dat je jezelf even aankondigt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef PeZu het volgende:
kloon alert
hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
das ook de boedeling dśh!!!
En ik kan nog doorgroeien hoor![]()
9 jaartjes oudquote:
mensen die schreeuwen en schelden hebben meestal iets te verbergenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
fuck jou ik ben geen kloon!!
U hebt gezocht op kloon:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
kloon (de ~, klonen)
1 organisme, individu dat door kunstmatige, ongeslachtelijke deling uit één cel is voortgekomen
2 [techn.] imitatie van een model
uhm volgens mij ben jij verkeerd geinformeerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed dat je jezelf even aankondigt.
En nu al verkankerd.quote:
SOL heeft me alles verteld hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm volgens mij ben jij verkeerd geinformeerd
ik weet zeker dat dat niet zo isquote:
Beweer je nu dat ik lieg!!!quote:
ja wat doen klonen wel vakerquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Beweer je nu dat ik lieg!!!
die hangt daar prima johquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Haal die Saddam avatar dan eens heel gauw weg!
nee dude das mijn idool kijk in dit topic voor meer informatiequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Haal die Saddam avatar dan eens heel gauw weg!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weet heul zeker van wel.
Ze praat in haar slaap.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
nee dude das mijn idool kijk in dit topic voor meer informatie
Sukkel, dat is wat ie wil laten zien, je moet niet lachuuuh! Je moet zeggen: Sukkel, doe niet op alsof Hiteller leiken, Niet h4ten mij, verl4ten Biitsj!quote:
ik zou zeggen volgt het voorbeeld...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
nee dude das mijn idool kijk in dit topic voor meer informatie
Heb je wel eens andere paint-topics van die beunhaas gezien...?!? Volgens mij heb die t niet eens zo bedoeld orquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:24 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Sukkel, dat is wat ie wil laten zien, je moet niet lachuuuh! Je moet zeggen: Sukkel, doe niet op alsof Hiteller leiken, Niet h4ten mij, verl4ten Biitsj!
Loller ik heb toch zulks een coele bureau stoele gekauft dus nu kan ik toch niet zulks touw kopenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:24 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ik zou zeggen volgt het voorbeeld...
(wat kost een metertje of 2 aan stevig touw tegenwoordig?)
gadverdamme wat ben jij voor ranzige pedoquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
TS heeft mij gepijpt voor toestemming voor het openen van dit topic
'Een limburgse'quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gadverdamme wat ben jij voor ranzige pedo![]()
slotje maikuuuut heeft in mijn topic gepost!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
TS heeft mij gepijpt voor toestemming voor het openen van dit topic
gadver, maikuuul is een vieze limburgse pedo homoquote:
Wat is een limburgse?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gadver, maikuuul is een vieze limburgse pedo homo
U hebt gezocht op limburgse:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |