Kan ook overdag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Moet je eens belspelletjes in de nacht gaan kijken, dan ben je blij met een serie als GTST!
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren voor de gein een keer mee gekeken met mijn vriendin naar GTST om mijzelf even te ergeren![]()
Is er zo'n gozer bezig met een computerkast valt overal in 1 keer de stroom uit kortsluiting dat kan natuurlijk
Maar wat schetste mij verbazing er zaten helemaal geen kabels aan die pc aangesloten dus hoe kan dat ??:?![]()
![]()
Wat een slechte acteurs / series zeg hahaha lijkt er wel op dat elk breezah ventje / girl acteur kan worden.
Net zo nep als dat ze weleens een smsje ontvangen......of als ze met iemand bellen binnen 1 keer wordt er opgenomen....blijkbaar suppersnelle verbinding![]()
![]()
![]()
GTST![]()
daar hoef je niet zo'n snelle verbinding voor nodig hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op![]()
![]()
En dan het feit dat Fos wel een supersnelle internetverbinding heeft! 120 films per week!![]()
In GTSTquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:13 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
daar hoef je niet zo'n snelle verbinding voor nodig hoor
gewoon snelle torrentsite of usenet
Misschien worden ze afgesloten...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Syd het volgende:
Wordt GTST nu ook gebanned door brein????/
zie liever een ban op GTST :pquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien worden ze afgesloten...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren voor de gein een keer mee gekeken met mijn vriendin naar GTST om mijzelf even te ergeren![]()
Is er zo'n gozer bezig met een computerkast valt overal in 1 keer de stroom uit kortsluiting dat kan natuurlijk
Maar wat schetste mij verbazing er zaten helemaal geen kabels aan die pc aangesloten dus hoe kan dat ??:?![]()
![]()
Wat een slechte acteurs / series zeg hahaha lijkt er wel op dat elk breezah ventje / girl acteur kan worden.
Net zo nep als dat ze weleens een smsje ontvangen......of als ze met iemand bellen binnen 1 keer wordt er opgenomen....blijkbaar suppersnelle verbinding![]()
![]()
![]()
GTST![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben gestopt met kijken toen Georgina Verbaan een beer had gekocht
daar speel Yolanthe Cabau van Kasbergen toch in,quote:
nee joh het moraal van het verhaal komt later nog manquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ik stommer vind is dat er een soort organisatie achter zit die die jongen aanspoort illegaal films te branden
Heel eng dat jij dit weetquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ik stommer vind is dat er een soort organisatie achter zit die die jongen aanspoort illegaal films te branden
duh, dat doen ze in de reclamequote:Op woensdag 3 januari 2007 17:20 schreef Dickbride het volgende:
Ze gaan ook NOOIT naar de wc. Houden ze het constant op ofzo?
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kijk trouwens liever Wytske dan GTST hoor!
ja man, met Arnie, toen was het echt heel goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef F04 het volgende:
Vroeger zón 7 jaar geleden was GTST wel veel beter.
Mensen die Nina een lekker mokkel vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:19 schreef Syd het volgende:
Maaruh, ik keek vorige week ofzo 1 aflevering, ja kameraad volgt dit
Maar voor nog geen jaar geleden ofzo van die nina nog een baby, en nu is het een (lekker) mokkel gewordenhoe kan dit dan?
En waarom komen doden altijd weer terug, arnie ludo.
En ik mis meneer harmsen
[afbeelding]
Die goede oude tijd
En het begin liedje hebben ze veranderd![]()
wat zijn trouwens de mokkels van het huidige gtstquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mensen die Nina een lekker mokkel vinden.![]()
Vind dr niet verkeerd uitzienquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mensen die Nina een lekker mokkel vinden.![]()
Sjorsquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat zijn trouwens de mokkels van het huidige gtst![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kijk trouwens liever Wytske dan GTST hoor!
Als je het vaker ziet, kom je wel op die uitspraak terug. Vind de chicks bij ONM trouwens beter.quote:
Hmmz iniedergeval ze zag op eerste gezicht wel lekker uit :pquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als je het vaker ziet, kom je wel op die uitspraak terug. Vind de chicks bij ONM trouwens beter.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef arneaux het volgende:
Wat verdienen die acteurs uit GTST eigenlijk? Tonnetje per jaar ofzo?
idd zou het er op kunnenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Syd het volgende:
[..]
Vind dr niet verkeerd uitzien![]()
[afbeelding]
Wat hij zegt. Soms ziet ze er wel redelijk uit, maar als je die serie wat vaker kijkt, nee bedankt. Dan liever dat vriendinnetje met haar ronde hoofdquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:59 schreef DenniZ224 het volgende:
nina die lelijke heksop die foto is het wel oke maar dat hoofd af en toe..
![]()
![]()
met die laag plamuur waar je U tegen zegt?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Soms ziet ze er wel redelijk uit, maar als je die serie wat vaker kijkt, nee bedankt. Dan liever dat vriendinnetje met haar ronde hoofd.
Eén woord:quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:26 schreef SECRETZOFWAR het volgende:
4 letters: ludo
Ja, hij download 20 dvd's per dag ofzo. 20x4 is 80 gigabyte, gaat lekker dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op![]()
![]()
En dan het feit dat Fos wel een supersnelle internetverbinding heeft! 120 films per week!![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef BasEnAad het volgende:
En dat ze altijd een drankje bestellen, één slok nemen en dan zonder te betalen weer vertrekken![]()
of je ziet ineens een microfoon in de lucht hangen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Of iemand loopt altijd "toevallig" binnen op het moment supreme. Kans is 0,0001%, maar goed.
Die hele aflevering werd gesponsord door Breinquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:22 schreef pberends het volgende:
Ja, hij download 20 dvd's per dag ofzo. 20x4 is 80 gigabyte, gaat lekker dan.
Vervolgens heeft hij daarentegen wel een externe brander en een CRT beeldschermWat een computerexpert!
Sodemietersssss.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef ratbeard het volgende:
en ze krijgen ¤3000 voor 100 gekopieerde dvd's
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef ratbeard het volgende:
Zit handel in ja..! Da's 30 euro per dvd, duurder dan in de winkel ondertussen.. Wie is de afnemer, mneer harmsen..? Ga ik ook eens wat regelen met die kerol..!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef ratbeard het volgende:
Je hebt niet goed opgelet. Jef staat nu als barman in het cafe en kok in de keuken en Robert is nu met Dian aan het werken (dacht ik).quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef Catch_me het volgende:
Geweldige serieDie robert en die andere opa met dat grijze haar hadden vroeger altijd zo'n bedrijfje, eerst in hun eigen garage en toen in een klein kantoor. Nu staat die robert ofzo als barman in de plaatselijke GTST kroeg
Met het verschil in afleveringen die wij zien en hoever ze in de States zijn lopen die 'lekkere wijven' al achter een rollator. Ieder z'n meug denk ik dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef thecompany het volgende:
Maar er zitten wel lekkere wijven in de bold...![]()
Uhh.. Weet ik zo niet, moet ik even opzoeken..quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:43 schreef bananenjus het volgende:
Ik wel eens een aflevering gezien waarin iemand dood was gegaan ze lag in haar kist. En je zag haar nog ademen. En al die gasten die erlangs lopen die zeggen dat ze dood was. Als je dood bent kan je tog nie ademen
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kijk trouwens liever Wytske Gigi dan GTST hoor!
Je hebt toch de simpele camera-techniek dat je een deel van het beeld stil kan houdenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:43 schreef bananenjus het volgende:
Ik wel eens een aflevering gezien waarin iemand dood was gegaan ze lag in haar kist. En je zag haar nog ademen. En al die gasten die erlangs lopen die zeggen dat ze dood was. Als je dood bent kan je tog nie ademen
Ja en ze spreken altijd af: "ik zie je vanmiddag in de Rozenboom". En dan zijn ze er ook allebei op het goede tijdstipquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
[..].
Of iemand loopt altijd "toevallig" binnen op het moment supreme. Kans is 0,0001%, maar goed.
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja en ze spreken altijd af: "ik zie je vanmiddag in de Rozenboom". En dan zijn ze er ook allebei op het goede tijdstip![]()
voor ¤30 per dvd zijn ze duurder dan legale dienstenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef ratbeard het volgende:
Maarja ze moesten toch iets verzinnen om aan 3000 euri te komen. Wahnt anders klopt de verhaallijn niet meerquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
voor ¤30 per dvd zijn ze duurder dan legale diensten![]()
Heeft Fos zijn brommert al dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maarja ze moesten toch iets verzinnen om aan 3000 euri te komen. Wahnt anders klopt de verhaallijn niet meer
dacht t wel, maar die heeft ie vast ergens verstopt ofzo, geen idee, hehe.. Wantjah, dat soort details kom je niet vaak te weten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |