Kan ook overdag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Moet je eens belspelletjes in de nacht gaan kijken, dan ben je blij met een serie als GTST!
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren voor de gein een keer mee gekeken met mijn vriendin naar GTST om mijzelf even te ergeren![]()
Is er zo'n gozer bezig met een computerkast valt overal in 1 keer de stroom uit kortsluiting dat kan natuurlijk
Maar wat schetste mij verbazing er zaten helemaal geen kabels aan die pc aangesloten dus hoe kan dat ??:?![]()
![]()
Wat een slechte acteurs / series zeg hahaha lijkt er wel op dat elk breezah ventje / girl acteur kan worden.
Net zo nep als dat ze weleens een smsje ontvangen......of als ze met iemand bellen binnen 1 keer wordt er opgenomen....blijkbaar suppersnelle verbinding![]()
![]()
![]()
GTST![]()
daar hoef je niet zo'n snelle verbinding voor nodig hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op![]()
![]()
En dan het feit dat Fos wel een supersnelle internetverbinding heeft! 120 films per week!![]()
In GTSTquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:13 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
daar hoef je niet zo'n snelle verbinding voor nodig hoor
gewoon snelle torrentsite of usenet
Misschien worden ze afgesloten...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Syd het volgende:
Wordt GTST nu ook gebanned door brein????/
zie liever een ban op GTST :pquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien worden ze afgesloten...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren voor de gein een keer mee gekeken met mijn vriendin naar GTST om mijzelf even te ergeren![]()
Is er zo'n gozer bezig met een computerkast valt overal in 1 keer de stroom uit kortsluiting dat kan natuurlijk
Maar wat schetste mij verbazing er zaten helemaal geen kabels aan die pc aangesloten dus hoe kan dat ??:?![]()
![]()
Wat een slechte acteurs / series zeg hahaha lijkt er wel op dat elk breezah ventje / girl acteur kan worden.
Net zo nep als dat ze weleens een smsje ontvangen......of als ze met iemand bellen binnen 1 keer wordt er opgenomen....blijkbaar suppersnelle verbinding![]()
![]()
![]()
GTST![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |