abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44974392
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij tijd en wijle is een partner inderdaad erg lekker. Maar bij meer tijd en wijle ook niet. Ik heb in mijn leven meerdere langdurige relaties gehad, maar ben denk ik te onrustig om die echt stand te laten houden. En neem maar van mij aan dat ik genoeg mannen kan 'krijgen', alleen wil ik ze niet.
Waarom heb je dan relaties? je bent blijkbaar op zoek maar kan de juiste niet vinden. Dat is iets heel anders dan bewust vrijgezel zijn (ook al is het wel veiliger om daarin te geloven, dat snap ik wel.)
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44974410
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik voor een doods bestaan teken? Ik geloof dat je ook veel plezier van kinderen kan hebben, maar op een heel andere manier. Maar ik ben niet bereid om 1 van deze 2 periodes in mijn leven voor de andere op te geven dus doen we eerst het een en dan het ander (zoals zoveel mensen). Zo missen we niks en hebben toch een hoop lol. Misschien maken we nog wel een wereldreis voordat we aan kinderen beginnen? Jij hebt dadelijk 40 als je kinderen het huis uit gaan en dan kun je niks behalve nog 20 jaar werken en achter de garaniums kruipen.
Het probleem is natuurlijk dat het niet natuurlijk is om zo laat pas aan kinderen te beginnen. En evolutionair is het gewoon niet verantwoord
pi_44974412
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Bep het volgende:
Ow je hebt het over je hele leven vrijgezel zijn , nee dat was ik niet , heb partner gehad en heb zelfs kinderen . Maar ik heb nu geen behoefte aan een partner meer .
Hoe oud ben je dan?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:38:09 #254
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44974442
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
Wat maakt dat nou uit
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:39:08 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44974493
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:

Waarom heb je dan relaties? je bent blijkbaar op zoek maar kan de juiste niet vinden. Dat is iets heel anders dan bewust vrijgezel zijn (ook al is het wel veiliger om daarin te geloven, dat snap ik wel.)
Omdat ook ik af en toe verliefd word. Ik ben niet zozeer op zoek naar een relatie, maar ik loop er ook niet van weg. Komt dat op mijn weg: hartstikke leuk. Niet? Ook geen man over boord. het leven is niet zo zwart-wit als jij het graag wilt doen voorkomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44974552
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:17 schreef KroJo het volgende:

[..]

er bestaat geen 'superieure genenpoel'.. niet de 'übermensch' overleeft maar gewoon degene die het beste zich aanpast, slim handelt of iig 'overleefd', waar anderen falen ...

als de evolutie een gericht proces was waren de veruit superieure dinosauriers nooit uitgestorven, het Romeinse rijk nooit ingestort door barbaren die binnevielen of spraken we vast in de Niederländische Reichsprovinz netjes duits.
.
Je bent de eerste die TS zijn onzinnige verhaal echt goed onderuit haalt. TS laat zien dat hij leuk kan lullen over de evolutie maar duidelijk laat blijken er geen zak van te begrijpen.
pi_44974678
[offtopic] Ah. Je bent dus weer vrijgezel Cc.

Dat biedt perspectieven. [/offtopic]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:46:09 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44974769
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef nozem het volgende:
[offtopic] Ah. Je bent dus weer vrijgezel Cc.

Dat biedt perspectieven. [/offtopic]
Ja. Ik heb eergisternacht een verliefde vriend afgewezen . Had ik potdomme voor mijn 40ste getrouwd én moeder kunnen zijn, werkt mijn hart niet mee.
Van de week lunchen bij IKEA?
pi_44974792
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Iedereen heeft de behoefte aan een partner.
Dat heb jij besloten in je oneindige wijsheid of komt dat ook van je loi-psychologie-van-de-koude-grond ?

[ Bericht 1% gewijzigd door TeChNo2 op 03-01-2007 15:48:22 (domme tikfout) ]
Gelukkig zonder haar
pi_44974907
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Je bent de eerste die TS zijn onzinnige verhaal echt goed onderuit haalt. TS laat zien dat hij leuk kan lullen over de evolutie maar duidelijk laat blijken er geen zak van te begrijpen.
Onzin, ik snap het best en dat van die 'superieure genenpoel' was natuurlijk maar een grap. Ik snap het principe van survival of the fittest prima. En daarom kan ik ook prima beweren dat genen die ervoor zorgen dat mannetjes / vrouwtjes van een soort geen enkele interesse tonen in het andere geslacht niet goed zijn voor de reproductie van die soort.
pi_44974915
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Ik heb eergisternacht een verliefde vriend afgewezen . Had ik potdomme voor mijn 40ste getrouwd én moeder kunnen zijn, werkt mijn hart niet mee.
Van de week lunchen bij IKEA?
Ze vallen wel bij bosjes voor je he?

Ik ben helemaal niet in de buurt deze week, de Brabantse tijden zijn weer even voorbij.
Ik hou die lunch van je tegoed. Laten we het nog even spannend houden.
pi_44974962
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Dat heb jij besloten in je oneindige wijsheid of komt dat ook van je loi-psychologie-van-de-koude-grond ?
Universiteit Maastricht, kerel. En nee ik spreek hier puur uit ervaring. Hoeveel mensen ken jij die hun hele leven bewust vrijgezel zijn terwijl ze genoeg partners kunnen krijgen?
pi_44974981
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Universiteit Maastricht, kerel. En nee ik spreek hier puur uit ervaring. Hoeveel mensen ken jij die hun hele leven bewust vrijgezel zijn terwijl ze genoeg partners kunnen krijgen?
Waarom heb je je studie niet afgemaakt eigenlijk?
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:52:28 #264
3542 Gia
User under construction
pi_44974983
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Jij hebt dadelijk 40 als je kinderen het huis uit gaan en dan kun je niks behalve nog 20 jaar werken en achter de garaniums kruipen.
Had deze nog niet eerder gezien, maar wat een onzin.
Mijn buren zitten echt niet achter de geraniums. Hun kinderen zijn volwassen en zij genieten nu met volle teugen van het leven.
Kijk dit kun je doen voordat je kinderen krijgt en dan van je 40ste tot je 65ste je kinderen opvoeden, of je voedt eerst kinderen op en geniet daarna de rest van je leven van je herwonnen vrijheid.

Doe mij dat laatste maar.

Moet er niet aan denken om na mijn 55ste nog voor mijn eigen kinderen te moeten zorgen. Af en toe babysitten op een kleinkind misschien, maar ik wil wel leven.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:52:39 #265
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44974987
Waarom wilde je nou weten hoe oud ik was?
pi_44975025
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Moet er niet aan denken om na mijn 55ste nog voor mijn eigen kinderen te moeten zorgen. Af en toe babysitten op een kleinkind misschien, maar ik wil wel leven.
Dat is weer een ander uiterste, maar van m'n 30e tot m'n 47e / 48e lijkt me prima.
pi_44975045
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef nozem het volgende:

[..]

Waarom heb je je studie niet afgemaakt eigenlijk?
Omdat ik een andere studie ben gaan doen.
pi_44975067
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef Bep het volgende:
Waarom wilde je nou weten hoe oud ik was?
Omdat ik wel benieuwd ben op wat voor leeftijd iemand de beslissing kan maken om geen partner meer te krijgen en alleen door de rest van haar / zijn leven te gaan.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:55:19 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44975080
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef nozem het volgende:

Ze vallen wel bij bosjes voor je he?
Dat wil ik nu ook weer niet beweren, maar ik heb inderdaad wel vaker dat een in mijn ogen platonische vriend plots met een liefdeverklaring komt. En daar baal ik elke keer weer van. Gaat toch ten koste van die vriendschap.
quote:
Ik ben helemaal niet in de buurt deze week, de Brabantse tijden zijn weer even voorbij.
Ik hou die lunch van je tegoed. Laten we het nog even spannend houden.
Deal!
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:55:49 #270
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44975093
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat ik wel benieuwd ben op wat voor leeftijd iemand de beslissing kan maken om geen partner meer te krijgen en alleen door de rest van haar / zijn leven te gaan.
Ik ben 31.En nu?
pi_44975107
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat ik een andere studie ben gaan doen.
Helder.

Ik ga mijn bus halen, wellicht zie ik onderweg nog de mogelijkheid iemand te bevruchten, want ik ben ontzettend hitsig geworden door dit topic.
pi_44975136
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Bep het volgende:

[..]

Ik ben 31.En nu?
Dan is het onzin. Als jij beweert dat je je hele leven alleen wilt blijven dan geloof ik daar geen reet van.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:57:15 #273
3542 Gia
User under construction
pi_44975142
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is weer een ander uiterste, maar van m'n 30e tot m'n 47e / 48e lijkt me prima.
Ze zijn over het algemeen niet op hun 17de de deur uit, maar goed.
Het gaat hier over vrouwen die best pas op hun 40ste aan kinderen willen gaan denken. Dan zit je er dus aan vast voor zo ongeveer de rest van je leven. Gaan ze de deur uit als je bejaard bent.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:58:12 #274
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44975170
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan is het onzin. Als jij beweert dat je je hele leven alleen wilt blijven dan geloof ik daar geen reet van.
Ow , nou dat is belangrijk zeg
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:59:03 #275
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44975204
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Zeg nou zelf vief.... bij 99% van de ouders gaat het toch ook over niets anders dan de poepluiers?
Is mijn ervaring dus totaal niet, alle vrienden/bekenden die ik heb en die ook ouder zijn praten ook over andere dingen en gaan nog naar de kroeg enzo!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:00:19 #276
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44975249
zie je wel.... alcoholisten!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_44975265
quote:

[..]

Ik.
Ik kan op zich wel partners krijgen, maar degenen die ik wil .
Tap tap tap
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:00:59 #278
3542 Gia
User under construction
pi_44975272
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Bep het volgende:

[..]

Ik ben 31.En nu?
Dan ben je inderdaad nog erg jong en kan je zomaar ineens de ware tegenkomen.
Heb vroeger ook erg gevlinderd, lange tijd geen zin gehad in een vaste relatie. Eerst wilden de mannen niet, toen ik niet meer. Op het moment dat ik besloten had om maar lekker vrijgezel te blijven, kwam ik mijn man tegen. Op slag verliefd, allebei. Twee jaar later getrouwd en nog eens een jaar later een kind.

Kan gewoon gebeuren, zomaar, als je het niet verwacht.
pi_44975314
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:56 schreef nozem het volgende:

[..]

Helder.

Ik ga mijn bus halen, wellicht zie ik onderweg nog de mogelijkheid iemand te bevruchten, want ik ben ontzettend hitsig geworden door dit topic.
Ik heb wel zin. Als ik me eenmalig in de bosjes laat bevruchten ben ik nog geen hoer, dus het kan nog.
Tap tap tap
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:02:23 #280
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44975317
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan ben je inderdaad nog erg jong en kan je zomaar ineens de ware tegenkomen.
Heb vroeger ook erg gevlinderd, lange tijd geen zin gehad in een vaste relatie. Eerst wilden de mannen niet, toen ik niet meer. Op het moment dat ik besloten had om maar lekker vrijgezel te blijven, kwam ik mijn man tegen. Op slag verliefd, allebei. Twee jaar later getrouwd en nog eens een jaar later een kind.

Kan gewoon gebeuren, zomaar, als je het niet verwacht.
Ja , ik kan best iemand tegenkomen maar ik heb er geen behoefte aan , al dat gedoe met zo'n vent . nee dank je
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:02:30 #281
3542 Gia
User under construction
pi_44975326
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
Och dat zeg ik niet. Maar als je kinderen als een beperking ziet om naar de kroeg te kunnen en daarom er maar niet aan begint, dan denk ik wel dat er iets mis met je is.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:04:34 #282
3542 Gia
User under construction
pi_44975408
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef Bep het volgende:

[..]

Ja , ik kan best iemand tegenkomen maar ik heb er geen behoefte aan , al dat gedoe met zo'n vent . nee dank je
Dat heb ik ook lang gedacht. Maar dat kan dus op slag veranderen. Ook bij jou.
Ik was net als jij, hoefde dat gedoe ook niet allemaal. Lekker eigen baas, met niemand rekening houden, heerlijk.
Maar tja, toen....
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:05:42 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44975439
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat dan weer wel.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:07:17 #284
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44975480
Hij stelde dat het niet bestaat dat je geen behoefte hebt aan een partner , nou hier het levende voorbeeld . Ik heb geen behoefte aan een partner. Vind het altijd zo raar dat mensen me willen aanpraten dat dat niet zo is.

Ik zeg niet dat ik uitsluit dat ik ooit nog eens verliefd ga worden.maar ik heb geen behoefte aan een partner, waarom zou ik dat wel moeten hebben?
pi_44975584
quote:

[..]

Meer dan jij, dat is iwel duidelijk!
en met die mensen is helemaal niks mis, daarentegen ken ik vaag een paar stelletjes met kinderen...nounounou

Toch ben ik benieuwd van waar de overstap van psychologie naar IT ?
Gelukkig zonder haar
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:11:06 #286
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44975600
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef Bep het volgende:
Hij stelde dat het niet bestaat dat je geen behoefte hebt aan een partner , nou hier het levende voorbeeld . Ik heb geen behoefte aan een partner. Vind het altijd zo raar dat mensen me willen aanpraten dat dat niet zo is.

Ik zeg niet dat ik uitsluit dat ik ooit nog eens verliefd ga worden.maar ik heb geen behoefte aan een partner, waarom zou ik dat wel moeten hebben?
*checkt fotoboek

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_44975635
quote:

in de fylosofie van de TS is er dan vast wat mis met je
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:13:58 #288
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44975709
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef purmernoord het volgende:

[..]

in de fylosofie van de TS is er dan vast wat mis met je
Ik kan niet wachten tot ik zijn diagnose hoor
pi_44975774
quote:

Op termijn sufkut ik heb ook wel eens geen behoefte aan een partner gehad maar ik moet er niet aan denken de rest van m'n leven zo'n eenzame zieligerd te worden tot aan de dood. En dat geldt voor iedereen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:20:17 #290
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44975934
Ah daar is mijn diagnose. ik ben een sufkut
pi_44976825
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Op termijn sufkut ik heb ook wel eens geen behoefte aan een partner gehad maar ik moet er niet aan denken de rest van m'n leven zo'n eenzame zieligerd te worden tot aan de dood. En dat geldt voor iedereen.
En na bijna 300 berichtjes zijn we bij de conclusie van TS aangekomen...
Ik vind het, dus dat geldt voor iedereen !

Bedankt voor deze wijze les...
Gelukkig zonder haar
pi_44977014
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

En na bijna 300 berichtjes zijn we bij de conclusie van TS aangekomen...
Ik vind het, dus dat geldt voor iedereen !

Bedankt voor deze wijze les...
Hoeveel mensen ken jij dan die vrijgezel willen blijven? Hierboven een of andere bep maar die heeft wel al kinderen gehad dus dat is wel een heel slecht voorbeeld.

Ach ik kan er wel om lachen om mensen die beweren geen relatie te willen. Ik heb het zelf wel ooit eens geroepen maar je roept dat alleen maar omdat je niemand kan krijgen
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:55:50 #293
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_44977210
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef Aneurism het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat het juist een teken is van Evolutie dat de mens zelf de mogelijkheid heeft om te kiezen, om niet toe te geven aan de hormonale drang en ons boven de status van het dier te begeven. We hebben enkelen die begrijpen dat kinderen nadelig is voor de aarde, maar ook mensen die beseffen dat ze niets toevoegen als ze een kind op aarde zetten.

Er is geen tekort aan mensen op de Aarde.
Nog even voor het topic dicht is:
power to the people
pi_44977319
Minstens 3 die ik al jaren ken, en nooit op een relatie heb kunnen betrappen

Oja,,,en heel normaal en gezellig en leuk zijn
Gelukkig zonder haar
pi_44977398
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef TeChNo2 het volgende:
Minstens 3 die ik al jaren ken, en nooit op een relatie heb kunnen betrappen

Oja,,,(en heel normaal en gezellig en leuk zijn
Geeft meteen weer de diepgang van je vriendschappen aan. Vraag ze eens of ze wel een relatie zouden willen.. pure zelfbescherming als ze nee zeggen.
pi_44977456
We hadden het "over mensen die ik ken", vriendschappen gaan bij mij idd iets dieper ja.

enne:
quote:
In een ander topic woensdag 3 januari 2007 17:17 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Vreemd he. Ik moet wel een autist zijn.

[ Bericht 67% gewijzigd door TeChNo2 op 03-01-2007 17:21:06 ]
Gelukkig zonder haar
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:20:43 #297
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_44979788
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Vraag ze eens of ze wel een relatie zouden willen.. pure zelfbescherming als ze nee zeggen.
Dat jij en ik zo denken (op dit vlak dan, de rest niet ) wil nog niet zeggen dat iedereen een relatie wil!
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_44986082
Ik ben er nu wel vrij zeker van dat TS uit een zeer ouderwets milieu afkomstig is.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:30:27 #299
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_44986772
ik ben nog echt niet van plan om kinderen te krijgen... misschien wel helemaal niet..maar dat weet je natuurlijk nooit
Nu dat we aangekondigd hebben te gaan trouwen , begint iedereen over babies .... alsof zij al besloten hebben dat ze er nu snel aankomen....

Echt elke keer als we bij mijn schoonouders komen word het wel een keer geroepen, echt super iritant...
het begint bij mij echt te kriebelen als ik in de supermarkt sta met van die vervelende kinderen... en dan bedoel ik niet positief kriebelen
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:32:30 #300
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_44986865
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wij nemen eerst een aantal jaar de tijd om met z'n 2en te genieten en nemen dan wel kinderen erbij.
Al een school voor je kiddies in gedachten?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')