abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44968649
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:27 schreef Copycat het volgende:
Leuke ondertitel, Petre!
dat "ongeveer" vond ik zo leuk in die zin staan dat moet ik wel vastleggen .
bye
pi_44968652
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:27 schreef Petre het volgende:

[..]

in het tijdsbestek van 10k-jaren en langer, kun jij bewijzen dat de homo's wel/niet hebben bestaan in die tijd? Zo ja: dan is het dus een onderdeel van de soorten en heeft het een duidelijke functie door die hele perioden heen. Zo nee, nu komt het wel voor bij vele diersoorten en bij de mensen. kennelijk hebben die soorten onafhankelijk van elkaar dan homo's 'ontwikkeld', zal wel een nut voor zijn.
Het is er, dus er zal wel een nut zijn? Da's wel een heel simplistische gedachte.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44968666
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:30 schreef Petre het volgende:

[..]

dat "ongeveer" vond ik zo leuk in die zin staan dat moet ik wel vastleggen .
Nooit van sarcasme gehoord zeker..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44968698
Eerlijk is eerlijk nozem: ... hij gaf een bronnetje ... het egoistische gen van dawkins... ik geloof dat TS dat gen wel heeft...
Gelukkig zonder haar
pi_44968786
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef TeChNo2 het volgende:
Eerlijk is eerlijk nozem: ... hij gaf een bronnetje ... het egoistische gen van dawkins... ik geloof dat TS dat gen wel heeft...
Sorry maar jij hebt echt geen idee waar je over praat. Lees het boek nou eerst maar voordat je grappen over de titel gaat maken. En ja ik ben egoistisch, net zoals de rest van de mensheid dat van nature is (inclusief jij en de rest van fok!).
pi_44968811
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het is er, dus er zal wel een nut zijn? Da's wel een heel simplistische gedachte.
Waarom zou de evolutie het in zoveel soorten in stand houden / opbouwen? Ik zie de evolutie niet vaak rare stappen maken. Waarom zou het geen nut hebben? qua mensen over voor verdediging en verzorging? Zoals al eerder gezegd heeft de hele samenleving baat bij kinderlozen en homo's/lesbo's. zij bouwen mee aan een land, betalen belasting, zorgen voor materialen, opvang, zorg etc. etc. zodat ouders zich kunnen ontwikkelen en wellicht meer kinderen nemen dan dat ze zouden doen als ze alles zelf moesten doen.
bye
pi_44968828
Ik denk trouwens dat mensen zich niet zozeer graag voort willen planten, ze willen gewoon graag neuken. En vroeger kwamen daar geheid kinderen van, tegenwoordig hoeft dat niet meer. Joepie.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:36:30 #108
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44968840
evolutionair gezien vang je meer vliegen met stroop dan azijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_44968864
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Heb je trouwens ook tegen-argumenten? Je kraakt wel alles en iedereen op SP-wijze af, maar komt niet met tegenargumenten.
bye
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:37:28 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44968873
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef nozem het volgende:
Ik denk trouwens dat mensen zich niet zozeer graag voort willen planten, ze willen gewoon graag neuken. En vroeger kwamen daar geheid kinderen van, tegenwoordig hoeft dat niet meer. Joepie.
de mens is natuurlijk een vreemd wezen dat per ongeluk een zelfbewustzijn heeft gekregen, daar is het waarschijnlijk fout gegaan
pi_44968934
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sorry maar jij hebt echt geen idee waar je over praat. Lees het boek nou eerst maar voordat je grappen over de titel gaat maken. En ja ik ben egoistisch, net zoals de rest van de mensheid dat van nature is (inclusief jij en de rest van fok!).
Ik lees geen boeken omdat iemand die zichzelf een nachtmerrie noemt dat zegt, en dan al helemaal niet van iemand die 3 keer getrouwd is geweest en dan slechts 1 dochter heeft, da's toch niet normaal meer... wat een loser zeg. Bovendien waarom dan niet een boek lezen van zijn leermeester prof. Tinbergen. Maar ja ik weet "ongeveer" niet waar ik over praat, want ik ben het oneens met TS, en tja dan ben je nou eenmaal dom...

even ot: waarom met die studie IT-manager geworden ? om te kunnen fokken in baas zijn tijd ?
Gelukkig zonder haar
pi_44969061
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:35 schreef Petre het volgende:

[..]

Waarom zou de evolutie het in zoveel soorten in stand houden / opbouwen? Ik zie de evolutie niet vaak rare stappen maken. Waarom zou het geen nut hebben? qua mensen over voor verdediging en verzorging? Zoals al eerder gezegd heeft de hele samenleving baat bij kinderlozen en homo's/lesbo's. zij bouwen mee aan een land, betalen belasting, zorgen voor materialen, opvang, zorg etc. etc. zodat ouders zich kunnen ontwikkelen en wellicht meer kinderen nemen dan dat ze zouden doen als ze alles zelf moesten doen.
Je doet nu net alsof het op grote schaal voorkomt in het dierenrijk. Dat is dus absoluut niet zo. Er zijn wel meerdere afwijkingen (variaties) denkbaar die bij zowel mens als dier voorkomen en die geen enkel nut lijken te hebben, in het licht van de evolutietheorie. Op de lange termijn verbetert de evolutie de soort, maar dat wil niet zeggen dat alle variaties die ondertussen ontstaan ook verbeteringen zijn of zelfs maar nut hebben.
pi_44969139
Als de man de bevalling doet, wil ik wel kinderen....

Verder denk ik dat de wereld tegenwoordig veel meer te bieden heeft, wat niet altijd samengaat met kinderen... en dan is het een kwestie van keuzes maken. Zo ben ik bijv. tegen kinderen naar de creche sturen... maar ik zou ook voor geen goud dag in dag uit thuis voor de kids willen zorgen.

Maar idd.... heb ook nog weinig jongemannen mogen ontmoeten met wie ik mezelf oud zag worden en een gezinnetje zag starten... misschien dat dat het probleem is.
You see things; and you say, 'Why?' But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
~George Bernard Shaw~
pi_44969161
Wat is onnatuurlijk? Wie zijn wij in godsnaam om dat te bepalen? Misschien is het uiteindelijk wel heel natuurlijk dat er meer mensen komen die geen kinderen willen. We zitten toch met een overbevolkte wereld. De milieu problemen worden steeds groter, de natuurlijke bronnen raken op enz enz. In dat opzicht zou je kunnen stellen dat het juist natuurlijk is dat steeds meer mensen ervoor kiezen geen kinderen te nemen.
Is het natuurlijk dat mensen hun kinderen bij de naschoolse opvang dumpen om zelf meer rijkdom te kunnen vergaren?? Is het dus normaal dat je kinderen door de maatschappij worden opgevoed i.p.v. door de ouders? Niet in mijn ogen, maar een ander denkt er weer anders over.

Dat gegeneraliseer is dus nergens goed voor en wie zijn wij om te bepalen wat normaal is en wat niet?
pi_44969222
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jij wordt dan ook zo'n 40'er die nog 3 avonden per weekend zuipt in de kroeg tussen de jonge gasten. Dat bedoel ik dus met niet natuurlijk.
Daar kies ik dan toch voor?
pi_44969250
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof het op grote schaal voorkomt in het dierenrijk. Dat is dus absoluut niet zo. Er zijn wel meerdere afwijkingen (variaties) denkbaar die bij zowel mens als dier voorkomen en die geen enkel nut lijken te hebben, in het licht van de evolutietheorie. Op de lange termijn verbetert de evolutie de soort, maar dat wil niet zeggen dat alle variaties die ondertussen ontstaan ook verbeteringen zijn of zelfs maar nut hebben.
Kun jij bewijzen dat homo's pas kort voorkomen en het niet al een 'ingeburgerde afwijking' in de soorten is?
Want als het al vele duizenden jaren bestaat, dan zou het wel weer gecorrigeerd zijn toch? die lange termijn..
bye
pi_44969264
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:51 schreef CasB het volgende:

[..]

Daar kies ik dan toch voor?
Maar dan ben je minderwaardig voor A_M
bye
pi_44969390
A_M, wat vind jij van kunstmatige bevruchting? IVF enzo?
pi_44969460
maar euh TS waar blijven jouw kinderen ?

Jij bent ook al bijna een kinderloze 30er hoor

Wij hebben dezelfde leeftijd en ik heb er al 3... ik vind jou toch wel tot het type " veel geschreeuw en weinig wol" horen hoor

Gooi de pil en het condoom aan de kant !
Of ben jij misschien een foutje van de natuur in denial ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44969590
Ik stel voor om eerst een opvoed test te doen voor je aan kinderen mag beginnen.
En het testen van beide het IQ is ook niet verkeerd.
pi_44969662
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:58 schreef kriele het volgende:
A_M, wat vind jij van kunstmatige bevruchting? IVF enzo?
Prima.
pi_44969688
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Prima.
morrel je dan niet aan de correctie van de natuur ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44969707
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Prima.
Oh? Maar dat is toch ook onnatuurlijk en dus afwijkend? De natuur had voor hen wellicht ook geen kinderen in gedachten?
pi_44969710
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:00 schreef Mirage het volgende:
maar euh TS waar blijven jouw kinderen ?

Jij bent ook al bijna een kinderloze 30er hoor

Wij hebben dezelfde leeftijd en ik heb er al 3... ik vind jou toch wel tot het type " veel geschreeuw en weinig wol" horen hoor

Gooi de pil en het condoom aan de kant !
Of ben jij misschien een foutje van de natuur in denial ?
hallo ik ben net 27 die kinderen komen heus wel maar eerst eens een huis kopen en een paar jaar werken
pi_44969765
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef kriele het volgende:

[..]

Oh? Maar dat is toch ook onnatuurlijk en dus afwijkend? De natuur had voor hen wellicht ook geen kinderen in gedachten?
Ik zeg toch niet dat alles wat de natuur doet per definitie goed is en door iedereen gerespecteerd moet worden? Ik ben ook echt niet tegen het gebruik van medicijnen hoor.
pi_44969864
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Tot een x aantal jaar terug trouwden de meeste homo's en kregen ze kinderen (of ze werden priester). Tegenwoordig komen ze relatief snel 'uit de kast' en krijgen dus geen kinderen. Aangezien het bewezen is dat homoseksualiteit berust op een variatie (om het woord afwijking niet te gebruiken) in de hersenen en dus genetisch bepaald is, is het heel aannemelijk dat homoseksualiteit uit zal sterven zodra het in alle lagen van de wereldbevolking niet meer als taboe wordt gezien.

Dit is overigens helemaal geen ouderwetse benadering maar juist een heel moderne en wetenschappelijke.
Ok en sinds jij zo'n ongelovelijke expert bent op het gebied van genetica kan je vast antwoord geven op wat er allemaal nog meer door genetica wordt veroorzaakt. EN waarom het dan onnatuurlijk is, omdat het variatie in de genen betreft?

En jouw wetenschappelijke verklaring heeft weinig met wetenschap van doen, maar dat wist je stiekem zelf ook wel
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_44969928
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:13 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Ok en sinds jij zo'n ongelovelijke expert bent op het gebied van genetica kan je vast antwoord geven op wat er allemaal nog meer door genetica wordt veroorzaakt. EN waarom het dan onnatuurlijk is, omdat het variatie in de genen betreft?

En jouw wetenschappelijke verklaring heeft weinig met wetenschap van doen, maar dat wist je stiekem zelf ook wel
Ik ben geen expert en mijn theorie is wel degelijk gebaseerd op wetenschappelijke studies en boeken.
pi_44969951
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Regelmatig kom je posts tegen van mensen die geen kinderen willen. Ze vragen zich af of ze nog normaal zijn, al gereed staande om in de gordijnen te vliegen als iemand het waagt om hierop ontkennend te antwoorden. Later lees je dan vaak dat ze niet eens een relatie hebben (of een slechte) en dus geen kinderen zouden kunnen krijgen als hadden ze het graag.

Ik ben inderdaad van mening dat mensen die geen kinderen willen niet normaal zijn. Deze mensen zijn wat mij betreft een foutje van de natuur (puberale figuren die later op hun standpunt terug zullen komen daargelaten). De natuur heeft echter haar fout rechtgezet door de kinderwens bij deze mensen te ontnemen, zodat deze individuen geen bedreiging zullen vormen voor de samenleving en met name het verloop van de evolutie. Hoe denken jullie hierover?
Auw .
En sinds wanneer heb je een relatie nodig om kinderen te krijgen?
Tap tap tap
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:17:10 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44969980
het blijft natuurlijk een mening en interpretatie
pi_44970005
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Auw .
Dat is wel beter voor de kinderen ja.
pi_44970025
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef Re het volgende:
het blijft natuurlijk een mening en interpretatie
Ook dat is waar.
pi_44970053
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

hallo ik ben net 27 die kinderen komen heus wel maar eerst eens een huis kopen en een paar jaar werken
precies AL 27... als je zo gefixeerd bent op de zogenaamde intenties van de natuur... enig idee binnen welke leeftijdsmarge het volgens de natuur het beste is om kinderne te krijgen ? daar zit jij al bijna overheen.

Ik ben ook 27.
Heb gestudeerd,
heb een huis gekocht
en heb 3 kinderen.

jij bent gewoon ook zo'n foutje van de natuur.
Sir Winston Churchill
pi_44970098
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ben geen expert en mijn theorie is wel degelijk gebaseerd op wetenschappelijke studies en boeken.
oehhh en boeken nog wel

Is alleen jammer dat je er zelf geen snars van snapt . Je stelt dat een variatie in een gen onnatuurlijk is, dan snap je er daadwerkelijk niks van.
pi_44970104
quote:

[..]

Auw .
Volgens deze verknipte samenleving inderdaad niet , nee. Deze samenleving stelt zelfs dat de maatschappij een kind maar op moet voeden. Hup, allemaal de naschoolse opvang in, zodat ouders kunnen werken. Waar denk je waar al die onhandelbare kinderen vandaan komen? Dat vind ik dan weer geen goede situatie, maar om ze vervolgens een foutje van de natuur te noemen, zoals A_M dat wel doet, gaat me vee te ver.
pi_44970114
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef American_Nightmare het volgende:

... die kinderen komen heus wel maar eerst eens een huis kopen en een paar jaar werken
ah, altijd weer de uitvluchten... 'eerst-nog-dit' en 'eerst-nog-dat'
Dàt is pas een bedreiging voor de samenleving, de jongeren die zo 'aarzelen' om kinderen te nemen en eerst hun eigen individu stellen en pas 'kinderen nemen' op de tweede plaats stellen als ze hun persoonlijke wensen vervuld hebben ...

Dat is de grond waarom juist sociaal zwakkere sociale groepen fokken als de raven en de beter opgeleidde en sociaal hogere klasse een sterk geboortetekort hebben.
Bv bij hoog opgeleidde vrouwen is het al een flink probleem dat deze veelal pas rond hun veertigste een echte 'kinderwens' ontwikkelen, en voorheen enkel aan hun carriere denken, totdat het eigenlijk al te laat is of de medische risico's van een zwangerschap (hoog risico op donw-syndroom) enorm is toegenomen.

Overigens van een bewering als
"..geen bedreiging zullen vormen voor [...] het verloop van de evolutie" en daar dan van beweren dat dit 'een watenschappelijk basis'
heeft, nee sorry, maar dan heb je het écht niet zo goed begrepen waar eolutie om draait ...
het 'verloop van de evolutie kan net zo min bedreigd worden als het verloop van tijd zelf, of dacht je dat de evolutie stil kan vallen?
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:21:48 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44970133
quote:

[..]

Auw .
je hebt in ieder geval iemand van het andere geslacht nodig om voort te planten, anders lukt het echt niet...
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:23:10 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44970169
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef kriele het volgende:

[..]

Volgens deze verknipte samenleving inderdaad niet , nee. Deze samenleving stelt zelfs dat de maatschappij een kind maar op moet voeden. Hup, allemaal de naschoolse opvang in, zodat ouders kunnen werken. Waar denk je waar al die onhandelbare kinderen vandaan komen? Dat vind ik dan weer geen goede situatie, maar om ze vervolgens een foutje van de natuur te noemen, zoals A_M dat wel doet, gaat me vee te ver.
genoeg voorbeelden van naschoolse opvang in de natuur hoor, genoeg voorbeelden van groepen dieren waarbij de zorg voor het kind maatschapppelijk wordtopgelost
pi_44970173
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:21 schreef KroJo het volgende:

[..]

ah, altijd weer de uitvluchten... 'eerst-nog-dit' en 'eerst-nog-dat'
Dàt is pas een bedreiging voor de samenleving, de jongeren die zo 'aarzelen' om kinderen te nemen en eerst hun eigen individu stellen en pas 'kinderen nemen' op de tweede plaats stellen als ze hun persoonlijke wensen vervuld hebben ...

Dat is de grond waarom juist sociaal zwakkere sociale groepen fokken als de raven en de beter opgeleidde en sociaal hogere klasse een sterk geboortetekort hebben.
Bv bij hoog opgeleidde vrouwen is het al een flink probleem dat deze veelal pas rond hun veertigste een echte 'kinderwens' ontwikkelen, en voorheen enkel aan hun carriere denken, totdat het eigenlijk al te laat is of de medische risico's van een zwangerschap (hoog risico op donw-syndroom) enorm is toegenomen.

Overigens van een bewering als
"..geen bedreiging zullen vormen voor [...] het verloop van de evolutie" en daar dan van beweren dat dit 'een watenschappelijk basis'
heeft, nee sorry, maar dan heb je het écht niet zo goed begrepen waar eolutie om draait ...
het 'verloop van de evolutie kan net zo min bedreigd worden als het verloop van tijd zelf, of dacht je dat de evolutie stil kan vallen?
Sir Winston Churchill
pi_44970198
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Mirage het volgende:

[..]

precies AL 27... als je zo gefixeerd bent op de zogenaamde intenties van de natuur... enig idee binnen welke leeftijdsmarge het volgens de natuur het beste is om kinderne te krijgen ? daar zit jij al bijna overheen.

Ik ben ook 27.
Heb gestudeerd,
heb een huis gekocht
en heb 3 kinderen.

jij bent gewoon ook zo'n foutje van de natuur.
Wat een onzin. Ik ben er helemaal niet zo op gefixeerd. En ik zit er helemaal niet overheen; sterker nog; de beste periode om kinderen te krijgen zal zijn wanneer we het economisch het beste hebben (en nog niet al te oud zijn) en dat zal zijn over een paar jaar.
Ik vind persoonlijk jou weer het andere uiterste van mensen zonder kinderwens. Jij hebt waarschijnlijk geen kans gehad om te leven. Jou leven draait al minimaal 5 a 6 jaar om je kinderen en dat zal de komende 15 a 20 jaar ook nog zo zijn. Wij nemen eerst een aantal jaar de tijd om met z'n 2en te genieten en nemen dan wel kinderen erbij.
pi_44970204
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef Re het volgende:

[..]

genoeg voorbeelden van naschoolse opvang in de natuur hoor, genoeg voorbeelden van groepen dieren waarbij de zorg voor het kind maatschapppelijk wordtopgelost
Yup niks mis mee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:25:27 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44970240
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:21 schreef KroJo het volgende:

bij uitsterven wel degelijk
pi_44970242
quote:

[..]

het verschil imo is echter wel dat daar meer liefde en echte zorg bij komt kijken dan in het koude kille massagedoe bij de mens.
Sir Winston Churchill
pi_44970282
Shit, ik ben ook 27. Mirage, je hebt mijn ogen geopend. Ik ga vandaag nog kinderen bij iemand verwekken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_44970286
quote:

[..]

Vast wel, maar ik ben van mening dat zoiets voor een kind geen wenselijke situatie is.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:26:52 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44970288
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wij nemen eerst een aantal jaar de tijd om met z'n 2en te genieten en nemen dan wel kinderen erbij.
genieten is evolutionair gezien natuurlijk niet echt gunstig
pi_44970301
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is wel beter voor de kinderen ja.
Je verwart menselijke eigenschappen zoals zelfbewustzijn met dierlijke eigenschappen zoals voortplantingsdrang, die bij de mens (door het menselijk zelfbewustzijn) in twijfel getrokken wordt.

En trouwens, ik ben toch verdomme een mens, geen misvormde mutant omdat ik geen kinderen kan krijgen? AL zou ik ze willen, dan adopteerde ik ze.
Tap tap tap
pi_44970331
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:21 schreef Re het volgende:

[..]

je hebt in ieder geval iemand van het andere geslacht nodig om voort te planten, anders lukt het echt niet...
Dat is iets anders dan een relatie .
Tap tap tap
pi_44970335
quote:

[..]

Wat een onzin. Ik ben er helemaal niet zo op gefixeerd. En ik zit er helemaal niet overheen; sterker nog; de beste periode om kinderen te krijgen zal zijn wanneer we het economisch het beste hebben (en nog niet al te oud zijn) en dat zal zijn over een paar jaar.
Ik vind persoonlijk jou weer het andere uiterste van mensen zonder kinderwens. Jij hebt waarschijnlijk geen kans gehad om te leven. Jou leven draait al minimaal 5 a 6 jaar om je kinderen en dat zal de komende 15 a 20 jaar ook nog zo zijn. Wij nemen eerst een aantal jaar de tijd om met z'n 2en te genieten en nemen dan wel kinderen erbij.
dus jouw leven stopt als je kinderen krijgt ? wat een zonde

stiekem ben je gewoon jalours op de mensen die de keuze hebben durven maken geen kinderen te krijgen.

maar nu ben ik waarschijnlijk verwerpelijk omdat ik als moeder door gestudeerd heb en daarnaast ook nog eens midden in de nacht tussen foutjes der natuur, homoscene, sta te swingen ?
Sir Winston Churchill
pi_44970350
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef nozem het volgende:
Shit, ik ben ook 27. Mirage, je hebt mijn ogen geopend. Ik ga vandaag nog kinderen bij iemand verwekken.
stel je voor dat je niet helemaal in orde wordt geacht door TS
Sir Winston Churchill
pi_44970360
quote:

[..]

Je leeft niet voor de lol zeg, kom kinderen maken, en snel een beetje!

verkapt: "Ik-vond-die-mevrouw-van-67-die-een-tweeling-kreeg-ook-dood-normaal-topic"
Gelukkig zonder haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')