abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44967769
Heeft TS eigenlijk kinderen of is hij abnormaal ?
Gelukkig zonder haar
pi_44967772
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:53 schreef Racerat het volgende:

[..]

Stopt iemand deze TS weer snel terug onder zijn tegel?
Nee joh !

Het is een komiek, beter amusement bestaat er niet.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44967794
Hoera, hoera ik heb een afwijking!
pi_44967800
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:58 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Met dezelfde logica van lik-mijn-vestje kun je beweren dat aids een oplossing is voor de overbevolking... (kortom vrij kortzichtig)
En jij wil beweren dat ziektes geen natuurlijke "oplossing" zijn om een evenwicht te bewaren? (hoewel off topic, maar goed....)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_44967805
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Genetische variaties komen altijd voor. Dat sluit erfelijkheid nog niet uit.
Dat homo's een andere werking van een deel in de hersenen hebben, wil nog niet zeggen dat dat erfelijk is. Zo kun je alles wel onder erfelijkheid scharen.. heb je daar ook bewijs voor?
bye
pi_44967823
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Houdt de natuur voortaan ook al rekening met taboe's?
Ik heb toch het idee dat jouw omgeving niet zo maatgevend is voor de moderne maatschappij ...
natuurlijk, evolutie kent ook 'maatschappelijke normen', daarom hebben 'knappe mensen' ook een zeker voordeel in de voortplanting, althans een 'theoretisch voordeel' zeker in tijden van anti-conceptie kan dat juist weer een nadeel worden, als juist economisch beter gesitueerden of knappere mensen liever geen kinderen krijgen, of dit voor hen teveel risico's en nadelen biedt, en ze juist robleemloos kunnen profiteren van hun individuele voordelen en lekker sex kunnen hebben, zonder het risico en ook de nadelen van voortplanting.

Overigens is het een erg mooi pleidooi voor de acceptatie en tolerantie van homo's .... als je van mening bent dat homseksualiteit niet positief is voor de maatschappij, zou je juist voor de de-taboeisering hiervan moeten zijn, omdat het dan juist minder wordt
pi_44967826
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:58 schreef TeChNo2 het volgende:
Heeft TS eigenlijk kinderen of is hij abnormaal ?
Nee ik heb geen kinderen maar ik wil ze in de toekomst wel, samen met mijn vriendin nog wel.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44967857
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat dit gewoon een reluser topic is
Of dom, of wereldvreemd, of amerikaan of godsdienstfanaat.
iig iemand met oogkleppen.
bye
pi_44967869
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

En jij wil beweren dat ziektes geen natuurlijke "oplossing" zijn om een evenwicht te bewaren? (hoewel off topic, maar goed....)
het woord "oplossing" impliceert "opzet", en ik ga er (nog) steeds van uit dat aids niet uit een of ander laboratorium is gekomen...
Gelukkig zonder haar
pi_44967897
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef KroJo het volgende:

[..]

als je van mening bent dat homseksualiteit niet positief is voor de maatschappij, zou je juist voor de de-taboeisering hiervan moeten zijn, omdat het dan juist minder wordt
Fout!
Het lijkt minder te worden omdat het zich minder openbaart. Mensen blijven altijd als homo geboren worden. Of ze daar voor uit durven/kunnen komen ligt aan de externe factoren als acceptatie en taboes
bye
pi_44967899
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef Petre het volgende:

[..]

Dat homo's een andere werking van een deel in de hersenen hebben, wil nog niet zeggen dat dat erfelijk is. Zo kun je alles wel onder erfelijkheid scharen.. heb je daar ook bewijs voor?
Heel simpel; lees eens iets over het nature - nurture principe. Er zijn maar 2 factoren die alles wat een mens of dier is (uiterlijk en innerlijk) beinvloeden; nature (genetische factoren) en nurture (omgevingsfactoren als opvoeding, voedsel, zonlicht, contact met anderen etc).
Voor zover ik weet is het nooit aangetoond dat hersenafwijkingen zich ontwikkelen door omgevingsfactoren, en wel door genetische factoren.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44967904
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee ik heb geen kinderen maar ik wil ze in de toekomst wel, samen met mijn vriendin nog wel.
Je hebt een vriendin ???????????????
Of is dat ook je toekomstbeeld ?
Gelukkig zonder haar
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:04:17 #63
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_44967936
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef KroJo het volgende:

[..]

natuurlijk, evolutie kent ook 'maatschappelijke normen', daarom hebben 'knappe mensen' ook een zeker voordeel in de voortplanting,
Is dat zo? Ik vraag me wel eens af of bijvoorbeeld leeuwen ook op uiterlijk afgaan.
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
pi_44967938
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:00 schreef Petre het volgende:

[..]

Of dom, of wereldvreemd, of amerikaan of godsdienstfanaat.
iig iemand met oogkleppen.
Of iemand die houdt van wetenschappelijk beredeneren ook al weet diegene dat er weer mensen op hun pik getrapt zijn puur omdat ze de materie niet snappen.

Hoe vreemd het die mensen ook in de oren zal klinken; ik heb totaal niets tegen homo's hoor.
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:04:57 #65
38577 Racerat
Life's a ratrace
pi_44967953
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als je het niet snapt, blijf dan weg uit dit topic, of lees je in en kom met valide tegenargumenten.
Jouw redenaties zijn werkelijk te sneu om serieus op in te gaan. Sorry.
Biertje? Koekje d'r bij?
pi_44967971
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:04 schreef Woutervn het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik vraag me wel eens af of bijvoorbeeld leeuwen ook op uiterlijk afgaan.
Tuurlijk is dat zo, is al talloze malen aangetoond in wetenschappelijke onderzoeken. Waarom denk je dat pauwen zo'n mooie veren hebben, omdat wij dan fijn naar ze kunnen kijken op de kinderboerderij?
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:06:39 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44967990
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:04 schreef Woutervn het volgende:

[..]

ja dat is zo, betere genen, grotere kans op voortplanting
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_44967994
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:04 schreef Racerat het volgende:

[..]

Jouw redenaties zijn werkelijk te sneu om serieus op in te gaan. Sorry.
Je snapt ze gewoon niet! Ik heb een paar jaar cognitieve psychologie gestudeerd dus ik weet heus wel ongeveer waar ik over praat..
pi_44968005
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Of iemand die houdt van wetenschappelijk beredeneren ook al weet diegene dat er weer mensen op hun pik getrapt zijn puur omdat ze de materie niet snappen.

Hoe vreemd het die mensen ook in de oren zal klinken; ik heb totaal niets tegen homo's hoor.
en
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je snapt ze gewoon niet! Ik heb een paar jaar cognitieve psychologie gestudeerd dus ik weet heus wel ongeveer waar ik over praat..
Daar gaan we weer, mensen die het oneens met TS zijn, zijn dom...
Gelukkig zonder haar
pi_44968042
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Heel simpel; lees eens iets over het nature - nurture principe. Er zijn maar 2 factoren die alles wat een mens of dier is (uiterlijk en innerlijk) beinvloeden; nature (genetische factoren) en nurture (omgevingsfactoren als opvoeding, voedsel, zonlicht, contact met anderen etc).
Voor zover ik weet is het nooit aangetoond dat hersenafwijkingen zich ontwikkelen door omgevingsfactoren, en wel door genetische factoren.
Als het genetisch is en dus expres wordt doorgegeven door het menselijke ras, al vele, vele duizenden jaren. Niet wegge-evolueerd, dan lijkt het alsof er een doel is om het te behouden nietwaar?
bye
pi_44968076
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Maar je brengt het zo scherp dat iedereen er tegen in het harnas springt en daarna ga je het uitleggen en blijkt dat je niet zo ver weg ligt van het algemene standpunt
bye
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:10:29 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44968108
A_M: je vergeet de overlevingsdrang van de mens zelf, een niet kinderwens past daar perfect in, als je (nog) niet in staat bent om kinderen op te voeden is de mensheid over het algemeen beter af
pi_44968112
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:07 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

en
[..]

Daar gaan we weer, mensen die het oneens met TS zijn, zijn dom...
Dat maak jij ervan.. Ik word ervan beschuldigd dat mijn argumenten nergens op zouden slaan, en ik geef aan dat ze wel degelijk gebaseerd zijn op wetenschappelijk materiaal plus ik geef aan hoe ik aan die kennis kom. Ik heb niemand dom genoemd (hoewel ik het van bepaalde mensen wel denk ).
pi_44968132
bronnen ?
Gelukkig zonder haar
pi_44968158
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:10 schreef Re het volgende:
A_M: je vergeet de overlevingsdrang van de mens zelf, een niet kinderwens past daar perfect in, als je (nog) niet in staat bent om kinderen op te voeden is de mensheid over het algemeen beter af
Dat is in feite wat ik het 'rechtzetten van het foutje' noemde in de OP. Je zou kunnen stellen dat de natuur bepaald heeft dat er iets mis is met die mensen.
pi_44968179
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:11 schreef TeChNo2 het volgende:
bronnen ?
Die heeft zo'n wetenschapper niet nodig zijn eigen filosofie is voldoende. Een profeet wordt in eigen land niet geroemd immers
bye
pi_44968191
quote:
bronnen ?
Begin maar eens met The Selfish Gene van Richard Dawkins, daarna lullen we verder.
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:13:33 #78
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44968197
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:08 schreef Petre het volgende:

[..]

Als het genetisch is en dus expres wordt doorgegeven door het menselijke ras, al vele, vele duizenden jaren. Niet wegge-evolueerd, dan lijkt het alsof er een doel is om het te behouden nietwaar?
homosexuelen zijn nog steeds in staat om voort te planten, dat is niet weg-ge-evolueerd
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:13:34 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44968199
quote:
bronnen ?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44968200
TS smijt erg snel met "aangetoond door wetenschappelijk onderzoek" , maar als je dat roept is het niet gelijk waar. Bovendien spreken veel onderzoeken elkaar vaak tegen.
pi_44968202
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:12 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is in feite wat ik het 'rechtzetten van het foutje' noemde in de OP. Je zou kunnen stellen dat de natuur bepaald heeft dat er iets mis is met die mensen.
Iets anders zijn dan de overige 90% wil niet zeggen dat er iets mis is. Wellicht past het binnen een perfecte samenleving om de soort te behouden en te laten groeien.
bye
pi_44968222
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:13 schreef Re het volgende:

[..]

homosexuelen zijn nog steeds in staat om voort te planten, dat is niet weg-ge-evolueerd
En ze kunnen ook hetero-kinderen krijgen wat een grove fout van de natuur ofniet A_M?
bye
pi_44968249
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:10 schreef Re het volgende:
Helaas gaat het niet willen van kinderen vaak niet samen met het niet willen hebben van kidneren
Er zijn zat mensen met kinderen die absoluut niet in staat zijn ze op te voeden, in mijn werk kom ik regelmatig mensen (met kinderen) tegen die absoluut niet in staat zijn ze op te voeden, hoe zit het met de overlevingsdrang van mishandelde, verwaarloosde, misbruikte kinderen... kijk daar hebben we het over echt onnatuurlijk gedrag... zulk soort daden je eigen kinderen aan doen...
Gelukkig zonder haar
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:15:47 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44968253
quote:

[..]

nee juist niet, de mensheid is niet gebaat bij offspring wat niet goed verzorgd kan worden en dus een kleinere kans heeft in de maatschappij, er is dus juist niets mis met die mensen
pi_44968260
quote:

[..]

Je kan ook stellen dat de natuur verschillende variaties heeft voortgebracht.. Dat is een heel andere benadering dan te stellen "dat er iets mis is"! Jij wilt maar al te graag vertellen dat iedereen die buiten jouw norm vallen, een afwijking hebben..
pi_44968269
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:13 schreef Petre het volgende:

[..]

Iets anders zijn dan de overige 90% wil niet zeggen dat er iets mis is. Wellicht past het binnen een perfecte samenleving om de soort te behouden en te laten groeien.
Dan ben ik benieuwd naar jouw theorie waarom het in een perfecte samenleving zou passen. Misschien moet je ipv op SP-achtige wijze roepen hoe het niet moet ook eens aangeven hoe het dan wel moet en waarom mijn theorie niet zou kloppen?
pi_44968295
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef Petre het volgende:

[..]

En ze kunnen ook hetero-kinderen krijgen wat een grove fout van de natuur ofniet A_M?
onzin.. heel goed te verklaren met genetica.
pi_44968305
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd naar jouw theorie waarom het in een perfecte samenleving zou passen. Misschien moet je ipv op SP-achtige wijze roepen hoe het niet moet ook eens aangeven hoe het dan wel moet en waarom mijn theorie niet zou kloppen?
Waarom wil jij zo graag dat mensen zich voegen naar jouw norm? Kortom waarom moeten mensen van jou veranderen?

Een perfecte samenleving bestaat nou eenmaal niet!
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:18:30 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44968330
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:15 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Helaas gaat het niet willen van kinderen vaak niet samen met het niet willen hebben van kidneren
Er zijn zat mensen met kinderen die absoluut niet in staat zijn ze op te voeden, in mijn werk kom ik regelmatig mensen (met kinderen) tegen die absoluut niet in staat zijn ze op te voeden, hoe zit het met de overlevingsdrang van mishandelde, verwaarloosde, misbruikte kinderen... kijk daar hebben we het over echt onnatuurlijk gedrag... zulk soort daden je eigen kinderen aan doen...
evolutionair gezien hebben deze mensen minder kans om te overleven waarmee hun genen minder snel zullen worden doorgegeven, evolutie is niet een generatie lang natuurlijk
pi_44968353
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:16 schreef purmernoord het volgende:

[..]

Je kan ook stellen dat de natuur verschillende variaties heeft voortgebracht.. Dat is een heel andere benadering dan te stellen "dat er iets mis is"! Jij wilt maar al te graag vertellen dat iedereen die buiten jouw norm vallen, een afwijking hebben..
Nee hoor, zo wordt het geinterpreteerd. Of ik rood haar nu een afwijking of een variatie noem, wat maakt het uit? Afwijking geeft alleen maar aan dat die variatie sterk in de minderheid is. Ik bedoel het niet negatief.
pi_44968358
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef Petre het volgende:

[..]

In het dierenrijk zorgen homo-paartjes vaak voor kinderen van andere soortgenoten. pleegouders dus. Zo kun je homo's ook zien als je op jouw zwart-witte-voortplantings-manier denkt. Soortgenoten die meewerken om jouw leefomstandigheden en die van je kids te verbeteren.
en mijn belangrijkste argument: Homo's bestaan al eeuwen, bij mensen, bij dieren. Kennelijk heeft de evolutie bepaald dat er een % van de soort homo is. Dat is een feit, zeg je zelf. het is genetisch. genetisch = evolutie. het is ontstaan. een soort past zich aan aan de nieuwe eisen etc. = evolutie. Kennelijk passen homo's en kinderlozen daar ook in.
bye
pi_44968385
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:17 schreef purmernoord het volgende:

[..]

Waarom wil jij zo graag dat mensen zich voegen naar jouw norm? Kortom waarom moeten mensen van jou veranderen?

Het is niet 'mijn norm' maar die van de evolutie. ik zal de laatste zijn om te beweren dat die perfecte samenleving bestaat.
pi_44968404
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het is niet 'mijn norm' maar die van de evolutie. ik zal de laatste zijn om te beweren dat die perfecte samenleving bestaat.
Evolutie stelt geen norm.
pi_44968409
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Petre het volgende:

[..]

[..]

en mijn belangrijkste argument: Homo's bestaan al eeuwen, bij mensen, bij dieren. Kennelijk heeft de evolutie bepaald dat er een % van de soort homo is. Dat is een feit, zeg je zelf. het is genetisch. genetisch = evolutie. het is ontstaan. een soort past zich aan aan de nieuwe eisen etc. = evolutie. Kennelijk passen homo's en kinderlozen daar ook in.
Jij snapt duidelijk niet wat evolutie is, aangezien je naar een tijdsbestek van eeuwen zit te kijken.
pi_44968420
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:17 schreef purmernoord het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat mensen die de SP bashen niet graag een communistische staat hebben maar verder wel graag een staat krijgen waar alles gerelged wordt voor de in hun optiek normale mensen. Aangezien 80% van de mensen in hun optiek niet normaal is vraag ik me nog steeds af wat hun voor endlosung oplossing bedacht hebben.
pi_44968422
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:21 schreef purmernoord het volgende:

[..]

Evolutie stelt geen norm.
Niet naar de toekomst maar wel degelijk naar het verleden. Overigens niet mijn woordkeus.
pi_44968546
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jij snapt duidelijk niet wat evolutie is, aangezien je naar een tijdsbestek van eeuwen zit te kijken.
in het tijdsbestek van 10k-jaren en langer, kun jij bewijzen dat de homo's wel/niet hebben bestaan in die tijd? Zo ja: dan is het dus een onderdeel van de soorten en heeft het een duidelijke functie door die hele perioden heen. Zo nee, nu komt het wel voor bij vele diersoorten en bij de mensen. kennelijk hebben die soorten onafhankelijk van elkaar dan homo's 'ontwikkeld', zal wel een nut voor zijn.
bye
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:27:56 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44968574
Leuke ondertitel, Petre!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44968614
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Niet naar de toekomst maar wel degelijk naar het verleden. Overigens niet mijn woordkeus.
wiens woorden dan wel? ( bron)
Je bent slecht te controleren als je geen natrekare bronnen geeft. Alles geloven op je blauwe(?) ogen doen we natuurlijk niet..
bye
pi_44968636
Ga lekker in Afrika wonen joh. Daar heb je als man totaal geen status zonder kinderen. Het liefst veel kinderen en het liefst ook nog bij verschillende vrouwen. Godzijdank woon ik niet in Afrika.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')