Ze vallen wel bij bosjes voor je he?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik heb eergisternacht een verliefde vriend afgewezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Had ik potdomme voor mijn 40ste getrouwd én moeder kunnen zijn, werkt mijn hart niet mee.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van de week lunchen bij IKEA?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Universiteit Maastricht, kerel. En nee ik spreek hier puur uit ervaring. Hoeveel mensen ken jij die hun hele leven bewust vrijgezel zijn terwijl ze genoeg partners kunnen krijgen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Dat heb jij besloten in je oneindige wijsheid of komt dat ook van je loi-psychologie-van-de-koude-grond ?
Waarom heb je je studie niet afgemaakt eigenlijk?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Universiteit Maastricht, kerel. En nee ik spreek hier puur uit ervaring. Hoeveel mensen ken jij die hun hele leven bewust vrijgezel zijn terwijl ze genoeg partners kunnen krijgen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had deze nog niet eerder gezien, maar wat een onzin.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Jij hebt dadelijk 40 als je kinderen het huis uit gaan en dan kun je niks behalve nog 20 jaar werken en achter de garaniums kruipen.
Dat is weer een ander uiterste, maar van m'n 30e tot m'n 47e / 48e lijkt me prima.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om na mijn 55ste nog voor mijn eigen kinderen te moeten zorgen. Af en toe babysitten op een kleinkind misschien, maar ik wil wel leven.
Omdat ik een andere studie ben gaan doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom heb je je studie niet afgemaakt eigenlijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ik wel benieuwd ben op wat voor leeftijd iemand de beslissing kan maken om geen partner meer te krijgen en alleen door de rest van haar / zijn leven te gaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef Bep het volgende:
Waarom wilde je nou weten hoe oud ik was?
Dat wil ik nu ook weer niet beweren, maar ik heb inderdaad wel vaker dat een in mijn ogen platonische vriend plots met een liefdeverklaring komt. En daar baal ik elke keer weer van. Gaat toch ten koste van die vriendschap.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef nozem het volgende:
Ze vallen wel bij bosjes voor je he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deal!quote:Ik ben helemaal niet in de buurt deze week, de Brabantse tijden zijn weer even voorbij.
Ik hou die lunch van je tegoed. Laten we het nog even spannend houden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben 31.En nu?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat ik wel benieuwd ben op wat voor leeftijd iemand de beslissing kan maken om geen partner meer te krijgen en alleen door de rest van haar / zijn leven te gaan.
Helder.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat ik een andere studie ben gaan doen.
Dan is het onzin. Als jij beweert dat je je hele leven alleen wilt blijven dan geloof ik daar geen reet van.quote:
Ze zijn over het algemeen niet op hun 17de de deur uit, maar goed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste, maar van m'n 30e tot m'n 47e / 48e lijkt me prima.
Ow , nou dat is belangrijk zegquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan is het onzin. Als jij beweert dat je je hele leven alleen wilt blijven dan geloof ik daar geen reet van.
Is mijn ervaring dus totaal niet, alle vrienden/bekenden die ik heb en die ook ouder zijn praten ook over andere dingen en gaan nog naar de kroeg enzo!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Zeg nou zelf vief.... bij 99% van de ouders gaat het toch ook over niets anders dan de poepluiers?
Ik.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Universiteit Maastricht, kerel. En nee ik spreek hier puur uit ervaring. Hoeveel mensen ken jij die hun hele leven bewust vrijgezel zijn terwijl ze genoeg partners kunnen krijgen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben je inderdaad nog erg jong en kan je zomaar ineens de ware tegenkomen.quote:
Ik heb wel zin. Als ik me eenmalig in de bosjes laat bevruchten ben ik nog geen hoer, dus het kan nog.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Helder.
Ik ga mijn bus halen, wellicht zie ik onderweg nog de mogelijkheid iemand te bevruchten, want ik ben ontzettend hitsig geworden door dit topic.
Ja , ik kan best iemand tegenkomen maar ik heb er geen behoefte aan , al dat gedoe met zo'n vent . nee dank jequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad nog erg jong en kan je zomaar ineens de ware tegenkomen.
Heb vroeger ook erg gevlinderd, lange tijd geen zin gehad in een vaste relatie. Eerst wilden de mannen niet, toen ik niet meer. Op het moment dat ik besloten had om maar lekker vrijgezel te blijven, kwam ik mijn man tegen. Op slag verliefd, allebei. Twee jaar later getrouwd en nog eens een jaar later een kind.
Kan gewoon gebeuren, zomaar, als je het niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop