abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44974915
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Ik heb eergisternacht een verliefde vriend afgewezen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Had ik potdomme voor mijn 40ste getrouwd én moeder kunnen zijn, werkt mijn hart niet mee.
Van de week lunchen bij IKEA?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ze vallen wel bij bosjes voor je he?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik ben helemaal niet in de buurt deze week, de Brabantse tijden zijn weer even voorbij.
Ik hou die lunch van je tegoed. Laten we het nog even spannend houden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_44974962
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Dat heb jij besloten in je oneindige wijsheid of komt dat ook van je loi-psychologie-van-de-koude-grond ?
Universiteit Maastricht, kerel. En nee ik spreek hier puur uit ervaring. Hoeveel mensen ken jij die hun hele leven bewust vrijgezel zijn terwijl ze genoeg partners kunnen krijgen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44974981
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Universiteit Maastricht, kerel. En nee ik spreek hier puur uit ervaring. Hoeveel mensen ken jij die hun hele leven bewust vrijgezel zijn terwijl ze genoeg partners kunnen krijgen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Waarom heb je je studie niet afgemaakt eigenlijk?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:52:28 #264
3542 Gia
User under construction
pi_44974983
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Jij hebt dadelijk 40 als je kinderen het huis uit gaan en dan kun je niks behalve nog 20 jaar werken en achter de garaniums kruipen.
Had deze nog niet eerder gezien, maar wat een onzin.
Mijn buren zitten echt niet achter de geraniums. Hun kinderen zijn volwassen en zij genieten nu met volle teugen van het leven.
Kijk dit kun je doen voordat je kinderen krijgt en dan van je 40ste tot je 65ste je kinderen opvoeden, of je voedt eerst kinderen op en geniet daarna de rest van je leven van je herwonnen vrijheid.

Doe mij dat laatste maar.

Moet er niet aan denken om na mijn 55ste nog voor mijn eigen kinderen te moeten zorgen. Af en toe babysitten op een kleinkind misschien, maar ik wil wel leven.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:52:39 #265
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44974987
Waarom wilde je nou weten hoe oud ik was?
pi_44975025
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Moet er niet aan denken om na mijn 55ste nog voor mijn eigen kinderen te moeten zorgen. Af en toe babysitten op een kleinkind misschien, maar ik wil wel leven.
Dat is weer een ander uiterste, maar van m'n 30e tot m'n 47e / 48e lijkt me prima.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44975045
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef nozem het volgende:

[..]

Waarom heb je je studie niet afgemaakt eigenlijk?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Omdat ik een andere studie ben gaan doen.
pi_44975067
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef Bep het volgende:
Waarom wilde je nou weten hoe oud ik was?
Omdat ik wel benieuwd ben op wat voor leeftijd iemand de beslissing kan maken om geen partner meer te krijgen en alleen door de rest van haar / zijn leven te gaan.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:55:19 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44975080
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef nozem het volgende:

Ze vallen wel bij bosjes voor je he?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat wil ik nu ook weer niet beweren, maar ik heb inderdaad wel vaker dat een in mijn ogen platonische vriend plots met een liefdeverklaring komt. En daar baal ik elke keer weer van. Gaat toch ten koste van die vriendschap.
quote:
Ik ben helemaal niet in de buurt deze week, de Brabantse tijden zijn weer even voorbij.
Ik hou die lunch van je tegoed. Laten we het nog even spannend houden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Deal!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:55:49 #270
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44975093
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat ik wel benieuwd ben op wat voor leeftijd iemand de beslissing kan maken om geen partner meer te krijgen en alleen door de rest van haar / zijn leven te gaan.
Ik ben 31.En nu?
pi_44975107
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat ik een andere studie ben gaan doen.
Helder.

Ik ga mijn bus halen, wellicht zie ik onderweg nog de mogelijkheid iemand te bevruchten, want ik ben ontzettend hitsig geworden door dit topic.
pi_44975136
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Bep het volgende:

[..]

Ik ben 31.En nu?
Dan is het onzin. Als jij beweert dat je je hele leven alleen wilt blijven dan geloof ik daar geen reet van.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:57:15 #273
3542 Gia
User under construction
pi_44975142
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is weer een ander uiterste, maar van m'n 30e tot m'n 47e / 48e lijkt me prima.
Ze zijn over het algemeen niet op hun 17de de deur uit, maar goed.
Het gaat hier over vrouwen die best pas op hun 40ste aan kinderen willen gaan denken. Dan zit je er dus aan vast voor zo ongeveer de rest van je leven. Gaan ze de deur uit als je bejaard bent.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:58:12 #274
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44975170
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan is het onzin. Als jij beweert dat je je hele leven alleen wilt blijven dan geloof ik daar geen reet van.
Ow , nou dat is belangrijk zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:59:03 #275
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44975204
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Zeg nou zelf vief.... bij 99% van de ouders gaat het toch ook over niets anders dan de poepluiers?
Is mijn ervaring dus totaal niet, alle vrienden/bekenden die ik heb en die ook ouder zijn praten ook over andere dingen en gaan nog naar de kroeg enzo!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:00:19 #276
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44975249
zie je wel.... alcoholisten!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_44975265
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik.
Ik kan op zich wel partners krijgen, maar degenen die ik wil
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Tap tap tap
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:00:59 #278
3542 Gia
User under construction
pi_44975272
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Bep het volgende:

[..]

Ik ben 31.En nu?
Dan ben je inderdaad nog erg jong en kan je zomaar ineens de ware tegenkomen.
Heb vroeger ook erg gevlinderd, lange tijd geen zin gehad in een vaste relatie. Eerst wilden de mannen niet, toen ik niet meer. Op het moment dat ik besloten had om maar lekker vrijgezel te blijven, kwam ik mijn man tegen. Op slag verliefd, allebei. Twee jaar later getrouwd en nog eens een jaar later een kind.

Kan gewoon gebeuren, zomaar, als je het niet verwacht.
pi_44975314
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:56 schreef nozem het volgende:

[..]

Helder.

Ik ga mijn bus halen, wellicht zie ik onderweg nog de mogelijkheid iemand te bevruchten, want ik ben ontzettend hitsig geworden door dit topic.
Ik heb wel zin. Als ik me eenmalig in de bosjes laat bevruchten ben ik nog geen hoer, dus het kan nog.
Tap tap tap
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:02:23 #280
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44975317
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan ben je inderdaad nog erg jong en kan je zomaar ineens de ware tegenkomen.
Heb vroeger ook erg gevlinderd, lange tijd geen zin gehad in een vaste relatie. Eerst wilden de mannen niet, toen ik niet meer. Op het moment dat ik besloten had om maar lekker vrijgezel te blijven, kwam ik mijn man tegen. Op slag verliefd, allebei. Twee jaar later getrouwd en nog eens een jaar later een kind.

Kan gewoon gebeuren, zomaar, als je het niet verwacht.
Ja , ik kan best iemand tegenkomen maar ik heb er geen behoefte aan , al dat gedoe met zo'n vent . nee dank je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop