quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:59 schreef dndiek het volgende:
Moet dat danSCHje echt?
Suijkquote:
Tnx, jij ook een gelukkig nieuwjaar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Suijk![]()
![]()
beetje laat, maar welkom terug
Volgens mij fantaseert Bloesie nou dat ze in ER zitquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb al een echt Zalig nieuwjaar te pakken hier![]()
Oja we zijn begonnen met een nieuw jaar...quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tnx, jij ook een gelukkig nieuwjaar.
En de rest ook natuurlijk.
Jep, deze week nog vrij. Maar veel van die kleine kutklusjes te doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja we zijn begonnen met een nieuw jaar...
Vakantie?
Emergency Room, of Expeditie Robinson ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:51 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij fantaseert Bloesie nou dat ze in ER zit
Goodmorrrrrrrrrrrrrrning Hools
Ik weet niet wie je liever hebt?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Emergency Room, of Expeditie Robinson ?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:18 schreef Bluezz het volgende:
Wie is de bovenste?
Luca(zie een kruisje)
Kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jep, deze week nog vrij. Maar veel van die kleine kutklusjes te doen.
Ik moet nog steeds aan je wennen hier, Suijkjequote:Op woensdag 3 januari 2007 10:08 schreef Suijk het volgende:
Jep, deze week nog vrij. Maar veel van die kleine kutklusjes te doen.
Nieuwe aanwezigheid, nieuw jaar, nieuwe icon.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds aan je wennen hier, Suijkje
Komt mss ook door je usericon.
Wat zijn die klusjes eigenlijk??quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nieuwe aanwezigheid, nieuw jaar, nieuwe icon.
Ik ga even mij gebakken eitjes eten. Die kutklusjes kunnen nog wel even wennen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:02 schreef Panick het volgende:
[..]
Wel tijdsverschil.
In Spanje leven ze een uur eerder.
Kastdeur repareren, auto wassen, fietslampjes maken, lijstjes ophangen, deurbel maken, paspoort verlengen (en pasfoto's maken), tafel en stoelen verven.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat zijn die klusjes eigenlijk??
Niet meer lachen op de foto he!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kastdeur repareren, auto wassen, fietslampjes maken, lijstjes ophangen, deurbel maken, paspoort verlengen (en pasfoto's maken), tafel en stoelen verven.
Wel handig dat ik het even typ, dan heb ik in ieder geval een lijstje bij de hand.
Dat worden leuke foto'squote:Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kastdeur repareren, auto wassen, fietslampjes maken, lijstjes ophangen, deurbel maken, paspoort verlengen (en pasfoto's maken), tafel en stoelen verven.
Wel handig dat ik het even typ, dan heb ik in ieder geval een lijstje bij de hand.
Nee precies. En ik ben al zo'n lachebekje.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef Nuongirl het volgende:
Eindelijk is het dan zover.... de uitreiking van de user-awards!
De All-round orgineelste topic-opener :
Een grote winnaar met 7 stemmen:
Tong80
![]()
Nr:2 Ponylover- 5 stemmen
Nr3: pberends- 4 stemmen.
De waardevolste aanwinst voor FOK!:
De grote winnaar met 3 stemmen is geworden:
Beschouw
![]()
Nr:2 Maikuuul, Danny, Yvonne, Biogarde- 2 stemmen.
De grootste baggeraar:
De grote winnaar met 7 stemmen is geworden:
Tong80
![]()
Nr:2 Maikuuul- 6 stemmen.
Nr:3 Braun, Pony-lover,Kopiermachine en Paultjuhh- 3 stemmen.
De leukste relschopper:
De grote winnaar met 6 stemmen is geworden:
SCH
![]()
Nr:2 Svensational, Braun, Kastanova en Dribbel_- 4 stemmen.
De meest integere user :
De grote winnaars met 2 stemmen zijn geworden:
NJ en -Vaduz-
![]()
Geen nummers 2 en 3.
De user met de meeste kwaliteitstopics en posts:
De grote winnaar is met 5 stemmen geworden:
Methodmich
![]()
Nr:2 Tong80- 3 stemmen.
De populairste user:
De winnaar met 8 stemmen is geworden:
Tong80
![]()
Nr:2 Biogarde, Remlof, Tonks- 3 stemmen.
User met de meest pakkende, originelee TT/en of poster :
De grote winnaar met 3 stemmen zijn geworden:
Kastanova en Tong80
Nr:2 Dromenvanger en Yvonne- 2 stemmen.
User met de meest leerzame, nuttige, informatieve post :
De grote winnaars met 2 stemmen zijn geworden:
Methodmich, Erodome en Pietverdriet
![]()
Geen nummers 2 en 3.
De meest trouwe user:
De grote winnaar met 10 stemmen is geworden:
Tong80
![]()
Nr:2 Yvonne - 5 stemmen.
Nr:3 Tonks en Dizer- 3 stemmen
De grootste nachtbraker:
De grote winnaars met 5 stemmen zijn geworden:
Tong80 en Printscreen
![]()
Nr:2 Sebasser - 3 stemmen.
Nr:3 Snakey en Janetje- 2 stemmen
[/sub]
Alle winnaars, van harte gefeliciteerd.![]()
![]()
Zeg.... jij hebt helemaal geen foto's in je fotoboek...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee precies. En ik ben al zo'n lachebekje.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:10 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
dank u, moet ik ook nog doen!quote:
de overige categoriën heb zonder VBL winnaars heb ik weggelaten die zijn niet intressantquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:42 schreef RayMania het volgende:
Middag.
Allemaal VBL-users met prijzen?
de UEFA Cup als het ware?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef borisz het volgende:
[..]
de overige categoriën heb zonder VBL winnaars heb ik weggelaten die zijn niet intressant
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro komt de kroeg met een gebruint toetje binnen gelopen en roept:IEDEREEN EEN HEEL LEUK 2007 !!!!!!!
en eenvoor een ieder die daar behoefte aan heeft !
Barney die Taylor verslagen heeftquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Thanx allemaal...nog wat gemist behalve hetgeneraal pardon voor Suijk en Vaduz
??
en voor de andere gebande (ex)modjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Thanx allemaal...nog wat gemist behalve hetgeneraal pardon voor Suijk en Vaduz
??
zag het vanmorgen op het journaalquote:
dat zijn toch ook maar UEFA-cup mods (niet bijster interessant dus)quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
en voor de andere gebande (ex)modjes![]()
veel strand, zon en wind....en gezelligheid en lekker eten natuurlijk !quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Bjoooooooooooooooooooooooooortje, was het loik?????![]()
* Bluezz gaat weer verder
Ik heb het er net over met iemand hierquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef borisz het volgende:
James Brown is deadop de radio nu als plaatje dan
![]()
Paul Rabberingquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:33 schreef borisz het volgende:
Paul Rabbering moet vaker zulke plaatjes draaien![]()
en dan komt zo een reactie van AZ" wat wat dat nou weer op de radio ?":P
Lange terugreis voor je.quote:
Ai laik big awards! My sister also won big awards for being #4 prostitute in Kazachstan! Ai laik!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:23 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Nog maar een rondje op mijn kosten dan, twee FOK!-awards gewonnen. Hoewel tong80 de grote winnaar is.
Borat is er blij mee: [afbeelding]
7.40 vertrokken met taxi vanmorgen, net tien minuten thuis, fijn jaquote:
Joe hef sexy taim?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ai laik big awards! My sister also won big awards for being #4 prostitute in Kazachstan! Ai laik! [afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ai laik big awards! My sister also won big awards for being #4 prostitute in Kazachstan! Ai laik! [afbeelding]
Ai wanna have sexy explosion in sexy woman!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Joe hef sexy taim?
* methodmich heeft vanmorgen een hele mooie, aparte CD gekocht.
En wel Beaufort-Wes Se Beautiful Woorde van de Zuid-Afrikaanse zanger / dichter Gert Vlok Nel. Inclusief DVD over het leven in Beaufort-Wes.
Een aanrader.
Doe joe hef sexy woman in Kazakhstan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ai wanna have sexy explosion in sexy woman!
No she daid in the field. Fery nais! Haij Faif!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe joe hef sexy woman in Kazakhstan?
Kan je ook Ali G nadoen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
No she daid in the field. Fery nais! Haij Faif!
Hij wordt toch bij zijn eigen huis/museum begraven?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef popolon het volgende:
't Is vrij druk hier vandaag, veel mensen ivm de begrafenis van president Ford.
Gisteren vlogen zes F15's superlaag over in formatie.![]()
Aardig, aardig.quote:
Vlak bij z'n oude huis in East Grand Rapids is de privédienst, daar woonde ik een jaar geleden gewoon vijf minuten vandaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij wordt toch bij zijn eigen huis/museum begraven?
Gewoon van iedereen lenenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat moet je godstyfus veel spullen halen als je voor het eerst op skireis gaat zeg
waar ga je heen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat moet je godstyfus veel spullen halen als je voor het eerst op skireis gaat zeg
Niemand kan van Joel Turner winnen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:53 schreef appelsientje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6jv18r4IsZAecht vet gedaan
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef methodmich het volgende:
Ik deel trouwens een award met erodome.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef methodmich het volgende:
Ik deel trouwens een award met erodome.
Ik voorspel een wekker ernaastquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef popolon het volgende:
Ik zie mich en ero al samen in bed liggen, dat wordt een spektakel.
Ik niet. Vind het niet zo bijzonder, zeker niet als je al een keer een foto van mm's vriendin hebt gezien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef popolon het volgende:
Ik zie mich en ero al samen in bed liggen, dat wordt een spektakel.
Het is de reputatiequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef Suijk het volgende:
Erodome? Daar word ik nou niet echt warm van hoor.
Maar misschien is ze erg aardig.
* Eilanden nu schieuwnierigquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het niet zo bijzonder, zeker niet als je al een keer een foto van mm's vriendin hebt gezien.
Wie?quote:
fotooooos!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het niet zo bijzonder, zeker niet als je al een keer een foto van mm's vriendin hebt gezien.
Daarvoor moet je niet bij mij zijn natuurlijk. Het is aan mm om te beslissen wie de foto te zien krijgt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is de reputatie
Van allebei trouwens
Oh en die foto wil ik ook wel eens zien bossie
Wat dubbel.... en dat was genoeg om te wetenquote:
Dubbel wat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat dubbel.... en dat was genoeg om te weten
Wat is de neekut sjef aan het bereiden?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En bovendien, waarom ?
Ik heb trek, grooooooote trek
Maar de naked chef is nog nie klaar
10 dagen Val Thorens. Groep van 28 man waarvan er toch zeker 22 wel superrelaxed zijnquote:
Val Thorens isquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
10 dagen Val Thorens. Groep van 28 man waarvan er toch zeker 22 wel superrelaxed zijn
Mijn stoofpeertjes met portquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef Eilanden het volgende:
Wat is de neekut sjef aan het bereiden?
heeft hij de hele dag de tijd gehad...quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En bovendien, waarom ?
Ik heb trek, grooooooote trek
Maar de naked chef is nog nie klaar
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn stoofpeertjes met port
Geb. aardjes met spekkies en tartaartjes
Het wordt NU opgeschept
Toedeloe
Allereerste keer dat ik ooit op skireis gaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Val Thorens is
* Eilanden jaloers is!
Voor de eerste keer val je met VT wel gelijk met je neus in de bot eeeeeehhhh sneeuw!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Allereerste keer dat ik ooit op skireis ga
Ben dus benieuwd
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:59 schreef nikky het volgende:
Welkom terug Rubbereend!
Fijn dat je er weer bent en veel plezier.
quote:
Was ik mee bezigquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:08 schreef RayMania het volgende:
Je bent al zwart hoor Bos. Je kan een andere ondertitel nemen
.
Nee hoor. VBL is nu in veel betere handen.quote:
Een buitenkansje dus!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef rubbereend het volgende:ontgroenen doe trouwens maar een andere keer want ik moet dadelijk wel
Dank jequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Welcome back in black!
Hij valt binnen als jij slaapt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Nu al weg. Bos ging tenminste pas om 23:30!
Minpuntje voor rubber.
het blinde jongetje dat hier aan de overkant kon wel lachen om de mop die de muggen op Maudje haar gezicht hadden achter gelatenquote:
wat heb je ervoor moeten doenquote:
Weinig, ben zelf ook niet veel meer op Fok geweest. Druk nu ik in bestuur van studententennisvereniging zit he ... Maar ik blijf altijd wel een beetje vliefd hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik de afgelopen maanden veel vliefdheidsverhalen gemist Boez?
je blijft altijd mijn groentje natuurlijk....of neem je daar geen genoegen meequote:
heeeeeeeee JustOldbeeequote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je blijft altijd mijn groentje natuurlijk....of neem je daar geen genoegen mee![]()
Moet je ze eerst wassenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De winnaar van 6 awards meldt zich.
Ik blijf wel bescheiden hoor.
Iemand m'n voeten kussen ?
Lekker hoor, ben ook 'een leven' aan het krijgen. Maar studentendingen meng ik me niet in, dan gaat het nog langer duren voor ik klaar ben (wil het dit jaar allemaal afronden)quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker hoor, ben ook 'een leven' aan het krijgen. Maar studentendingen meng ik me niet in, dan gaat het nog langer duren voor ik klaar ben (wil het dit jaar allemaal afronden)
Rubber lul manquote:
en mij hebben ze ook geverfdquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Rubber lul man![]()
je bent blauw!!!
Bos... kerel.. je bent zwartmanquote:
ai.... ik was al begonnenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef rubbereend het volgende:ontgroenen doe trouwens maar een andere keer want ik moet dadelijk wel
quote:
Hey niet stiekem edittenquote:
Dachten mensen dat echtquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey niet stiekem editten
Maar ik kom net thuis en zie dat Eendje blauw is... en dit was mijn eerste reactiehehe... ik had eigenlijk clau verwacht
Ja... tja... ik had het 't echt verwachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dachten mensen dat echt
Gebeurt toch wel vaker dat iemand de 301ste post heeft. Was puur toeval dat het gebeurde op het moment dat een nieuwe mod aanstaande was
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Againzender het volgende:
Goedenavond
3FM topic is weer leuk nu zowel de DJ als de producer meeposten
door zijn modervaring ben ik erg tevreden met zijn terugkeer ja. Niet dat ik zeg dat Clau het slecht zal doen, maar Eend is een grotere zekerheid.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja... tja... ik had het 't echt verwacht
.... maar rubber is natuurlijk veel beter![]()
Ja, ik moet zelf ook nog wennen, dat ik bepaalde knopjes niet meer heb en nu wel weer beschik over een preview post in het snelpost menu. Iets wat ik wel gemist heb als blauwequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef pascalheister het volgende:
moet wel wennen aan dat zwart hoor bos
Dat mis ik ook. En het is irritant dat je geen slotje kan zetten bij een quotequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik moet zelf ook nog wennen, dat ik bepaalde knopjes niet meer heb en nu wel weer beschik over een preview post in het snelpost menu. Iets wat ik wel gemist heb als blauwe
duiken opeens allemaal hools op in dat topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wel: [3FM #3] Springen op de megahit!
ik zie je morgenochtend wel weer bij het eerste bakkiequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
Hey fijne avond, ik duik erin. Morgen weer vroeg op
wat is dat dan voor onzin dat je dat niet hebt als mod zijndequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik moet zelf ook nog wennen, dat ik bepaalde knopjes niet meer heb en nu wel weer beschik over een preview post in het snelpost menu. Iets wat ik wel gemist heb als blauwe
Ik denk teveel andere knopjes in je scherm. Andere reden kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is dat dan voor onzin dat je dat niet hebt als mod zijnde![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
bier is op, tijd voor een nieuwe
04:01 tochquote:
Heb al gevraagdquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef sjimz het volgende:
vraagprijs verplicht tong!
alleen die D komt er zelf nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu wachten op het schopje richting KPD!
quote:
Dat heb je met die woutenquote:
zal ik dan maar weer opstappen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Nu al weg. Bos ging tenminste pas om 23:30!
Minpuntje voor rubber.
Ik heb mijn wapen geladen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers letten jullie op de kroeg ?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:04 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
zal ik dan maar weer opstappen?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wel: [3FM #3] Springen op de megahit!
zit je nu al op mijn positie te azen?quote:
over azen gesproken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit je nu al op mijn positie te azen?
Altijd hèquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit je nu al op mijn positie te azen?
Goed dat je me er attent op maakt, ik luister altijd 3fm als dat kan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]eindelijk is er een 3FM volg en slowchat topic
heb dat al een paar geprobeerd te starten. In 90's was dat een doorslaand succes
ja, jij had het al helemaal niet verwachtquote:
Nopes, totaal onverwacht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, jij had het al helemaal niet verwacht
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Getver wat een geslijm tegen zo'n Yank.
Heeft ze genoeg bijgegeten ofzo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:43 schreef rubbereend het volgende:
die Natascha Kampusch is er ook niet lekkerder op geworden de laatste maanden
iets te veel, normaal gesproken vind ik dat niet lelijk, maar het staat haar totaal niet.quote:
I second that.quote:
Jammer. Ik ga ook holwaarts, welterusten!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iets te veel, normaal gesproken vind ik dat niet lelijk, maar het staat haar totaal niet.
zeker zo'n vrouw die je met haar pink in de kreukels slaatquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:53 schreef popolon het volgende:
Wie is dat dan?
Ik heb een nieuwe schone gevonden toen ik laatst Kung Fu Hustle zag.
Wat een film is dat trouwens zeg.
En appelsientjequote:Op donderdag 4 januari 2007 05:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Goeiemorgen Bos
Ik dacht dat je al sliep?quote:Op donderdag 4 januari 2007 07:06 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad je kunt ongeneerd pissen
[afbeelding]
Deed ik ook.Maar wat moet gebeuren moet gebeuren.quote:
leuk is ie hequote:Op donderdag 4 januari 2007 01:53 schreef popolon het volgende:
Wie is dat dan?
Ik heb een nieuwe schone gevonden toen ik laatst Kung Fu Hustle zag.
Wat een film is dat trouwens zeg.
Je koffie staat koud te wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zie je morgenochtend wel weer bij het eerste bakkie![]()
oepsquote:Op donderdag 4 januari 2007 07:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je koffie staat koud te worden![]()
alstuquote:
Fery fain!quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:34 schreef Bluezz het volgende:
ent joe?
Hallo Utrecht en de rest van Nederlandquote:
jes it is! Wan koliek is sik ent teh otter wan is stil on holidee, so i em aloonquote:
Hallo Bjoro en de rest van Nederlandquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hallo Utrecht en de rest van Nederland
Hoi,quote:Op donderdag 4 januari 2007 05:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Goeiemorgen Bos
joe ken kom if joe laik hier are ferrie mennie kolieks. Fiemeels en meels efriezing joe want ja?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:01 schreef Eilanden het volgende:
jes it is! Wan koliek is sik ent teh otter wan is stil on holidee, so i em aloon![]()
Welkom in de wereld van de logge instantiesquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:07 schreef Bos81 het volgende:
Die stomme rot overheidsinstanties weer! '
Kreeg net een brief van de Gemeente dat ik gedurende februari 2004 en september 2004 stond ingeschreven bij een onderwijsinstelling. Hierdoor zou mijn recht vervallen op de in die periode ontvangen uitkering.
Sjonge Sjonge bij het inschrijven bij het CWI heb ik die gegevens al moeten overhandigen en ook goed dat ze er nu mee aankomen nu mijn uitkering al bijna 2 jaar geleden is stopgezet.
Gelukkig heb ik en het bewijs van stopzetten van mijn studiefinanciering en het uischrijven van de Hoge School. Die ze dus willen ontvangen.
Maar hier word je toch niet goed van![]()
en lucht het op ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:07 schreef Bos81 het volgende:
zo dat is er uit
Ja, je hoort er veel verhalen over. Maar pas als het je zelf overkomt, merk je pas echt hoe slecht die administratie is geregeld.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de logge instanties
Mooi op tijd weerquote:
en dan moet je voor de gein er eens achteraan gaan bellen....de kom je er achter dat je qua ellende nog niet eens op de helft zit !quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, je hoort er veel verhalen over. Maar pas als het je zelf overkomt, merk je pas echt hoe slecht die administratie is geregeld.
Gelukkig heb ik die papieren nog bewaard. VOor het zelfde had ik ze al weggegooid, omdat alles al afgehandeld leek te zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan moet je voor de gein er eens achteraan gaan bellen....de kom je er achter dat je qua ellende nog niet eens op de helft zit !![]()
Dat scheelt inderdaad een stuk !quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:36 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig heb ik die papieren nog bewaard. VOor het zelfde had ik ze al weggegooid, omdat alles al afgehandeld leek te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |