Als je dat nou niet had gedaan had ik misschien serieus gereageerdquote:We zijn nu al hevig verliefd en ik denk dat ik kinderen van hem wil.
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:11 schreef JufJoop het volgende:
Kerst is geen 2 weken geleden....
en ik neuk niet met hemquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef Platina het volgende:
ik zou em gewoon nog eens neuken en er een salarisverhoging voor je vader uit halen, heb je alleen maar profijt van!
En die rookt weer nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Raar de fokker komt uit 89!
De Sugababer uit 91!!
WTF!!
Cheg=fquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef longinus het volgende:
Nu kan je vader opslag vragen bij je cheg=f, want hij neukt een minderjarige
Hoe bevalt dat nou, een Neger?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja hoi ik ben dus Henk, die collega, en ik denk dat ik ook kinderen van haar wil. Ik heb dan ook gaatjes geprikt in de condooms.
Oftewel: gepiemel
Doe maar even niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:06 schreef lolita89 het volgende:
We zijn nu al hevig verliefd en ik denk dat ik kinderen van hem wil.
Precies chanteren die zooiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef longinus het volgende:
Nu kan je vader opslag vragen bij je chef, want hij neukt een minderjarige
STFUquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef lolita89 het volgende:
[..]
en ik neuk niet met hem![]()
we bedrijven de liefde
(Vooropgesteld: benedenstaand verhaal lezen wanneer dit geen hoax is).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:06 schreef lolita89 het volgende:
Hoi, ik heb sinds 2 weken een probleempje, met kerst was het behoorlijk druk bij ons thuis en zo was ook een collega van mijn vader aanwezig. Mijn sigaretten waren op en dus bood die collega aan om een klein stukje naar de benzinestation te rijden.
Enfin, we hadden al de hele avond oogcontact met elkaar en in de auto begon ik hem te zoenen; ik kon me niet inhouden. We hebben toen ook seks gehad en het was allemaal zeer fijn. We spreken nu soms in het geheim af en hebben veel contact via de mail of telefoon.
Het probleem is dat ik bijna 18 ben en hij 44, het is eigenlijk zo dat die collega de chef van mijn vader is.
We zijn nu al hevig verliefd en ik denk dat ik kinderen van hem wil.
Ik weet alleen niet hoe ik dit met mijn vader moet overleggen. Zal hij ontslag nemen en zijn chef slaan? Of zal hij het niet erg vinden?
Het is ook een beetje vreemd dat mijn vader 2 jaar jonger is dan zijn chef.
Maar goed ik heb nu een mooie tijd met mijn ventje, maar het moet wel goedaflopen natuurlijk.
Kus, Celien
Lekker bezig weerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Aapieneu het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou, een Neger?
Krijg je dan niet schaamte, ofzo?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker bezig weer
Het is idd een beetje raar om dan Henk te heten jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Aapieneu het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou, een Neger?
Krijg je dan niet schaamte, ofzo?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Aapieneu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent zeker zo'n wereldvreemde hippie die ervan overtuigd is, dat negers niks aan kunnen doen dat ze in ellende leven?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef Aapieneu het volgende:
Ik heb de schrijfstijl even geanalyseerd, en de conclusie luidt dat dit vrijwel zeker door een man/jongen getypt is.
Let maar op de schrijfstijl van beide geslachten. De vrouwen komen hier bekaaid vanaf, zoals op de meeste gebieden.
Ik ben gewoon een pedofiel die op Sugababes rondhangt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
wel tof dat cerror van iedereen wel ergens een kloon kan vinden![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is idd een beetje raar om dan Henk te heten ja
Mijn broers heten gelukkig Tjerk en Tjibbe, die hebben dat niet
mongool.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Aapieneu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent zeker zo'n wereldvreemde hippie die ervan overtuigd is, dat negers niks aan kunnen doen dat ze in ellende leven?
O leuk, weer een of andere josti zonder fotoboek die je foto op t forum plemptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Aapieneu het volgende:
[..]
[afbeelding]
er stond toch 2 week?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef TheStonedOne het volgende:
Tja , zal het vooral nog maar niet zeggen dat je kinderen met hem wil .
Ik denk iig dat ik hard zou wegrennen als ik dat binnen 2 maanden te horen krijg:P
Ga er lekker serieus op in ofzo...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef KcA het volgende:
Uhm, meisje..kinderen krijgen (nemen) doe je niet zomaar, zeker niet na 2 weken met elkaar om te gaan..Laat tijd ff voorbij vliegen voordat je belissingen neem die achteraf haastig waren. Zo te zien ben je best een leuk meisje voor je leeftijd (profiel) dus mannen kan je wel krijgen door de jaren heen. Verliefd worden kan je zovaak worden in het leven..Ik ben pas 25 en ben meerdere keren verliefd geweest en als ik achteraf kijk heb ik soms beslissingen genomen waar ik spijt van heb, maar je doet gekke dingen als je verliefd ben.. Eerst is het verstandig dat je pa dit weet voordat je uberhaubt aan kinderen gaat denken..
Vandaag nieuw en dan nu al 'fok-talk'? Je leert snel..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef lolita89 het volgende:
dit is geen ONZ, gewoon normaal reageren aub
zwanger in de goot bedoel je.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:46 schreef suzie_01 het volgende:
Ho ho allemaal, dat kind schrikt van al die reactie's![]()
Meid, denk na! Straks na een paar maand ben je oud vuil.![]()
Iemand van 44 die niet getrouwd is en geen kinderen heeft heeft geen tijd voor een relatie.. Aleen voor sex....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef lolita89 het volgende:
nee hij is niet getrouwd, heeft ook nog geen kinderen en ik zie dus het probleem niet
Jaja, zou het nog maar ff goed nacheckken hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef lolita89 het volgende:
nee hij is niet getrouwd, heeft ook nog geen kinderen en ik zie dus het probleem niet
Eens = ban.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vandaag nieuw en dan nu al 'fok-talk'? Je leert snel..
Hoi ik ben Celien
Probeer je iemand kapot te maken ofzo, met je kloon. Wtf!![]()
Pizzaaaaa!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef SKETSj het volgende:
Nog even en er gaat een slotje op denk ik.
Nog even wachten.. Nóg even wachten en.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |