er stond toch 2 week?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef TheStonedOne het volgende:
Tja , zal het vooral nog maar niet zeggen dat je kinderen met hem wil .
Ik denk iig dat ik hard zou wegrennen als ik dat binnen 2 maanden te horen krijg:P
Ga er lekker serieus op in ofzo...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef KcA het volgende:
Uhm, meisje..kinderen krijgen (nemen) doe je niet zomaar, zeker niet na 2 weken met elkaar om te gaan..Laat tijd ff voorbij vliegen voordat je belissingen neem die achteraf haastig waren. Zo te zien ben je best een leuk meisje voor je leeftijd (profiel) dus mannen kan je wel krijgen door de jaren heen. Verliefd worden kan je zovaak worden in het leven..Ik ben pas 25 en ben meerdere keren verliefd geweest en als ik achteraf kijk heb ik soms beslissingen genomen waar ik spijt van heb, maar je doet gekke dingen als je verliefd ben.. Eerst is het verstandig dat je pa dit weet voordat je uberhaubt aan kinderen gaat denken..
Vandaag nieuw en dan nu al 'fok-talk'? Je leert snel..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef lolita89 het volgende:
dit is geen ONZ, gewoon normaal reageren aub
zwanger in de goot bedoel je.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:46 schreef suzie_01 het volgende:
Ho ho allemaal, dat kind schrikt van al die reactie's![]()
Meid, denk na! Straks na een paar maand ben je oud vuil.![]()
Iemand van 44 die niet getrouwd is en geen kinderen heeft heeft geen tijd voor een relatie.. Aleen voor sex....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef lolita89 het volgende:
nee hij is niet getrouwd, heeft ook nog geen kinderen en ik zie dus het probleem niet
Jaja, zou het nog maar ff goed nacheckken hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef lolita89 het volgende:
nee hij is niet getrouwd, heeft ook nog geen kinderen en ik zie dus het probleem niet
Eens = ban.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vandaag nieuw en dan nu al 'fok-talk'? Je leert snel..
Hoi ik ben Celien
Probeer je iemand kapot te maken ofzo, met je kloon. Wtf!![]()
Pizzaaaaa!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef SKETSj het volgende:
Nog even en er gaat een slotje op denk ik.
Nog even wachten.. Nóg even wachten en.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |