Misschien Jacques Coustou.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen enkele man heeft bij haar ooit een clitoris gevonden, dus vandaar waarschijnlijk.
Jack die pakte een printer, en sloot 'm aan op de laptop. Na 10 minuten had jij eindelijk de plattegrond uitgeprint voor Charlie. Daarna vertrokken ze pas naar het gebouw.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
en waar komt Charlie nou ineens weer vandaan?
Dak-scenes en soaps uberhauptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Die dakscène deed me denken aan toen Arnie en Peter seriemoordenaar mijnheer De Bruin achterna zaten op het dak van een hotel. Ik vermoed zelfs dat het hetzelfde dak is.
Maurice de Bruijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Die dakscène deed me denken aan toen Arnie en Peter seriemoordenaar mijnheer De Bruin achterna zaten op het dak van een hotel. Ik vermoed zelfs dat het hetzelfde dak is.
Luigi Pavese, die had Dian toch van de trap geduwd? Ik weet nog dat hij werd neergeschoten terwijl hij Ludo aan de telefoon had. Hoorde je schoten en een schreeuw.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gespeeld door Ferry Kaljee, die jaren later in de huid van Luigi Pavese kroop.
Nieuwe cliff over een maand of wat:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Al Fos nou een zoon van Ludo was, was die mevrouw allang ergens doorzeefd in de kofferbak van een afgezonken auto gevonden.
Het zal dan wel weer andersom zijn...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nieuwe cliff over een maand of wat:
Ludo "Noud, je bent mijn zoon!"
Noud: "WTF":D?
Was dat echte pliesie en hebben die niks beters te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef Mss het volgende:
Normaal staat de politie beneden ook allang klaar met een vangnet hoor, maar hier toevallig net niet.
net ook gezien op tv.. ben benieuwd wie zijn rol gaat overnemen of dat ie er toch een eind aan maaktquote:
Er komt echt geen morris 4 hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef NrSiX het volgende:
[..]
net ook gezien op tv.. ben benieuwd wie zijn rol gaat overnemen of dat ie er toch een eind aan maakt
Met die halfgare schrijvers weet je het maar nooit.quote:
Vond dat zij het anders beter deed dan Nick, die was volgens mij met baby en al het dak afgesprongen om Alex aan der haren te kunnen trekkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef T1andonly het volgende:
Met die Charlie erbij is het helemaal hopeloos.
Ik zat me te irriteren aan die (bijna) janksmoel van Charlie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:19 schreef jaoka het volgende:
[..]
Vond dat zij het anders beter deed dan Nick, die was volgens mij met baby en al het dak afgesprongen om Alex aan der haren te kunnen trekken![]()
Groot gelijk ook op de begravenis van Valerie was het al niet om aan te zienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat me te irriteren aan die (bijna) janksmoel van Charlie.![]()
Hij komt nu wel helemaal over als incompetent kneusje ja, gewoon zo een net-niet figuur, maar eigenlijk is hij het altijd al geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:11 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond Jack en Charlie vervelend beetje Nick als een kleuter behandelen die ze rustig moesten houden. Kom op het is Nick hoor de Nick die vorig siezoen en het siezoen daarvoor alles rustig en met de Sanders style afhandelde.
Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij komt nu wel helemaal over als incompetent kneusje ja, gewoon zo een net-niet figuur, maar eigenlijk is hij het altijd al geweest![]()
Die klote baby verziekt alle spanning. Wat hebben soaps toch met die baby's het is zo saai en irritant.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee vind ik niet Nick is in het verleden veel toffer geweest dan hoe ze hem nu neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |