quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
30 euro voor een kopietje..
iemand t telnummer van die liedwien?
idd in de winkel zijn ze nog goedkoperquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
iemand t telnummer van die liedwien?
Ja, om GTST nog realistischer te maken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:36 schreef TrenTs het volgende:
Zou er binnenkort weer een geestverschijning komen?
Ik vind het wel echt Laura-achtig. Beetje zoals vroeger ofzoquote:
Ik vermoed dat Ludo zelf binnenkort in de illegale kopies gaat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
En dan neemt ze wraak en maakt ze Ludo helemaal gek.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, om GTST nog realistischer te maken.
En dan moet Ludo zelf naar Emma Snijder.
Ludo gaat erin mee en speelt dat hij gek is, om uiteindelijk wraak te nemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef Otmed het volgende:
[..]
En dan neemt ze wraak en maakt ze Ludo helemaal gek.![]()
Zoals Robert het vertelt klonk het niet ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef Frey het volgende:
Het zou wel ongeloofwaardig zijn als die man het zomaar gelooft, maar het blijft natuurlijk GTST![]()
Ik denk dat zijn dode vrouw terugkomt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, om GTST nog realistischer te maken.
En dan moet Ludo zelf naar Emma Snijder.
Betere intro ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:50 schreef pberends het volgende:
Check Ducktales:
http://en.wikipedia.org/w(...)eases#External_Links
10 normale figuren, en 10 slechterikken. Dat zijn pas goede verhoudingen!
GTST kan nog wat van een tekenfilm leren!
Da's meer iets voor de familie Van Houten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat Ludo zelf binnenkort in de illegale kopies gaat.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Otmed het volgende:
[..]
En niet te vergeten het betere acteerwerk.
Er stond zelfs een webadres bijquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef pberends het volgende:
Poelier Meerdijk... wat is dat voor originele grafnaam
Dat denk ik niet, die afleveringen liggen enkele weken klaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef pberends het volgende:
Fos: "Waarom doe je het dan ook in de woonkamer?"
Goh, Fos leest Fok...
Nu nog een eigen bedrijf samen met Jef.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:05 schreef warezguy05 het volgende:
robert is op zn best als hij schijt heeft aan de 'regels'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |