quote:
Uhmmm ...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef dwerg het volgende:
een half dozijn bands die ik eerder had verwacht
Nou, in mijn quotequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:06 schreef __________ het volgende:
Ja doe dat. je verwachtte eerder 6 andere bands. leg maar uit.
geef ik aan dat er zelfs NEGEN!! bands zijn die ik eerder in deze top vijf had verwacht dan Take That. Dat wil niet zeggen dat ik negen bands in de top vijf had verwacht, maar wel negen bands kan noemen die ik hoger inschat (en daarmee de kans dat zij in deze top vijf zouden staan) dan Take That. Begrijp je dat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef dwerg het volgende:
En Joy Division, The Smiths, The Jam, en nog een half dozijn bands die ik eerder had verwacht dan Take That.
Ik vertel nooit grappen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef __________ het volgende:
ffs, dat je echt de tijd neemt om dat soort dingen uit te gaan leggen. Vertel jij ook altijd grappen op feestjes om daarna de clou nog eens 2 keer te herhalen eventueel in een andere vorm om het uit te leggen?
Nou ja. Waarom zet je Take That lager dan The Smiths? Of die andere 8 dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef dwerg het volgende:
Heb je nog meer vragen of was dit het voor vandaag?
Queen lachen er zelf het hardst om dit soort lijstjes aangezien ze The Who, Led Zeppelin en The Beatles o.a. als voorbeelden zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:13 schreef __________ het volgende:
Overigens zijn de Beatles natuurlijk boven Queen. Zowel qua aantal goede nummers als hits als tijdloze muziek als zeker wel vernieuwend en bepalend voor de muziek op de korte en langere termijn geweest.
Daar komt nog eens bovenop dat na de Beatles solo ook nog eens een zooi gedaan hebben wat nu nog gedraaid wordt. Queen leden prutste nog wat aan (Brian May met z'n zeik nummers of Freddy met z'n opera gekrijs zoals Barcelona) Queen was eigenlijk al over the top, the Beatles hadden nog zeker veel voort kunnen brengen gezien de talenten van de leden.
Ik zou als ik jou was de topictitel nog eens heeeeeeeeeeeeel goed lezen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef horned_reaper het volgende:
queen is lang niet beter als Rush of Dream Theater![]()
en ik snap überhaupt niet waarom jij denk dat iedereen (of iig ik in dit geval) tegen jou loopt te zeiken...maargoedquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:44 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
. Ik snap uberhaupt niet waarom je tegen mij aan loopt te zeiken...maargoed.![]()
Rush..Dream Theatre? ... nee...zeker nietquote:
Weest origineel aub.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:15 schreef Hankster het volgende:
[..]
en ik snap überhaupt niet waarom jij denk dat iedereen (of iig ik in dit geval) tegen jou loopt te zeiken...maargoed
Gisteravond stond er ookal een brief in de Metro over een kerel die het niet met het bewuste lijstje eens was...man, waar kunnen sommige mensen zich wel niet druk over maken zeg...
Dream Theaterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:16 schreef Hankster het volgende:
[..]
Rush..Dream Theatre? ... nee...zeker niet
Alleen al qua zang en gitaarwerk is Queen vele malen beter dan die 2 bands, imo.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:24 schreef nozem het volgende:
Het zou natuurlijk helemaal hilarisch zijn geweest als Oasis boven The Beatles was geëindigd.
relatief dan, vergeleken met bands als Queen, Muse, Radiohead waarbij emotie minstens zo belangrijk is als de muziek zelf.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:02 schreef MuadDib het volgende:
[..]
King Crimson is helemaal niet gevoelloos![]()
Maar 9?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nou, in mijn quote
[..]
geef ik aan dat er zelfs NEGEN!! bands zijn die ik eerder in deze top vijf had verwacht dan Take That. Dat wil niet zeggen dat ik negen bands in de top vijf had verwacht, maar wel negen bands kan noemen die ik hoger inschat (en daarmee de kans dat zij in deze top vijf zouden staan) dan Take That. Begrijp je dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |