Dat Take That in dit rijtje staat is echt absurd..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef spacemangraig het volgende:
'Queen grootste Britse band aller tijden'
According to you, the Radio 2 audience, the Great British shortlist is as follows: Oasis, The Beatles, Take That, Queen and The Rolling Stones.
Dat Queen de eer van beste Britse band ten deel valt is ook absurd. Dat zouden toch echt the Beatles moeten zijn. Baas boven baas.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef _Magnolia_ het volgende:
[..]
Dat Take That in dit rijtje staat is echt absurd..![]()
Mee eens. Queen is best leuk, maar niet te lang.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:20 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Dat Queen de eer van beste Britse band ten deel valt is ook absurd. Dat zouden toch echt the Beatles moeten zijn. Baas boven baas.
Ja, David Bowie is ook een goeie band.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zou nog eerder David Bowie verwachten!
Ik las over 'band' heen. Blijkbaar las ik 'artiest' ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, David Bowie is ook een goeie band.
En Joy Division, The Smiths, The Jam, en nog een half dozijn bands die ik eerder had verwacht dan Take That.quote:
Dat lijkt me wel. 't Is toch een zender die te vergelijken is met de Nederlandse Radio 2. En gezien de discussies die hier de afgelopen twee weken gevoerd zijn over de top 2000 begrijp ik ook dat niet iedereen tevreden is met deze top 5.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:18 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Zou het niet aan het publiek/format van Radio 2 liggen ?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
En Joy Division, The Smiths, The Jam, en nog een half dozijn bands die ik eerder had verwacht dan Take That.
Ik denk dat deze lijst voornamelijk afgementen aan het succes, een band als the smiths zal er daarom niet in staanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:10 schreef nozem het volgende:
Uiteraard totaal niet serieus te nemen. The Smiths staan er immers niet tussen.
The Smiths waren van 1984 tot 1987 de populairste band van Engeland. Maargoed, wellicht was er net wat meer hysterie rond Take That of Oasis.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:13 schreef Soli het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat deze lijst voornamelijk afgementen aan het succes, een band als the smiths zal er daarom niet in staan
En ook eindelijk erkenning voor Queen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef Zanderrr het volgende:
Eindelijk erkenning voor Take That.
Idd, werd tijd, maar vreemd dat ze niet op nummer 1 staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef Zanderrr het volgende:
Eindelijk erkenning voor Take That.
En dat moet reviewen op de FP, vind je het gek dat er geen hond die dingen leestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef JelleS het volgende:
Ik heb toch wel waardering voor Queen. Het is immers erg knap ondanks dat je totaal geen talent hebt toch door zovel mensen wordt gewaardeerd.
Jij zit al héél lang op FOK! he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
The Policy
Ach, hij begint zo een stuk over de Arctic Monkeys:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat moet reviewen op de FP, vind je het gek dat er geen hond die dingen leest.
CD: Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What..quote:Nu al invloedrijker dan de Beatles...
Dat ben ik dan weer helemaal met je eensquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef MrBadGuy het volgende:
The Beatles hadden trouwens op 1 moeten staan![]()
Wie?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef One_conundrum het volgende:
radiohead?
Als het keuzepubliek wat ouder was geweest, zou dat ook de lijst zijn geweest. Met misschien de Who ipv Queen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
The Beatles, Queen, Stones, Pink Floyd, Led Zeppelin
Iedereen zou gelukkig zijn
neuh hoor, bij publiekslijsten heb je altijd wel zeurders ertussen zitten die vinden dat de ene band hoger dan de andere hoort te staan, alhoewel ik het wel eens ben met die 5.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
The Beatles, Queen, Stones, Pink Floyd, Led Zeppelin
Iedereen zou gelukkig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |