De Beatles scoren nog steeds goed, ze hebben de best verkochte album van de 21e eeuw ('1') en zijn de best verkochte band op Amazon.com sinds daar cd's worden verkocht (iets van 8 jaar geleden). Hun nieuwste cd (Love) is ook al meer dan 3 miljoen keer verkocht. En kijk eens hier op Fok, er lopen genoeg (jonge) Beatles liefhebbers hier rondquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef RicknRoll het volgende:
Ik heb het idee dat de beatles generatie aan het uitsterven is...
Rush? Ik heb noodgedwongen alle Rush-CD's en DVD's moeten meeluisteren, en ik vind het vaak maar wat willekeurig gejengel. Ze hebben lang niet van die pakkende en briljante liedjes als Queen, en die zanger heeft niet bepaald een fijn stemgeluid. Veel mensen vinden dat Queen te gelikte liedjes heeft gemaakt die makkelijk voor het gehoor zijn, maar als je ze zelf speelt blijken ze vaak nog heel vernuftig inmekaar te steken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef horned_reaper het volgende:
queen is lang niet beter als Rush of Dream Theater![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef bartrid het volgende:
Bovendien zijn Rush en Dream Theater niet Engels
Freddiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef Teije het volgende:
FreddyDie nieuwe leadzanger is wel een drama trouwens.
ja...goeiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef bartrid het volgende:
Bovendien zijn Rush en Dream Theater niet Engels
Jammer alleen dat de invloed van een band niet 1 van de argumenten was om op een band te stemmen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:22 schreef __________ het volgende:
[..]
The smits hadden een grotere invloed dan Take That? Daggutnie
quote:Elke groep werd beoordeeld op tekst, muziek, optreden en originaliteit.
Ja maar die moeten op grond van originaliteit dan weer laag gescoord hebbenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:33 schreef DuranK het volgende:
Dan had Led Zeppelin ook wel in de top 5 gestaan![]()
Ze hebben wel veel gejat, maar ze hebben ook zat eigen originele dingen gemaakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar die moeten op grond van originaliteit dan weer laag gescoord hebben
Maar voldoende om dan een top 5 te halen? Dat vraag ik me af.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:37 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel gejat, maar ze hebben ook zat eigen originele dingen gemaakt.
The Who was wél origineel, en zelfs die staat er niet in....SCHANDE!quote:Op zondag 7 januari 2007 11:37 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel gejat, maar ze hebben ook zat eigen originele dingen gemaakt.
Gelukkig scoort Oasis wél hoog qua originaliteit.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar voldoende om dan een top 5 te halen? Dat vraag ik me af.
Jij hebt t echt gevolgd he? Maar niet heusquote:Op zondag 7 januari 2007 12:52 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Gelukkig scoort Oasis wél hoog qua originaliteit.
Voor mij is het eigenlijk geen twijfel mogelijk dat ze in die top 5 moeten maar ja. Ieder zen eigen keus natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar voldoende om dan een top 5 te halen? Dat vraag ik me af.
Ow dat mag, maar als je een top 5 qua originaliteit zou moeten maken (en gelukkig hoeft dat niet), lijkt me dat een zeer lastige opgave.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef DuranK het volgende:
[..]
Voor mij is het eigenlijk geen twijfel mogelijk dat ze in die top 5 moeten maar ja. Ieder zen eigen keus natuurlijk.
Tja, als je Led Zeppelin niet origineel genoeg vindt voor de top 5 en in diezelfde post met geen woord rept over Oasis en Take That dan klinkt dat gewoon lachwekkend. Dan ga ik niet eerst kijken wat je een paar dagen eerder over die twee bands schreef.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt t echt gevolgd he? Maar niet heus![]()
Ik reageer enkel op Led Zeppelin... dat Oasis (en hetzelfde geldt voor Take That) niet origineel is lijkt me duidelijk, maar staat los van mijn 1-2tje over Led Zeppelin....
Overigens geeft Noel in de laatste Oor (vreselijk blad by the way) ook onomstotelijk toe dat ze alles gejat hebben.
Dat dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:33 schreef Innuendo het volgende:
Queen terecht op 1 maar ik snap de mensen wel die zeggen dat The Beatles op 1 hadden moeten staan, daar zijn ook wel argumenten voor aan te dragen.
Maar ik als Queenfan kan me wel vinden in de uitslag.
quote:Op maandag 8 januari 2007 05:38 schreef tong80 het volgende:
The Hives is a rock band from Fagersta, Sweden that first rose to prominence in the early 2000s as a leading group of the garage rock revival.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |