quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Vierklau, Verlaat en Machlas: 'Wij wachten op een bod van Ajax'.
Wamberto heeft ons bijna eigenhandig de beker gegeven. Daarnaast speelde hij bij Celtic uit een wereldpot, toen het na 1-3 eigenlijk nergens meer om gingquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Dat waren pas trieste tijden.
Wamberto iemand?![]()
Wamberto is onderschat. En ja dat meen ik serieus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Dat waren pas trieste tijden.
Wamberto iemand?![]()
Mitchell Donald! Leuk dat die mee mag. Lijkt me niet dat hij al gaat aansluiten bij het eerste, maar toch.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:53 schreef toma het volgende:
Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Mitchell Donald gaan ook mee naar Capetown.
En Boutahar gaat naar WillemII
En in de bekerfinale!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wamberto is onderschat. En ja dat meen ik serieus.
Zijn doelpunt thuis tegen Twente
Dat buitenspeldoelpunt was schitterend. Met name omdat Utrecht een onterechte pingel kreeg.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En in de bekerfinale!
5 meter buitenspel!
Heerlijk moment inderdaad. Wat was ik blij dat die goal goedgekeurd werd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat buitenspeldoelpunt was schitterend. Met name omdat Utrecht een onterechte pingel kreeg.
Haha, stuur 'm in naar Voetbal International. Komt zéker in 't wereldje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Vierklau, Verlaat en Machlas: 'Wij wachten op een bod van Ajax'.
Done.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, stuur 'm in naar Voetbal International. Komt zéker in 't wereldje.![]()
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wamberto heeft ons bijna eigenhandig de beker gegeven. Daarnaast speelde hij bij Celtic uit een wereldpot, toen het na 1-3 eigenlijk nergens meer om ging
heb liever vd Vaartquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef methodmich het volgende:
Overigens lijkt Luigi Bruins mij de perfecte opvolger voor Wesley Sneijder, al vrees ik dat AZ hem al binnen heeft.
quote:3/1/2007 - Begin februari start proef met vingerafdrukken bij Ajax
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat begin februari de proef start bij Ajax (en Feyenoord en Vitesse) om ongewenste bezoekers uit het stadion te weren. Diverse personen zullen, hoewel geregistreerd als 'niet welkom', trachten de stadions van deze clubs te betreden. De test is gericht op de risicovakken.
Wat is er dan eigenlijk weinig vooruitgang geboektquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.
0-1 was maar een magere afspiegeling.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is er dan eigenlijk weinig vooruitgang geboektDat jaar gingen we er door een matige thuiswedstrijd in de voorronde uit, nu precies zo. Bah
Dat was Rosales ook in de wedstrijd thuis tegen Inter vorig jaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.
0-1 was maar een magere afspiegeling.
Mocht nog een keer trug komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef toma het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Andreas Laudrup zijn stage?
rond de 50 eur ofzo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef Riro het volgende:
Hoeveel zal een kaartje bremen-uit gaan kosten ongeveer?
Juventusquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
"De fans van Juventus eisen Huntelaar."![]()
Dat Real Madrid z'n zinnen zet op Chivu.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Wat staat er trouwens rechtsonder, over Chivu??
Dat gaat echt never nooit niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Hij hoeft niet weg hoor, dus als ze 'm willen hebben moeten ze met een goed bod komen. 15-20 miljoen voor een potentiele wereldspits is, zeker gezien zn huidige contract, gewoon veel te weinig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
35 miljoen voor Huntelaar is niet realistisch, als je een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen vangt mag je blij zijn en dan zal hij toch wat beter moeten gaan voetballen.
Eeej Bolle ben jij die gast uit dat filmpje met almelo trui en die pet op...quote:
Vogliono is nog altijd willenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
ssstquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eeej Bolle ben jij die gast uit dat filmpje met almelo trui en die pet op...![]()
Hoezo moet je dan blij zijn? Ik ben blij als hij blijft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat Real Madrid z'n zinnen zet op Chivu.
35 miljoen voor Huntelaar is niet realistisch, als je een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen vangt mag je blij zijn en dan zal hij toch wat beter moeten gaan voetballen.
Wolf is er weerquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat gaat echt never nooit niet gebeuren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |