abonnement Unibet Coolblue
pi_44938422
Ik maakte afgelopen week melding van de wetenschapper/professor dokter Pianka en hoe hij 90% van de wereldpopulatie wil uitroeien. Laten we eens kijken wie deze man nu eigenlijk is en waar zijn ideeën vandaan komen. Professor Pianka is in Amerika geboren op 23 januari 1939 en behaalde zijn doctoraal biologie aan de University of Washington in 1965. Sinds 1968 is hij verbonden aan de University of Texas at Austin en heeft honderden wetenschappelijke publicaties op zijn naam staan. Zijn boek Evolutionary Ecology wordt overal gebruikt in scholen en universiteiten waar evolutieleer onderwezen wordt.

Overal over de wereld geeft Pianka lezingen en is een gerespecteerd lid van de wetenschappelijke gemeenschap.

De afgelopen twee weken heeft professor Pianka voor een enorme rel gezorgd. Tijdens een lezing voor genodigde en studenten vroeg Pianka op een gegeven moment iedereen te stoppen met het maken van video/geluidsopnamen. Hij gaf aan te willen praten over iets waar, zoals hij zei “de rest van wereld nog niet klaar voor is”. Pianka's stelling is dat moeder natuur beter af is als er geen mensen zijn, alsof wij geen recht van bestaan hebben. Pianka is een Darwinist en gelooft dus in de leer van evolutie en niet de creatie van God. Zijn stelling is ook dat Homo sapiens de verstoorder is van de natuurlijke balans.Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

Ook gaf Pianka aan dat Piek Olie (aankomend tekort aan olie) een reden is om ongeveer 2 miljard mensen te vermoorden.Vervolgens gaf Pianka aan dat naar zijn mening een Ebola virus, veranderd in een wapen, de beste keus zou zijn. Ebola is een van de meest gruwelijke manieren waarop een mens kan sterven, je organen worden vloeibaar en je bloed letter leeg via al je openingen. Na deze toespraak kreeg Pianka een langdurige staande ovatie en werd hij toegejuicht door de aanwezige studenten. Vervolgens kreeg Pianka een Distinguished Texas Scientist award, een onderscheiding van de Universiteit van Texas voor zijn geweldige werk.

Wat is hier in God’s naam aan de hand, wil iemand mij wakker maken want dit is vast een slechte nachtmerrie?

Gelukkig was Forrest Mims zo helder van geest om zijn geluidsopnames te blijven maken en heeft hij deze gruwelijke verklaringen vast weten te leggen. Forrest, zelf werkzaam bij de Universiteit van Texas en voorzitter van de Environmental Science Section. Forrest was terecht overstuur en heeft een formele klacht ingediend tegen Pianka en eist dat de onderscheiding hem wordt afgenomen. Forrest kent Pianka persoonlijk en heeft al eens in een schriftelijke correspondentie met Pianka's doodswens kennis gemaakt. Pianka schreef hem toen dat hij van mening is dat de mensheid uitgeroeid zal worden door bacterie. Mensen als Pianka zijn totaal geobsedeerd door de dood, getuige het feit dat hij zijn eigen overlijdensbericht al geschreven heeft. Dokter Pianka mag zichzelf ook graag "The Lizardman", vertaald "De Hagedisman" noemen, een naamkeuze die fans van David Icke een belletje zal doen rinkelen.

Waar je het nieuws niet over hoort is dat wetenschappers als deze professor Pianka toegang hebben tot laboratoria waar Chemische en Biologische wapens worden ontwikkeld voor het leger. De universiteit waar Pianka voor werkt heeft onder andere via Sandia National Laboratories contracten voor het ontwikkelen van dergelijke wapens. Dit soort laboratoria moeten voldoen aan zeer strenge veiligheidseisen en zijn onderverdeelt in niveaus. Binnen een niveau 4 word gewerkt aan virussen en bacterie die onder de dodelijkste ter wereld vallen.

In een niveau 4 is vrij recent nog een variant op de Spaanse griep ontwikkeld. De Spaanse griep die in een jaar tijd (1918-1919) 40 miljoen mensen om het leven bracht. Deze griep was zo fataal, mensen konden in een tram stappen, de griep oplopen en dood neervallen voor de volgende halte was bereikt. Nu hebben collega’s van Pianka vrij recent een nog bruikbaar Spaanse griep virus gevonden in een bevroren lichaam. Vervolgens zijn ze met dit virus aan het knutselen gegaan en nu is er een versie in een niveau 4 laboratorium dat 39.000 keer sterker is, deze mensen zijn zwaar gestoord en kunnen onze hele beschaving uitroeien.

Mensen als Pianka en de studenten die hem toejuichte hebben dus toegang tot dergelijke virussen, dit is een ERNSTIGE en ZEER serieuze bedreiging. Recent wist Associated Press nog te melden dat het dodelijke 1918 Spaanse griep virus het laboratorium verlaten mag. Het zal rondgestuurd worden in TNT postpakketjes naar ieder van de 300 geregistreerde laboratoria indien men daar een verzoek voor indient. Regelmatig worden "per ongeluk" de meest dodelijke virussen rondgestuurd, naar wel 5000 laboratoria in 18 landen, dit is krankzinnig.

Inmiddels probeert zowel de Universiteit als Pianke de gemoederen te sussen door in de media te ontkennen dat hij dit gezegd zou hebben. De universiteit heeft geprobeerd zo vlug mogelijk soortgelijke uitspraken van hun website te verwijderen, echter te laat, want alles is terug te vinden met Google cache. Daar bovenop zijn er inmiddels transcript geplaatst van de opname die gemaakt zijn door Forrest Mims.

Wat veel mensen niet weten is dat wat Pianka nu openlijk zegt, al tientallen jaren een mening is die gedeeld wordt door de meerderheid van de biologen en groepen die zich inzetten voor dier en natuur. Achter de schermen wordt ook druk gewerkt aan plannen om ons massaal te vermoorden. Depopulatie is echt, er zijn al diverse schandalen geweest waar de media u nooit over heeft geïnformeerd.

Zo is Unicef al betrapt op het illegaal steriliseren van 300.000 Afrikaanse vrouwen. Deze vrouwen werden tegen een ziekte gevaccineerd, er zat echter een extra'tje in het vaccin waardoor de vrouwen steriel werden. Zo zijn er ook levende kankercellen gevonden in honderdduizenden polio vaccins die door Unicef gebruikt werden. Toen Unicef hier op betrapt werd was hun reactie “we snappen niet hoe dit kan, moet een fout tijdens de fabricage zijn geweest”.

Allereerst is het maken van een vaccin een ingewikkeld klusje en ten tweede waren er partijen bij dit schandaal betrokken van diverse VERSCHILLENDE fabrikanten. Zo zijn er ook aanwijzingen dat AIDS een virus is dat in laboratoria in een wapen is veranderd met als doel depopulatie, Nobelprijswinnaars hebben zich hier ook over uitgesproken. Een uitgebreid artikel in Engels over depopulatieplannen en hier een archief. Unicef is eerder al betrokken geweest bij schandalen met vaccinaties. Er zijn tot twee keer aan toe kanker veroorzakende stoffen gevonden in polio vaccins gevonden, bestemt voor massale vaccinatie in Afrika.

In Amerika zijn al oefeningen gehouden waarbij enorme vloten aan vliegtuigen een onbekende stof uitsproeien over honderden steden. Regelmatig worden hele steden besproeid zonder instemming en medeweten van de bevolking. Deze vliegtuigen staan 24 uur per dag klaar om ingezet te worden. De volgende keer sproeien ze wellicht een echt tot wapen gemaakt virus uit en zullen er honderden miljoen of meer sterven.

Deze wetenschappers, een aanwinst voor het menselijke ras niet, zijn ook voorstander van het Chinese model. Hier mogen ouders maar een kind hebben, komt er een tweede dan wordt deze weggenomen. Het in beslaggenomen kind wordt vervolgens opengesneden en de organen worden verkocht, waarna de rest van de baby in een grote smeltpot terechtkomt. Het lichaamsvet van deze gesmolten baby’s vind vervolgens zijn weg naar de cosmetica industrie, in de vorm van Collagen vinden we deze baby’s terug in gezichtscrème. Overigens geldt een zelfde lot voor alle geëxecuteerde gevangenen in China, zoals ook The Guardian Unlimited meldt. Er is een overigens een levendige handel in geaborteerde baby's en Beauty Salons maken graag gebruik van deze grondstoffen.

De regerende elite zijn een stel geschifte psychopaten, deze inteelt families zien ons als ongedierte, als “useless eaters”. Depopulatieplannen zijn echt, bestaan al lang, zijn oud nieuws. Wat nieuw is, is de manier waarop er nu openlijk over gesproken wordt.

Bron: http://www.eqgen.nl

Voor mensen die depopulatieplannen meteen van de hand wijzen:

WORLD DEPOPULATION IS TOP NSA AGENDA
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:11:53 #2
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44938532
Bij het eerste stukje had je m'n aandacht nog, maar later werd dat toch rap minder.

Trouwens, als die vliegtuigen er al zouden zijn, wat is dan het nut om ze 24/7 startklaar te hebben staan? Hmm?
Vampire Romance O+
pi_44938615
En je denkt dat bush dan ineens 90% laat uitroeien?

er zijn veel mensen die rijp zijn voor een inrichting, maar er niet zitten, dit is er 1 van
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_44938657
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
Het in beslaggenomen kind wordt vervolgens opengesneden en de organen worden verkocht, waarna de rest van de baby in een grote smeltpot terechtkomt. Het lichaamsvet van deze gesmolten baby’s vind vervolgens zijn weg naar de cosmetica industrie, in de vorm van Collagen vinden we deze baby’s terug in gezichtscrème. Overigens geldt een zelfde lot voor alle geëxecuteerde gevangenen in China, zoals ook The Guardian Unlimited meldt. Er is een overigens een levendige handel in geaborteerde baby's en Beauty Salons maken graag gebruik van deze grondstoffen.
Heb je hier ook een bron van behalve The Guardian Unlimited?
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44938672
Overigens ben ik voor depopulatie.
Verplichte euthanasie boven de 70..
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44938767
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef Panick het volgende:
Overigens ben ik voor depopulatie.
Verplichte euthanasie boven de 70..
onder de 20 heeft meer effekt heden ten dage.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:25:13 #7
81237 releaze
best of both worlds
pi_44938832
Ik heb echt een grafhekel aan dit soort journalistiek, brr. Sensatiemateriaal.
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 13:25:45 #8
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_44938845
quote:
Pianka's stelling is dat moeder natuur beter af is als er geen mensen zijn. Zijn stelling is ook dat Homo sapiens de verstoorder is van de natuurlijke balans.Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood.
Daar ben ik het dus 99% mee eens.

Alleen Pianka's 'oplossing' :
quote:
90% van de mensheid vermoorden
gaat me eerlijk gezegd ook weer te ver.
Laat de natuur haar werk doen (zolang ze nog kan), eens wordt het toch payback time voor ons.

Dat die leerlingen van hem toegang tot labaratoria hebben is best zorgwekkend. Aangezien ze dan alsnog de natuur (kunnen) vernietigen. Denk aan ziektes waar ook dieren onder zullen lijden.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_44938863
Alleen maar goed nieuws zo te lezen.

De wereld is overbevolkt, we vernielen oerwouden en vervuilen zeeen. En we doen er weinig ott niets aan omdat we toch wel zo heerschen.

En het is beter dan een atoombommetje hier en daar
pi_44938864
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef Panick het volgende:
Overigens ben ik voor depopulatie.
Verplichte euthanasie boven de 70..
en mensen met een IQ onder de 70 zoals jij.

anyway overbevolking kan een probleem zijn maar om 90% van de mensen uit te moorden vind nou een beetje tever gaan.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:27:48 #11
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44938895
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus 99% mee eens.
Zo'n standaard huilie-respons. Een inslag uit de ruimte doet 3000000000x meer schade.
Zyggie.
pi_44938897
Ik vind ook dat ze van Afrika 1 groot natuurreservaat moeten maken..
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
pi_44938920
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
In een niveau 4 is vrij recent nog een variant op de Spaanse griep ontwikkeld. De Spaanse griep die in een jaar tijd (1918-1919) 40 miljoen mensen om het leven bracht. Deze griep was zo fataal, mensen konden in een tram stappen, de griep oplopen en dood neervallen voor de volgende halte was bereikt. Nu hebben collega’s van Pianka vrij recent een nog bruikbaar Spaanse griep virus gevonden in een bevroren lichaam. Vervolgens zijn ze met dit virus aan het knutselen gegaan en nu is er een versie in een niveau 4 laboratorium dat 39.000 keer sterker is, deze mensen zijn zwaar gestoord en kunnen onze hele beschaving uitroeien.
39.000 keer zo sterk! Wow dus mensen die nu de tram in stappen halen niet eens de eerste tree!

Sterker nog het virus is nu zo sterk dat als iemand de spaansegriep oploopt, hij al sterft voordat het virus zich heeft kunnen voortplanten!

Kom op he wat een lul verhaal; zeker via je hotmail of MSN binnen gekregen?
pi_44938985
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:26 schreef tntkiller het volgende:

[..]

en mensen met een IQ onder de 70 zoals jij.
Whehe, .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:30:59 #15
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44938986
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:28 schreef zatoichi het volgende:

[..]

39.000 keer zo sterk! Wow dus mensen die nu de tram in stappen halen niet eens de eerste tree!

Sterker nog het virus is nu zo sterk dat als iemand de spaansegriep oploopt, hij al sterft voordat het virus zich heeft kunnen voortplanten!

Kom op he wat een lul verhaal; zeker via je hotmail of MSN binnen gekregen?
Lijkt me inderdaad een erg handig virus.

Awh fuck TRU, dat betekent dat ik me straks ga ergeren aan domme reacties.
Zyggie.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:31:00 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44938987
tvp
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_44939003
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:22 schreef longinus het volgende:

[..]

onder de 20 heeft meer effekt heden ten dage.
Ik denk niet dat dat de vergrijzing echt ten goede komt.. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44939040
Gemixte gevoelens erbij zo te zien. Dat heb ik zelf ook wel. Aan de ene kant: fuck de mensheid, het is een kankergezwel van de planeet. Met dezelfde eigenschap dat het de omgeving kapot maakt waarvan het afhankelijk is. Behalve dat mag ik de meerderheid van de mensheid toch niet zo, je weet wel van die standaard schaapjes die zo simpel zijn als GTST zelf, zal mij jeuken of ze dood neervallen. Aan de andere kant hou ik altijd een klein beetje hoop dat de mensheid ooit wat volwassener en wijzer wordt en er misschien nog iets moois van gaat maken. Maar dat zie ik de komende 10.000 jaar niet gebeuren. Maar moorden keur ik sowieso af, dat is ziek en evil. En zeker op zo een gluiperige manier. Er wordt al teveel gespeeld met het maken van virussen. HIV is er eentje van.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:36:11 #19
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44939125
-niet doen -

[ Bericht 45% gewijzigd door NorthernStar op 02-01-2007 14:03:33 ]
Zyggie.
pi_44939143
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:31 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat de vergrijzing echt ten goede komt.. .
De vergrijzing is niet het probleem, de overbevolking, aangezien de meeste bewoners onder de 20 zijn.
Vergrijzing is een hele andere problematiek, nl. dat de politiek geen geld wil stoppen in afgeschreven mensen .
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:38:08 #21
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44939175
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:36 schreef longinus het volgende:

[..]

De vergrijzing is niet het probleem, de overbevolking, aangezien de meeste bewoners onder de 20 zijn.
Vergrijzing is een hele andere problematiek, nl. dat de politiek geen geld wil stoppen in afgeschreven mensen .
Vergrijzing is een klein probleem in een klein gedeelte van de wereld. Op wereldschaal is er geen sprake van vergrijzing. De Afrikaanse landen compenseren dat wel.
Zyggie.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:39:31 #22
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44939217
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Vergrijzing is een klein probleem in een klein gedeelte van de wereld. Op wereldschaal is er geen sprake van vergrijzing. De Afrikaanse landen compenseren dat wel.
Wat dacht je van leeftijds/plaatsdifferentiatie bij die verplichte euthanasie?
Vampire Romance O+
pi_44939316
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:36 schreef Zyggie het volgende:

[..]

-
Wat doe je hier dan? Je haat voeden?

[ Bericht 20% gewijzigd door NorthernStar op 02-01-2007 14:03:57 ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:45:36 #24
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44939416
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan? Je haat voeden?
Jou nuances aanleren. De mensheid is het beste wat de wereld is overkomen.
Zyggie.
pi_44939422
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef Panick het volgende:
Overigens ben ik voor depopulatie.
Verplichte euthanasie boven de 70..
Waarom niet onder de 70. IQ dan he. En alle whiggers. Maar daar zit een grote overlap natuurlijk

Alle gekheid op een stokje, die schadelijke stoffen in die vaccins zijn volgens mij eerder het gevolg van bewust slechte partijen dumpen op de markt vd derdewereld. Die steriliserende of kankerverwekkende stoffen worden dan door de vingers gezien, niet toegevoegd oid.
Heb meer dan eens in zo'n land blikvoer gekocht waarop dan iets stond van "This is a gift from Italy to the people of Ghana". Pelde je de sticker eraf, was het eronder gewoon een partij die over de datum was geraakt...

Dat meneer Pianka dat vindt en gezegd heeft geloof ik best. Ben het met zijn probleemstelling nog eens ook: er is overbevolking en "we" zijn een plaag. "We" in de zin van de westerse/consumerende mens... Dus waarom nou uitgerekend die Afrikanen eraan moeten
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:47:47 #26
81237 releaze
best of both worlds
pi_44939479
overigens denk ik dat de mens zn eigen zelfreinigende mechanisme is, het zal ook wel evolutionaire/biologische voordelen hebben dat we zo ontzettend moordlustig zijn. of we nou het land laten overstromen, oorlogje voeren of ebola loslaten, uiteindelijk is het the same thing, we wensen elkaar de dood in voor in onze ogen positieve vooruitgang. (overbevolking, overbelasting, oververvuiling, etc)
pi_44939567
met 90% hou je nog steeds 600 miljoen mensen over. Er is geen andere diersoort van enige omvang die zo groot is.

Echter om die efficientie te garanderen lukt de wetenschappers nooit. Daarnaast is de griep of ebola niet zo'n goed idee, aangezien de mensen te snel sterven. Daarmee haal je max 30 tot 40% van de wereldbevolking als je geluk hebt. Misschien dat ze met een mix van verschillende virussen tot een wat grotere efficientie komen, echter meer dan 60% zal het wel niet worden.

Van beide virussen geeft ik toch de voorkeur aan de griep, mocht ik kiezen. Gaat met wat minder pijn gepaart.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:51:42 #28
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_44939596
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
Ik maakte afgelopen week melding van de wetenschapper/professor dokter Pianka en hoe hij 90% van de wereldpopulatie wil uitroeien. Laten we eens kijken wie deze man nu eigenlijk is en waar zijn ideeën vandaan komen. Professor Pianka is in Amerika geboren op 23 januari 1939 en behaalde zijn doctoraal biologie aan de University of Washington in 1965. Sinds 1968 is hij verbonden aan de University of Texas at Austin en heeft honderden wetenschappelijke publicaties op zijn naam staan. Zijn boek Evolutionary Ecology wordt overal gebruikt in scholen en universiteiten waar evolutieleer onderwezen wordt.

Overal over de wereld geeft Pianka lezingen en is een gerespecteerd lid van de wetenschappelijke gemeenschap.

De afgelopen twee weken heeft professor Pianka voor een enorme rel gezorgd. Tijdens een lezing voor genodigde en studenten vroeg Pianka op een gegeven moment iedereen te stoppen met het maken van video/geluidsopnamen. Hij gaf aan te willen praten over iets waar, zoals hij zei “de rest van wereld nog niet klaar voor is”. Pianka's stelling is dat moeder natuur beter af is als er geen mensen zijn, alsof wij geen recht van bestaan hebben. Pianka is een Darwinist en gelooft dus in de leer van evolutie en niet de creatie van God. Zijn stelling is ook dat Homo sapiens de verstoorder is van de natuurlijke balans.Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

Ook gaf Pianka aan dat Piek Olie (aankomend tekort aan olie) een reden is om ongeveer 2 miljard mensen te vermoorden.Vervolgens gaf Pianka aan dat naar zijn mening een Ebola virus, veranderd in een wapen, de beste keus zou zijn. Ebola is een van de meest gruwelijke manieren waarop een mens kan sterven, je organen worden vloeibaar en je bloed letter leeg via al je openingen. Na deze toespraak kreeg Pianka een langdurige staande ovatie en werd hij toegejuicht door de aanwezige studenten. Vervolgens kreeg Pianka een Distinguished Texas Scientist award, een onderscheiding van de Universiteit van Texas voor zijn geweldige werk.

[knip] (mening en persoonlijke interpretatie van de schrijver)

Inmiddels probeert zowel de Universiteit als Pianke de gemoederen te sussen door in de media te ontkennen dat hij dit gezegd zou hebben. De universiteit heeft geprobeerd zo vlug mogelijk soortgelijke uitspraken van hun website te verwijderen, echter te laat, want alles is terug te vinden met Google cache. Daar bovenop zijn er inmiddels transcript geplaatst van de opname die gemaakt zijn door Forrest Mims.
Link en directe qoute?
quote:
Wat veel mensen niet weten is dat wat Pianka nu openlijk zegt, al tientallen jaren een mening is die gedeeld wordt door de meerderheid van de biologen en groepen die zich inzetten voor dier en natuur. Achter de schermen wordt ook druk gewerkt aan plannen om ons massaal te vermoorden. Depopulatie is echt, er zijn al diverse schandalen geweest waar de media u nooit over heeft geïnformeerd.
Depopulatie is echt... eens
quote:
Zo is Unicef al betrapt op het illegaal steriliseren van 300.000 Afrikaanse vrouwen.

In Amerika zijn al oefeningen gehouden waarbij enorme vloten aan vliegtuigen een onbekende stof uitsproeien over honderden steden. Regelmatig worden hele steden besproeid zonder instemming en medeweten van de bevolking.

Deze wetenschappers, een aanwinst voor het menselijke ras niet, zijn ook voorstander van het Chinese model. Hier mogen ouders maar een kind hebben, komt er een tweede dan wordt deze weggenomen. Het in beslaggenomen kind wordt vervolgens opengesneden en de organen worden verkocht, waarna de rest van de baby in een grote smeltpot terechtkomt. Het lichaamsvet van deze gesmolten baby’s vind vervolgens zijn weg naar de cosmetica industrie, in de vorm van Collagen vinden we deze baby’s terug in gezichtscrème. Overigens geldt een zelfde lot voor alle geëxecuteerde gevangenen in China, zoals ook The Guardian Unlimited meldt. Er is een overigens een levendige handel in geaborteerde baby's en Beauty Salons maken graag gebruik van deze grondstoffen.
Controversieel, zonder bronvermeldingen en eigenlijk niet direct relevant voor de uitspraken van Pianka. Teveel generalisatie en te weinig achtergrondinformatie.
quote:
De regerende elite zijn een stel geschifte psychopaten, deze inteelt families zien ons als ongedierte, als “useless eaters”. Depopulatieplannen zijn echt, bestaan al lang, zijn oud nieuws. Wat nieuw is, is de manier waarop er nu openlijk over gesproken wordt.

Bron: http://www.eqgen.nl

Voor mensen die depopulatieplannen meteen van de hand wijzen:

WORLD DEPOPULATION IS TOP NSA AGENDA
Geschifte psychopaten.... neuh denk het niet.
Zien ze het gewone volk als ongedierte... ja waarschijnlijk wel
Depopulatieplannen echt... ja


Context

Club van Rome

In 1968 werd de Club van Rome opgericht en in het boek “Limits to Growth” dat voor het eerst werd uitgebracht in 1972 stelden ze dat:

“If the present growth trends in world population, industrialization, pollution, food production, and resource depletion continue unchanged, the limits to growth on this planet will be reached sometime within the next 100 years. The most probable result will be a rather sudden and uncontrolled decline in both population and industrial capacity.”


The Global 2000 Report to the President (1981)

"If present trends continue, the world in 2000 will be more crowded, and more vulnerable to disruption than the world we live in now. Serious stresses involving population, resources, and environment are clearly visible ahead. Despite greater material output, the worlds people will be poorer in many ways than they are today."


Heden ten dage is er een steeds grotere consensus dat onze huidige westerse levensstijl niet meer te handhaven is en dat er drastische maatregelen nodig zijn om de wereld te veranderen.


”World Scientists’ Warning to Humanity”

”Human beings and the natural world are on a collision course. Human activities inflict harsh and often irreversible damage on the environment and on critical resources. If not checked, many of our current practices put at serious risk the future that we wish for human society and the plant and animal kingdoms, and may so alter the living world that it will be unable to sustain life in the manner that we know. Fundamental changes are urgent if we are to avoid the collision our present course will bring about”

- Henry W. Kendall, a former chair of the Union of Concerned Scientists (UCS) board of directors, 1992. (Signed by more than 1,600 scientists, including 102 Nobel Laureates, from 70 countries)


Een kort overzicht van de belangrijkste data en organisaties omtrent sustainable development:

- 1948, International Union for Conservation of Nature and Natural Resources (IUCN)
- 1965, The United Nations Development Programme (UNDP)
- 1968, Club of Rome
- 1972, Limits to Growth, report by the Club of Rome
- 1972, UN Conference on the Human Environment (Led to the creation of UNEP)
- 1972, The UN Environment Programme (UNEP)
- 1972, UNESCO World Heritage Site

- 1977, 1st World Wilderness Conferences
- 1980, 2nd World Wilderness Conferences
- 1983, 3rd World Wilderness Conferences
- 1983, The Brundtland Commission is set up, the World Commission on Environment and Development (WCED)
- 1987, Brundtland Report titled "Our common future"

- 1987, 4th World Wilderness Conferences
- 1991, The Global Environment Facility (GEF)
- 1991, World Business Council for Sustainable Development (WBCSD)
- 1992, The United Nations Conference on Environment and Development, Earth Summit (UNCED)
- 1992, The United Nations Commission on Sustainable Development (CSD)
- 1993, First darft of the Earth Charter (idea risen in 1987 from the WCED, brought to attention again at the earth summit 1992, drafted from 1997 to 2000, still to be endorsed by the UN)
- 1993, 5th World Wilderness Conferences
- 1998, 6th World Wilderness Conferences
- 2001, 7th World Wilderness Conferences
- 2002, World Summit on Sustainable Development (WSSD)
- 2005, 8th World Wilderness Conferences


Wat de mensen denken die deze organisaties en conferenties leiden:


"Isn't the only hope for the planet that the industrialized civilizations collapse? Isn't it our responsibility to bring that about?"
- Maurice Strong, Head of the 1992 Earth Summit in Rio de Janeiro


"I suggest therefore that this be sold not through a democratic process - that would take too long and devour far too much of the funds - to educate the cannon fodder, unfortunately, that populates the earth. We have to take almost an elitist program, [so] that we can see beyond our swollen bellies, and look to the future in timeframes and in results which are not easily understood, or which can be, with intellectual honesty, be reduced down to some kind of simplistic definition." [snobby emphasis on 'simplistic']
- David Lang, Fourth World Wilderness Conference, 1987. WW Congresses founded by Edmund de Rothschild (Pilgrims) and attended by David Rockefeller (Pilgrims), James Baker (Pilgrims), and Maurice Strong (1001 Club - Rothschild-Rockefeller protégé).


"The invention of the concept of sustainable human development and that of so-called human security, as opposed to territorial security of nation- states, and its promotion by the UN is in clear contradiction to all that we, the Group of 77, and the UN Charter itself consider inalienable, namely national sovereignty and security."
- Pranab Mukherjee, India's Minister of Commerce, Earth Times, 15 October 1994


"...the only hope for the world is to make sure there is not another United States: We can't let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the U.S. We have to stop these Third World countries right where they are. And it is important to the rest of the world to make sure that they don't suffer economically by virtue of our stopping them."
- Michael Oppenheimer, Environmental Defense Fund


Global Sustainability requires: "the deliberate quest of poverty . . . reduced resource consumption . . . and set levels of mortality control."
- Professor Maurice King


"Complex technology of any sort is an assault on human dignity. It would be little short of disastrous for us to discover the source of clean, cheap, abundant energy, because of what we might do with it."
- Amory Lovins, Rocky Mountain Institute


"If I were reincarnated, I would wish to be returned to Earth as a killer virus to lower human population levels."
- Prince Phillip, World Wildlife Fund


Project for the Exposure of Hidden Institutions

Als je na al deze informatie geinteresseerd bent geraakt en toch iets meer wil weten van de drijvende krachten achter de globalisatie en de komende new world order dan verwijs ik je door naar de volgende website.

"The people with the endless bios - An introduction to the world we live in"


"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_44939601
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:50 schreef dahmind het volgende:
met 90% hou je nog steeds 600 miljoen mensen over. Er is geen andere diersoort van enige omvang die zo groot is.

Echter om die efficientie te garanderen lukt de wetenschappers nooit. Daarnaast is de griep of ebola niet zo'n goed idee, aangezien de mensen te snel sterven. Daarmee haal je max 30 tot 40% van de wereldbevolking als je geluk hebt. Misschien dat ze met een mix van verschillende virussen tot een wat grotere efficientie komen, echter meer dan 60% zal het wel niet worden.

Van beide virussen geeft ik toch de voorkeur aan de griep, mocht ik kiezen. Gaat met wat minder pijn gepaart.
Insecten zijn de grootste biomassa!
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
pi_44939799
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Jou nuances aanleren. De mensheid is het beste wat de wereld is overkomen.
Hahaha.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:07:17 #31
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44939968
tvp.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44940250
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
Gelukkig was Forrest Mims zo helder van geest om zijn geluidsopnames te blijven maken en heeft hij deze gruwelijke verklaringen vast weten te leggen. Forrest, zelf werkzaam bij de Universiteit van Texas en voorzitter van de Environmental Science Section. Forrest was terecht overstuur en heeft een formele klacht ingediend tegen Pianka en eist dat de onderscheiding hem wordt afgenomen. Forrest kent Pianka persoonlijk en heeft al eens in een schriftelijke correspondentie met Pianka's doodswens kennis gemaakt. Pianka schreef hem toen dat hij van mening is dat de mensheid uitgeroeid zal worden door bacterie. Mensen als Pianka zijn totaal geobsedeerd door de dood, getuige het feit dat hij zijn eigen overlijdensbericht al geschreven heeft. Dokter Pianka mag zichzelf ook graag "The Lizardman", vertaald "De Hagedisman" noemen, een naamkeuze die fans van David Icke een belletje zal doen rinkelen.
Dit doet het bijna voorkomen alsof deze Forrest Mims een gerespecteerd wetenschapper is, een persoonlijke vriend van Pianka en het bewijs voor zijn claim zwart op wit bezit.

In werkelijkheid is hij een vrij bekende creationist (meer bepaald aanhanger van ID) en geeft les in creationisme in een paar (niet geaccrediteerde) 'universiteiten'.
Er is ook geen opname van deze toespraak van Pianka bekend, niet door Mims en niet door iemand anders.

Wat wel geweten is dat Pianka al lang waarschuwt voor een pandemie. Door de grote bevolgkinsdichtheid en de frequente verlpaatsingen op langere afstand zal die volgens hem ongekende gevolgen hebben.
Ook is bekend dat hij vindt dat de aarde overbevolkt is. Hij heeft zelfs gezegd dat ecologisch gezien het niet ongunstig zou zijn als een pandemie een groot deel van de bevolking zou uitroeien.

Betekent dit dat hij een aanslag met een virus voorbereidt of zo'n aanslag een goede zaak zou vinden? Nee, natuurlijk niet. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Ik denk bevoorbeeld ook dat de wereld mogelijkerwijze een betere plaats zou zijn zonder paranoïde gekken (alhoewel ze vaak best vermakelijk zijn) zoals de schrijver van dit stukje. Dat betekent nog niet dat ik hier dagelijks moordplannen zit te bedenken of een aanslag niet onvoorwaardelijk zou veroordelen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:26:21 #33
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_44940499
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
blablabla
grappig toch. je tiept dat hele stuk, Maar nergens vraag je je af of het wel WAAR is.


tis een hoax man. gewoon een onverifeerbaar lulverhaaltje. je hebt je laten pakken.

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:41:24 #34
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44940958
Whahaha, ik lach me dood . Die kerel noemt zichzelf een Darwinist, en toch heeft ie het erover dat de mens de 'natuurlijke balans' verstoord ? Vanaf daar nam ik hem al niet meer serieus.

En de rest van het verhaal is natuurlijk helemaal te belachelijk voor woorden .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:43:53 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44941036
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

er is overbevolking en "we" zijn een plaag. "We" in de zin van de westerse/consumerende mens...
Waarom?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44941793
http://uts.cc.utexas.edu/~varanus/eric.html
interessante man. Dat hij echter actief zou meewerken aan zo'n vernietiging is natuurlijk een heel ander verhaal.
"The biggest enemy we face is anthropocentrism. This is that common
human attitude that everything on this earth was put here for our use —
to be used any way we want."

What nobody wants to hear, but everyone needs to know
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_44942245
Ik geloof niet in doem-scenario's.

Als 95 procent van de mensheid wilt leven, dan geloof ik niet dat 0,01 procent of minder die mensen kapot kan maken.

"Mede-mensen" die de mensheid een plaag noemen die moeten ook naar de dokter voor een pilletje

Laat je nakijken!!!!!!!
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:30:02 #38
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44942442
Nou, ik zie de mensheid wel degelijk als een plaag voor de aarde hoor.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:31:09 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44942485
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou, ik zie de mensheid wel degelijk als een plaag voor de aarde hoor.
En dan nu de hamvraag: waarom?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:38:42 #40
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44942713
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dan nu de hamvraag: waarom?
Omdat de menselijke productie- en consumptiemaatschappij de aarde nou niet echt goed heeft gedaan, om het maar zachtjes uit te drukken. Er is al onherstelbare schade toegebracht aan het mileu, aan complete ecosystemen, om nog maar niet te spreken over wat we elkaar allemaal aandoen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:41:21 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44942809
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:38 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Omdat de menselijke productie- en consumptiemaatschappij de aarde nou niet echt goed heeft gedaan, om het maar zachtjes uit te drukken. Er is al onherstelbare schade toegebracht aan het mileu, aan complete ecosystemen, om nog maar niet te spreken over wat we elkaar allemaal aandoen.
Wat jij hier beschrijft is allemaal subjectief gezien vanuit het oogpunt van de mens, in dit geval jij. Jij vind dat we schade aan het millieu toebrengen, maar waarom is dat eigenlijk schade?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44942918
Dus eerst laat je zien waar hij dan zogenaamd in gelooft.
quote:
Pianka is een Darwinist en gelooft dus in de leer van evolutie en niet de creatie van God
Maar mensen zouden kunnen denken dat hij een enkel geval is !
quote:
Overal over de wereld geeft Pianka lezingen en is een gerespecteerd lid van de wetenschappelijke gemeenschap.
Ohnee, hij is een " gerespecteerd lid van de wetenschappelijke gemeenschap" dus blijkbaar zien wetenschappers er niks raar aan !
quote:
...en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.
...2 miljard mensen te vermoorden.
Ebola is een van de meest gruwelijke manieren waarop een mens kan sterven, je organen worden vloeibaar en je bloed letter leeg via al je openingen.(en dat wil hij mensen aandoen)
..Vervolgens kreeg Pianka een Distinguished Texas Scientist award, een onderscheiding van de Universiteit van Texas voor zijn geweldige werk.(Alle wetenschappers die niet in DE HEER geloven maar in het Darwinisme zijn dus zo'n monsters !!!)
...Mensen als Pianka zijn totaal geobsedeerd door de dood (Mensen als Pianka: atheistische wetenschappers die dan zogenaamd in evolutieleer geloven ?
..deze mensen zijn zwaar gestoord en kunnen onze hele beschaving uitroeien.
Het ruikt een beetje naar anti-atheisten (en "gevestigde orde") propagando, compleet met conspiracy-plannen die deze groep dan zogenaamd wil uitvoeren (En daar hebben ze geen probleem mee, want immers, ieder die van God verwijdert is is zo, lees het artikel maar !).

EDIT: Blijkt dat mijn vermoeden over deze anti-atheistische/evolutionistische invloeden terecht was, Forrest Mims is inderdaad een voorstander van Creationisme & ID.

Leuke betrouwbare site ook, je "bron".

EQgen
quote:
Wanneer u deze website verkent, zal het u duidelijk worden dat mijn informatie hoofdzakelijk komt van alternatieve media en mondjesmaat van de gevestigde media.
Alternatieve media ? Alternatie media is Jan hier om de hoek die even een verhaal vertelt over hoe Bush eigenlijk een konijn in mensenpak is. Dat wordt overgepakt, de titel "ongecontroleerde media" wordt eraan geplakt, er wordt gezecht dat het niet in de normale media wordt getoond, niet omdat het niet waar is, maar omdat de normale media de waarheid niet durft te accepteren ! Vervolgens geloven duizenden mensen het, zonder enig goed objectief onderzoek uit betrouwbare bronnen, en wordt het door hen als "waar" gezien. Informatie hebben die niemand anders bezit en zo écht weten wat er aan de hand is in de wereld Dat trekt mensen aan om in zoiets te geloven. Dat, en geen bronnen-onderzoek op school leren.

Even een paar voorbeeldjes wat deze site nog beweerd:
quote:
Het Rode Kruis is een organisatie opgezet door de geheime organisatie genaamd de Knights Templar. Deze organisatie behoord tot de geheime groeperingen bekend onder de verzamelnaam de Illuminati.
(Dit conluderen ze omdat de vlaggen op elkaar leggen )

En het feit dat Henry Dunant zelf zei dat dit kruis een geinverteerde Zwitserse vlag was, als ede aan zijn thuisland maakt natuurlijk niets uit, hij zit immers in de conspiracy ! Het zijn de Illuminati !
Ik heb echt geen krach meer om naar meer van deze onzin te kijken.
quote:
"Onzin zeg je ?! Zie je ! Jij bent er zo één, geloof maar lekker wat we in onze mainstream media te zien krijgen, als een schaap ! Ik ben lekker wel skeptisch van deze media die we door de mensen die ons proberen te controleren aangeboden krijgen ! Kijk hoe open-minded ik ben voor de waarheid en jij bent gewoon een mannetje dat niets nieuws durft te accepteren anders dan het wetenschappelijk dogma van deze tijd, geeft niks, ooit zul ook jij verlicht worden "
Zo'n soort antwoorden krijg ik hier vaak op, en als je een beetje hersenen hebt zul je wel zien waarom deze bullshit zijn
Ik ga er wel tegenin als ik deze nog een keer krijg.

[ Bericht 9% gewijzigd door Secretus op 02-01-2007 22:48:06 (Wat (erge) spelfoutjes verwijderd) ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:45:26 #43
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44942932
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat jij hier beschrijft is allemaal subjectief gezien vanuit het oogpunt van de mens, in dit geval jij. Jij vind dat we schade aan het millieu toebrengen, maar waarom is dat eigenlijk schade?
De mens is de enige die iets constateert. Zonder ons zou de wereld een lege betekenisloze moleculenhoop zijn.
Zyggie.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:47:15 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44942988
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:45 schreef Zyggie het volgende:

[..]

De mens is de enige die iets constateert. Zonder ons zou de wereld een lege betekenisloze moleculenhoop zijn.
Is het dat niet dan?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:48:50 #45
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44943033
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is het dat niet dan?
Dat is wel de uiteindelijke conclusie, maar hey daar hoor je een paard nou nooit over.
Zyggie.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:49:40 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44943060
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:48 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Dat is wel de uiteindelijke conclusie, maar hey daar hoor je een paard nou nooit over.
Goed punt .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:50:13 #47
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44943086
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat jij hier beschrijft is allemaal subjectief gezien vanuit het oogpunt van de mens, in dit geval jij. Jij vind dat we schade aan het millieu toebrengen, maar waarom is dat eigenlijk schade?
Natuurlijk is het schade. Een goed voorbeeld daarvan vind ik de vernietiging van de regenwouden. Behalve het uitsterven van planten- en dierensoorten heeft dit ook een vernietigend effect op de bodem, het klimaat, ik las laatst dat als het in dit tempo blijft doorgaan (het omkappen en platbranden van de tropische regenwouden dus), is er in 2030 geen regenwoud meer over.

Leuke erfenis voor de kinderen van nu.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:51:08 #48
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44943123
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:50 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het schade. Een goed voorbeeld daarvan vind ik de vernietiging van de regenwouden. Behalve het uitsterven van planten- en dierensoorten heeft dit ook een vernietigend effect op de bodem, het klimaat, ik las laatst dat als het in dit tempo blijft doorgaan (het omkappen en platbranden van de tropische regenwouden dus), is er in 2030 geen regenwoud meer over.

Leuke erfenis voor de kinderen van nu.
Dat zal allemaal wel, heel nobel enzo. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom is het objectief gezien schade?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:54:31 #49
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44943238
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, heel nobel enzo. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom is het objectief gezien schade?
Wat nou, 'heel nobel enzo' Jij stelt een vraag waarop ik antwoord geef.

Maar vertel, waarom is het volgens jou 'objectief gezien' geen schade? Dat is het nml wel.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:55:46 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44943280
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:54 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Wat nou, 'heel nobel enzo' Jij stelt een vraag waarop ik antwoord geef.
Nee, je geeft geen antwoord.
quote:
Maar vertel, waarom is het volgens jou 'objectief gezien' geen schade? Dat is het nml wel.
Ho ho, nou niet sneaky de vraag omdraaien, vertel eerst maar eens waarom het 'nml wel' objectief gezien schade is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:59:45 #51
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44943419
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, je geeft geen antwoord.
[..]

Ho ho, nou niet sneaky de vraag omdraaien, vertel eerst maar eens waarom het 'nml wel' objectief gezien schade is.
Goed, ik zal wel te dom zijn

Ik heb al verteld waarom het schade is. Er worden bossen met hun bijbehorende folra&fauna vernietigd door toedoen van de mens, onherstelbaar, daar is weinig subjectiefs aan lijkt me.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:00:32 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44943452
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Goed, ik zal wel te dom zijn

Ik heb al verteld waarom het schade is. Er worden bossen met hun bijbehorende folra&fauna vernietigd door toedoen van de mens, onherstelbaar, daar is weinig subjectiefs aan lijkt me.
Er worden dingen vernietigd ja, maar waarom is dat slecht?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:03:08 #53
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44943549
hmmm dat er nagedacht moet worden over depopulatie: OK. Dat er mensen zijn die er te ver in gaan: OK. Maar dit slaat wel erg door. Studenten die killer-virussen kunnen bestellen via Inet en ze thuis gestuurd krijgen door TNT, 90% van de wereldbevolking uitroeien een oplossing? luid applaus geven voor je eigen ondergang? Vliegtuigen die klaar staan om gif uit te strooien? Unicef die kanker opzettelijk verspreid? Come on. Kijk dat de mens nou niet echt de schoonheidsprijs verdient daar kan ik inkomen maar er zijn andere oplossingen. Nu 90% omleggen en het begint gewoon weer opnieuw. Over 2000 jaar zijn we terug bij af. Als er een inslag komt uit de ruimte ligt de aarde in gruzelementen en veranderd er nog niks. Misschien kunnen ze beter eens gaan zoeken naar een alternatieve plek om de mensheid te huisvesten en er hier het beste van te maken. ipv van de easy way out te pakken
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:04:21 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44943582
Doet me een beetje denken aan de film 'Twelve Monkeys' trouwens .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:04:23 #55
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44943583
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Goed, ik zal wel te dom zijn

Ik heb al verteld waarom het schade is. Er worden bossen met hun bijbehorende folra&fauna vernietigd door toedoen van de mens, onherstelbaar, daar is weinig subjectiefs aan lijkt me.
onherstelbaar? neuh hoor. Duurt alleen even. Maar wat is pakweg 1000 jaar op de leeftijd van de aarde...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:05:18 #56
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44943624
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er worden dingen vernietigd ja, maar waarom is dat slecht?
In dit geval: vernietiging van regenwouden heeft nadelige invloeden op het klimaat, want het draagt bij aan de opwarming van de aarde. Er worden leefgebieden van planten, dieren en uiteindelijk ook de mens vernietigd.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:06:43 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44943672
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

In dit geval: vernietiging van regenwouden heeft nadelige invloeden op het klimaat, want het draagt bij aan de opwarming van de aarde. Er worden leefgebieden van planten, dieren en uiteindelijk ook de mens vernietigd.
Ja, dat weet ik nu wel . Maar wáárom is dat slecht?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:07:46 #58
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44943707
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:04 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

onherstelbaar? neuh hoor. Duurt alleen even. Maar wat is pakweg 1000 jaar op de leeftijd van de aarde...
daar verschillen de meningen dan over, vooralsnog lijkt het wel degelijk onherstelbaar te zijn.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:08:30 #59
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44943725
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik nu wel . Maar wáárom is dat slecht?
Beetje kinderachtig, wat wil je nou van me horen?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:08:42 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44943735
82 dode wetenschappers, and still counting..... Dit heeft er ook mee te maken, helaas kan ik de lijst met namen niet meer vinden die beschikbaar was. Maar het percentage sterfgevallen in de top van de bio-wetenschappers schijnt vele malen hoger te zijn dan welke op het eerste gezich niet gevaarlijke beroepsgroep. Dus niet de totale bio-gemeenschap, enkel de top 5 a 10 % ervan.

Niet ondenkbaar, dit scenario.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:10:02 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44943777
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:08 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig, wat wil je nou van me horen?
Volgens mij begrijp je niet waar ik heen wil. Je kunt simpelweg op geen enkele maniet bewijzen dat de mens een plaag voor de aarde is. Je kunt hoogstens zeggen dat de mens een plaag voor zichzelf is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:10:28 #62
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_44943788
Ik zie de mens écht als het beste wat de Aarde heeft voortgebracht. Wat ik wel denk is dat de mens misschien een planeet voor zichzelf moet 'nemen', zodat het andere levensvormen niet zo lastig hoeft te vallen. Maar om dat voor elkaar te krjigen is tijd, inventiviteit en techniek nodig en dat zijn enkele dingen die de Aarde naar de klote helpen op dit moment.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:12:41 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44943859
Anyway, als het echt zo is dat we op een bevolking-overschot stuiten door het wegvallen van de easy-energy namelijk olie, waar ook kunstmest, plastic en medicijnen van gemaakt worden naast de alom bekende benzine en dergelijke dan is het clinisch gezien een goede oplossing. Alleen jammer dat er dan weer een mogelijkheid bestaat om de 'ongewenste' eruit te roeien en het dus voor ons wordt beslist. Niet dat de menselijke bevolking het vermogen heeft om de beslissing te maken want iedereen wilt natuurlijk blijven leven over het algemeen gezien. Maarja, we zien het wel .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:17:08 #64
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44943998
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je niet waar ik heen wil.
dat zie je goed
quote:
Je kunt simpelweg op geen enkele maniet bewijzen dat de mens een plaag voor de aarde is. Je kunt hoogstens zeggen dat de mens een plaag voor zichzelf is.
'bewijzen' als in?

Ik als simpel mensje constateer dat de mens het enige levende wezen op aarde is die aantoonbaar vervuilling en onherstelbare schade toebrengt aan de aarde. En met hoe meer mensen we zijn, hoe hoger het tempo wordt waarin dit gebeurt, dus imo kan je de mens wel degelijk als 'plaag voor de aarde' bestempelen. En idd, ook voor zichzelf.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:18:32 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44944038
Je maakt een denkfout. Nog nooit van een insectenplaag gehoord? Die brengen ook ernstige schade toe aan het millieu, vanuit het oogpunt van de mens gezien dan.

Je moet er maar bij bedenken dat de mens er nog maar een hele korte tijd is, en in die tijd daarvoor is de aarde al zo vaak veranderd dat je niet kunt spreken van een unicum.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:19:30 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44944065
Ok, de aardbol op zich zal het jeuken wat er gebeurt maar de populatie aan de oppervlakte is niet geheel en onverdeeld blij met de mensheid, zo iets? .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:20:14 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44944088
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:19 schreef jogy het volgende:
Ok, de aardbol op zich zal het jeuken wat er gebeurt maar de populatie aan de oppervlakte is niet geheel en onverdeeld blij met de mensheid, zo iets? .
Zo zou je het kunnen zeggen ja .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:22:49 #68
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44944163
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
Je maakt een denkfout. Nog nooit van een insectenplaag gehoord? Die brengen ook ernstige schade toe aan het millieu, vanuit het oogpunt van de mens gezien dan.
Dat is dus subjectief
quote:
Je moet er maar bij bedenken dat de mens er nog maar een hele korte tijd is, en in die tijd daarvoor is de aarde al zo vaak veranderd dat je niet kunt spreken van een unicum.
Weet ik, maar de mens is toe nu toe de enige diersoort die er in zo'n korte tijd in is geslaagd om zoveel om zeep te helpen hier. Vind ik wel een unicum eigenlijk.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:23:58 #69
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44944207
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen zeggen ja .
dan doe je wel ingewikkeld hoor
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:24:55 #70
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44944243
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:22 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Dat is dus subjectief
Juist, en daarom is jouw argument dus ongeldig .
quote:
Weet ik, maar de mens is toe nu toe de enige diersoort die er in zo'n korte tijd in is geslaagd om zoveel om zeep te helpen hier. Vind ik wel een unicum eigenlijk.
Om zeep helpen is dus weer een subjectieve benaming, maar omwille van het gemak zullen we dat in dit geval even negeren . Dat wij in zo'n korte tijd dingen veranderen komt inderdaad waarschijnlijk niet vaak voor, maar dat komt ook vooral omdat wij meer middelen hebben, in de vorm van technologie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:35:54 #71
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44944579
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Juist, en daarom is jouw argument dus ongeldig .
Ik had het niet over insectenplagen, maar over aantoonbare schade aangebracht door de mens.

Maar goed, ik geloof niet dat we het helemaal eens gaan worden, maar dat hoeft ook niet.
quote:
Om zeep helpen is dus weer een subjectieve benaming, maar omwille van het gemak zullen we dat in dit geval even negeren .
aardig van je
quote:
In zo'n korte tijd dingen veranderen komt inderdaad waarschijnlijk niet vaak voor, maar dat komt ook vooral omdat wij meer middelen hebben, in de vorm van technologie.
precies, technologie die tot nu toe voornamelijk 'olie aangedreven' is geweest, met alle gevolgen van dien.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44944647
Fir3fly:

dus ff voor een buitenstaander in deze discussie, we moeten het bekijken vanuit de aarde zelf ipv vanuit de mensheid?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:39:28 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44944689
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik had het niet over insectenplagen, maar over aantoonbare schade aangebracht door de mens.
Ik had het over je zin dat de mens de enige is die 'schade' aan het millieu kan toebrengen .
quote:
Maar goed, ik geloof niet dat we het helemaal eens gaan worden, maar dat hoeft ook niet.
We komen er wel .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44944703
Dat de mens schade toericht lijkt me niet een punt van discussie. Wat er alleen al onder de bodem, dus in de planeet zelf, verdwijnt wat zeer schadelijk is, wat ook ooit weer naar boven zal komen. Lekkere mentaliteit. Wat te denken van Verarmd Uranium. Enig Idee hoe lang het duurt voor de schadelijkheid daarvan verdwijnt, vuurvlieg? Volgens mij weet jij een hoop dingen nog niet, hoe oud ben je?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:40:34 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44944725
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:38 schreef David Letterman het volgende:
Fir3fly:

dus ff voor een buitenstaander in deze discussie, we moeten het bekijken vanuit de aarde zelf ipv vanuit de mensheid?
Ja, zo zou je het kunnen zeggen. En aangezien de aarde zelf geen mening heeft, kun je eigenlijk onmogelijk objectief stellen dat de mens een plaag is voor deze aarde. Simpel toch ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:41:04 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44944744
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:39 schreef DizzyDizzer het volgende:
Volgens mij weet jij een hoop dingen nog niet, hoe oud ben je?
Dat is dan weer een dooddoener .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:41:48 #77
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44944762
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:39 schreef DizzyDizzer het volgende:
Dat de mens schade toericht lijkt me niet een punt van discussie. Wat er alleen al onder de bodem, dus in de planeet zelf, verdwijnt wat zeer schadelijk is, wat ook ooit weer naar boven zal komen. Lekkere mentaliteit. Wat te denken van Verarmd Uranium. Enig Idee hoe lang het duurt voor de schadelijkheid daarvan verdwijnt, vuurvlieg? Volgens mij weet jij een hoop dingen nog niet, hoe oud ben je?
Volgens mij moet jij iets beter lezen. En mijn leeftijd is te berekenen via de geboortedatum in mijn profiel, of moet ik die voor je uitrekenen ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44944836
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is dan weer een dooddoener .
Daar zijn er veel van te vinden in dit topic, maar je reageert alleen op die van mij? Beetje vreemd. Klopt trouwens dat het een dooddoener is. Maar wel een oprecht geïnteresseerde vraag, want dat zou verklaren dat hij een hoop relevante kennis mist. Is m.b.t. 90 % van de topics hier niet van toepassing, maar wel als het gaat om dit soort dingen. Dan zou ik het een 14 of 15 jarige bijvoorbeeld niet kwalijk nemen dat hij zo praat. Maar een 20 +'er wel.
pi_44944845
Laat je niet in de maling nemen, het hele verhaal is van April 2006, en inmiddels in de VS al lang uit de media omdat
het verhaal door ene Forrest Mims verdraait is weergegeven tijdens een lezing.

Het probleem was dat er een stel mensen in de zaal zat die Pianka's woorden---namelijk, retestandaard ecologie dat het ecosysteem van de Aarde niet is berekend op 10 miljard mensen---grof uit hun verband trokken en er van maakten dat Pianka actief genocide stond te prediken. Dat verhaal is blijkbaar een eigen leven gaan leiden, wat natuurlijk via internet vaak gebeurd, waarbij iedereen er de nodige extraatjes aan toevoegde tot dit gedrocht begon te circuleren.

Let vooral op de naam van de persoon die Pianka, zwart probeerde te maken: Forrest Mims. Ik laat het aan de weldenkende lezer over om zijn eigen conclusies te trekken, dit verhaal is aangedikt door neocreationistische mensen bij wie het woord 'ecologie' nog niet helemaal is doorgedrongen en die absoluut niet vies zijn van bewuste verdraaiing van citaten.

zie hier deze link met uitleg over de hele zaak,
http://www.pandasthumb.org/archives/2006/04/forrest_mims_cr.html

en een gesprek met Pianka,
http://www.kxan.com/Global/story.asp?S=4720390

Zoals gewoonlijk zijn er personen die het leuk vinden om sensatie
en onzin via internet te verspreiden zonder dit eerst te controleren op juistheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door awesomedude op 02-01-2007 16:52:31 ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:45:42 #80
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44944885
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Daar zijn er veel van te vinden in dit topic, maar je reageert alleen op die van mij? Beetje vreemd. Klopt trouwens dat het een dooddoener is. Maar wel een oprecht geïnteresseerde vraag, want dat zou verklaren dat hij een hoop relevante kennis mist. Is m.b.t. 90 % van de topics hier niet van toepassing, maar wel als het gaat om dit soort dingen. Dan zou ik het een 14 of 15 jarige bijvoorbeeld niet kwalijk nemen dat hij zo praat. Maar een 20 +'er wel.
Volgens mij kun jij me niet helemaal volgen. Ik ontken helemaal niks, ik reageerde alleen op de bewering dat de mens een plaag voor de aarde zou zijn. Misschien een klein beetje offtopic, maar goed .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44944887
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij iets beter lezen. En mijn leeftijd is te berekenen via de geboortedatum in mijn profiel, of moet ik die voor je uitrekenen ?
Geef je iedereen van die kinderachtige reacties? Ik vond je reacties op die van Marietje ook al vreselijk kinderachtig. Ik ga niet eens meer kijken naar je profiel want ik heb al een goed beeld.
pi_44944920
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij me niet helemaal volgen. Ik ontken helemaal niks, ik reageerde alleen op de bewering dat de mens een plaag voor de aarde zou zijn. Misschien een klein beetje offtopic, maar goed .
Of je komt zelf met een onderbouwing waarom jij het er niet mee eens ben, dan heb je tenminste wat om over te lullen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:47:24 #83
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44944938
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:46 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Of je komt zelf met een onderbouwing waarom jij het er niet mee eens ben, dan heb je tenminste wat om over te lullen.
Die heb ik al gegeven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:48:26 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44944971
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Geef je iedereen van die kinderachtige reacties? Ik vond je reacties op die van Marietje ook al vreselijk kinderachtig. Ik ga niet eens meer kijken naar je profiel want ik heb al een goed beeld.
Laten we dit maar ergens anders uitvechten, dan kunnen de mensen hier verder praten over dat verhaal van je.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44944987
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, zo zou je het kunnen zeggen. En aangezien de aarde zelf geen mening heeft, kun je eigenlijk onmogelijk objectief stellen dat de mens een plaag is voor deze aarde. Simpel toch ?
dank voor je nadere uitleg...interessante gedachtengang...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:49:53 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44945022
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Daar zijn er veel van te vinden in dit topic, maar je reageert alleen op die van mij? Beetje vreemd. Klopt trouwens dat het een dooddoener is. Maar wel een oprecht geïnteresseerde vraag, want dat zou verklaren dat hij een hoop relevante kennis mist. Is m.b.t. 90 % van de topics hier niet van toepassing, maar wel als het gaat om dit soort dingen. Dan zou ik het een 14 of 15 jarige bijvoorbeeld niet kwalijk nemen dat hij zo praat. Maar een 20 +'er wel.
Het zijn van een scepticus hangt niet echt aan een leeftijd en hij heeft geen ongelijk wanneer hij stelt dat de aarde toch wel door blijft draaien, wat wij ook verzinnen. Het spul wat op de aardkorst leeft is alleen niet zo blij met ons. En die van jou viel me gewoon op . Natuurlijk zijn er genoeg dooddoeners maar dat komt ook weer omdat je in TRU toch nog veel mensen hebt die enkel via de kaders van 'het komt wel goed' kijken en niet met volledig open ogen in de wereld ( willen ) staan om dan tot de ontdekking te komen dat we aardig hard in de kont geneukt worden door verschillende partijen. Maar zoalng mensen niet persoonlijk beginnen te worden en met 'freak!'beginnen te gooien hoef je op zich ook zelf niet persoonlijk te worden lijkt me, een leeftijd is niet relevant zolang degene die je verdenkt van een lage leeftijd maar normaal binnen discussie blijft staan. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:50:08 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44945030
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:48 schreef David Letterman het volgende:

[..]

dank voor je nadere uitleg...interessante gedachtengang...
Vond ik ook . Overigens bedoel ik hier niet mee dat we maar de hele aarde moeten slopen ofzo, ik ben tenslotte ook een mens... .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:54:19 #88
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44945165
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er genoeg dooddoeners maar dat komt ook weer omdat je in TRU toch nog veel mensen hebt die enkel via de kaders van 'het komt wel goed' kijken en niet met volledig open ogen in de wereld ( willen ) staan om dan tot de ontdekking te komen dat we aardig hard in de kont geneukt worden door verschillende partijen.

dat komt op mij over als het bekende vooroordeel over FOK!kers in TRU, waar ik het niet mee eens ben.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44945196
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef awesomedude het volgende:
Laat je niet in de maling nemen, het hele verhaal is van April 2006, en inmiddels in de VS al lang uit de media omdat
het verhaal door ene Forrest Mims verdraait is weergegeven tijdens een lezing.

Het probleem was dat er een stel mensen in de zaal zat die Pianka's woorden---namelijk, retestandaard ecologie dat het ecosysteem van de Aarde niet is berekend op 10 miljard mensen---grof uit hun verband trokken en er van maakten dat Pianka actief genocide stond te prediken. Dat verhaal is blijkbaar een eigen leven gaan leiden, wat natuurlijk via internet vaak gebeurd, waarbij iedereen er de nodige extraatjes aan toevoegde tot dit gedrocht begon te circuleren.

Let vooral op de naam van de persoon die Pianka, zwart probeerde te maken: Forrest Mims. Ik laat het aan de weldenkende lezer over om zijn eigen conclusies te trekken, dit verhaal is aangedikt door neocreationistische mensen bij wie het woord 'ecologie' nog niet helemaal is doorgedrongen en die absoluut niet vies zijn van bewuste verdraaiing van citaten.

zie hier deze link met uitleg over de hele zaak,
http://www.pandasthumb.org/archives/2006/04/forrest_mims_cr.html


en een gesprek met Pianka,
http://www.kxan.com/Global/story.asp?S=4720390

Zoals gewoonlijk zijn er personen die het leuk vinden om sensatie
en onzin via internet te verspreiden zonder dit eerst te controleren op juistheid.
Ik vergeet bijna, lees vooral de links in de teksten ff goed door, dan zie je dat het allemaal een HOAX is.

[ Bericht 0% gewijzigd door awesomedude op 02-01-2007 17:04:05 ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:55:25 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44945207
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:54 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]


dat komt op mij over als het bekende vooroordeel over FOK!kers in TRU, waar ik het niet mee eens ben.
Volgens mij heeft ie het over mensen die hier alleen maar komen om dit soort topics belachelijk te maken... .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44945233
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Het zijn van een scepticus hangt niet echt aan een leeftijd en hij heeft geen ongelijk wanneer hij stelt dat de aarde toch wel door blijft draaien, wat wij ook verzinnen.
Dit klopt niet helemaal. Wij kunnen de hele planeet opblazen zodat er niks van overblijft. Beetje extreem, maar het zou zomaar kunnen, ook door bepaalde 'foutjes'.
quote:
Het spul wat op de aardkorst leeft is alleen niet zo blij met ons.
Ook onder de aardkorst maar dat heb ik al uitgelegd. Verdwijnt ook genoeg rotzooi. Als de planeet een levende entiteit was geweest (wat sommige geloven), dan zou 'ze' doodziek zijn ondertussen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:57:51 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44945261
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:56 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal. Wij kunnen de hele planeet opblazen zodat er niks van overblijft. Beetje extreem, maar het zou zomaar kunnen, ook door bepaalde 'foutjes'.
Juist. En dan is er helemaal niemand meer over om te zeggen dat het zo'n ramp is dat de aarde weg is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:58:17 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44945277
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie het over mensen die hier alleen maar komen om dit soort topics belachelijk te maken... .
Die dus ja . Maargoed, genoeg offtopic, sorrie .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_44945291
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Ik vergeet bijna, lees vooral de links in de teksten ff goed door, dan we je dat het allemaal een HOAX is.
Ik kan mij niet voorstellen dat alles een hoax is. Bedoel je dat het hele verhaal is verzonnen, of dat het verhaal zoals het oorspronkelijk op internet verscheen niet 100 % klopt?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:59:40 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44945320
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Ik kan mij niet voorstellen dat alles een hoax is. Bedoel je dat het hele verhaal is verzonnen, of dat het verhaal zoals het oorspronkelijk op internet verscheen niet 100 % klopt?
Volgens die linkjes is het hele verhaal flink opgeblazen. Ik zou dat best kunnen geloven, maar ik weet niet zeker hoe betrouwbaar het allemaal is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:00:36 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44945353
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:56 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal. Wij kunnen de hele planeet opblazen zodat er niks van overblijft. Beetje extreem, maar het zou zomaar kunnen, ook door bepaalde 'foutjes'.
Dat kunnen we nog niet maar dat neemt niet weg dat we het misschien binnen een x-aantal jaar wel kunnen hoor .
quote:
[..]

Ook onder de aardkorst maar dat heb ik al uitgelegd. Verdwijnt ook genoeg rotzooi. Als de planeet een levende entiteit was geweest (wat sommige geloven), dan zou 'ze' doodziek zijn ondertussen.
Als de aarde een levende entiteit is met een bewustzijn en alles erbij dan ligt het nu op de intensive care ja, maar de bol op zich zal wel blijven draaien. Nu hoop ik van harte dat de aarde niet een bewuste entiteit is trouwens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_44945407
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Volgens die linkjes is het hele verhaal flink opgeblazen. Ik zou dat best kunnen geloven, maar ik weet niet zeker hoe betrouwbaar het allemaal is.
Dat is het probleem, iemand plaatst een tekst zonder te controleren of het klopt, lees het allemaal maar eens door dan begrijp je wat ik bedoel.
pi_44945450
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:02 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Dat is het probleem, iemand plaatst een tekst zonder te controleren of het klopt, lees het allemaal maar eens door dan begrijp je wat ik bedoel.
Heb ik gedaan incl. een hoop reacties, maar daar wordt ik niet veel wijzer van of het om een hoax zou gaan of niet. Maar dat de top al lang met depopulatieplannen loopt is geen hoax. Dat staat zwart op wit.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:04:39 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44945468
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Heb ik gedaan incl. een hoop reacties, maar daar wordt ik niet veel wijzer van of het om een hoax zou gaan of niet. Maar dat de top al lang met depopulatieplannen loopt is geen hoax. Dat staat zwart op wit.
Dat is juist hetgeen waar ik het meest aan twijfel. Waarom ben jij daar zo heilig van overtuigd?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:05:32 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44945494
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Ik vergeet bijna, lees vooral de links in de teksten ff goed door, dan we je dat het allemaal een HOAX is.
Zijn toespraak is misschien wel uit zijn verband gerukt maar dat neemt niet weg dat het hele populatie-decimatie verhaal geen hoax is. er is genoeg over te vinden op het internet en nee ik zeg niet dat je alles moet geloven maar ik geloof dat het een reëele mogelijkheid is dat er plannen op stapel staan om de mensheid als geheel te doen overleven door een groot deel af te laten sterven. Op zich al erg genoeg natuurlijk maar dan wordt het ook nog gedaan op een manier waar ik het niet mee eens kan zijn en met een doel die niet zo goed is voor de overblijvende bevolking. Dit is dus gewoon wat ik als beeld heb van de situatie door in de jaren on and off linkjes te lezen en een paar boeken te kopen zoals 'crossing the rubicon' van micheal ruppert waar ook het één en ander in staat over de dode wetenschappers en het uiteindelijke plan om een etnisch gericht virus te maken om bepaalde bevolkingsgroepen uit te roeien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:06:06 #101
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_44945506
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Heb ik gedaan incl. een hoop reacties, maar daar wordt ik niet veel wijzer van of het om een hoax zou gaan of niet. Maar dat de top al lang met depopulatieplannen loopt is geen hoax. Dat staat zwart op wit.
- wie is "de top"?
- waar staat dat dan "zwart op wit"?

met alleen maar beweren dat het zo is kom je er niet hoor, we willen bewijs zien!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:07:13 #102
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44945541
Voor de mensheid in zijn geheel zou het het best zijn om Afrika en de andere extreem arme landen uit te moorden, neem ik aan . Niet dat dat gaat gebeuren .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44945593
edit foutje sorry
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:10:05 #104
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44945613
edit: ok .

[ Bericht 86% gewijzigd door Fir3fly op 02-01-2007 17:18:41 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44945639
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Heb ik gedaan incl. een hoop reacties, maar daar wordt ik niet veel wijzer van of het om een hoax zou gaan of niet. Maar dat de top al lang met depopulatieplannen loopt is geen hoax. Dat staat zwart op wit.
Knap dat jij dat zo ff doorgelezen hebt, terwijl ik daar toch wel een uur , ruim, mee bezig ben geweest.
pi_44945734
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Knap dat jij dat zo ff doorgelezen hebt, terwijl ik daar toch wel een uur , ruim, mee bezig ben geweest.
Dan kan je me vast wel aanraden welk gedeelte belangrijk is ivm je bewijsvoering.
pi_44945748
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

- wie is "de top"?
- waar staat dat dan "zwart op wit"?

met alleen maar beweren dat het zo is kom je er niet hoor, we willen bewijs zien!
Onderste link in de openingspost.
pi_44945918
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Zijn toespraak is misschien wel uit zijn verband gerukt maar dat neemt niet weg dat het hele populatie-decimatie verhaal geen hoax is. er is genoeg over te vinden op het internet en nee ik zeg niet dat je alles moet geloven maar ik geloof dat het een reëele mogelijkheid is dat er plannen op stapel staan om de mensheid als geheel te doen overleven door een groot deel af te laten sterven. Op zich al erg genoeg natuurlijk maar dan wordt het ook nog gedaan op een manier waar ik het niet mee eens kan zijn en met een doel die niet zo goed is voor de overblijvende bevolking. Dit is dus gewoon wat ik als beeld heb van de situatie door in de jaren on and off linkjes te lezen en een paar boeken te kopen zoals 'crossing the rubicon' van micheal ruppert waar ook het één en ander in staat over de dode wetenschappers en het uiteindelijke plan om een etnisch gericht virus te maken om bepaalde bevolkingsgroepen uit te roeien.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij op zoek was naar die lijst met namen van microbiologen die onder verdachte omstandigheden zijn gestorven? Misschien bedoelde je deze: http://www.rense.com/general62/list.htm Maar volgens mij was er zelfs een nog langere lijst, kan 't mis hebben.
edit: deze kan er ook wel bij:
The Mystery Of The Dead Scientists
Coincidence Or Conspiracy?
pi_44945950
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:15 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Dan kan je me vast wel aanraden welk gedeelte belangrijk is ivm je bewijsvoering.
Dus je gelooft wel iemand die ff een verhaal paste en neerzet, maar als je daar dan een uurtje aan moet spanderen om de echte verhaal te lezen, wil je ff een stukje bewijs zien, lezen dus, succes.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:25:30 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44946036
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij op zoek was naar die lijst met namen van microbiologen die onder verdachte omstandigheden zijn gestorven? Misschien bedoelde je deze: http://www.rense.com/general62/list.htm Maar volgens mij was er zelfs een nog langere lijst, kan 't mis hebben.
Er was een lijst te vinden waar ze dys een regelmatige update op deden en die zette ze langs de datumlijn, erg overzichtelijk maar ik kan die niet meer vinden helaas. Die is het in ieder geval niet. Bij die andere stond ook een berekening met de gegevens erin van wie er vermoord was, welk veld hij zat en hoe goed hij was in zijn werk en daar kwam een formule uit die dus uitwees dat het zoveelhonderd keer gevaarlijiker was om een top-microbiologist te zijn dan dat het gevraarlijik is om administratief medewerker te zijn oid. Kan die alleen niet vinden helaas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_44947030
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
Voor de mensheid in zijn geheel zou het het best zijn om Afrika en de andere extreem arme landen uit te moorden, neem ik aan . Niet dat dat gaat gebeuren .
Hoe bedoel je dat? Als we de armen uitroeien hebben we gelijk een probleem minder ofzo?
pi_44947371
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Ik kan mij niet voorstellen dat alles een hoax is. Bedoel je dat het hele verhaal is verzonnen, of dat het verhaal zoals het oorspronkelijk op internet verscheen niet 100 % klopt?
Misschien zit er een kern van waarheid in. Maar in mijn ogen is het wel een feit dat het artikel in je OP verbanden legt die totaal niks met elkaar te maken kunnen hebben en ook niks te maken hebben met het verhaal over de wetenschapper in de eerste paragraven.

Verder ben ik het volledig eens met de post van Secretus op de eerste pagina. Ik vind de bronnen niet betrouwbaar en de overige statements van die website vind ik al helemaal onzin. Ik vind dat je wel een beetje goede argumentatie mag gebruiken als je organisaties als Unicef of het Rode Kruis wil beschuldigen van corruptie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geartsjuh op 02-01-2007 18:30:11 ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:28:21 #113
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_44947697
quote:
Pianka is een Darwinist en gelooft dus in de leer van evolutie en niet de creatie van God. Zijn stelling is ook dat Homo sapiens de verstoorder is van de natuurlijke balans.Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.
De mensheid is ook "natuur", dus die heeft alle recht om het natuurlijk balans naar hun hand te zetten. Niks mis mee. Snap dan ook niet hoe je een "darwinist" kan zijn terwijl je niet wilt dat de sterkste soort dominant is? Dan ben je eerder een treehugger of hoe je het ook wilt noemen.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_44952496
Het hele idee is niet logisch.

#1 Als het [de "elite"] om het behouden van luxe en welvaart gaat dan is het de gemiddelde westerse mens die het eerst wordt uitgeroeid. Deze is namelijk de grootverbruiker en zal dit niet willen opgeven omdat het nu eenmaal een bepaalde standaard van leven gewend is.

#2 Als er werkelijk een elite is die allerlei scenario's bedenkt dan zal de ontwikkelde (vergeleken met de ontwikkelingslanden) intelligente gemiddelde westerse mens eerder het loodje leggen. Deze zal namelijk misschien wel in kunnen zien wat er voor zijn ogen gebeurt en zich er tegen verzetten, een bedreiging voor die elite.

#3 Er is altijd nog erg veel mankracht nodig om de luxe maatschappij (waar ik aanneem dat deze elite zich in bevinden) in stand te houden. Het zou dus eerder 40-50% zijn die uitgeroeid dient te worden (niet mijn woorden voor de duidelijkheid). Dat zou dan de mens zijn die het meest verbruikt aan grondstoffen, de consument zegmaar. 90% en de resterende 10% die het gruwelijke plan ten uitvoer brengen? Dan moet die 10% voortaan zelf hun boontjes doppen en op het land gaan werken, lijkt me niet.

#4 De (arme, onontwikkelde) mens (de 3e wereldlanden) zal juist niet uitgeroeid worden door die "elite". Het zijn namelijk uitstekende werkers, ze zullen blij zijn met maar een fractie van de luxe die de westerse mens kent. Geef ze een klein beetje en ze zullen de luxe voor de elite in stand houden. Ze zijn controleerbaar en hun intelligentie (scholing, algemene ontwikkeling) kan laag gehouden worden zodat ze niet zullen inzien in wat voor situatie ze zich bevinden (en zich ook niet zullen verzetten). De échte "illuminati" zal het zelfs zo doen lijken dat deze bevolking juist geholpen wordt door deze illuminati en de bevolking zal hen zelfs uit dankbaarheid dienen.

Niet dat ik in reptielsprookjes geloof. Maar er zijn zeer zeker intelligente mensen die in meerdere generaties denken en zo scenario's ten uitvoer brengen om zelf in luxe te verkeren ten koste van anderen. Of zijn er werkelijk mensen die in de boodschap van de Koningin geloven als zij gelijkwaardigheid predikt maar zelf het tegenovergestelde in de praktijk brengt...
(bron: http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=5504 en dan even bedenken wat het koningshuis (of monarchie) eigenlijk voor geldverslindend instituut is, in luxe badend, waar iedereen nog vrijwillig aan bijdraagt ook, je moet toegeven dat ze werkelijk intelligent zijn daar bij de Oranjes ).
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:02:58 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44952988
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:47 schreef The_Shining het volgende:
Het hele idee is niet logisch.

#1 Als het [de "elite"] om het behouden van luxe en welvaart gaat dan is het de gemiddelde westerse mens die het eerst wordt uitgeroeid. Deze is namelijk de grootverbruiker en zal dit niet willen opgeven omdat het nu eenmaal een bepaalde standaard van leven gewend is.
Hoeft niet zo te zijn, de 'welvarende westerling' is gewend aan de luxe en je ziet dat veel mensen zo zijn opgevoed met het idee dat consumeren goed is, als de planning nou is om de westerling in het idee van vrijheid te laten geloven en ondertussen langzaam maar zeker ervoor zorgt dat de gemiddelde mens in de schulden zit, hypotheek, persoonlijke lening of wat dan ook dan heb je een briljante manier om ze eronder te houden. met bijvoorbeeld 600 miljoen mensen is het hier goed vertoeven als je in gedachten neemt dat je tegenwoordig met koolzaad en algen olie kan maken en je genoeg ruimte hebt om het te planten. De westerling is op het moment over het algemeen genomen aardig tevreden met zijn leven en zal zijn luxe niet willen verliezen dus houdt de economie in stand waardoor die elite weer rijker wordt. Het zijn de mensen die niets te verliezen hebben die gevaarlijk zijn en de mensen die gezapig bij elkaar hangen en waarde hechten aan materiële zaken die makkelijk te beïnvloeden zijn.
quote:
#2 Als er werkelijk een elite is die allerlei scenario's bedenkt dan zal de ontwikkelde (vergeleken met de ontwikkelingslanden) intelligente gemiddelde westerse mens eerder het loodje leggen. Deze zal namelijk misschien wel in kunnen zien wat er voor zijn ogen gebeurt en zich er tegen verzetten, een bedreiging voor die elite.
De gemiddelde westerling hoeft niet zo slim te zijn als jij denkt, op het moment hebben we het internet die ons informatie verschaft van alle kanten van de medaille en dat is iets wat de elite niet echt jofel vinden, er zijn geruchten dat er een soortvan internet2 komt die dit ondervangt, als ze de vrijheid van internet inperken en ongewenste elementen eruit kunnen roeien dan zal de westerling over het geheel genomen niet meer zo snel door hebben wat er aan de hand is.
quote:
#3 Er is altijd nog erg veel mankracht nodig om de luxe maatschappij (waar ik aanneem dat deze elite zich in bevinden) in stand te houden. Het zou dus eerder 40-50% zijn die uitgeroeid dient te worden (niet mijn woorden voor de duidelijkheid). Dat zou dan de mens zijn die het meest verbruikt aan grondstoffen, de consument zegmaar. 90% en de resterende 10% die het gruwelijke plan ten uitvoer brengen? Dan moet die 10% voortaan zelf hun boontjes doppen en op het land gaan werken, lijkt me niet.
technologie kan dit aspect wel ondervangen en ook inde westerse wereld zijn er genoeg mensen die bollen willen pellen of booontjes willen doppen, doen ze nu ook.
quote:
#4 De (arme, onontwikkelde) mens (de 3e wereldlanden) zal juist niet uitgeroeid worden door die "elite". Het zijn namelijk uitstekende werkers, ze zullen blij zijn met maar een fractie van de luxe die de westerse mens kent. Geef ze een klein beetje en ze zullen de luxe voor de elite in stand houden. Ze zijn controleerbaar en hun intelligentie (scholing, algemene ontwikkeling) kan laag gehouden worden zodat ze niet zullen inzien in wat voor situatie ze zich bevinden (en zich ook niet zullen verzetten). De échte "illuminati" zal het zelfs zo doen lijken dat deze bevolking juist geholpen wordt door deze illuminati en de bevolking zal hen zelfs uit dankbaarheid dienen.
Dan ga je helemaal over het racistische aspect van de mens heen, en nogmaals de westerling is juist makkelijker onder controle te houden want die zijn dit allemaal al gewend in meer of mindere mate. Ze hebben wel slimme mensen nodig om te machines draaiende te houden dus wij als btraaf opgeleide westerling zijn ideaal, zeker in combinatie met de schulden en luxe waar we ons in rondwoelen.
quote:
Niet dat ik in reptielsprookjes geloof. Maar er zijn zeer zeker intelligente mensen die in meerdere generaties denken en zo scenario's ten uitvoer brengen om zelf in luxe te verkeren ten koste van anderen. Of zijn er werkelijk mensen die in de boodschap van de Koningin geloven als zij gelijkwaardigheid predikt maar zelf het tegenovergestelde in de praktijk brengt...
(bron: http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=5504 en dan even bedenken wat het koningshuis (of monarchie) eigenlijk voor geldverslindend instituut is, in luxe badend, waar iedereen nog vrijwillig aan bijdraagt ook, je moet toegeven dat ze werkelijk intelligent zijn daar bij de Oranjes ).
Ik ben ondanks alles toch best oranje gezind .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_44955543
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:02 schreef jogy het volgende:
Hoeft niet zo te zijn, de 'welvarende westerling' is gewend aan de luxe en je ziet dat veel mensen zo zijn opgevoed met het idee dat consumeren goed is, als de planning nou is om de westerling in het idee van vrijheid te laten geloven en ondertussen langzaam maar zeker ervoor zorgt dat de gemiddelde mens in de schulden zit, hypotheek, persoonlijke lening of wat dan ook dan heb je een briljante manier om ze eronder te houden. met bijvoorbeeld 600 miljoen mensen is het hier goed vertoeven als je in gedachten neemt dat je tegenwoordig met koolzaad en algen olie kan maken en je genoeg ruimte hebt om het te planten. De westerling is op het moment over het algemeen genomen aardig tevreden met zijn leven en zal zijn luxe niet willen verliezen dus houdt de economie in stand waardoor die elite weer rijker wordt. Het zijn de mensen die niets te verliezen hebben die gevaarlijk zijn en de mensen die gezapig bij elkaar hangen en waarde hechten aan materiële zaken die makkelijk te beïnvloeden zijn.
Ik heb juist de indruk dat de westerse mens méér en méér en wil. Da's ook logisch, geen weldenkend mens die bv. zijn auto wil opgeven, ook al zou dat de kwaliteit van zijn toekomstige kinderen goed doen. Stel je voor dat iedereen op milieuvriendelijkere vervoermiddelen (dan de auto) aangewezen is waarbij je je bewegingsvrijheid opgeeft.

En passant, het had niet veel gescheeld of de regering had een soort van trein ingevoerd ipv snelwegen in de jaren '60 als ik me goed herinner. Ik heb de plannen ooit gelezen op papier en nog niet op inet kunnen terugvinden helaas. Zag er best futuristisch en goed doordacht uit! Het nadeel was dat je niet zomaar ff in je auto kon jumpen en even over de boulevard cruisen waardoor het getorpedeerd werd.

Toch geloof ik dat de mens over 200 jaar terugkijkt naar deze tijd en 1945-2050 als een gouden eeuw zal beschouwen waar mensen super verkwistend omgaan met de beschikbare grondstoffen. Ik zie het zo voor me dat we inderdaad allemaal een chipje hebben waar ons hebben en houden op staat en alles geregistreerd wordt, wat voor grondstoffen we verbruiken per dag van ons toegestaan quota (wat door gigantische serverparken wordt bijgehouden en berekend). Er zijn namelijk fysieke grenzen aan wat we uit deze aardbol kunnen halen en onze manier van "wegwerp-denken" zorgt ervoor dat we op een moment aankomen dat plastic evenveel waard is als goud nu is. Dat we onze eeuwen oude vuilnisbelten netjes onder de aarde verstopt als schatten zullen zien waar we veel uit kunnen recyclen. Ik geloof wel trouwens dat we dan zover zijn wetenschappelijk gezien dat we atomen kunnen herschikken naar andere vormen, welk we ook maar wensen. Gaan die alchemisten uit de middeleeuwen toch nog gelijk krijgen dat je goud van lood kunt maken (maar dan anders ).

Mensen zullen niet in bedwang kunnen worden gehouden door schulden. Het is uiteindelijk maar een papiertje, een "I owe you" en als de kosten te hoog worden voor de baten zal men zich massaal hiertegen verzetten. Wanneer rente te hoog wordt dat men het nooit meer kan afbetalen, dan heb je niets meer te verliezen, behalve een bindende afspraak opgelegd door een minderheid. Dan komt er weer zo'n Marx figuur die het handelen doorziet en weldra ontpopt zich iemand hierdoor geinspireerd die niets te verliezen heeft als leider van de arme meerderheid die de elite te lijf gaat. Een papiertje is dan niet erg indrukwekkend. Een transport met voedsel om te overleven is een ander verhaal.
quote:
De gemiddelde westerling hoeft niet zo slim te zijn als jij denkt,
Misschien was het sarcasme in mijn uitspraak iets te subtiel
quote:
op het moment hebben we het internet die ons informatie verschaft van alle kanten van de medaille en dat is iets wat de elite niet echt jofel vinden, er zijn geruchten dat er een soortvan internet2 komt die dit ondervangt, als ze de vrijheid van internet inperken en ongewenste elementen eruit kunnen roeien dan zal de westerling over het geheel genomen niet meer zo snel door hebben wat er aan de hand is.
Zou het? Niet alleen internet maar ook telefonie, tv en radio spelen trouwens een grote rol. Maar inderdaad, het internet lijkt me niet erg gunstig. Maar voor een internet2 hoef je niet bang te zijn. Eerder kabelbreuken in cruciale internet verbindingen of DDoS aanvallen zal het internet de nek omdraaien. Blame the scriptkiddies, of moeder natuur die met een aardbeving een kabelbreuk veroorzaakte. Niet voor iedereen, de overheids lijnen zullen natuurlijk veiliggesteld blijven van dit alles
Als ik mijn paranoide brilletje opzet dan is het natuurlijk een welgemikte nuke of vervalste meetresultaten en niet een natuurlijke gebeurtenis, geen scriptkiddie maar een hacker die door die "illuminazi's" om de tuin wordt geleid door een geweldig opgezet plan waar hij de hoofdrol in lijkt te spelen (tegen de badguys natuurlijk) en zo met zijn vaardigheden grote delen van het internet plat legt. Geef iemand met IT vaardigheden maar een doel, een Jihad tegen het westen of een willekeurige Chinees tegen het kapitalisme. Of natuurlijk een westers ventje die teveel illuminatie verhalen heeft gelezen en wijs gemaakt wordt dat het internet door hen bedacht is om de mens te beinvloeden, vul maar in.
quote:
technologie kan dit aspect wel ondervangen en ook inde westerse wereld zijn er genoeg mensen die bollen willen pellen of booontjes willen doppen, doen ze nu ook.
Nu je het zegt, zo vreemd is het niet dat "de elite" de gewone mens door machines wil vervangen en in zijn groots opgezette plan dit door diezelfde gewone mens laat doen ook!
quote:
Dan ga je helemaal over het racistische aspect van de mens heen, en nogmaals de westerling is juist makkelijker onder controle te houden want die zijn dit allemaal al gewend in meer of mindere mate. Ze hebben wel slimme mensen nodig om te machines draaiende te houden dus wij als btraaf opgeleide westerling zijn ideaal, zeker in combinatie met de schulden en luxe waar we ons in rondwoelen.
Er zijn geen slimme mensen nodig, de machines draaien zelf diagnostische programma's, er hoeft alleen iemand te zijn die met een primitieve schroevendraaier onderdelen vervangt
quote:
Ik ben ondanks alles toch best oranje gezind .
Ik niet, maar heb ook niets tegen het koningshuis hoor. Het is een heel natuurlijk systeem dat zich door de eeuwen heen heeft ontwikkeld en langzaamaan macht verliest. Veel diersoorten hebben in hun samenleving een alpha mannetje, alleen is die van ons vele malen complexer. Ik dank God allang op m'n knieen dat we dan een "goed" koningshuis hebben, voor hetzelfde geld zou je op elke straathoek een beeltenis van Beatrix zien en verder ga ik niet al te veel nadenken, conspiracy theorieen verzinnen is zonde van je geestelijke vermogens.
pi_44955822
Interessant, er gaan namelijk al theoriën rond dat de Aarde om de zoveel tijd een te dominante diersoort herbergt, die de balans dusdanig verstoord dat al het leven uitgeroeid raakt. We zijn te succesvol dus. Op den duur zal er weer een nieuwe cyclus gestart worden tot dit verhaal zich weer herhaald, maar dan weer met een ander dominante diersoort. Of het waar is laat ik in het midden, maar op het eerste gezicht zou het best kunnen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:20:02 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44955888
Mjah, er wordt altijd maar over die geweldige natuurlijke balans gesproken, maar niemand heeft ooit de moeite genomen om die een beetje duidelijk te definiëren .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44955992
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
Mjah, er wordt altijd maar over die geweldige natuurlijke balans gesproken, maar niemand heeft ooit de moeite genomen om die een beetje duidelijk te definiëren .
Dat klopt, we weten dan ook vrij weinig van de Aarde af. Ik kots op al die zogenaamde weerrecords en die klimaathype. Een planeet die miljarden jaren oud is doet wel meer gekke dingen lijkt me.

En misschien is de natuurlijke balans wel dat alles voor de sterkste is, de mens dus.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:33:10 #120
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44956527
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Steeven het volgende:

[..]

Dat klopt, we weten dan ook vrij weinig van de Aarde af. Ik kots op al die zogenaamde weerrecords en die klimaathype. Een planeet die miljarden jaren oud is doet wel meer gekke dingen lijkt me.
Hoezo dat dan? Het is toch vrij logisch dat het opstoken van miljoenen jaren oude koolstofvoorraden voor wat veranderingen zorgt? Het is de plicht van de mens voor de andere mensen om dit in de gaten te houden. De mediahype is slechts een uitbarsting na jaren van universitaire studies die alleen nooit de gewone mens bereikte (blijkbaar).

Dat de aarde er niet mee zit, geloof ik wel. Maar er zijn ook wel enkele gigantische veranderingen geweest waardoor 99% van het leven afstierf. Jezelf hiervoor behoeden lijkt me wel verstandig.
Zyggie.
pi_44957019
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Het is toch vrij logisch dat het opstoken van miljoenen jaren oude koolstofvoorraden voor wat veranderingen zorgt? Het is de plicht van de mens voor de andere mensen om dit in de gaten te houden. De mediahype is slechts een uitbarsting na jaren van universitaire studies die alleen nooit de gewone mens bereikte (blijkbaar).

Dat de aarde er niet mee zit, geloof ik wel. Maar er zijn ook wel enkele gigantische veranderingen geweest waardoor 99% van het leven afstierf. Jezelf hiervoor behoeden lijkt me wel verstandig.
Ach, de een roept dit en de andere dat. Alle paniekzaaiers schreeuwen alleen wat harder, er zijn net zoveel wetenschappers die weerleggen waar Greenpeace je bang voor probeert te maken. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, namelijk dat we het eigenlijk niet weten. Zei de Club van Rome ook ooit niet iets wat achteraf onzinnig bleek? Als het antwoord er zou zijn was iedereen het wel met elkaar eens geweest.

Los van dat kunnen de media publiceren wat ze willen, het blijft selectieve berichtgeving en is dus niet betrouwbaar.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:48:31 #122
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44957289
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ach, de een roept dit en de andere dat. Alle paniekzaaiers schreeuwen alleen wat harder, er zijn net zoveel wetenschappers die weerleggen waar Greenpeace je bang voor probeert te maken. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, namelijk dat we het eigenlijk niet weten. Zei de Club van Rome ook ooit niet iets wat achteraf onzinnig bleek? Als het antwoord er zou zijn was iedereen het wel met elkaar eens geweest.
Het probleem ligt denk ik eerder bij hoe je de informatie aangereikt krijgt. Via belangen/lobbygroepen komt het. Dit terwijl universiteiten allang een zekere consensus hebben over de oorzaken en gevolgen van de opwarming. Jammer genoeg schreeuwen de pseudo-wetenschappers die zogenaamd dingen hebben weergelegd (bijvoorbeeld door aan te geven dat enkele calculaties fout zitten) juist het hardst. Als nuance moet ik zeggen dat Al Gore ook schreeuwerig bezig is.
We weten natuurlijk pas echt wie er gelijk heeft na jaren; puur uit onderbouwing zou ik zeggen de universitaire kant, maar de aarde kan altijd nog enkele verrassingen in petto hebben.
Zyggie.
pi_44957542
Ik heb even een leuk linkje gevonden naar een soort van uitleg van zijn speech (Website lijkt erg amateurstisch, ik weet het ).

http://uts.cc.utexas.edu/~varanus/Everybody.html

Waar het op neerkomt:
quote:
I do not bear any ill will toward humanity. However, I am convinced that the world WOULD clearly be much better off without so many of us.
Onderaan:
quote:
Download text of The Vanishing Book of Life, the now infamous speech I have given many times (16.8 meg pdf file)
Ik ga ervan uit dat het over de speech gaat waar ze het in de OP over hebben, maar ik heb geen tijd om die na te lezen en te kijken of hij juist geinterpeteerd is, misschien dat iemand het wel leuk vindt en er tijd voor heeft

EDIT: Maar ik ga er ook van uit dat het nu over depopulatie in het algemeen gaat, in plaats van het in de OP aangehaalde voorbeeld ?
pi_44958031
Goed, hij is er dus van overtuigd dat de wereld beter af is zonder de mens. Maar de mens is een onderdeel van de natuur en dus wereld, we horen bij elkaar. En hoe de wereld ook gevormd wordt door de mens, het is eerder wat wij onder wereld verstaan. De wereld is naar mijn mening alles op deze Aarde, incl. de mens, wij staan niet boven dieren en andere organismen, danwel daaronder. WIj plaatsen onszelf wel zo, omdat wij ons kunnen onderscheiden van de andere dieren. Dit kun je een vorm van arrogantie noemen, danwel realisme.

In ieder geval, stel dat de Aarde uitgeput raakt, dat betekent niet dat de mens het verpest heeft. Er zullen ook dan dieren en organismen zijn die het goed uit kunnen houden in nieuwe omstandigheden. De enige die bepaalt of iets goed of slecht is, is de mens. Wie zegt dus dat de aangepaste vormen van leven en dus de wereld, dan slechter af zouden zijn? Ik denk eerder dat dit altijd een moreel antwoord zal blijven, en dus geen conclusie.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:16:47 #125
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_44958434
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ach, de een roept dit en de andere dat. Alle paniekzaaiers schreeuwen alleen wat harder, er zijn net zoveel wetenschappers die weerleggen waar Greenpeace je bang voor probeert te maken. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, namelijk dat we het eigenlijk niet weten. Zei de Club van Rome ook ooit niet iets wat achteraf onzinnig bleek? Als het antwoord er zou zijn was iedereen het wel met elkaar eens geweest.

Los van dat kunnen de media publiceren wat ze willen, het blijft selectieve berichtgeving en is dus niet betrouwbaar.
Wat de Club van Rome zei was helemaal niet onzinnig. Het rapport van hen getiteld "The Limits to Growth" was een waarschuwing die heden ten dage nog steeds geldig is.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:57:26 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44961440
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef Steeven het volgende:
Goed, hij is er dus van overtuigd dat de wereld beter af is zonder de mens. Maar de mens is een onderdeel van de natuur en dus wereld, we horen bij elkaar. En hoe de wereld ook gevormd wordt door de mens, het is eerder wat wij onder wereld verstaan. De wereld is naar mijn mening alles op deze Aarde, incl. de mens, wij staan niet boven dieren en andere organismen, danwel daaronder. WIj plaatsen onszelf wel zo, omdat wij ons kunnen onderscheiden van de andere dieren. Dit kun je een vorm van arrogantie noemen, danwel realisme.

In ieder geval, stel dat de Aarde uitgeput raakt, dat betekent niet dat de mens het verpest heeft. Er zullen ook dan dieren en organismen zijn die het goed uit kunnen houden in nieuwe omstandigheden. De enige die bepaalt of iets goed of slecht is, is de mens. Wie zegt dus dat de aangepaste vormen van leven en dus de wereld, dan slechter af zouden zijn? Ik denk eerder dat dit altijd een moreel antwoord zal blijven, en dus geen conclusie.
Juist, hier kan ik het mee eens zijn. Met de kanttekening dat ik vind dat de mens wel enigszins boven de huidige diersoorten staat, simpelweg omdat wij een bewustzijn hebben.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:36:58 #127
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_44966041
ons bestaan is een ongelukje.
ons bewustzijn had nooit verlaagd moeten worden om in deze lichamen de fysieke lagen van het universum te ervaren. we zijn hierdoor onze origine kwijtgeraakt en brengen met onze achtervolging van materialistische doelen adhv zelfzuchtig georienteerde keuzes het geheel uit balans.
¡ Experience Everything !
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:25:04 #128
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44968496
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik weet niet wat ik van de openingspost (dat artikel) moet denken. Het klinkt wel heel verontrustend allemaal.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_44968774
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:25 schreef Erick1985 het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik weet niet wat ik van de openingspost (dat artikel) moet denken. Het klinkt wel heel verontrustend allemaal.
Je zou het topic kunnen doorlezen en zien dat het wel érg uit verband is gerukt, en je dus geen zorgen hoeft te maken over Pianka
pi_45087460
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:27 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Zo'n standaard huilie-respons. Een inslag uit de ruimte doet 3000000000x meer schade.
wat is daar nou weer "huilie" aan?, het is een feit, dat jij de waarheid/feiten niet kan zien is jouw probleem
en een inslag: dan is het in één klap allemaal voorbij, nu is het een soort van "lijden"
zie het maar als in één keer dood worden geschoten, óf langzaam dood worden gemarteld, dan wil je toch het eerste?
opzich heeft hij wel een punt, we vernielen alles, zelfs onze eigen leefomgeving, en dat word ons ook fataal, maar nu nemen we alles (de hele wereld) er in mee.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:57:45 #131
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_45087669
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:52 schreef A.West het volgende:

[..]

wat is daar nou weer "huilie" aan?, het is een feit, dat jij de waarheid/feiten niet kan zien is jouw probleem
en een inslag: dan is het in één klap allemaal voorbij, nu is het een soort van "lijden"
zie het maar als in één keer dood worden geschoten, óf langzaam dood worden gemarteld, dan wil je toch het eerste?
opzich heeft hij wel een punt, we vernielen alles, zelfs onze eigen leefomgeving, en dat word ons ook fataal, maar nu nemen we alles (de hele wereld) er in mee.
Je hebt een verkeerd beeld van de natuur, het is een constant verhaal van dood en leven. De diersoorten die we nu hebben zijn uit deze omstandigheden geevolueeerd. De enige reden dat wij oordelen over 'dood en leven' is omdat we mensen zijn. Wie maakt het uiteindelijk uit dat er diersoorten uitsterven, dat er wat meer gas in de lucht zit, dat het wat warmer is? Niemand, behalve wijzelf, omdat wij degene zijn die erover kunnen nadenken. Deze ode aan de mensch houdt niet in dat we niet bij onzelf te rade moeten gaan, maar de pure negativiteit die je hier hoort leest is echt in 1 smiley: .
Zyggie.
pi_45092825
Allemaal heel interessant dit, maar jullie beredeneren allemaal uit een darwinisch standpunt.. Stel nou dat de mens helemaal geen onderdeel van de natuur is.. en deze dus wel degelijk aantast.. Zou zo maar kunnen tog maarja viel me gwoon op dat jullie nog niet zo bekeken hadden
pi_45094561
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

- wie is "de top"?
De U.N, WHO e.d. zijn de uitvoerende, de werkelijke top is "natuurlijk" de illuminatie, nwo, of hoe je ze noemen wilt.
quote:
The World Population Plan of Action is not self-enforcing and will require vigorous efforts by interested countries, U.N. agencies and other international bodies to make it effective.
U.S. leadership is essential
quote:
- waar staat dat dan "zwart op wit"?
o.a. hier:
http://www.population-security.org/28-APP2.html
quote:
met alleen maar beweren dat het zo is kom je er niet hoor, we willen bewijs zien!
Wat linkjes over depopulation, kan m.i. op meerdere manieren.

http://www.conspiracyarchive.com/NWO/depopulation.htm
http://educate-yourself.o(...)lernazis2apr03.shtml
http://www.cuttingedge.org/news/n1694.cfm
http://www.population-security.org/index.html
http://neverknwo.gnn.tv/b(...)PROTECT_BIODIVERSITY
http://educate-yourself.org/nwo/nwopopcontrol.shtml
http://educate-yourself.o(...)0report10mar81.shtml
http://www.apfn.org/apfn/300.htm
quote:
Death in the Air: Globalism, Terrorism & Toxic Warfare

Released in June 2001, this award-winning author's predictions have now come true. Coming soon is biowarfare, increasing global plagues, nuclear threats, more massive droughts and earthquakes, and population control technologies operated from space and effective beyond your wildest nightmares.
http://www.tetrahedron.org/

Dr. Horowitz presents solid proof that the most powerful industry on earth—the petrochemical–pharmaceutical cartel—aided by corruption, greed, and incompetence by officials in government, scientific organizations, and academic institutions, has seriously endangered the life and health of myriad forms on this chemically and pharmaceutically beleaguered planet.


[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 07-01-2007 20:14:37 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:28:11 #134
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45100612
ahahah...leuk topic
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_45152028
Ze zijn al aan het oefenen hoor:

Gasachtige lucht verspreid over Manhattan
pi_45165248
vandaar dat ze al die botten opgraven van zieke mensen uit vorige eeuwen!
Ik vroeg me al af wat het nut was van het openen van graven, maar goed ik snap het nu
en ja why not?
Mensen die zo rijk zijn worden er gek van op den duur
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_45639821
The CIA's Role in the Anthrax Mailings:
Could Our Spies be Agents for Military-Industrial Sabotage, Terrorism, and Even Population Control?
http://www.tetrahedron.or(...)thrax_espionage.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_45871976
tvp, wel apart verhaaltje :'D
  donderdag 1 februari 2007 @ 06:22:37 #139
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45873541
We gaan doot! woei!
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:16:36 #140
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46023566
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:03 schreef HarrieXL het volgende:
Allemaal heel interessant dit, maar jullie beredeneren allemaal uit een darwinisch standpunt.. Stel nou dat de mens helemaal geen onderdeel van de natuur is.. en deze dus wel degelijk aantast.. Zou zo maar kunnen tog maarja viel me gwoon op dat jullie nog niet zo bekeken hadden
Hoe kijk jij er tegenaan dan? Vanuit een religieus standpunt zou je kunnen stellen dat we slecht bezig zijn denk ik....
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:25:18 #141
118438 no-way
I need a hug !
pi_46165892
In any ecological area the major players dominate their surroundings. Animals will continue to feed untill they have nothing left, so is it with man. The only difference is we know why we have nothing left, they don`t. We have the ability to change our enviroment but not the drive. So once again you see that intelligence and rational thinking do not go hand in hand.
this is gonna hurt!!!
pi_46290985
Een beter milieu begint bij jezelf.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46291631
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef Roi het volgende:
Een beter milieu begint bij jezelf.
zelfmoord dus?
  zondag 5 april 2009 @ 17:39:37 #144
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_67734185
Interessant...
WOS'ser for life.
  zondag 5 april 2009 @ 19:46:02 #145
69211 koffiegast
langzinnig
pi_67737585
mooie kutkick van meer dan 2 jaar oud.
  zondag 5 april 2009 @ 19:57:33 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67737959
Beetje stoffig hier
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 5 april 2009 @ 23:20:41 #147
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67744881
Vaag verhaal.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 6 april 2009 @ 02:14:30 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67748196
Nooit gedacht deze nog eens in m'n AT te zien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 6 april 2009 @ 07:23:50 #149
74056 crew  ToT
pi_67749111
Goh, gisteren ook al zo'n kutkick gehad hier.
Anyway, de Georgia Guidestones waarin dit ook al gezegd wordt, passeren al regelmatig de revue in BNW.

OP even vluchtig doorgelezen, maarre....
quote:
Deze wetenschappers, een aanwinst voor het menselijke ras niet, zijn ook voorstander van het Chinese model. Hier mogen ouders maar een kind hebben, komt er een tweede dan wordt deze weggenomen. Het in beslaggenomen kind wordt vervolgens opengesneden en de organen worden verkocht, waarna de rest van de baby in een grote smeltpot terechtkomt. Het lichaamsvet van deze gesmolten baby’s vind vervolgens zijn weg naar de cosmetica industrie, in de vorm van Collagen vinden we deze baby’s terug in gezichtscrème. Overigens geldt een zelfde lot voor alle geëxecuteerde gevangenen in China, zoals ook The Guardian Unlimited meldt. Er is een overigens een levendige handel in geaborteerde baby's en Beauty Salons maken graag gebruik van deze grondstoffen.

Klopt op zich wel, en het is ook gruwelijk, maar het gaat om abortussen en ondanks dat er in dit stukje dat wel gezegd wordt, lijkt het de suggestie te wekken dat het om baby's zou gaan die al geboren zijn.
Overigens is de wetgeving in China al wel versoepeld; in veel streken was het sowieso al toegestaan om 2 kinderen te krijgen, en in een aantal streken waarin het verboden was, mag het nu ook weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')