abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44944431
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:44 schreef more het volgende:

[..]

Ze neemt geen afstand van "haar" kerk dus gelooft ze dat Jezus over niet al te lange tijd terugkomt op Aarde.
En dan?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:04:30 #52
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44945465
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:07 schreef more het volgende:

[..]

Volgens mij zit het met haar orale dienstverlening wel goed.

[afbeelding]
Sterk argument, ik ben direct overtuigd.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:24:15 #53
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44946003
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:07 schreef more het volgende:

[..]

Volgens mij zit het met haar orale dienstverlening wel goed.

[afbeelding]
Weten we ook meteen waarom ze die Partij voor de Dieren heeft opgericht. Puur eigenbelang natuurlijk.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:31:25 #54
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44951970
quote:
Idd dat wijst dit artikel weer uit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44952547
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:31 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Merkwaardige manier van redeneren heb je toch ook. Nogmaals ze zit hier zeer waarschijnlijk bij omdat de Zevendedags Adventisten nou eenmaal een zeer groot aandeel aan vegetariers in de gelederen hebben. Dat zal haar wel hebben aangesproken, dat maakt haar dus nog niet de nieuwe Gonny.
pi_44954387
Beetje flauw om dat zo uit te vergroten terwijl ze het zelf netjes buiten beschouwing laat.
pi_44955609
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:31 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Waarom??? Wat is er zo raar aan om bij een kerk te horen?
pi_44955833
Jammer dat dit topic zo slecht is opgezet trouwens. Het snijdt op zich wel een interessante kwestie aan. De sterke banden die 7edags-adventisten met het dierenwelzijn en ook het dierenactivisme hebben.

Die mevrouw van de TROS, Antoinette Hertsenberg - is ook 7edagsadventist. Zij is getrouwd met Nico Koffeman, van de Faunabescherming en ruziemaker bij o.a. omroep Llink.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:21:38 #59
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44955942
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:48 schreef Ericr het volgende:

Nogmaals ze zit hier zeer waarschijnlijk bij omdat de Zevendedags Adventisten nou eenmaal een zeer groot aandeel aan vegetariers in de gelederen hebben. Dat zal haar wel hebben aangesproken, dat maakt haar dus nog niet de nieuwe Gonny.
Het dieet van een doorsneelid van een bepaalde kerk zou voor mij niet echt een reden zijn om me bij die kerk aan te sluiten.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:22:26 #60
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44955982
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef freako het volgende:

[..]

Het dieet van een doorsneelid van een bepaalde kerk zou voor mij niet echt een reden zijn om me bij die kerk aan te sluiten.
Het is geen dieet, het is een 'state of mind'.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 22:24:07 #61
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44956071
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef freako het volgende:
Ligt eraan of ze ook lekker eten in de kerk.
Carpe Libertatem
pi_44956209
Het is de enige kerkelijke stroming binnen het Christendom die ook vegetarisme voorstaat. Mocht ik gelovig zijn geweest dan was ik ook Zevendedags Adventist geworden. Denk dat Thieme haar religieuze ei dus goed kwijt kan bij de Zevendedags Adventisten, beetje jammer dat er weer meer achter wordt gezocht.
pi_44956305
Ze hebben mazzel met de koopzondag
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:32:25 #64
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44956496
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het is geen dieet, het is een 'state of mind'.
Tja. Ik blijf het een magere reden vinden. Dan zou ik, als ik varkentjes zo lief vind dat ik geen varkensvlees eet, net zo goed joods kunnen worden. Die eten immers ook geen varkensvlees.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:32:54 #65
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44956512
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef SCH het volgende:
Ze hebben mazzel met de koopzondag
. Ja. Zou ze nou een wetsvoorstel indienen om koopzaterdagen te verbieden?
pi_44956649
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef freako het volgende:

[..]

Tja. Ik blijf het een magere reden vinden. Dan zou ik, als ik varkentjes zo lief vind dat ik geen varkensvlees eet, net zo goed joods kunnen worden. Die eten immers ook geen varkensvlees.
Het is ook niet de enige reden natuurlijk
pi_44956737
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef freako het volgende:

[..]

Je wil het niet begrijpen of je begrijpt het gewoon niet? Als er nou binnen de hele Christelijke gemeenschap geen enkele stroming is die dierenwelzijn hoog in het vaandel heeft staan en de Zevendedags Adventisten wel, waar zou dan je voorkeur naar uit gaan als dierenwelzijn je zeer aan het hart ligt?

Ik weet natuurlijk niet 100% zeker of Thieme daarom die keuze gemaakt heeft, maar vrij logisch is het wel.
pi_44957113
Beetje vreemd dat Thieme hier door linkse Fok!kers verdedigd wordt. Als Wilders stiekum Jehova zou zijn, zouden jullie dan ook zo reageren?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_44957254
Het zou me aan de reet roesten eerlijk gezegd. Maar als een parlementslid ook lid was van Hezbollah of Hamas zou ik dat op zijn minst reden vinden om die persoon uit de kamer te laten zetten.
pi_44961923
De tweede kamer wordt gekerstend Een Christenregering van CDA-CU-PvdA (zitten ook wel christenen bij) en ook nog 's een SGP in de oppositie en Marianne thieme (kerkganger) en Mark Rutte (ook kerkganger) Religie mag weer
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_44965177
Het is niet waaaaaaaaar

Ik heb altijd al gevonden dat er een steekje los bij haar zit.
pi_44965253
Ja, laten we nu ook al iemands persoonlijke geloof gebruiken om die persoon ongeloofwaardig te maken

Wat een intens zielige, zwakke persoonlijke aanval is dit
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44965300
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:38 schreef Seneca het volgende:
Ja, laten we nu ook al iemands persoonlijke geloof gebruiken om die persoon ongeloofwaardig te maken

Wat een intens zielige, zwakke persoonlijke aanval is dit
Hoezo? het maakt haar toch ook ongeloofwaardig?

Als Balkenende in kaboutertjes blijkt te geloven wil je dat toch ook liever weten?
pi_44965312
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:42 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hoezo? het maakt haar toch ook ongeloofwaardig?

Als Balkenende in kaboutertjes blijkt te geloven wil je dat toch ook liever weten?
Mijn beste genverbrander, iemands persoonlijk geloof staat volledig los van die persoons denkbeelden op andere gebieden. Ik heb professoren die overtuigd Christen zijn, en die zou ik toch echt niet ongeloofwaardig willen noemen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44965336
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:43 schreef Seneca het volgende:

[..]

Mijn beste genverbrander, iemands persoonlijk geloof staat volledig los van die persoons denkbeelden op andere gebieden. Ik heb professoren die overtuigd Christen zijn, en die zou ik toch echt niet ongeloofwaardig willen noemen.
Nou ik zou er mijn stem liever niet aan willen geven!

Ik vind het dan ook kiezersbedrog dat ze dit niet heeft verteld vóór de verkiezingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')