Ik pleit voor een hybride vorm.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
het werkt zeker aardig, maar hoop wel dat de uiteindelijke versie gewoon handmatig zoomen heeft, net zoals opera op de pc.
ligt er ook maar net aan wat voor tv je hebt lijkt me.hier staat de wii aangesloten op een redelijk grote, dus de teksten zijn leesbaar. maar als je een kleinere tv hebt zul je toch zelf verder in willen kunnen zoomen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als extra optie oke.
maar zo het nu werkt vind ik ideaal...
ik heb een 15" tv'tjequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ligt er ook maar net aan wat voor tv je hebt lijkt me.hier staat de wii aangesloten op een redelijk grote, dus de teksten zijn leesbaar. maar als je een kleinere tv hebt zul je toch zelf verder in willen kunnen zoomen.
nee want die is al heel lang onlinequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef Tweek het volgende:
Hadden er trouwens nog meer mensen gister een bericht van nintendo dat het weer kanaal eindelijk online ging?
Wel leuk dat ie weer eens blauw oplichte, maar dat kanaal had ik al lang.
Ja weet ik heb het kanaal ook al sinds vorige week, maar gister ineens een berichtje van Nintendo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
nee want die is al heel lang onlineals je je Wii geupdate had kon je er meteen op
nu met smart w8en tot 27-01 dan gaat het nieuwskanaal online
![]()
apart... heb helemaal nix gehad van onze vrolijke vrienden van the big Nquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja weet ik heb het kanaal ook al sinds vorige week, maar gister ineens een berichtje van Nintendo.
Volgens mij niet welke deze week. Maar voor januari staan wel Super Mario World en Legend of Zelda: A Link to the past gepland. Volgens Wikipedia.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef _petjan het volgende:
Zijn de VC games die deze week komen al bekend?
Volgens mij stond Zelda er al bij gisterquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens mij niet welke deze week. Maar voor januari staan wel Super Mario World en Legend of Zelda: A Link to the past gepland. Volgens Wikipedia.
daarom zei ik al weet niet welke zelda het wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
nu is zelda 1 (legend of zelda) al te koop. Dat was de allereerste zeldagame op de NES.
A link to the past komt van de SNES
omg. ik ga zo punten scoren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
nu is zelda 1 (legend of zelda) al te koop. Dat was de allereerste zeldagame op de NES.
A link to the past komt van de SNES
Wilde net hetzelfde zeggen. Zou wel fijn zijn, zit al genoeg geld in de Wii op dit moment namelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef Oksel het volgende:
Kunnen we nou al eens sterren omruilen voor punten?
SNES games zijn te spelen met de cube controller of met de classic controllerquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omg. ik ga zo punten scoren.
komt ie echt? verdomme nostalgie alom.
mja met welke joystick moet je dat spelen dan?
hij heeft een kabel maar die prik je in de wiimote.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef Oksel het volgende:
Stomme vraag: is de classic controller draadloos?
maar das niet draadloos.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
een cube controller werkt dus ook. maar daarvan is de d-pad eigenlijk te lastig en klein denk ik.
wavebird dan, dat is ook compatible als het goed is en draadloos.quote:maar das niet draadloos.
wired controllers zijn zoooooooo 2006
ze worden naar de flashdrive van je wii gekopieerd en direct gekoppeld aan je Wii (aangezien je ook het spel kan kopieeren naar een SD kaart, zo voorkomen ze dat het massaal gekopieerd wordt)quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
zeg die VC hea, is het nou zo dat die spellen naar je comp worden gedownload of is het zo dat je ze vanaf de server inlaadt en ze aan je computer gekoppeld staan...
ze zouden die games gewoon op een verzamel schijf moeten uitbrengen in de winkel
je download ze naar de flashdrive van je wii. je kunt ze ook kopieeren naar sd-kaart, maar moet ze terugkopieeren om te kunnen spelen. ook worden je downloads gekoppeld aan je account. wis je ze, dan kun je ze op je eigen wii kostenloos opnieuw downloadenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
zeg die VC hea, is het nou zo dat die spellen naar je comp worden gedownload of is het zo dat je ze vanaf de server inlaadt en ze aan je computer gekoppeld staan...
ze zouden die games gewoon op een verzamel schijf moeten uitbrengen in de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |