in plaats van mij lekker maken. kan je beter ff de link pasen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:39 schreef Haay1971 het volgende:
Zul je toch eerst online moeten gaan met je Wii, linebear, voordat je naar www.wiicade.com kunt surfen en flash spelletjes op je Wii kunt spelen.
(overigens, gisteravond wat spelletjes op Wiicade gedaan. Zat één ERG grof (i.e. veel zinloos geweld) spelletje in. Soort adventure in Southpark stijl waarbij je telkens keuzes krijgt en daarna de gevolgen van je keuzes te zien krijgt. Op gegeven moment moet je iemand afmaken die volgens het verhaaltje je vriendin lastig valt. Heb je de keuze uit: MP5 voor drive-by shooting, shotgun voor dichtbij afmaken, mes voor z'n keel doorsnijden, en nog een 4e wapen. Echt bloederig spelletje wel!
Zit op m'n werk, en kan het geluid niet uitzetten, dus dan horen collega's het als ik naar een site ga met animaties en geluiden...quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
in plaats van mij lekker maken. kan je beter ff de link pasen.
Geef die arme jongen (en mijquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:08 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Zit op m'n werk, en kan het geluid niet uitzetten, dus dan horen collega's het als ik naar een site ga met animaties en geluiden...Maar ff zoeken daar, is niet zo moeilijk te vinden hoor.
GDR had je mij toevallig al geaccept op je Wii? had je er bij mij wel al tussen staan maar volgens mij stond je nog grijs (kan ook zijn dat mn verstand me weer f in de steek laatquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:20 schreef _GdR_ het volgende:
oke ik ga wel zoeken.
hoe heet dat spel dan ongeveer?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
GDR had je mij toevallig al geaccept op je Wii? had je er bij mij wel al tussen staan maar volgens mij stond je nog grijs (kan ook zijn dat mn verstand me weer f in de steek laat)
kan niet ruiken wie mij toegevoegd hebtquote:Wii: 5882 2763 9193 9812 PM me als je me toegevoegd
Had je geloof ik al gepmt of mn verstand is me idd aan het verlatenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]
kan niet ruiken wie mij toegevoegd hebt
quote:
Vannavond dus ook maar f uitproberenquote:
Het zou gewoon moeten werken zonder probs heb al genoeg cubegames erop gespeeld maar dit werkte zonder enige problemen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef Apekoek het volgende:
hoe zit dat met de backward gaming?
Ik heb hier dus mijn Fifa 07 voor de cube, en het beeld schokt een beetje, dit gebeurd niet met wii games! dus mijn vraag is eigelijk, klopt dit? of horen alle (cube)games allemaal even soepel te spelen?
vollop grappig.quote:
hmm okay, apart.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:42 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Het zou gewoon moeten werken zonder probs heb al genoeg cubegames erop gespeeld maar dit werkte zonder enige problemen.
Christus, wat een hectiek. Gelukkig gaat het op een gegeven moment ook te snel voor de gast in de demofilmpje en begint zelfs hij wat ringen te missenquote:
Je stuurt alleen maar sonic van links naar rechts hehquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:05 schreef Adagio het volgende:
[..]
Christus, wat een hectiek. Gelukkig gaat het op een gegeven moment ook te snel voor de gast in de demofilmpje en begint zelfs hij wat ringen te missen
Maar het ziet er wel erg tof uit! grr er zijn nog teveel games om te kopen voor de Wii... nu al!!! waarom wil die geldboom maar niet lukkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:05 schreef Adagio het volgende:
[..]
Christus, wat een hectiek. Gelukkig gaat het op een gegeven moment ook te snel voor de gast in de demofilmpje en begint zelfs hij wat ringen te missen
wtf! vet! sonic heb ik altijd al tof gevonden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:05 schreef Adagio het volgende:
[..]
Verw8 dat het wel zoiets zal worden als bij Tony Hawk. heen en weer bewegen is sturen en voor de extra snelheid de Wii mote shakenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf! vet! sonic heb ik altijd al tof gevonden.
must have voor mij denk ik.
alleen wat zou de inbreng van de wiimote zijn?
Nee: Naar voor kantelen is sneller, naar achteren langzamer, om hoohg bewegen is springenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:21 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Verw8 dat het wel zoiets zal worden als bij Tony Hawk. heen en weer bewegen is sturen en voor de extra snelheid de Wii mote shaken![]()
Nou nou, veel goede wii games hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:12 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Maar het ziet er wel erg tof uit! grr er zijn nog teveel games om te kopen voor de Wii... nu al!!! waarom wil die geldboom maar niet lukken![]()
Neeeeeequote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef _petjan het volgende:
[..]
Nou nou, veel goede wii games hoorNu alleen zelda, en over 3 maanden komt de volgende goede game
![]()
Dat is geen toeval, verschillende teksten vergroot hij tot verschillende niveaus, fit-to-window achtig. Het is grappig om te zien dat bijna niemand dat opvalt, en mensen klagen dat er maar 1 zoomlevel is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:20 schreef _GdR_ het volgende:
...en moet zeggen dat dat heel goed werktdat inzoomen doet ie echt perfect.
ff zoomen op de headlines en daarna op het nieuwsbericht.
past er precies in
als extra optie oke.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
het werkt zeker aardig, maar hoop wel dat de uiteindelijke versie gewoon handmatig zoomen heeft, net zoals opera op de pc.
Ik pleit voor een hybride vorm.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
het werkt zeker aardig, maar hoop wel dat de uiteindelijke versie gewoon handmatig zoomen heeft, net zoals opera op de pc.
ligt er ook maar net aan wat voor tv je hebt lijkt me.hier staat de wii aangesloten op een redelijk grote, dus de teksten zijn leesbaar. maar als je een kleinere tv hebt zul je toch zelf verder in willen kunnen zoomen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als extra optie oke.
maar zo het nu werkt vind ik ideaal...
ik heb een 15" tv'tjequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ligt er ook maar net aan wat voor tv je hebt lijkt me.hier staat de wii aangesloten op een redelijk grote, dus de teksten zijn leesbaar. maar als je een kleinere tv hebt zul je toch zelf verder in willen kunnen zoomen.
nee want die is al heel lang onlinequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef Tweek het volgende:
Hadden er trouwens nog meer mensen gister een bericht van nintendo dat het weer kanaal eindelijk online ging?
Wel leuk dat ie weer eens blauw oplichte, maar dat kanaal had ik al lang.
Ja weet ik heb het kanaal ook al sinds vorige week, maar gister ineens een berichtje van Nintendo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
nee want die is al heel lang onlineals je je Wii geupdate had kon je er meteen op
nu met smart w8en tot 27-01 dan gaat het nieuwskanaal online
![]()
apart... heb helemaal nix gehad van onze vrolijke vrienden van the big Nquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja weet ik heb het kanaal ook al sinds vorige week, maar gister ineens een berichtje van Nintendo.
Volgens mij niet welke deze week. Maar voor januari staan wel Super Mario World en Legend of Zelda: A Link to the past gepland. Volgens Wikipedia.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef _petjan het volgende:
Zijn de VC games die deze week komen al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |