Volgens mij stond Zelda er al bij gisterquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens mij niet welke deze week. Maar voor januari staan wel Super Mario World en Legend of Zelda: A Link to the past gepland. Volgens Wikipedia.
daarom zei ik al weet niet welke zelda het wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
nu is zelda 1 (legend of zelda) al te koop. Dat was de allereerste zeldagame op de NES.
A link to the past komt van de SNES
omg. ik ga zo punten scoren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
nu is zelda 1 (legend of zelda) al te koop. Dat was de allereerste zeldagame op de NES.
A link to the past komt van de SNES
Wilde net hetzelfde zeggen. Zou wel fijn zijn, zit al genoeg geld in de Wii op dit moment namelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef Oksel het volgende:
Kunnen we nou al eens sterren omruilen voor punten?
SNES games zijn te spelen met de cube controller of met de classic controllerquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omg. ik ga zo punten scoren.
komt ie echt? verdomme nostalgie alom.
mja met welke joystick moet je dat spelen dan?
hij heeft een kabel maar die prik je in de wiimote.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef Oksel het volgende:
Stomme vraag: is de classic controller draadloos?
maar das niet draadloos.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
een cube controller werkt dus ook. maar daarvan is de d-pad eigenlijk te lastig en klein denk ik.
wavebird dan, dat is ook compatible als het goed is en draadloos.quote:maar das niet draadloos.
wired controllers zijn zoooooooo 2006
ze worden naar de flashdrive van je wii gekopieerd en direct gekoppeld aan je Wii (aangezien je ook het spel kan kopieeren naar een SD kaart, zo voorkomen ze dat het massaal gekopieerd wordt)quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
zeg die VC hea, is het nou zo dat die spellen naar je comp worden gedownload of is het zo dat je ze vanaf de server inlaadt en ze aan je computer gekoppeld staan...
ze zouden die games gewoon op een verzamel schijf moeten uitbrengen in de winkel
je download ze naar de flashdrive van je wii. je kunt ze ook kopieeren naar sd-kaart, maar moet ze terugkopieeren om te kunnen spelen. ook worden je downloads gekoppeld aan je account. wis je ze, dan kun je ze op je eigen wii kostenloos opnieuw downloadenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
zeg die VC hea, is het nou zo dat die spellen naar je comp worden gedownload of is het zo dat je ze vanaf de server inlaadt en ze aan je computer gekoppeld staan...
ze zouden die games gewoon op een verzamel schijf moeten uitbrengen in de winkel
Jahoor! Ik heb Bomberman, en alleen maar één wiimote. De singleplayer game in Bomberman spelen gaat prima daarmee. Wacht nog ff tot ik m'n 2e wiimote heb, zodat we thuis ook multiplayer Bomberman tegen elkaar kunnen spelen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef FJD het volgende:
Kun je bomberman niet gewoon met de mote spelen? Tis niet dat Bomberman nu zoveel knoppen gebruikt![]()
Wil je dat Wikipedia linkje met ons delen? Dan heb ik er i.i.g. weer een interresante bookmark bij!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens mij niet welke deze week. Maar voor januari staan wel Super Mario World en Legend of Zelda: A Link to the past gepland. Volgens Wikipedia.
had je je Wii verkocht omdat je geen component kabel had?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:19 schreef -Dries- het volgende:
Ja hoor, net mijn wii verkocht en nu komen de component kabels binnen
Jah hier nog 1 heb mn punten van 1st de Wii aangemeld daarna kwam ik er 8ter dat ik nog hele stapel had van mn cube+games. Heb nu al meer dan genoeg om meer dan de helft van de games te kopen als het omgezet wordtquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde zeggen. Zou wel fijn zijn, zit al genoeg geld in de Wii op dit moment namelijk.
Je kan idd met je cube controler maar da's dan weer bedraad die gaan boven in in je Wiiquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
een cube controller werkt dus ook. maar daarvan is de d-pad eigenlijk te lastig en klein denk ik.
Jah wie verkoopt dan ook zn Wiiquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:19 schreef -Dries- het volgende:
Ja hoor, net mijn wii verkocht en nu komen de component kabels binnen
waarschijnlijk om gewoon nog wat pegels te verdienen aan de nieuwe wii om vervolgens volgende week weer 1 voor zich zelf te kopen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
had je je Wii verkocht omdat je geen component kabel had?![]()
er is geen enkel goed excuus om je Wii te verkopenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
waarschijnlijk om gewoon nog wat pegels te verdienen aan de nieuwe wii om vervolgens volgende week weer 1 voor zich zelf te kopen?
Heb ik f mazzel met vrienden bij Dixons (12.5% korting) en met mn pa die bij Intertoys werkt (15%korting) ik heb het voor het uitzoekenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef mschol het volgende:Zelda is 54.99 bij MM den haag, daar gaat me 15 euro voordeel
Same here wie is er zo gekquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:29 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
er is geen enkel goed excuus om je Wii te verkopen![]()
Maar natuurlijk, kijk eens aan: http://en.wikipedia.org/w(...)sole_titles_(Europe)quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:08 schreef Pronk het volgende:
[..]
Wil je dat Wikipedia linkje met ons delen? Dan heb ik er i.i.g. weer een interresante bookmark bij!
Dat lijkt niet mogelijk te zijn. In het wii geheugenbeheer menu kun je alleen kopieeren tussen:quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef metalheadBOC het volgende:
weet iemand trouwens of het mogelijk is om je opgeslage savegames van je Wii te kopieeren naar je gamecube memorycard?
Da's dan wel weer beetje jmmrquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat lijkt niet mogelijk te zijn. In het wii geheugenbeheer menu kun je alleen kopieeren tussen:
- het wiiflashgeheugen en een sd-kaart
- tussen 2 gamecube memorycards
THX!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, kijk eens aan: http://en.wikipedia.org/w(...)sole_titles_(Europe)
Je maakt ons weer gelukkig Saviourquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, kijk eens aan: http://en.wikipedia.org/w(...)sole_titles_(Europe)
waarom alleen maar ports ze konden zo een mooie exclusives maken waar ze veel aan verdienen ( zie red steel) en dan verzuimen ze dat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef linebear het volgende:
Woensdag 03 januari 2007 - Sinds Nintendo hun nieuwe console heeft aangekondigd is Ubisoft begonnen met veel games te ontwikkelen voor het nieuwe apparaat. Bij de launch brachten ze al meteen vele games uit en het ziet er naar uit dat Ubisoft van plan is dat te blijven doen. Ze hebben namelijk weer 4 nieuwe games aangekondigd die in 2007 zouden moeten verschijnen.
De aangekondigde games zijn:
Brothers In Arms : D-Day
Driver : Parallel Lines
Spelling Spree
Cosmic Family
Dat kunnen ze nu ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:59 schreef depax het volgende:
[..]
waarom alleen maar ports ze konden zo een mooie exclusives maken waar ze veel aan verdienen ( zie red steel) en dan verzuimen ze dat.
Neequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
had je je Wii verkocht omdat je geen component kabel had?![]()
Mwoah, nee, misschien dat ik over een half jaartje weer een wii koop.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
waarschijnlijk om gewoon nog wat pegels te verdienen aan de nieuwe wii om vervolgens volgende week weer 1 voor zich zelf te kopen?
Omdat ubi de nieuwe EA wil worden dus dan kom je niet met nieuwe titels maar met brakke ports van games die toch al niet al te best waren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:59 schreef depax het volgende:
[..]
waarom alleen maar ports ze konden zo een mooie exclusives maken waar ze veel aan verdienen ( zie red steel) en dan verzuimen ze dat.
de classic controller is bedoeld voor virtual console games. maar voor gamecube games werkt ie juist weer niet dacht ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:49 schreef zaikert het volgende:
volgens mij is ie daar juist voor bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |