De andere concerten van hem in deze tour, zoals vóór Amsterdam in Gent waren binnen no time uitverkocht.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Concert aangekondigd in Amsterdam, Olympisch stadion. Kaartverkoop start vrijdag om 10 uur.
Dat zeiden zo ook al over de vorige tour.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Deze tour moet veel geld opleveren omdat hij een paar jaar geleden toen uit na 5 jaar uit het Zenklooster kwam financieel was geplunderd door zijn toenmale manager, het ging om een miljoen of 5.
Volgens mij ging dat ook over de vorige tour, kan me niet voorstellen dat op die tour nou zoveel geld verloren is.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:57 schreef Z het volgende:
[..]
Dat zeiden zo ook al over de vorige tour.
Dan zouden ze toch wel iets verkeerd gedaan moeten hebben, want dat was ook overal uitverkocht, extra concerten etc.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat ook over de vorige tour, kan me niet voorstellen dat op die tour nou zoveel geld verloren is.
Wat is er mis met het Olympisch Stadion? Ik heb daar nooit een concert gezien overigens.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Jammer van de locatie. Ben blij dat ik hem in Westerpark gezien heb voor 60 euro. Denk dat ik die herinnering maar koester.
Dat vraag ik me ook af (ben er nog nooit geweest). Het moet wel groot genoeg zijn om een paar duizend stoelen neer te zetten natuurlijk, want vanwege de wat oudere doelgroep zijn het zitconcerten. Bij Westerpark was dat niet de insteek maar toen kreeg de organisatie zoveel emails dat ze alsnog een tribune hebben gebouwd.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef Z het volgende:
[..]
Wat is er mis met het Olympisch Stadion? Ik heb daar nooit een concert gezien overigens.
Op de tribune kunnen sowieso al 22.500 mensen plaatsnemen waarvan 7.600 overdekt. Het zit wel een beetje hard op de tribune, dat wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:03 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af (ben er nog nooit geweest). Het moet wel groot genoeg zijn om een paar duizend stoelen neer te zetten natuurlijk, want vanwege de wat oudere doelgroep zijn het zitconcerten. Bij Westerpark was dat niet de insteek maar toen kreeg de organisatie zoveel emails dat ze alsnog een tribune hebben gebouwd.
Heb wat vooroordelen tegen stadionconcerten. Door het massale gaat voor mij veel van de belevenis verloren.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef Z het volgende:
[..]
Wat is er mis met het Olympisch Stadion? Ik heb daar nooit een concert gezien overigens.
Ik ken alleen het Jennifer Warnes album "famous blue raincoat" met Cohen-covers. Hij zingt zelf mee op "Joan of Arc`.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Er staat mij iets bij van een live-album samen met Jennifer Warns. Klopt dat? En zo ja hoe heet die? Daar zat wel een mooie sfeer in als ik het me goed herinner, ben geen echte fan.
Nee, maar ik gun hem alle publiek wat hij kan trekken. Zeker als je ziet hoeveel plezier hij er bij de vorige tour in had ten opzichte van eerdere tours (of alle videobeelden die ik heb gezien waren net op rotavondenquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tweede concert aangekondigd. Niet echt een verrassing, gezien de 5 concerten in belgië..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |