Precies.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
GS gaat aan zichzelf ten onder
Neuh ben het er gewoon niet mee eens. Ik zie zelden iets zinnigs staan op GS of in de Telegraaf.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef JohnDope het volgende:
genverbrander en al die andere Telegraaf/GeenstijlHaters, het zal jullie sieren als jij mijn verhaal even bevestigt.
Maar daar zullen jullie wel te laf voor zijn.
Laf dus. Jij kan gewoon niet eerlijk zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 21:26 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Neuh ben het er gewoon niet mee eens. Ik zie zelden iets zinnigs staan op GS of in de Telegraaf.
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laf dus. Jij kan gewoon niet eerlijk zijn
Volgende patientKomt u maar
![]()
je kan beter zeggen wat niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Geef eens een voorbeeld dan van dat onthullende nieuws van GS wat iedere burger moet weten.
Geen voorbeeld?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je kan beter zeggen wat niet.
Maargoed met jou was ik al klaar.![]()
*Next*
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijnquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijn
Volgende.
Elke krant en elke website is in zekere mate gekleurd. Er is genoeg wat de Telegraaf of Geenstijl bewust weghouden wat de burger zou moeten weten.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:19 schreef JohnDope het volgende:
Dat plaatst de Telegraaf en Geenstijl pontificaal op de frontpage.
Zeker niet. Toen er smadelijke geruchten de ronde deden over een partijgenoot van Wilbers die zijn vrouw sloeg werd dat ook pontificaal op geenstijl gezet.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Elke krant en elke website is in zekere mate gekleurd. Er is genoeg wat de Telegraaf of Geenstijl bewust weghouden wat de burger zou moeten weten.
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijn
Volgende.
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is wel uitermate lachwekkend dat ze een schrijver Something Awful een collega durven noemen.
Dat is wel erg naast je schoenen lopen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044618.html
De frontpage is niet zo bijzonder, alhoewel vaak erg grappig. Het forum wel. Je moet betalen = minder malloten, je wordt zonder pardon gebanned als je je gedraag zoals op Geenstijl (inhoudsloos en catchphrases, etc.) = nog minder malloten. Op een aantal subfora kan je vrolijk je gang gaan, maar de meeste fora zijn heen clean.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef heiden6 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?
En de navigatie is er ook om te janken. (ben 1 keer op die site geweest, want ik dacht ook nu gaan we het meemaken, dat viel dus vies tegen).quote:Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?
Volgens mij meen je het nog ookquote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inderdaad! Wie tegen Geert Wilders is, is voor Samir Azzouz!
Heb je de episteltjes van Heleen Mees wel eens gelezen? De arrogante dommigheid ten top. Dat afzeiken maakt je niet rechts.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Er waren nog tijden dat shocklog GeenStijl zich verzette tegen de kwalificatie 'rechts', tegenwoordig komt het populaire log er openlijk voor uit. De bijdragen worden steeds rechtser en krijgen ook steeds minder niveau. Zo werd dit eergister gepubliceerd:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.html
Ordinaire scheldpartij![]()
![]()
Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.
Ik heb het idee dat de redactieleden zelf ook zeer onaangenaam verrast zijn over de trash die ze naar hun site trekken. Als je de reacties ziet van de 'reaguurders' onder de artikelen, het gaat alleen nog maar over tieten, aftrekken en poep. Fijn dat GeenStijl bestaat, komen die losertjes tenminste minder naar FOK!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |