Altijd sekstekort natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat ben jij gefrustreerd de laatste tijd. Kom je sex te kort?
Iedereen die voor een GP is, is links?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:59 schreef knowall het volgende:
Pim was ook voor een GP. De linkse rotzak!
je bedoeld dat je mensen met een wit kleurtje wel durft uit te lachen, en mensen met een donker kleurtje niet? Oftewel, je gaat mensen afhankelijk van de huidskleur anders behandelen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:56 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik ben goed opgevoed; ik lach mensen met een chromosoompje meer niet uit.
pwned!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:26 schreef knowall het volgende:
Je hebt me door.
Speciaal voor Fok!...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef pberends het volgende:
Ze halen nu opeens weer stukjes met Michiel Smit naar boven, ze willen zeker zelf verdoezelen dat ze extreem zijn.
Ze zeiden ooit in een interview dat ze alles aanpakken dat extreem is. Gaan ze nu zichzelf soms aanpakken?quote:
Jij vindt ze extreem grappig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef pberends het volgende:
Ze zeiden ooit in een interview dat ze alles aanpakken dat extreem is. Gaan ze nu zichzelf soms aanpakken?
Sta jij zo ver buiten de realiteit dat het je echt verbaast?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef Floripas het volgende:
Gut, zijn er nog mensen die die knalroze zelfingenomen e-tabloid lezen?
Ik woon niet in Nederland. Het laatste dat ik van ze vernam is dat ze een roze stroman van de Telegraaf zijn geworden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sta jij zo ver buiten de realiteit dat het je echt verbaast?
Jong?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef Floripas het volgende:
Ik woon niet in Nederland. Het laatste dat ik van ze vernam is dat ze een roze stroman van de Telegraaf zijn geworden.
Serieus, jong, we hebben het wel over GeenStijl, he? Doet niet aan feiten checken, willen de Daily Mail zijn van Nederland, zijn vooral erg blij met zichzelf en de rechtervleugel van de VVD.
Ja. Hoe vervelend sommigen dat kennelijk ook vinden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:51 schreef Floripas het volgende:
Nee, ik weet dat het goed bezocht is, maar is het ook zo populair?
Maar hoe weet je dat? Hebben ze echt invloed op de verkiezingen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja. Hoe vervelend sommigen dat kennelijk ook vinden.
Ik twijfel daar ernstig aan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:52 schreef gday het volgende:
maar de classificatie van het Geenstijl-publiek zit er wat minder ver naast dan Geenstijl zelf wil laten lijken.
De meeste bezoekers zijn geen reaguurder, of slechts mondjesmaat. Dat is logisch. We gaan de populariteit van een krant ook niet afmeten aan het aantal ingezonden brieven...quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:04 schreef Floripas het volgende:
Maar hoe weet je dat? Hebben ze echt invloed op de verkiezingen?
Veel mensen die er komen hebben er een 'erger-uurtje', de meeste reaguurders zijn er erg vaak en zeggen vaak hetzelfde. Individuele IP-hits zeggen niet zoveel, wel?
De Telegraaf zwemt in het geld en was per definitie al praktisch moederorganisatie van GeenStijl.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:07 schreef DS4 het volgende:
Als GS echt in de marge zat, dan had de Telegraaf ze niet een zak met geld gegeven. Zo simpel is het.
Neehoor, moslims vind je toch echt ergens anders.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:17 schreef waltersh het volgende:
Op GS komen nog voornamelijk extreem-rechtse randdebielen die nauwelijks de Nederlandse taal beheersen.
Geen interessante site meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |