Ehm, Brandon Davis?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:04 schreef ellos het volgende:
en die andere? die jongeman met die geepileerde wenkbrauwen?
Jezus, wat erg ook eigenlijk. Die fotografen, wat een lage personen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:15 schreef Erasmusch het volgende:
Zo krijgen ze dus die fotos
http://www.youtube.com/watch?v=ESyQW1l597E&eurl=
Exactly.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:26 schreef DarkElf het volgende:
(al snap ik niet dat iemand zichzelf serieus kan nemen die zo zijn geld verdient, als fotograaf dus)
Bizar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:15 schreef Erasmusch het volgende:
Zo krijgen ze dus die fotos
http://www.youtube.com/watch?v=ESyQW1l597E&eurl=
Ik vind het echt zieilig dat ze overal achtervolgd worden door de Paperazzi, hierdoor kunnen ze geen normaal leven meer leiden, vooral Britney die kan het gewoon niet aan. Zie dit interview waarin ze begint te huilen waarin ze verteld dat ze de druk niet meer aan kan:quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef Nuna het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje grappig.
Britney stomdronken naast Paris. Daarna tegen de fotografen zeggen als Britney instapt: 'Guys, don't be perverts.' En daarna: 'Lindsaaaay'. Komt Lindsay Lohan ook nog een beetje laveloos aanlopen en uiteindelijk stappen ze in de auto en rijden weg.
Ondertussen nog steeds al die fotografen, die foto's maken van alles wat los en vast zit.
Oke, wel zielig natuurlijk dat overal waar je naartoe gaat foto's van je worden gemaakt. Maar ach, daarna kunnen ze mooi uithuilen in hun riante villa met een 'cosmo' bij het zwembad. Alles heeft zijn prijs.
mwahquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:17 schreef seeya_40 het volgende:
http://x17online.com/cele(...)tine_for_britney.php
Foto's van Brit. Niet echt op d'r best om het zo maar te zeggen.
Ik vind het echt zielig voor haar. Het arme kind is al vanaf en jar of 5 door pushmama op het podium geschopt... Natuurlijk vind zo'n kind dat leuk, maar ze kan de gevolgen gewoon niet overzien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zieilig dat ze overal achtervolgd worden door de Paperazzi, hierdoor kunnen ze geen normaal leven meer leiden, vooral Britney die kan het gewoon niet aan. Zie dit interview waarin ze begint te huilen waarin ze verteld dat ze de druk niet meer aan kan:
http://www.youtube.com/watch?v=ezaQTMJ1gVs&mode=related&search=
spoel door naar de 5e minuut
http://www.youtube.com/watch?v=MaEU6CsOw9o
Mwah. Ze kunnen er toch ook voor kiezen uit de schijnwerpers te stappen en iets heel anders te gaan doen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik vind het echt zielig voor haar. Het arme kind is al vanaf en jar of 5 door pushmama op het podium geschopt... Natuurlijk vind zo'n kind dat leuk, maar ze kan de gevolgen gewoon niet overzien.
Echt, stuk voor stuk draaien die kindsterretjes door. Lindsey, de Olsentjes...
Wat heeft Brit nou nog voor noemenswaardigs gedaan de afgelopen tijd? Ze heeft 2 kinderen gebaard, en overal en nergens werd ze gestalkt. En als ze dan vlucht met d'r kind, is het ook weer niet goed, want dan is ze een slechte mama.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah. Ze kunnen er toch ook voor kiezen uit de schijnwerpers te stappen en iets heel anders te gaan doen?
Als britney het echt zo verschrikkelijk vind in de showbiss, stapt ze er wel helemaal uit. Ze heeft misschien geen nieuwe nummers uitgebracht maar ze trekt wel weer met vanalles de aandacht. Onder andere met je blote doos stappen met Paris Hiltonquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat heeft Brit nou nog voor noemenswaardigs gedaan de afgelopen tijd? Ze heeft 2 kinderen gebaard, en overal en nergens werd ze gestalkt. En als ze dan vlucht met d'r kind, is het ook weer niet goed, want dan is ze een slechte mama.
Ze is gescheiden uiteraard, dat is 'hot' news.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat heeft Brit nou nog voor noemenswaardigs gedaan de afgelopen tijd? Ze heeft 2 kinderen gebaard, en overal en nergens werd ze gestalkt. En als ze dan vlucht met d'r kind, is het ook weer niet goed, want dan is ze een slechte mama.
Inderdaad. Ik heb bv van Tom Hanks ook nog nooit wat raars gehoord.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Er zijn genoeg celebs die het niet zo erg hebben
Nelly Furtado
Eminem
En vast nog veel meer
Dus het ligt gewoon aan hen zelf hoor. Het hoeft helemaal niet zoals Britney en Paris en Reid
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb bv van Tom Hanks ook nog nooit wat raars gehoord.
Of dat zusje van Paris; NicoleNicky! Hoor je ook nooit wat van!
Die kiezen er liever voor een beetje rustiger te doen.![]()
ZIj trekt de aandacht, maar dat komt omdat ze gewoon een grote celebrity is dat vaak voor ophef zorgt. Denk je nou echt ze expres met dr blote doos gefotografeerd wilde worden?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:29 schreef Moja het volgende:
[..]
Als britney het echt zo verschrikkelijk vind in de showbiss, stapt ze er wel helemaal uit. Ze heeft misschien geen nieuwe nummers uitgebracht maar ze trekt wel weer met vanalles de aandacht. Onder andere met je blote doos stappen met Paris HiltonHou je dan in het begin een klein beetje gedeisd, op een gegeven moment word die media aandacht gewoon minder en verdwijn je vanzelf uit de picture.
Nou sorry hoor, maar als je van die uberkorte rokjes zónder slipje en dan ook nog eens in zo'n sportauto gaat waar je eerst je benen in je nek moet leggen voordat je er uit komt, dan neem je iig geen voorzorg maatregelen dat het niet gebeurdquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ZIj trekt de aandacht, maar dat komt omdat ze gewoon een grote celebrity is dat vaak voor ophef zorgt. Denk je nou echt ze expres met dr blote doos gefotografeerd wilde worden?
En als ze lekker wil uitgaan, moet ze dat toch zelf weten??
En waarom zou de Paperazzi Nelly Furtado, Tom Hanks of Eminem willen volgen? Ze zijn totaal oninteressant...
Hear hearquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Moja het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar als je van die uberkorte rokjes zónder slipje en dan ook nog eens in zo'n sportauto gaat waar je eerst je benen in je nek moet leggen voordat je er uit komt, dan neem je iig geen voorzorg maatregelen dat het niet gebeurdEn het is niet een keer maar meerdere malen dus ik begin eerlijk gezegd te denken dat ze het er om doet ja. En idd dat moet ze lekker helemaal zelf weten, maar ga dan ook niet janken als je weer zo in de belangstelling staat en dat je het niet meer aan kan.
Waarom denk je dat die Nelly, Tom helemaal niet interessant zijn, omdat die dat soort dingen dus niet doen.
My god, meen je dit serieus?quote:Denk je nou echt ze expres met dr blote doos gefotografeerd wilde worden?
Denk jij nou echt dat het per ongeluk was?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Denk je nou echt ze expres met dr blote doos gefotografeerd wilde worden?
...
Tja, ik vind het ook vreemd. Bepaalde dingen vergeet je toch niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat het per ongeluk was?
Nelly Furtado wordt niet elke sec. van haar leven achtervolgd, waardoor er weinig smakelijks over haar te vertellen is. Britney wordt 24hrs a day achtervolgd en dan krijg je zulke dingen dus. Dat Britney geen slip aandoet is niet echt slim nee, maar ze wil heus niet expres gefotografeerd worden! Als je dit videootje ziet begrijp je hoe zulke foto's tevoorschijn komen. De paparazzi doen alles voor geldquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Moja het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die Nelly, Tom helemaal niet interessant zijn, omdat die dat soort dingen dus niet doen.
jeetje, dat Britney er zo uitzien zonder make..gewoon een doorsnee meidquote:
En niemand die iets te zeggen heeft op die 'vetrol' ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Jessica Simpson gaat bijna op d'r plaat:
[afbeelding]
Daarom draagt Britney dus geen slipjes.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:18 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
En niemand die iets te zeggen heeft op die 'vetrol' ?![]()
![]()
Vind ik niet storend, ziet er wel 'lekker' uit hoor vind ik!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:18 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Gaat die nu aan ouderen sex doen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Samson het volgende:
Maar genoeg geluld, je moet t weten, maar t is Michael Jackson die James Brown nog een soort mond op mond beademing probeert te geven of zo![]()
[afbeelding]
Tja, je weet t maar nooit het kan altijd nog gekkerquote:
Vind dat ze dat eigenlijk best wel elegant doetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
hehe.. dat vond ik toch ooit een uiterst aantrekkelijke man (ja, met make-up en gekleurde ogenquote:
Eindelijk een ster die meer dan alleen uit bot en vel bestaat... veel mooier dan zo'n Olsen of Richie....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:18 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
![]()
Ik vind eerlijk gezegd dat Brooke er zelf enger bij kijkt.. net alsof haar kind vies is ofzo..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Ehehe, dat kindje van Brooke Shields is scary!
[afbeelding]
Sarcasme.. sarcasmequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vind ik niet storend, ziet er wel 'lekker' uit hoor vind ik!
Zou ze denken dat het sexy is om op elke foto je mond wagenwijd open te doen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo van: schuif hem er maar inquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:14 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Zou ze denken dat het sexy is om op elke foto je mond wagenwijd open te doen?
terri hatcher van desperate housewives...........quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Manou, wie is die eerste dame?
Ik vind het wel handig als mensen erbij zetten van wie de plaatjes zijn.. Hoef ik niet zelf te denken, maar kan ik gelijk genieten van een foute afbeelding van een anders mooi persoon...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De meesten doen dat ook al wel, hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig als mensen erbij zetten van wie de plaatjes zijn.. Hoef ik niet zelf te denken, maar kan ik gelijk genieten van een foute afbeelding van een anders mooi persoon...
Dat weet ik, daarom heb ik het ook gepost bij iemand die het niet deed, maar 'mensen' neer gezet om het niet te persoonlijk te maken. In algemene termen klinkt altijd wat vriendelijker...quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom heb ik het ook gepost bij iemand die het niet deed, maar 'mensen' neer gezet om het niet te persoonlijk te maken. In algemene termen klinkt altijd wat vriendelijker...
Achja, dit is Fok. Gewoon 'manou' zeggen kan ook welquote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom heb ik het ook gepost bij iemand die het niet deed, maar 'mensen' neer gezet om het niet te persoonlijk te maken. In algemene termen klinkt altijd wat vriendelijker...
ik vind het juist wel schattig dat ze daar over nadenktquote:
juist!! gewoon zeggen manou zet namen erbij!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:48 schreef Nuna het volgende:
[..]
Achja, dit is Fok. Gewoon 'manou' zeggen kan ook wel![]()
Die huidskleur ook! Het lijkt wel een wassen beeld ofzo...quote:
Dat komt vast omdat ze zwanger is.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die huidskleur ook! Het lijkt wel een wassen beeld ofzo...
En haar lelijke strepen:quote:Op maandag 8 januari 2007 11:21 schreef Grimm het volgende:
[afbeelding]
Kate Moss met d'r kapstokhaakjes![]()
Huh.. ze ziet er best 'stevig' uit... niet dat het fout is.. maar ik dacht dat zij echt zo'n sprietje wasquote:
tis een hele oude fotoquote:Op maandag 8 januari 2007 12:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wanneer komt Britney er nou eens achter dat die hoedjes haar echt belachelijk staan
Da's ter weave-camoufage.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die dingen draagt ze op een hele zooi foto's
Je kunt het ook overdrijvenquote:
Dat dan weer welquote:Goed van haar dat ze niet de Nicole Ritchie-trend volgt
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's ter weave-camoufage.
[afbeelding]
die van orlando ging ook om de eerste foto kon em niet alleen krijgen maar jah hij staat daar ff een nummer 1 te doenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef Ephemera het volgende:
Wat is er onflatteus aan die Orlando foto's?!![]()
Ik ben helemaal niet zo gecharmeerd van hem, maar op deze foto's vind ik hem toch niet heel erg onsmakelijk staan hoor
-edit- Of staat 'ie op de eerste foto te piesen?![]()
Ze is hip. Snap dat dan.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mary Kate![]()
![]()
![]()
Die schoenen, die haren, die gaten in een legging.... ik snap die meid niet
![]()
hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |