Quote hem dan. Anders lijkt het net alsof je hem zelf plaatstquote:Op maandag 1 januari 2007 19:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja daar heb ik em van doos....
alleen even een comment bijgezet
Wat een crackhoofd heeft ze eigenlijk. Ze heeft geloof ik ook aan de Meth gezeten trouwens.quote:
Ja, zoiets heb ik ook gehoord.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze heeft geloof ik ook aan de Meth gezeten trouwens.
En in andere interviews is het ook wel eens naar boven gekomen. In haar gezicht zie je het wel terug, behoorlijk verrotte kop.quote:. She told a Glasgow paper, "I started doing Ecstasy. Then I got addicted to crystal methamphetamine. My weight dropped to 90 lb so I lied to my friends and said I was bulimic. Finally, I started going crazy." In September 2006, Ferguson talked with Time magazine about quitting her crystal meth addiction. "It was the hardest boyfriend I ever had to break up with," she says. "It's the drug that's addicting. But it's why you start doing it in the first place that's interesting. A lot of it was being a child actor; I learned to suppress feelings."
Omfg, dit is echt om te huilenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef Nuna het volgende:
Courtney Love op Oudejaarsavond![]()
[afbeelding]
Britney over twintig jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef Nuna het volgende:
Courtney Love op Oudejaarsavond![]()
[afbeelding]
Britney nuquote:
WHOEI Big Momma.... het lijkt me haast niet echt maar misschien toch wel...........quote:
Nou, die is niet zo onflatteus hoor! Ik zie daar een best leuk truitje, redelijk netjes haar, wat make-up en je ziet niets van haar edele delenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:08 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Britney nu![]()
of ja, een drie maanden geleden
[afbeelding]
"..the clubscene was banging at the time, house and garage, pills and white lines.."quote:
Hhahaa, "ik ben niet lelijk, ik ben slecht getimed". Dat is ongeveer hetzelfde als niet dik zijn, maar zware botten hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef Untouchables het volgende:
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik Christina op de meeste foto's niet lelijk vind, hooguit vervelend getimed. De rest ziet er ook daadwerkelijk slecht uit.
En ze was zo mooi................quote:Op maandag 1 januari 2007 20:03 schreef Samson het volgende:
Meg Ryan gaat er ook steeds vreemder uitzien![]()
[afbeelding]
Oh, dan is het goed. Ik dacht iets wat je niet elke dag ziet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef ellos het volgende:
nou gewoon, in iemands kuit bijten
Wtf... ik schrok gewoonquote:
Was ook zo, maar als ik hem weghaal verdwijnt hij ook uit je AT's en dat kan ik je niet aandoen natuurlijk.quote:
Nou, in ANTM wat nu op tv is, is zo ook gegroeid hoor! Let maandag maar opquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef KRS het volgende:
[..]
Wtf... ik schrok gewoon
Niet omdat ze veselijk té dik is ofzo, maar omdat ik eergister nog naar ANTM keek en daar was ze nog superslank!
Sjonge hee, het kan snel gaan
Je weet dat de uitzendingen niet live zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef KRS het volgende:
[..]
Wtf... ik schrok gewoon
Niet omdat ze veselijk té dik is ofzo, maar omdat ik eergister nog naar ANTM keek en daar was ze nog superslank!
Sjonge hee, het kan snel gaan
Ashlee Simpsonquote:
Niet dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 04:23 schreef Vitalogy het volgende:
Ik denk dat het die griet uit Harry Potter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |