abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2007 @ 00:58:33 #201
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_46062651
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Een nietszeggende jaren '60 leus.

Wie zegt dat die foetus zelf geen rechten heeft?

Wanneer een korenwolf bedreigd wordt, dan springen de NOS-camera's er bovenop, maar als je iets negatiefs zegt over abortussen ben je opeens "middeleeuws". Wat is het verschil in het beschermen van bepaalde diersoorten, omdat ze je aan het hart gaan, en het beschermen van foetussen, omdat ze je aan het hart gaan?

En dit zeg ik als niet-christen.
Jongen, het interesseert me geen reet. Noch de korenwolf, noch de foetus. Als een foetus me aan het hart zou gaan, dan zou ik 'm wel niet laten aborteren, niet waar?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:02:59 #202
37950 JAM
pi_46062720
Hier, ik houd het heel simpel. Het zal me geen reet interesseren hoe jullie allemaal met jullie morele conflictjes om willen gaan; maar laat mij begaan, OK? Dit is geen zaak van de overheid. De overheid heeft zich niet met mijn lichaam te bemoeien, OK? Dat is inderdaad MIDDELEEUWS.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:05:57 #203
37950 JAM
pi_46062763
Een godverdomde partijverbod zou er moeten komen op het CDA en de CU, fascisme is het. Fascisme van je reinste soort.
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:07:07 #204
37950 JAM
pi_46062778
Straks zit ik godverdomme de halve dag vitaminepillen te slikken omdat Vadertje Staat dat goed voor z'n burgers acht, .
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:09:14 #205
37950 JAM
pi_46062806
Dat Christendom, dat godverdomde Christendom helpt de hele wereld naar de klote. Sta er eens bij stil hoeveel mensen er in de komende jaren onnodig dood gaan aan leukemie, Parkinson, multiple sclerose, Kreutzfeld-Jakob, Engelse ziekte, tubercolose, AIDS, noem maar nog wat omdat wij: 'Niet in God's creatie mogen rommelen', oftewel; FATSOENLIJK WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK doen. Moordenaars zijn het. Fascisten.

[ Bericht 9% gewijzigd door JAM op 07-02-2007 01:26:23 ]
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:10:18 #206
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_46062816
De maatschappelijk-liberalen en hun bedenkelijke moraliteit (het prijzen van al het zwakke en lage en het schoppen tegen het sterke en hoge) hebben het ook met abortus aan het verkeerde eind. Abortus van een gezond kind bij een gezonde moeder is gewoon moord. Hierover is geen compromis te maken.
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:10:35 #207
37950 JAM
pi_46062819
VAN MIJN GODVERDOMDE BELASTINGGELD., .
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:14:10 #208
37950 JAM
pi_46062863
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De maatschappelijk-liberalen en hun bedenkelijke moraliteit (het prijzen van al het zwakke en lage en het schoppen tegen het sterke en hoge) hebben het ook met abortus aan het verkeerde eind. Abortus van een gezond kind bij een gezonde moeder is gewoon moord. Hierover is geen compromis te maken.
Wat nou; 'Het zwakke en lage' en het 'schoppen tegen het sterke en hoge'? Als iets al van een BEDENKELIJKE MORALITEIT getuigd, dan zijn het wel fascisten met hun eeuwige claims van morele superioriteit; die walgelijke betweterigheid; voornamelijk over zaken waar ze hun hele leven nog geen reet mee te maken hebben. Wacht maar totdat je voor die keuze staat jongen, dan piep je wel anders.
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:16:05 #209
37950 JAM
pi_46062895
Mijn gevoel voor moraliteit laat zich heel simpel samenvatten; 'Laat me gewoon met rust.' In ruil daarvoor, laat ik anderen met rust. Heb jij er last van, als ik m'n baby VERMOORD? Heeft iemand anders daar last van? Nee? Laat me dan met rust, OK?
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:19:13 #210
37950 JAM
pi_46062943
Zover het morele debat. Waarom ik zo wijs ben? Ik bemoei me niet met vragen die er eigenlijk geen zeen; zoals morele kwesties. De mogelijkheid alhier om in een fatsoenlijke kliniek met fatsoenlijke medische begeleiding een abortus te laten uitvoeren is een grote verworvenheid. Er wordt zo een hoop vrouwen een hoop leed bespaard. Het is een van de weinige dingen waarin we in dit godverdome kloteland nog een klein beetje trots op mogen zijn en dat gaat nu ook al de verkeerde kant op. Godverdomde onderontwikkelde boeren overal, godverdomde fascisten, ziek word ik ervan.
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:21:39 #211
37950 JAM
pi_46062973
De mens staat voor twee keuzes; of wat men 'walgelijk' vindt, 'moreel verwerpelijk' 'pervers' en zo nog een zooi van dat soort verkapte Christendrogredenen aan regeltjes proberen te binden in de ijdele hoop er een einde aan te maken; of er fatsoenlijke regelingen voor te treffen om onnodig leed te voorkomen. Dat is waar het hier over moet gaan.
Nu ja; wat het CU nu weer wil, dat is je reinste onzin. Dat voegt enkel leed toe in ruil voor bevrediging van het ego en bevestiging van gevaarlijke, fascistoide waanbeelden ; meer valt er niet voor te zeggen.
pi_46063035
de CU had nooit in het kabinet mogen komen.
ze hadden beter een minderheidskabinet kunnen vormen van PvdA+CDA
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:33:25 #213
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_46063139
Iemand van de fractie van de CU op de Belgische TV vandaag : "We gaan Nederland tijdens de komende regeerperiode dichter bij God brengen"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 7 februari 2007 @ 08:38:44 #214
8369 speknek
Another day another slay
pi_46065417
JAM .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46065455
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand van de fractie van de CU op de Belgische TV vandaag : "We gaan Nederland tijdens de komende regeerperiode dichter bij God brengen"
Flikker op met je kutGod, denk ik dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46065649
Christenfundamentalisten in de regering. Het moet niet gekker worden ook. En het CDA laat zich ook weer van hun beste allemansvriendjeskant zien: waren ze eerst jaren het liberale schoothondje van de VVD, nu zijn ze opeens weer de moralistische christenvrinden van de CU. Wat een ranzige kutpartij is het CDA toch ook, de PvdA wordt wel een beschuldigd van draaien, nou die vrome kut katholieken hebben het verdomme uitgevonden hoor! r .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:00:49 #217
8369 speknek
Another day another slay
pi_46065652
En of ze het land naar god gaan helpen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46065695
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nou ja, loopt de Randstad tenminste niet onder water.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:06:26 #219
93744 Finder_elf_towns
pi_46065719
We zijn weer lekker zuur he?
pi_46065762
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
We zijn weer lekker zuur he?
Zullen we anders even een opsomming maken van alle 'oh nee de wereld vergaat want de communisten komen aan de macht' topics toen de SP even in beeld was?
pi_46065773
En ik wil je gore kutgeloof niet, flikker er een eind mee op, ik geloof niet in die nepgod van je en wil ook geen regels opgelegd krijgen die uit dat eeuwenoude sprookjesboek van je komen.

.
pi_46065799
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:58 schreef JAM het volgende:

[..]

Jongen, het interesseert me geen reet. Noch de korenwolf, noch de foetus. Als een foetus me aan het hart zou gaan, dan zou ik 'm wel niet laten aborteren, niet waar?
En een slaaf? Mag ik mijn eigen slaven op mijn kantoenplantage houden? Nee, omdat het een "mens" is. In het begrip "mens" moet je wel eerst geloven.
pi_46065812
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:16 schreef JAM het volgende:
Mijn gevoel voor moraliteit laat zich heel simpel samenvatten; 'Laat me gewoon met rust.' In ruil daarvoor, laat ik anderen met rust. Heb jij er last van, als ik m'n baby VERMOORD? Heeft iemand anders daar last van? Nee? Laat me dan met rust, OK?
Heeft de baby er last van?
pi_46065826
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:11 schreef Jarno het volgende:
En ik wil je gore kutgeloof niet, flikker er een eind mee op, ik geloof niet in die nepgod van je en wil ook geen regels opgelegd krijgen die uit dat eeuwenoude sprookjesboek van je komen.

.
Sorry, JAMs geacteerde woedeaanval was al zielig, maar die imitatie van jou lijkt al helemaal nergens op.
pi_46065843
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:15 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Sorry, JAMs geacteerde woedeaanval was al zielig, maar die imitatie van jou lijkt al helemaal nergens op.
Zuig me.
pi_46065855
Femke Femke, waarom heb je toch niet mee gedaan... .
pi_46065877
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:17 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zuig me.
Weet je Jarno, ik heb jou nog nooit serieus zien reageren op andermans post.

Waarom ga je niet lekker naar KLB?
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:20:26 #228
37950 JAM
pi_46065893
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:13 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

En een slaaf? Mag ik mijn eigen slaven op mijn kantoenplantage houden? Nee, omdat het een "mens" is. In het begrip "mens" moet je wel eerst geloven.
Ik geloof dan ook niet in het begrip 'mens', wat ik me daar dan ook moet bij voorstellen. Ik geloof...vrij weinig. Zeg maar; helemaal niets. Hompen vlees zijn we, hompen vlees met een idenftificatieplicht. Van mij ga je je gang, houd maar slaven op je kantoenplantage. Right...wrong...I'm the one with the gun. Uiteindelijk -is- dat ook het enige recht dat geldt. Vergeet niet hoe die zogenaamde -democratie-, oftewel; de dictatuur der KLEINBURGELIJKE MIDDELMATIGHEID hier tot stand is gekomen.
pi_46065898
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:19 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Weet je Jarno, ik heb jou nog nooit serieus zien reageren op andermans post.

Waarom ga je niet lekker naar KLB?
Och, ik pas niet in je christelijke straatje zeker? Dan maar verbieden of afvoeren? .
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:20:35 #230
93744 Finder_elf_towns
pi_46065899
Christenen willen ook niet verveeld worden met maatschappelijk-liberale onzin zoals "vrijheid blijheid" of erger, "feminisme". Dat begint met een feestje en dat eindigt met vuilnis wat ongeintresseerde niet-betrokken mensen naast lege vuilnisbakken gooien. Sinds de jaren '60 is er nauwelijks stevig een conservatief beleid gevoerd, het gevolg is onder meer dat mensen zoals Jan Wolkers die hun afvalcultuur verspreiden aanbeden worden als goden. Het is nog erger dan de conservatieven van voor WO2 voor waarschuwden als maatschappelijk-liberale nep-theorien vrije ruimte zouden krijgen. Dit kabinet is een kleine, maar essentiele stap in de goede richting.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:20:59 #231
37950 JAM
pi_46065904
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:15 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Heeft de baby er last van?
Welke baby? .
pi_46065932
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:38 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op:
(Rouvoet) De christelijke terreur gaat beginnen

We hebben het hier over de onwenselijke gevolgen van het aan de macht komen van radicale christenen zoals die van de ChristenUnie. Zij hebben aangegeven te willen morrelen aan de progressieve wetgeving waar Nederland om beroemd is geworden, zoals het homohuwelijk, euthanasie en abortus.

Los hiervan is er ook een dieper principieel punt, en dat is dat de inmenging tussen religie en staat te groot wordt. De irrationeel denkende christenen denken nu niet alleen hun kinderen te kunnen vergiftigen met hun middeleeuwse dogma's, maar willen deze ook opleggen aan het gehele Nederlandse volk.

Over de onwenselijkheid van deze ontwikkeling discussiëren wij hier, je bent welkom om mee te doen!
Wat ik dus niet snap is, zijn zij gekozen? Nee!
Waarom moest deze partij erbij komen en niet bv groenlinks oid?
Zo te zien heeft stemmen dus geen enkele invloed, dus ik ga niet meer stemmen in het vervolg, ik baal van die klotenpolitiek tegenwoordig.
Je hebt als burger nml geen enkele stem of invloed.
Ze doen maar. Ik kots hiervan.
Christenen? Wat zijn Christenen? Terug in de tijd, terug naar af, waardeloze shit dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_46065944
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Christenen willen ook niet verveeld worden met maatschappelijk-liberale onzin zoals "vrijheid blijheid" of erger, "feminisme".
Dat is in ieder geval nog op ratio gebaseerd ipv zoiets dubieus als een bijbel.
pi_46065972
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef JAM het volgende:

[..]

Welke baby? .

Staat zeg maar in jouw post.
pi_46065986
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Och, ik pas niet in je christelijke straatje zeker? Dan maar verbieden of afvoeren? .
Waar slaat dit nou weer op.
pi_46066010
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval nog op ratio gebaseerd ipv zoiets dubieus als een bijbel.
Gelijkheidsprincipes zijn gebaseerd op ratio?
pi_46066042
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wat ik dus niet snap is, zijn zij gekozen? Nee!
Waarom moest deze partij erbij komen en niet bv groenlinks oid?
Omdat groenlinks zich terug getrokken heeft.
pi_46066055
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik geloof dan ook niet in het begrip 'mens', wat ik me daar dan ook moet bij voorstellen. Ik geloof...vrij weinig. Zeg maar; helemaal niets. Hompen vlees zijn we, hompen vlees met een idenftificatieplicht. Van mij ga je je gang, houd maar slaven op je kantoenplantage. Right...wrong...I'm the one with the gun. Uiteindelijk -is- dat ook het enige recht dat geldt. Vergeet niet hoe die zogenaamde -democratie-, oftewel; de dictatuur der KLEINBURGELIJKE MIDDELMATIGHEID hier tot stand is gekomen.
Mjaaa volgens mij ben je niet heel erg serieus en zo.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:37:48 #239
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_46066204
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:17 schreef Jarno het volgende:
Femke Femke, waarom heb je toch niet mee gedaan... .
Femke Femke? Dan had ik nog liever Jan; of misschien zelfs Marc bij de coalitie gezien!
Niets tegen de idealen van GL verder hoor; maar wat dr in die partij rondhangt...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_46066313
Wat een gristenhaat hier, heerlijk. Als we nu eens op alle dogmatische gelovigen gaan poepen!
pi_46066374
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat een gristenhaat hier
Hoho, ik haat geen gristenen he. Wat mij betreft geloof je in de god Habbekakkie en doe je elke dag om religieuze redenen 6 koeien slachten in je achtertuin. Mij prima. Maar probeer mij, als niet gelovige, niet jouw regeltjes en moraal op te leggen aub.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:45:44 #242
120304 descendent1
pi_46066381
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat een gristenhaat hier, heerlijk. Als we nu eens op alle dogmatische gelovigen gaan poepen!
Wat mij betreft...
Ach; met religie an sich is niet zoveel mis; maar mensen met een religieuze of ideologische basis hebben nog wel eens de neiging om niet verder te kijken dan die religie en menen dat hun waarheid aan iedereen opgelegd dient te worden... dan wordt religie eng en is het ook geen religie meer, maar een doctrine.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:47:11 #243
37950 JAM
pi_46066419
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Mjaaa volgens mij ben je niet heel erg serieus en zo.
Ik heb nog véél grotere moeite dat geneuzel over 'God' en 'de onsterfelijke ziel' en 'de mens' serieus te nemen. Nu zijn er heel veel mensen die dat wel doen, dus ik word soort van gedwongen daartoe.
pi_46066470
Het probleem is dat Christenen bepaalde vrijheden wegnemen.
In die zin kan ik de kritiek op Christenen zeer goed begrijpen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:49:23 #245
37950 JAM
pi_46066480
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:25 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Staat zeg maar in jouw post.
Ik heb nog nooit een foetus achter een Fisher-Price piano zien zitten. Foetussen en babies zijn toch hele andere dingen.
pi_46066581
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Christenen willen ook niet verveeld worden met maatschappelijk-liberale onzin zoals "vrijheid blijheid" of erger, "feminisme".
Dan schijnt Iran wel een aardig land te zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_46066648
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan schijnt Iran wel een aardig land te zijn.
Inderdaad
pi_46066861
Ja, stel je voor, vrouwen gelijk stellen aan de man, brrrr in wat voor land zijn we terecht gekomen. En homo's laten trouwen, nou, poeh poeh, dat kan echt niet hoor. Stel je voor dat iedereen dezelfde rechten en plichten heeft in een land en dat iedereen zelf kan bepalen hoe hij of zij gelukkig wordt. Nee, dat kun je maar veel beter voorschrijven vanuit één of ander gek boek voordat iedereen voor zich gaat beslissen...
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:10:22 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_46066927
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:27 schreef Puzzelaar het volgende:
Gelijkheidsprincipes zijn gebaseerd op ratio?
Als je het categorisch imperatief toepast.

(gemankeerde ratio ftw)
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:18:34 #250
120304 descendent1
pi_46067106
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:07 schreef Jarno het volgende:
Ja, stel je voor, vrouwen gelijk stellen aan de man, brrrr in wat voor land zijn we terecht gekomen. En homo's laten trouwen, nou, poeh poeh, dat kan echt niet hoor. Stel je voor dat iedereen dezelfde rechten en plichten heeft in een land en dat iedereen zelf kan bepalen hoe hij of zij gelukkig wordt. Nee, dat kun je maar veel beter voorschrijven vanuit één of ander gek boek voordat iedereen voor zich gaat beslissen...
Yep; het is tenslotte aantoonbaar bewezen dat homo-huwelijken een bedreiging vormen voor het gezin; dat homo's geen kinderen kunnen opvoeden omdat het vrouwfiguur ontbreekt, daarom worden in Nederland kinderen bij weduwnaars weggehaald en in weeshuizen gestopt omdat dat beter voor ze is... of heb ik dit nu mis; net als dat ik dacht dat het aantoonbaar is dat een homohuwelijk schadelijk is voor de maatschappij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')