Jongen, het interesseert me geen reet. Noch de korenwolf, noch de foetus. Als een foetus me aan het hart zou gaan, dan zou ik 'm wel niet laten aborteren, niet waar?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Een nietszeggende jaren '60 leus.
Wie zegt dat die foetus zelf geen rechten heeft?
Wanneer een korenwolf bedreigd wordt, dan springen de NOS-camera's er bovenop, maar als je iets negatiefs zegt over abortussen ben je opeens "middeleeuws". Wat is het verschil in het beschermen van bepaalde diersoorten, omdat ze je aan het hart gaan, en het beschermen van foetussen, omdat ze je aan het hart gaan?
En dit zeg ik als niet-christen.
Wat nou; 'Het zwakke en lage' en het 'schoppen tegen het sterke en hoge'? Als iets al van een BEDENKELIJKE MORALITEIT getuigd, dan zijn het wel fascisten met hun eeuwige claims van morele superioriteit; die walgelijke betweterigheid; voornamelijk over zaken waar ze hun hele leven nog geen reet mee te maken hebben. Wacht maar totdat je voor die keuze staat jongen, dan piep je wel anders.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De maatschappelijk-liberalen en hun bedenkelijke moraliteit (het prijzen van al het zwakke en lage en het schoppen tegen het sterke en hoge) hebben het ook met abortus aan het verkeerde eind. Abortus van een gezond kind bij een gezonde moeder is gewoon moord. Hierover is geen compromis te maken.
Flikker op met je kutGod, denk ik dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand van de fractie van de CU op de Belgische TV vandaag : "We gaan Nederland tijdens de komende regeerperiode dichter bij God brengen"
Nou ja, loopt de Randstad tenminste niet onder water.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand van de fractie van de CU op de Belgische TV vandaag : "We gaan Nederland tijdens de komende regeerperiode dichter bij God brengen"
Zullen we anders even een opsomming maken van alle 'oh nee de wereld vergaat want de communisten komen aan de macht' topics toen de SP even in beeld was?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
We zijn weer lekker zuur he?
En een slaaf? Mag ik mijn eigen slaven op mijn kantoenplantage houden? Nee, omdat het een "mens" is. In het begrip "mens" moet je wel eerst geloven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Jongen, het interesseert me geen reet. Noch de korenwolf, noch de foetus. Als een foetus me aan het hart zou gaan, dan zou ik 'm wel niet laten aborteren, niet waar?
Heeft de baby er last van?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:16 schreef JAM het volgende:
Mijn gevoel voor moraliteit laat zich heel simpel samenvatten; 'Laat me gewoon met rust.' In ruil daarvoor, laat ik anderen met rust. Heb jij er last van, als ik m'n baby VERMOORD? Heeft iemand anders daar last van? Nee? Laat me dan met rust, OK?
Sorry, JAMs geacteerde woedeaanval was al zielig, maar die imitatie van jou lijkt al helemaal nergens op.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:11 schreef Jarno het volgende:
En ik wil je gore kutgeloof niet, flikker er een eind mee op, ik geloof niet in die nepgod van je en wil ook geen regels opgelegd krijgen die uit dat eeuwenoude sprookjesboek van je komen..
Zuig me.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:15 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Sorry, JAMs geacteerde woedeaanval was al zielig, maar die imitatie van jou lijkt al helemaal nergens op.
Weet je Jarno, ik heb jou nog nooit serieus zien reageren op andermans post.quote:
Ik geloof dan ook niet in het begrip 'mens', wat ik me daar dan ook moet bij voorstellen. Ik geloof...vrij weinig. Zeg maar; helemaal niets. Hompen vlees zijn we, hompen vlees met een idenftificatieplicht. Van mij ga je je gang, houd maar slaven op je kantoenplantage. Right...wrong...I'm the one with the gun. Uiteindelijk -is- dat ook het enige recht dat geldt. Vergeet niet hoe die zogenaamde -democratie-, oftewel; de dictatuur der KLEINBURGELIJKE MIDDELMATIGHEID hier tot stand is gekomen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:13 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
En een slaaf? Mag ik mijn eigen slaven op mijn kantoenplantage houden? Nee, omdat het een "mens" is. In het begrip "mens" moet je wel eerst geloven.
Och, ik pas niet in je christelijke straatje zeker? Dan maar verbieden of afvoeren?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:19 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Weet je Jarno, ik heb jou nog nooit serieus zien reageren op andermans post.
Waarom ga je niet lekker naar KLB?
Welke baby?quote:
Wat ik dus niet snap is, zijn zij gekozen? Nee!quote:Op maandag 1 januari 2007 13:38 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op:
(Rouvoet) De christelijke terreur gaat beginnen
We hebben het hier over de onwenselijke gevolgen van het aan de macht komen van radicale christenen zoals die van de ChristenUnie. Zij hebben aangegeven te willen morrelen aan de progressieve wetgeving waar Nederland om beroemd is geworden, zoals het homohuwelijk, euthanasie en abortus.
Los hiervan is er ook een dieper principieel punt, en dat is dat de inmenging tussen religie en staat te groot wordt. De irrationeel denkende christenen denken nu niet alleen hun kinderen te kunnen vergiftigen met hun middeleeuwse dogma's, maar willen deze ook opleggen aan het gehele Nederlandse volk.
Over de onwenselijkheid van deze ontwikkeling discussiëren wij hier, je bent welkom om mee te doen!![]()
Dat is in ieder geval nog op ratio gebaseerd ipv zoiets dubieus als een bijbel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Christenen willen ook niet verveeld worden met maatschappelijk-liberale onzin zoals "vrijheid blijheid" of erger, "feminisme".
Waar slaat dit nou weer op.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, ik pas niet in je christelijke straatje zeker? Dan maar verbieden of afvoeren?.
Gelijkheidsprincipes zijn gebaseerd op ratio?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval nog op ratio gebaseerd ipv zoiets dubieus als een bijbel.
Omdat groenlinks zich terug getrokken heeft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap is, zijn zij gekozen? Nee!
Waarom moest deze partij erbij komen en niet bv groenlinks oid?
Mjaaa volgens mij ben je niet heel erg serieus en zo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet in het begrip 'mens', wat ik me daar dan ook moet bij voorstellen. Ik geloof...vrij weinig. Zeg maar; helemaal niets. Hompen vlees zijn we, hompen vlees met een idenftificatieplicht. Van mij ga je je gang, houd maar slaven op je kantoenplantage. Right...wrong...I'm the one with the gun. Uiteindelijk -is- dat ook het enige recht dat geldt. Vergeet niet hoe die zogenaamde -democratie-, oftewel; de dictatuur der KLEINBURGELIJKE MIDDELMATIGHEID hier tot stand is gekomen.
Femke Femke? Dan had ik nog liever Jan; of misschien zelfs Marc bij de coalitie gezien!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:17 schreef Jarno het volgende:
Femke Femke, waarom heb je toch niet mee gedaan....
Hoho, ik haat geen gristenen he. Wat mij betreft geloof je in de god Habbekakkie en doe je elke dag om religieuze redenen 6 koeien slachten in je achtertuin. Mij prima. Maar probeer mij, als niet gelovige, niet jouw regeltjes en moraal op te leggen aub.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat een gristenhaat hier
Wat mij betreft...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat een gristenhaat hier, heerlijk. Als we nu eens op alle dogmatische gelovigen gaan poepen!
Ik heb nog véél grotere moeite dat geneuzel over 'God' en 'de onsterfelijke ziel' en 'de mens' serieus te nemen. Nu zijn er heel veel mensen die dat wel doen, dus ik word soort van gedwongen daartoe.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Mjaaa volgens mij ben je niet heel erg serieus en zo.
Ik heb nog nooit een foetus achter een Fisher-Price piano zien zitten. Foetussen en babies zijn toch hele andere dingen.quote:
Dan schijnt Iran wel een aardig land te zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Christenen willen ook niet verveeld worden met maatschappelijk-liberale onzin zoals "vrijheid blijheid" of erger, "feminisme".
Inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan schijnt Iran wel een aardig land te zijn.
Als je het categorisch imperatief toepast.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:27 schreef Puzzelaar het volgende:
Gelijkheidsprincipes zijn gebaseerd op ratio?
Yep; het is tenslotte aantoonbaar bewezen dat homo-huwelijken een bedreiging vormen voor het gezin; dat homo's geen kinderen kunnen opvoeden omdat het vrouwfiguur ontbreekt, daarom worden in Nederland kinderen bij weduwnaars weggehaald en in weeshuizen gestopt omdat dat beter voor ze is... of heb ik dit nu mis; net als dat ik dacht dat het aantoonbaar is dat een homohuwelijk schadelijk is voor de maatschappij?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:07 schreef Jarno het volgende:
Ja, stel je voor, vrouwen gelijk stellen aan de man, brrrr in wat voor land zijn we terecht gekomen. En homo's laten trouwen, nou, poeh poeh, dat kan echt niet hoor. Stel je voor dat iedereen dezelfde rechten en plichten heeft in een land en dat iedereen zelf kan bepalen hoe hij of zij gelukkig wordt. Nee, dat kun je maar veel beter voorschrijven vanuit één of ander gek boek voordat iedereen voor zich gaat beslissen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |