Insgelijksquote:Op maandag 1 januari 2007 04:28 schreef Daniel.J het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR TRUTHERTJES!!!!
quote:
carbiet is een vaste stof, als je daar water op sprengelt dan ontstaat er een brandbaar gasquote:Op maandag 1 januari 2007 11:49 schreef Normalneo het volgende:
als jij mij uitlegt wat carbiet schieten is? die kannen de lucht in knallen bedoel je?
valt best mee toch.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik mijn hele leven al opstandig....![]()
of je niet alleen maar voor te bukken hoor....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Datis aan jou!
ver bukken lukt mij toch niet met mn oude botten...Dan val ik om!
ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef Normalneo het volgende:
ok het verhaal vervolgt zich..over een tijdje..
ow ha ha en dan vanaf hier een bekend verteld stuk! ha ha haquote:Op zondag 31 december 2006 00:40 schreef Mirage het volgende:
vamperotica,
als ik weer eens een paar dagen in Raalte ben,
zullen we dan eens een kop koffie samen drinken ?
Goed zo, een opstandige Nok, geweldig (ook daarvoor eerder gewaarschuwd!)quote:Op zondag 31 december 2006 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook helemaal niet aan.
En meestal kan ik het ook groter zien. Maar vandaag, nu, ben ik gewoon eens echt boos. Terecht boos.
Ook dat mag. ik hoef niet altijd alles voor een groter geheel te bekijken en voor het bestwil van de hele ff-ing wereld.
Jippie!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef draculettetje het volgende:
Hellow!!!
Eerst Jullie allemaal een heel fijn en gelukkig nieuwjaar wensen!!!!!![]()
zo en dan nu weer tot de orde van de dag...
net weet ik veel hoe lang bezig geweest met terug lezen, reacties volgen zo
natuurlijk weer een stuk of 2 keer van internet gedonderd!
En ik heb cadeautje gekregen omdat de kerstman niet was geweest....
helaas zijn bij ons in de stad de troll beads echt nergens aangekomen dus heb ik twee andere dingetjes voor aan de armband gekregen, met optie om ze te ruilen als er wel troll dingetjes zijn!!!
Nu weet ik het natuurlijk nie meer want deze vind ik ook mooi![]()
ow ja... "ontbijten" moet ook nog.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:38 schreef draculettetje het volgende:
en nu is het tijd voor lekkere croisantjes en bank hangen en film kijken en bedenken of we naar oma gaan.....
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:40 schreef Sight_key het volgende:
Ook kunnen lachen op Ned.1 met cabaratier die de Paus nadeden
oooit...quote:Op maandag 1 januari 2007 13:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow ja... "ontbijten" moet ook nog.
Nas 2 dubbele bakken koffie ben ik nopg duf. Heb niet eens fatsoenlijk gezopen of zo. Een heel klein glaasje, een bodempje maar.
Lijkt wel of ik de laatste tijd voor 2 jaar aan het bijslapen ben![]()
Straks hier ook de hort op.
En dat andere:Ik leer ook nog wel eens om mijn eigen advies op te volgen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:08 schreef Mirage het volgende:
nou, ik geloof dat hier een fles (dure) wijn per persoon er doorheen is gegaan, rond een uur of 3 naar bed geloof ik... en nu wel wat brakjes
Ontbijten.. ik heb best trek eigenlijk
Ik heb alleen nog maar een glas roosvicee en een glas movicolon op
Geheel passend bij Merlynquote:Merlyn heeft trouwens genoten vanacht van het vuurwerk![]()
quote:Goooooooeiemorgen allemaal
zow.... en nu meteen weer verder.... troep opruimen in de badkamer ofzo.
Ze waren ook wel erg ruigquote:Op maandag 1 januari 2007 13:13 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal!
Ik heb gewoon twee ouwehoer reeksen gemist, jemig wat gaan jullie snel.
Maar een heel gelukkig en gezond nieuwjaar voor iedereen hier!
orde.... Wat is dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:20 schreef Mirage het volgende:
waarom krijg ik maar geen orde in mijn klerenkast ?
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:24 schreef nokwanda het volgende:
@ Vamp.....hoe kwam dat?
@ Mirage.......hoe kan dat? Als je nou de gruwelijke inhoud van de mijne had.
Heb je al geprobeerd dat wat nog past apart te leggen van alles dat niet meer past?
Hoofdprijsquote:Op maandag 1 januari 2007 13:24 schreef nokwanda het volgende:
@ Vamp.....hoe kwam dat?
@ Mirage.......hoe kan dat? Als je nou de gruwelijke inhoud van de mijne had.
Heb je al geprobeerd dat wat nog past apart te leggen van alles dat niet meer past?
oooohw het zou hier ook wel passen... ik denk alleen dat je dan helemaal niks meer ziet behalve een grote bol in elkaar gedraaide kleding.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:40 schreef vamperotica het volgende:
Ghehehe...Allekleren van vriendlief en mij passen gewoon in 1 kastje
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
oooohw het zou hier ook wel passen... ik denk alleen dat je dan helemaal niks meer ziet behalve een grote bol in elkaar gedraaide kleding.
ghehehe...Ik heb ooit de opmerking gemaakt dat ik kleren bij moest gaan kopen als we een "gewone" kedingkast neer zou gaan zetten....Nou... die kast gaaterdus nooooitkomen!
Loopt Os straks in mijn rokjes
Ook leuk!
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:40 schreef vamperotica het volgende:
Ghehehe...Allekleren van vriendlief en mij passen gewoon in 1 kastje
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:05 schreef sararaats het volgende:
Daniel, jouw moeder is een babe
ik heb een rare dag vandaag
Vind ik een goed plan als jij ook een volkskrant blog begintquote:Op maandag 1 januari 2007 16:53 schreef Sight_key het volgende:
Daniel, bevalt het webloggen op de site van de volkskrant goed?
Ik zoek ergens een plek waar ik ook lekker kan webloggen. Bereik je veel lezers ermee?
Ik zal straks eens lezen op je log, even biertje en rusten met sigaret buiten.
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:05 schreef sararaats het volgende:
Daniel, jouw moeder is een babe
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sararaats, pleaaaase hou je nou eens in
Ze valt toch alleen maar op vrouwenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:14 schreef Daniel.J het volgende:
Sta ik zo mooi in het mannenpak en dat zegt iemand dat mn moeder een babe is, alsof ik gewoon er niet bijsta, ik dacht dat ik zo spetterend was dat iemand zou vragen 'waar is je moeder dan daniel?'
duistere diamantquote:Op maandag 1 januari 2007 18:17 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ze valt toch alleen maar op vrouwen![]()
Ze ziet jou niet eens staan
Ik was even NOS kijken net, in Frankrijk waren ze aan het demonstreren tegen het jaar 2007 gisteren![]()
Een groep mensen wilde dat het voor altijd 2006 bleef omdat 2006 zo okey was als jaar![]()
Fuck 2006![]()
Nu staat suske & Wiske op en de duistere diamant op mijn pc
Ned. 1 en je kunt die film kijkenquote:
De tv staat beneden en daar mag ik niet naartoe.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ned. 1 en je kunt die film kijken![]()
Hoe ze Sidonia neerzetten in die film![]()
toevoer van stroom doorknippen ?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:22 schreef Metro2005 het volgende:
ow buren hebben muziek hard aan staangeluidsoverlast kan ik me zooo kapot aan ergeren.
Lijkt af en toe wel of ik de enige ben die daar zoveel last van heb maar ik kan nou eenmaal slecht tegen dingen als fel licht en geluidsoverlast, vooral als het constant herhalende patronen zijn van bv muziek ofzo.
volgens mij ligt jouw irritatie grens erg laag ?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef Metro2005 het volgende:
stroomtoevoer doorknippen is wel een optie eigenlijk jaalhoewel ze nu eeeeeeindelijk gestopt zijn
werd er al gek van en zag de zoveelste nacht met weinig slaap al weer gebeuren (afgelopen 2 nachten al niet geslapen door dat grafvuurwerk)
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:30 schreef Daniel.J het volgende:
Vastgeketend aan bed... waar is de goeie oude tijd waar we vrouwen gewoon vastketenden in de keuken gebleven
valt heel erg mee, maar ik kan me vreselijk storen aan mensen die anderen uit hun slaap houden.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
volgens mij ligt jouw irritatie grens erg laag ?![]()
Jij hebt CU gestemdquote:Op maandag 1 januari 2007 18:36 schreef Daniel.J het volgende:
Vrouwen die niet kunnen koken zijn maar 50% vrouw
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
valt heel erg mee, maar ik kan me vreselijk storen aan mensen die anderen uit hun slaap houden.
het is echt niet alleen nu met oud en nieuw dat het een herrie van jewelste is in het midden van de nacht (nee niet oudjaarsavond) maar normaliter heb ik doordeweeks zeker 3 tot 4 nachten dat ik lang wakker gehouden wordt door luidruchtig pratende mensen voor mijn slaapkamer raam, mensen die als een mongool om 2u 's nachts moeten claxoneren in de straat of met piepende banden weg moeten rijden en auto alarms die afgaan als er een takje op de auto valt
Heb ik wel over gedacht (omdat ze die nepneger muziekzenders van de buis wilden halen)quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sararaats, pleaaaase hou je nou eens in
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:14 schreef Daniel.J het volgende:
Sta ik zo mooi in het mannenpak en dat zegt iemand dat mn moeder een babe is, alsof ik gewoon er niet bijsta, ik dacht dat ik zo spetterend was dat iemand zou vragen 'waar is je moeder dan daniel?'
Dan heb je slaapkamerogenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb ook uitstraling gekkies!
maar niet wanneer 12 mept en we wat wijnsoorten in onze maag doen bubbelen.
hoe vond je mijn avondje nieuwjaar's fototjes?quote:
Ziet er erg gezellie uit daar.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:06 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
hoe vond je mijn avondje nieuwjaar's fototjes?
Ik moet opbiechten dat ik behoorlijk veel gezopen had maar ik voelde me maar middelmatig aangeschoten, ben totaal niet dronken geweest oid.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ziet er erg gezellie uit daar.
En een overhemd met stropdas staat je best okay
Verder heb je op alla foto's na 12 uur met bubbels en wijn gewoon slaapkamerogen. maar daarover hoor je mij verder echt geen waardeoordeel uitspreken hoor![]()
Omdat huisartsen vaak vakantie hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:59 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
waarom is het toch altijd zo dat wanneer ik te laat bedenk dat ik nieuwe recepten nodig heb,
mn huisarts dan op vakantie is
en de vervangende eeuwen in gesprek lijkt......
ik denk het ja!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat huisartsen vaak vakantie hebben?
Geen enkel probleem. Beter zelfs. Vaak zijn maanstenen in zilver gezet ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Even een kort vraagje, is niet een apart topic waard.
Ik heb een edelsteentje van iemand gekregen, een maansteen om precies te zijn en die heb ik nu aan zo'n dun vetertje om mijn nek hangen maar het geheel is niet zwaar genoeg om naar beneden (en op de huid) de blijven hangen.
Kan ik zo'n steentje zonder problemen aan een zilveren kettingkje hangen? Weet iemand dat?
Ik heb ook 3 steentjes aan een zilveren ketting gehangen, nooit problemen gemerkt of allergische reacties.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Even een kort vraagje, is niet een apart topic waard.
Ik heb een edelsteentje van iemand gekregen, een maansteen om precies te zijn en die heb ik nu aan zo'n dun vetertje om mijn nek hangen maar het geheel is niet zwaar genoeg om naar beneden (en op de huid) de blijven hangen.
Kan ik zo'n steentje zonder problemen aan een zilveren kettingkje hangen? Weet iemand dat?
Een gewone, beetje gelig. Is de blauw ook echt blauw? Of blauwig?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Beter zelfs. Vaak zijn maanstenen in zilver gezet ook.
Gewone maansteen of een blauwe?*dol op blauwe maansteen is*
Gezellig.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:06 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
hoe vond je mijn avondje nieuwjaar's fototjes?
Het schijnt bij te dragen ja.. edelstenen en kristallen hebben ook een bepaald trillingsniveau, net als mensen, dieren en planten dat hebben. En de gedachte er achter is door een bepaalde trilling af te geven aan je lichaam die eea in balans kan zetten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:37 schreef NgInE het volgende:
hebben stenen/crystallen ect. echt een effect op je als je ze draagt?
Dat aankomen is minder erg dan het risico op een long-ziekte. Geen lucht halen is echt erg. Volgens mij krijg ik straks echt meer lucht binnen. Nu heb ik niets te klagen maar ik denk dat ik straks echt zoveel lucht ga krijgen dat er een nieuwe wereld voor me open gaat straks.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er door de pleisters een half jaar vanaf geweest.. en dat ging makkelijk zonder pijn, helaas ook weer begonnen ook...
Als ik als een koude turk stop dan word ik me een partij niet te houden zeg.. chagarijnig!!
Ik wil na de geboorte van mn tweede kind toch ook weer echt een serieuse stoppoging gaan doen.. ben alleen zo bang dat ik weer flink ga aankomen
Dat klinkt heel overtuigdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga maandag kouwe kalkoen
ik zie wel hoe ik het red. Die datum heb ik voor mezelf iig gesteld. Hoe het gaat zie ik dan wel weer.quote:
Ok! Djies... je bent nog niet gestopt nu toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik zie wel hoe ik het red. Die datum heb ik voor mezelf iig gesteld. Hoe het gaat zie ik dan wel weer.
een ding weet ik wel: met een boel gezeik van: je moet gooi ik mijn kont tegen de krib, dus ik stop wel op mijn tijd
Is je goed rechtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik rook vooralsnog lekker door.
hi hi hier wordt alleen maar buiten gerookt, betekend dat ik s' avonds lekker ongestoord soaps kan kijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:58 schreef vamperotica het volgende:
ghehehe... Hier thuis mag alleen in de "rookkamer" gerookt worden.... Wat dus betekend dat ik de restvanhethuis zowat dehele dag voor mezelf heb!
In het rook-hol dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:58 schreef vamperotica het volgende:
ghehehe... Hier thuis mag alleen in de "rookkamer" gerookt worden.... Wat dus betekend dat ik de restvanhethuis zowat dehele dag voor mezelf heb!
Als ik niet een aanwijsbaar bagger vooruitzicht zou hebben als ik door rookte zou ik ook niet stoppen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik rook vooralsnog lekker door.
Roken de kindjes ook allemaal al dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:58 schreef vamperotica het volgende:
dat WAS hier ook het plan....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi hier wordt alleen maar buiten gerookt, betekend dat ik s' avonds lekker ongestoord soaps kan kijken
neuj.... die zitten achter het behang!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Roken de kindjes ook allemaal al dan?
En gelijk heb je. Ik word ook altijd erg opstandig als anderen mij vertellen wat ik zou 'moeten' doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik niet een aanwijsbaar bagger vooruitzicht zou hebben als ik door rookte zou ik ook niet stoppen.
Ik vind het helaas echt heel erg lekker.
Dus in dat opzicht moet ik wel. Maar wel wanneer het mij uitkomt en niet omdat anderen mij vertellen dat het zo nodig moet.
volgende keer dus behang krabber meenemen???quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
neuj.... die zitten achter het behang!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgende keer dus behang krabber meenemen???
Waar heb je dan in godsnaam gezeten met die lippen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Metro2005 het volgende:
het plekje op mijn lip begint weer dikker te worden![]()
WAAROM
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgende keer dus behang krabber meenemen???
Precies. Als iemand dat doet dan ben ik het zelf nog altijdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Ik word ook altijd erg opstandig als anderen mij vertellen wat ik zou 'moeten' doen.
Koorts-lip?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Metro2005 het volgende:
WAAROM
Toch maar doktor doen dan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Metro2005 het volgende:
WAAROM
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:40 schreef draculettetje het volgende:
Ha ha owkee ik zal me wel rustig houden en neem alleen mn slaap spulletjes dan mee!
kon ik er maar een oorzaak voor bedenken....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar heb je dan in godsnaam gezeten met die lippen?![]()
Ben jij dom of doe je alsof? ik perse mijn manier als beste prediken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Daniel... waarom nou persé jouw manier als beste prediken en die van hem afkraken...
Als hij het nou op zijn manier wil doen, laat hem dan toch! Er zijn zat mensen die wel op die manier gestopt zijn.
Ik ben dmv een laserbehandeling gestopt, het was me op jouw manier echt never nooit gelukt.
Wees blij dat hij stopt en laat hem lekker zelf uitmaken op welke manier dat voor hem het beste werkt!
welkom terugquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey mensen!!!
GELUKKIG NIEUWJAAR!
ben weer terug uit de states
heb nog wel een heel select groepje een sms gestuurd met oud en nieuw. maar bij deze voor alle andern!![]()
die is nog uit logeren dus mama kan hem eerst helemaal programmerenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef senesta het volgende:
Wauw gaaf mirage, Joey zeurt daar ook al een tijdje om, maar ik vond hem echt te duur.
Hij ziet er wel echt heel gaaf uit.
Heeft je oudste er ook al mee kunnen spelen?![]()
De Robosapien is ontwikkeld door Mark Tilden, een NASA wetenschapper en vader van de BEAM robotica. Vol met persoonlijkheid en kunstmatige intelligentie, de Robosapien is de eerste commercieel verkrijgbare robot gebaseerd op de wetenschap van biomorphische robotica.quote:
misschien kan ie ook als reserve vibo dienenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:30 schreef Mirage het volgende:
ik ga hem maar eensprogrammeren.. kan hij morgen met de bal en kegels gaan spelen
Vriendlief.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef Sight_key het volgende:
[..]
In het rook-hol dusIk noem dat een hol, je ziet die rookhollen steeds vaker. Ook cafe's en restaurants zijn ze mee bezig en dan laten ze de mensen buiten roken, was gisteren op ned 1 nog, hoe de asbakken verdwenen in een eet-gelegenheid en cafe en hoe de mensen om 00:00 naar buiten moesten gaan. Zeiden ze meteen dat ze stoppen ermee en dat ze weigeren buiten te roken.
Wie rookt er in jou huis?
Kan ie ook afwassen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:18 schreef Mirage het volgende:
http://videos.firebox.com/pv/robosapienv2_flex.wmv
kort filmpje
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat een tof ding Mir!!!!
denk dat hij ( en pappa) er erg blij mee zullen zijn!!!!![]()
ik vind hem super! ben ook weer blij om terug te zijn
Wat niet weet, wat niet deert..makkelijk om zo je verantwoordelijkheid af te schuiven..terwijl je miljoenen waarschuwingsemails in je postvak in heb zitten..of in ieder geval 1 van je homey de vice-president die zegt dat hij wel "even doet tekenen". Dan gaat er toch een lichtje branden? Doen ze nu zo dom of zijn ze dat? Jah sorry hoor..dit slaat echt alles..en het verhaal heeft waarschijnlijk nog een staartje ook..!quote:niet van tevoren op de hoogte was van de datum van de terechtstelling.
Het viel mij op hoe kalm hij was.. als je daar staat, en je weet dat je over enkele minuten dood bent.. moet je je eens voorstellen hoe je je dan voelt. Dat viel mij op.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:56 schreef Daniel.J het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar saddam is als een moedig man gestorven, en dat heeft een indruk achtergelaten, het is soms net alsof er echt letterlijk aangestuurd word op totale escalatie..
yup... En het jaar daarvoor kwamen ze netterugvan vakantie en mocht ik ze even een middagje lenen....quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:09 schreef nokwanda het volgende:
Vorig jaar ook, of niet?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:38 schreef senesta het volgende:
[FOK! awards 2006] Uitslagen Categorie Users
Dromenvanger en Marietje34, gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
Ja pcies... Ze gaan weer eens lekker op vakantie...Naar Spanje...Geloof dat ze er al behoorlijk zin in hebben!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja... zo lang zij het maar goed heeft
's nachts een raampje open laten (eigenlijk de hele dag goed ventileren) heeft mij erg geholpen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Sight_key het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!!!!!
Ik had dat niet verwacht dat ik zou winnen
Ik wilde toevallig net voor het opstarten van mijn pc dromenvanger weer erbij betrekken, eerst kijken of ik het wachtwoord kan aanvragen via de passmailer en anders even Yvonne oproepen tot hulp.
Dromenvanger hoort erbij in mijn leven
Net even naar de kapper geweestMeteen even een middel tegen bronchitus gehaald, vannacht wederom last met adem halen gehad, uit ellende 1 1/2 zak vicks gegegeten voor frisse ademhaling maar dat werkt niet en je wordt er alleen maar winderig van.
Zal nu even kijken of ik dromenvanger kan wakker schudden.
Gisteren overdag de hele dag het raam open gehad, maar ik haalde wederom geen adem, ik raak in paniek wanneer me dat gebeurt, ik denk dan echt dat ik ga stikken. Ooit heb ik een pompje gehad van de dokter, wie weet ooit dat pompje nog eens vragen. Ben nu dus ook verkouden, wie weet ligt dat ook daaraan, bij DA middeltjes zien liggen tegen verkoudheid ik ga 5 januari even naar DA terug om dat te kopen. Gilette Fusion komt op de markt 5 januari, een nieuw mes van gilette en ik ga steeds de nieuwe van gilette proberen dus dan koop ik naast het nieuwe mes meteen verkoudheidsmiddel. 5 mesjes + apparaat voor 9,99 euroquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
's nachts een raampje open laten (eigenlijk de hele dag goed ventileren) heeft mij erg geholpen.
Ik heb als kind gehad wat ze " astmatische bronchitus" noemden, en de laatste jaren steekt de bronchitus af en toe weer de kop op.
ventileren ventileren.....
Word je nooit moe van jezelf ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:45 schreef sararaats het volgende:
verdomme
lag ik vannacht bovenop een vleugel, gaat die stomme GSM
ik droomde van een Bösendorfer vleugel en een Duitse vamp
had ik gezegd dat ik niet verliefd ben, ik neem de woorden terug
niet echtquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Word je nooit moe van jezelf ?
Werk zequote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet echt
doei, ik moet gaan werken
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:38 schreef senesta het volgende:
[FOK! awards 2006] Uitslagen Categorie Users
Dromenvanger en Marietje34, gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Word je nooit moe van jezelf ?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Marietje een kerel was
DV.... twee zelfs! De eerste categorie dan![]()
Ik weet waarom jij lachtquote:
Proficiat!!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hee lachen zeg!
En heel terecht![]()
Ja dat heb ik wel eens bij jou ja... ik denk wel es wat gaat die tekeer in zn hoofdquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet waarom jij lacht
Je vraagt je zeker af of ik nooit moe van mezelf wordt?
Ik word soms wel eens moe van mezelfMaar dan ga ik op de bank liggen
Ja jij ook he Droomquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Proficiat!!!!!!
Hoeveel stemmen had jij gekregen?
Ik 7 en 5
Dat is toch niet normaal, 3/4 van de wereldbevolking die op je stemt
Ik ben verlost van manisch depressiviteit en krijg nu ADHD in 2007quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens bij jou ja... ik denk wel es wat gaat die tekeer in zn hoofd
Van de 800 gebruikers die van 10:00 tot 23:00 online zijn constant?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja jij ook he Droom![]()
Maar liefst 2 stemmen had ik![]()
en er was geen nummer 2 en 3. Dat houdt dus in dat ik de meest geloofwaardige FOK! user ben van de...hoeveel?
Nou dear, als ze een lekkerste milf-verkiezing hadden gehad dan waren de stemmen voor jou haast niet te tellen geweestquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:49 schreef Mirage het volgende:
Marietje Marietje GOOOO MARIETJE
![]()
Dromenvanger jij ook gefeliciteerd met je nr 1 plaatsen
![]()
![]()
![]()
En dit is geloofwaardig?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hee lachen zeg!
En heel terecht![]()
natuurlijk, waarom zou het dat niet zijnquote:
Goed dat je komt joinenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:59 schreef Mirage het volgende:
wat ontzettend slim dromenvanger om buiten ook een strip neer te leggen.
dat is de plaats waar je normaal gesproken naar een sigaret zou grijpen![]()
goed over nagedacht.
Hier mijn steun en volgende week join ik je
Ik zat zelf ook al tegen definitief stoppen aan te hikken en ik heb laatst bedacht dat als ik dat toch wil en ga doen ik net zo goed met nokwanda mee kan doen. Ook om haar te steunen dus.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:59 schreef Mirage het volgende:
wat ontzettend slim dromenvanger om buiten ook een strip neer te leggen.
dat is de plaats waar je normaal gesproken naar een sigaret zou grijpen![]()
goed over nagedacht.
Hier mijn steun en volgende week join ik je
Ik zat zelf ook al tegen definitief stoppen aan te hikken en ik heb laatst bedacht dat als ik dat toch wil en ga doen ik net zo goed met nokwanda mee kan doen. Ook om haar te steunen dus.
Danny heeft al een award in mededelingen gezet, dat is meer dan genoegquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:00 schreef Daniel.J het volgende:
Jullie kunnen het, allemaal.
Probeer niet te stoppen, maar stop.
proberen is falen, stoppen is stoppen.
succes.
(koop zoethout)
Ik heb vandaag een nieuwe synthesiser straks, en ik heb een net pak gehaald.
Op nieuwjaar had ik maar een oude colbert aan, (heb ik nu ook aan terwijl ik dit tiep maar okay)
Nu dus een volledig pak gehaald
Dus ik kan in pak mn kist in als het aan mn huisarts licht
trouwens krijg ik geen award DV?
Nog minder dan 2 1/2 maand en het is lentequote:Op woensdag 3 januari 2007 17:12 schreef Daniel.J het volgende:
Het mag van mij wel weer zomer worden, is echt hinderlijk dat het zo snel donker is
[afbeelding]
quote:De grootste Dorpsgek:
De grote winnaar met 24 stemmen is geworden:
Maikuuul
Nr 2: BaajGuardian- 7 stemmen.
Nr3: Tong80 - 4 stemmen.
God wat verlang ik daarnaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nog minder dan 2 1/2 maand en het is lente![]()
De dagen worden volgens mij al langer, de korste dagen zitten erop. Maak je niet ongerust, voordat je het weet zit je met een tequila sunrise bij het zwembad
Grootste dorpsgek worden is ook een kunst.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:15 schreef Daniel.J het volgende:
Trouwens..
[..]
Heeft mijn clown Account toch nog vruchten afgeworpen
Nog ff maarquote:
Weet ik ook waar ik goed in ben, de grap is dat BaajGuardian uiteindelijk niet meer dan een grote sarcastische relsketsch was.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Grootste dorpsgek worden is ook een kunst.
Genoeg films waar mensen voor naar de bioscoop gaan omdat het gaat om gekte. Grootste dorpsgek ben ik ook 2 keer voor genomineerd, hoef je je niet voor te schamen.
Jim Carrey is miljonair geworden door voor grootste dorspgek te spelen en vele comedian players met hem
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nog ff maar![]()
De luchtige kleren bij vrouwen weer, de lange kleren in de kast.![]()
Nou je bent vast wel prettig manisch hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:30 schreef Dromenvanger het volgende:
1 maand is zo voorbij, voordat je het weet is 1 maand voorbij. Net zo snel zijn 2 maanden voorbij.
Dus het is zo lente in het land
Stel nou de lente begint 3 weken eerderDan hoef je nog maar minder dan 2 maanden te wachten.
ADHD in het koppie
Dit is niet manisch zijn, dit is pure ADHD
ja , lente, heerlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:30 schreef Dromenvanger het volgende:
1 maand is zo voorbij, voordat je het weet is 1 maand voorbij. Net zo snel zijn 2 maanden voorbij.
Dus het is zo lente in het land
Stel nou de lente begint 3 weken eerderDan hoef je nog maar minder dan 2 maanden te wachten.
ADHD in het koppie
Dit is niet manisch zijn, dit is pure ADHD
Je komt in ieder geval een stuk rustiger over nuquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:30 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Weet ik ook waar ik goed in ben, de grap is dat BaajGuardian uiteindelijk niet meer dan een grote sarcastische relsketsch was.
Had ook wel een kloon kunnen maken opzich daarvoor maar nooit gedaan, nooit een kloon gehad
Maar nu wil ik weer mezelf zijn
Als het koud wordt dan wordt het koud, anders wordt het warmquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja , lente, heerlijk![]()
Toch heb ik heel erg het gevoel dat we nog ff een hele koude periode krijgen. Met schaatsen enzo. Ook leuk![]()
Ik ben misschien prettig manisch, maar manisch zijn is mijn standaard stemming. Ik hik constant tegen de bovengrens aanquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:31 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nou je bent vast wel prettig manisch hoor
Maar wat nu als het eerst nog gaat sneeuwen
Ik wil helemaal niet dat het gaat sneeuwen
Ik wil zon en blauwe lucht en mooie vrouwen in zijden jurkjes![]()
Ik wil cruisen zoals Will Smith en ik wil een barbecue met de hele familie en vrienden en ik wil varen op zee en ik wil ladies om me heen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:33 schreef Daniel.J het volgende:
Ik wil kreunen terwijl ik aan het zonnen ben!
Mijn eigen muziekquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Daniel, wat voor muziek maak je op je synthesizer?
Ik heb een keyboard boven waar je muziek op kunt zetten via internet, Chopin heb ik proberen na te spelen en dat lukte niet. Mozart lukt me wel. Ik ga dat keyboard in de toekomst vaker gebruiken nog, eerst eens inkomen in het spel van de toetsen, je wordt op dat keyboard begeleidt door lichten, de EZ-30 heet dat ding, ooit bij de mediamarkt gekocht. Kostte toen behoorlijk bedrag maar het is dus best een goed apparaat. Zowel begeleiding via een display met de vingers die je moet aanslaan als ook licht op de toetsen en dan 99 voorgeprogrammeerde nummers en dan de mogelijkheid om via internet midi-files erop te zetten.
Keyboard staat op de zolder waar ik slaap, ooit naar beneden want muziek maken is ook een manier van afreageren.
Net buiten even the prodigy geluisterd met "fire-starter". Manic insane
Wat vind je zelf?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef sararaats het volgende:
hallo
zeg nu eens eerlijk: ben ik een mindervolle aanwinst voor FOK!?
(gelukkig had ik de tweede plaats)
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef sararaats het volgende:
hallo
zeg nu eens eerlijk: ben ik een mindervolle aanwinst voor FOK!?
(gelukkig had ik de tweede plaats)
zal ik niet doen ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat vind je zelf?
Wanneer is iemand een waardevolle aanwinst denk jij?
Ik vond toendertijd van wel, het enige wat ik topic in, topic uit van je hoorde waren al je onmogelijke liefdes met naam en toenaam.
Dat was de reden dat IK je nomineerde toendertijd.
En dat was niet bedoeld om je te kwetsen, dat was gewoon mijn mening toendertijd.
Wat de beweegredenen van anderen waren om je te nomineren weet ik niet.
Ik zou er niet te zwaar aan tillen Sara.
Dan ook niet zo zielewijs doen hequote:
Winter, ijzel, sneeuw....en vrouwen in zijden jurkjes. Kun je je het effect voorstellen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:31 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nou je bent vast wel prettig manisch hoor
Maar wat nu als het eerst nog gaat sneeuwen
Ik wil helemaal niet dat het gaat sneeuwen
Ik wil zon en blauwe lucht en mooie vrouwen in zijden jurkjes![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil Will Smith en ik wil een barbecue met de hele familie en vrienden en ik wil varen op zee en ik wil ladies om me heen.
Dat kreunen kan ook, maar dan wel op een terrein waar privacy is. Geen buren in een omtrek van
ik en een geniale vriend van me hadden een goed idee voor een sketch (en mensen die actief zijn in sketches @ tv optieven met het jatten van dit idee want ik meen serieus als ik dit idee op tv zie weet ik dat het hier vandaan is gejat en ik kom met gemak achter jullie verblijfplaats en dan gaat je neus in 2en.)quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Winter, ijzel, sneeuw....en vrouwen in zijden jurkjes. Kun je je het effect voorstellen?
Kan me niet voorstellen dat jij dat niet leuk zou vinden.
ik ook hoor lieverdquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik lees wat ik lezen wil (l smith)
Ja je vraagt er om hequote:
Ik wil de muziek van Will Smith dus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik lees wat ik lezen wil(l smith)
Chaos creeerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
ik en een geniale vriend van me hadden een goed idee voor een sketch (en mensen die actief zijn in sketches @ tv optieven met het jatten van dit idee want ik meen serieus als ik dit idee op tv zie weet ik dat het hier vandaan is gejat en ik kom met gemak achter jullie verblijfplaats en dan gaat je neus in 2en.)
In volle zomer de pinkstergemeente binnen lopen in compleet sinterklaas tenue inclusief zwartepieten en pepernoten naar binnen keilen terwijl de dienst aan de gang is en dan gewoon heel nonchalant weer weg lopen, op die manier vaker de pinkstergemeente 'terroriseren' maar dan wel op andere manieren.
Ik zie ons al zitten bij jensen![]()
quote:
Nah... laat ik dat nou maar niet doen. Zo'n relatie op afstand. Laat Jada maar mooi zijn vuile sokken wassenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil de muziek van Will Smith dus.
Jij mag de persoon Will Smith hebben.
Ik wil Summer time, Just' cruisen en boom shake the room. Die muziek ga ik nu luisteren dus ook. Even online 50 minuten en dan weer op de bank, rustgevend middel al gehad net, en dan ga ikrustig worden
Net even de da vinci code gekekenGoede film!!! Boek moet ik nog lezen/aanschaffen
Ik ga niet zeggen dat het een lekker ding isquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah... laat ik dat nou maar niet doen. Zo'n relatie op afstand. Laat Jada maar mooi zijn vuile sokken wassen
Maar tis wel een lekker ding
Niet boos wordenquote:
IK BEN NIET BOOSquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet boos worden![]()
Jij mag doen wat je wilt
Waarom dan die """"quote:
"quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de combinatie van iemand een lekker ding noemen en mijn avatar een tikkie ranzig
Hallo L-Wquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
allemaal.
DV en Marietje gefeliciteerd![]()
Hoef je eens een avond niet in/uit te pakken, dus gewoon gezellig avondje Fokken; zijn er altijd weer mensen die het nodig vinden om je dat pleziertje te ontnemen
![]()
jaja, ik weet het, staat in mijn taakomschrijving![]()
Lief van je DVquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo L-W
Op fok nemen ze het plezier uit handen of gebeurt dat in het echt?
Volgend jaar win jij een award, strengste doch rechtvaardigste moderator zou jou niet slecht staanDaarom droomde ik op de nacht van 1 januari over een zweep achter jou naam.
Jij laat niet met je sollen en jij laat je niet gek maken, toch valt er met jou te praten
Bedankt voor de felicitaties!!!!!!
Ik wil frisse lucht halen, ik wil air in mijn hoofd en longen en lichaamquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Lief van je DV![]()
En hartstikke goed dat je gestopt bent met roken![]()
Ik doe het je niet na![]()
Ik ga je niet vragen mijn testikels te bespelenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee hoor... ik dien gesmeekt te worden
maar hij was wel heel goed![]()
Omdat het soms leuk is om zo te kijken. ik ben er goed in.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom dan die """"""""""
Boze ogen
Oooowww, ik speel graag hoor met messen en vuur en zoquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:39 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik ga je niet vragen mijn testikels te bespelen
dat zeg ik gewoon
You evil woman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat het soms leuk is om zo te kijken. ik ben er goed in.
Poes is n poesquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de combinatie van iemand een lekker ding noemen en mijn avatar een tikkie ranzig
Doe maar nietesquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooowww, ik speel graag hoor met messen en vuur en zo
Nee hoor... da's een puss die de Macarena doet. Maar het ziet er alleen maar suggestief uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
"
Die kat in jou avatar die wilt poessie loven of niet?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
You evil woman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Je kicked er op dusquote:
Niet? Maar ik moest toch spelenquote:
Juist die mannen die ophouden met oppassen en er echt voor gaan zijn de echte mannen. Niet die slapjanussen die voortijdig terugtrekken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je kicked er op dus![]()
Jou evilheid kent geen grenzen, als je als man niet oppast dan eet je de adrenaline-klier op
Ja maar niet met messen en vuur, gewoon met massage olie en je vingers, of oraal ofzoquote:
Als bijten niet de bedoeling was was ik wel tandeloos gebleven.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ja maar niet met messen en vuur, gewoon met massage olie en je vingers, of oraal ofzo
wel n beetje lief doen enzo, en geen bijten.![]()
Ben je een kanibaalquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist die mannen die ophouden met oppassen en er echt voor gaan zijn de echte mannen. Niet die slapjanussen die voortijdig terugtrekken.
Wat mot je als pittige meid nou met een slappe zak?
quote:
quote:![]()
Je houdt van onoplettendheid zeker, dan kun je een man opeten met huid en haar
Beide hebben verantwoordelijkheid.quote:Even mijn pa gesproken en die beweerd dat de koper van producten verantwoordelijk is. Ik ben het niet eens met hem. Mijn pa beweert dat de consument verantwoordelijk is wanneer hij of zij kanker krijgt van telefoons, computers, sigaretten of bier.
Ik beweer het tegendeel en zeg dat de aanbieder de hoofd-verantwoordelijke is. Zonder aanbieder geen kanker.
Wie heeft gelijk
Mijn pa schreeuwt bijna nu
Consumenten zijn verantwoordelijk!!!!!!!!!!!!!!!!! De kopers!!!!!
En ik zeg..." De verkopers die het schadelijke product mogelijk maken zijn de hoofd dadigers".
Moeten de producenten maar zorgen voor een gezond product.
Niet dat ik mijn pa zo serieus neem, ik heb HBO af bijnaOm maar even op te scheppen
![]()
Als je mijn pa ziet praten over dat onderwerp dan steekt hij echt zijn armen in de lucht van..... " Het is de schuld van de consumenten!!!!!!!!!!!!!!!
Maar wie zorgt voor consumenten op de eerste plaats????
Het zijn toch de producenten die consumenten kweken of niet soms?
De producent zorgt dat de consument koopt, dus de producent is sowieso verantwoordelijk en zou die verantwoordelijkheid moeten nemen. Zouden er 0 producten worden aangeboden, dan zouden de "consumenten" zelf moeten telen van groeten en fruit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef Daniel.J het volgende:
haha, DV blijft gewoon tof he.
Ik ben het er wel mee eens overigens, De verkopers maken het bewust verslavend en propaganderen het op de televisie of op reclameborden dat je het moet kopen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |