Insgelijksquote:Op maandag 1 januari 2007 04:28 schreef Daniel.J het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR TRUTHERTJES!!!!
quote:
carbiet is een vaste stof, als je daar water op sprengelt dan ontstaat er een brandbaar gasquote:Op maandag 1 januari 2007 11:49 schreef Normalneo het volgende:
als jij mij uitlegt wat carbiet schieten is? die kannen de lucht in knallen bedoel je?
valt best mee toch.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik mijn hele leven al opstandig....![]()
of je niet alleen maar voor te bukken hoor....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Datis aan jou!
ver bukken lukt mij toch niet met mn oude botten...Dan val ik om!
ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef Normalneo het volgende:
ok het verhaal vervolgt zich..over een tijdje..
ow ha ha en dan vanaf hier een bekend verteld stuk! ha ha haquote:Op zondag 31 december 2006 00:40 schreef Mirage het volgende:
vamperotica,
als ik weer eens een paar dagen in Raalte ben,
zullen we dan eens een kop koffie samen drinken ?
Goed zo, een opstandige Nok, geweldig (ook daarvoor eerder gewaarschuwd!)quote:Op zondag 31 december 2006 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook helemaal niet aan.
En meestal kan ik het ook groter zien. Maar vandaag, nu, ben ik gewoon eens echt boos. Terecht boos.
Ook dat mag. ik hoef niet altijd alles voor een groter geheel te bekijken en voor het bestwil van de hele ff-ing wereld.
Jippie!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef draculettetje het volgende:
Hellow!!!
Eerst Jullie allemaal een heel fijn en gelukkig nieuwjaar wensen!!!!!![]()
zo en dan nu weer tot de orde van de dag...
net weet ik veel hoe lang bezig geweest met terug lezen, reacties volgen zo
natuurlijk weer een stuk of 2 keer van internet gedonderd!
En ik heb cadeautje gekregen omdat de kerstman niet was geweest....
helaas zijn bij ons in de stad de troll beads echt nergens aangekomen dus heb ik twee andere dingetjes voor aan de armband gekregen, met optie om ze te ruilen als er wel troll dingetjes zijn!!!
Nu weet ik het natuurlijk nie meer want deze vind ik ook mooi![]()
ow ja... "ontbijten" moet ook nog.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:38 schreef draculettetje het volgende:
en nu is het tijd voor lekkere croisantjes en bank hangen en film kijken en bedenken of we naar oma gaan.....
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:40 schreef Sight_key het volgende:
Ook kunnen lachen op Ned.1 met cabaratier die de Paus nadeden
oooit...quote:Op maandag 1 januari 2007 13:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow ja... "ontbijten" moet ook nog.
Nas 2 dubbele bakken koffie ben ik nopg duf. Heb niet eens fatsoenlijk gezopen of zo. Een heel klein glaasje, een bodempje maar.
Lijkt wel of ik de laatste tijd voor 2 jaar aan het bijslapen ben![]()
Straks hier ook de hort op.
En dat andere:Ik leer ook nog wel eens om mijn eigen advies op te volgen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:08 schreef Mirage het volgende:
nou, ik geloof dat hier een fles (dure) wijn per persoon er doorheen is gegaan, rond een uur of 3 naar bed geloof ik... en nu wel wat brakjes
Ontbijten.. ik heb best trek eigenlijk
Ik heb alleen nog maar een glas roosvicee en een glas movicolon op
Geheel passend bij Merlynquote:Merlyn heeft trouwens genoten vanacht van het vuurwerk![]()
quote:Goooooooeiemorgen allemaal
zow.... en nu meteen weer verder.... troep opruimen in de badkamer ofzo.
Ze waren ook wel erg ruigquote:Op maandag 1 januari 2007 13:13 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal!
Ik heb gewoon twee ouwehoer reeksen gemist, jemig wat gaan jullie snel.
Maar een heel gelukkig en gezond nieuwjaar voor iedereen hier!
orde.... Wat is dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:20 schreef Mirage het volgende:
waarom krijg ik maar geen orde in mijn klerenkast ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |